Buenas!!
Txell:: quina mini-Txell més bonica!!! és una mica groga?? jajaja!! és broma!! estic molt molt molt contenta per vosaltres, estaba segura que ho aconseguirieu pq sóc del pensament que quan les coses es desitjen tant tant tant l'univers sencer i totes les forces divines es mouen pq s'acompleixi, potser son paranoïes meves o pensaments que ningú comprén però jo hi crec molt amb els <<desitjos>> i estava segura que algún dia arribaria el vostre moment. I lo bo es fa esperar: aquesta nena serà lo millor i més gran de les vostres vides!!!!
(quin discurs de sentiments! m'ha sortit que ho tenia que escriure... ho sento...jeje)
Que be per Menorca!! la meva tieta i una amiga seva també hi seran pel pont, m'han insistit un munt de que hi anés perque fa 3 anys (em sembla) que no hi vaig però no està el horno pa bollos.. quina envejeta em fas!!!

passeu-vos-ho pipa!!! i si teniu ocasió (tu no) preneu una pomadeta a la meva salut (es gin xoriguer amb granitzat de llimona mmmm!! bonisssimo!!)
Selecty: has trobat casa rural al final?? es q segur que si era per ara els preus estan pels aires...s'aprofiten dels pots per apujar preus! quina barra!!
Madonna: tu si que t'ho muntes be: al cavatast!!bueno no pillis la gran turca que la ressaca de cava es lo pitjor, al menos per mi! jajaja!!
nosaltres igual: el paco ha mirat cosetes per fer al finde pero de veritat estic ploooooofffffff ... i amb una rallada de coco... ja vorem com acaba el super pont, a mes es que el dia 9 (dissabte) es st dionis aqui valencia, es el dia dels enamorats valencians i clar, per ell es un dia bonic i com em vegi amb cara de pansa...