Autor: txellgodayol » dv. nov. 19, 2010 4:58 pm

Autor: MARICRIS » dv. nov. 19, 2010 5:02 pm

Autor: MARICRIS » dv. nov. 19, 2010 5:04 pm

Autor: txellgodayol » dv. nov. 19, 2010 5:15 pm

Autor: MARICRIS » dv. nov. 19, 2010 5:36 pm

Autor: MARICRIS » dg. nov. 21, 2010 11:27 am

Autor: txellgodayol » dg. nov. 21, 2010 11:50 am

Autor: sita81 » dg. nov. 21, 2010 12:27 pm
MARICRIS ha escrit:HOLA,
ja sé que en diumenge poquetes entreu per aqui pero mira necessito desfogar-me una mica... m'ha trucat ma mare aquest mati i m'ha dit que aquesta nit han ingressat a la meva cosina gran d'urgencies i l'han hagut d'operar a vida o mort d'un embaràs ectopic, que l'operació ha surtit molt be però que han d'esperar un dia a veure com reacciona ella... estic desfeta, ma mare diu que m'haig d'alegrar pq està viva i ho han agafat tot a temps pero es innevitable la tristor que sento per dins...
No anirem a barcelona pq la meva tieta m'ha dit que no feia falta pq aquesta setmana vinent ja ens veurem tots pero continuo tristona...
que forta la vida!!
bueno nenis dema estare millor segur ara m'ha pillat com de cop tot...

Autor: Trinity » dg. nov. 21, 2010 12:46 pm
MARICRIS ha escrit:HOLA,
ja sé que en diumenge poquetes entreu per aqui pero mira necessito desfogar-me una mica... m'ha trucat ma mare aquest mati i m'ha dit que aquesta nit han ingressat a la meva cosina gran d'urgencies i l'han hagut d'operar a vida o mort d'un embaràs ectopic, que l'operació ha surtit molt be però que han d'esperar un dia a veure com reacciona ella... estic desfeta, ma mare diu que m'haig d'alegrar pq està viva i ho han agafat tot a temps pero es innevitable la tristor que sento per dins...
No anirem a barcelona pq la meva tieta m'ha dit que no feia falta pq aquesta setmana vinent ja ens veurem tots pero continuo tristona...
que forta la vida!!
bueno nenis dema estare millor segur ara m'ha pillat com de cop tot...

Autor: madonna » dg. nov. 21, 2010 2:52 pm

Autor: MARICRIS » dl. nov. 22, 2010 10:29 am

Autor: txellgodayol » dl. nov. 22, 2010 2:06 pm

Autor: Selecty » dl. nov. 22, 2010 4:38 pm
Autor: MARICRIS » dl. nov. 22, 2010 4:51 pm
txellgodayol ha escrit:Maricris millor 17 euros que res!!!!
M'alegro que la teva cosina estigui millor, i al seu home es per agafar-lo pel coll. Tu ara no et rallis, que tu aviat aconseguiras el que vols i la teva cosina podra ser mare i lo important es que li han salvat la vida. La vida es molt injusta en molts moments, pero d'altres es maravellosa, ara començaran a venir-te molts moments fantàstics que te'ls mereixes!!!

Autor: MARICRIS » dl. nov. 22, 2010 4:52 pm
Selecty ha escrit:Ostras menudo susto.... Espero q ya este bien y tu mas animada greyde los pies! Aix yo estoy cansadisima... Pero el finde muy bien! La peli de harry genial!!! Y las cosas del cumple de mi cuñada también! El circo del sol una pasada!!!
Luego mirare lo de las chocolatinas q tengo curiosidad!
Besos!!!!

Autor: madonna » dt. nov. 23, 2010 9:01 am

Autor: txellgodayol » dt. nov. 23, 2010 9:43 am

Autor: MARICRIS » dt. nov. 23, 2010 10:55 am
madonna ha escrit:Bon dia guapis!!! k tal??
Maricris maca m´alegro k la teva cosina estigui millor i més animada... tela amb el marit..., ja veurás k es posa bé, tinc una tieta k fa molts anys li va passar i no una sino dues vegades.... , tu com estás? amunt eh!!
![]()
![]()
Txell com va la panxeta i la mini txell??![]()
Cuore ese circo de soleil!! k guay!!!![]()
Trini como van tus principes?? y tu?![]()
Yo bien aki de martes, aunke llevo unos dias con dolor de rodilla.. joer al final tendré k ir al médico... aixxx la vejez...![]()
![]()
![]()
en serio: de vegades els òssos fan mal pels cambis bruscos de temperatura... no li donis més importancia però si veus que va a més i després de prendre aines no et fan res, visita al metge a vore que et diu! 
Autor: MARICRIS » dt. nov. 23, 2010 10:56 am
txellgodayol ha escrit:Ay reineta aixo de fer-nos velles no ens senta gens be!!!!
Jo estic be, encara que morta de son tinc un bitxo dins meu que es deu pensar que esta a Port aventura al Dragon Khan la tia no para de donar-me coses sobretot a la nit quan mes quietra hauria d'estar!!! Pero no em queixo, tic feliç i gordeta!!! i m'adormo per tot arreu

Autor: txellgodayol » dt. nov. 23, 2010 11:10 am