JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

un any d'il·lusió.

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: madonna » dv. des. 10, 2010 12:27 pm

siiiiiiiiiiiiiii ha estat genial!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

nena al març tindrás un "regalazo" ::love:: :-)) :-)) :-))
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 18136
Membre des de: dv. març 24, 2006 3:31 pm

EntradaAutor: MARICRIS » dv. des. 10, 2010 12:37 pm

mare meva madonna, quants regals!!!!! quina familia i amics més generosos!! que guai!!! i per nadals encara més!! vaya mes més complet de regalicus tens!! jajaja!!

txell tu tampoc pares quieta eh! doncs jo encara no tinc cap regal de nadal... quin desastre! tinc una llista feta amb tots els que tinc per comprar i no tinc ni una idea!!! buff aquest finde serà a tooope de compres i com diumenge esta tot obert... la tarjeta traura fum! jajaja!!

que maca la mariona!! com estan l'ari i el pau?? fa un munt de temps que no els vec!

aixo aixo posa fotos!! jo quan pugui i me'n recordi también en posare de saragossa!
MARICRIS
:: supernúvia

Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

EntradaAutor: MARICRIS » dl. des. 13, 2010 11:37 am

buenas!!

com ha anat el finde??? el nostre de compres a tooopeee!!! m'encaaanta!!! compra compra compra!!! el paco ha acabat de mi i dels bobs esponjas fins els nassos!! jajaja!! pobret!! i encara em falten un munt de regals, per començar els seus... bufff!! jajaja!! i a sobre jo ja tenia clar el què li volia comprar i va ell i em diu quiero un finde completo de esquí...plofffff cagadaa! jajaja!!
MARICRIS

EntradaAutor: txellgodayol » dl. des. 13, 2010 11:45 am

Diga-li que el regal es sorpresa i que li regalaras el que tu vols. el finde d'esqui que se'l pagui ell jajajajaja.

Nosaltres el finde a Sitges sense moure'ns molt, excepte dissabte que vaig anar a veure el musical de los 40. El resto del finde rentant roba, anant al super tirada al sofa mirant pelis. Vaig tornar a veure un paseo por las nubes!!!! m'encanta aquesta peli.
txellgodayol
:: núvia de platí

Entrades: 4996
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 1:08 pm
Ubicació: sitges pero de Sant Pau de Seguries

EntradaAutor: MARICRIS » dl. des. 13, 2010 5:29 pm

joooderrr amb el musical ja vas servida!!!! :-)ok: :-)ok: jajaja!!

si si no té gens de gràcia demanar regals...quina mena de sorpreses son!?? em fa una rabia!!igual que pel caga-tio de casa meva: es fa una llista amb lo que vol cadascu!!!! que fort, jo sempre poso coses impossibles a vere si colen: un cotxe, una casa amb piscina, una volta al món amb rullotte... jajaja!! però mai cola... :-/
i al paco li penso comprar tot lo que tenia pensat menos lo de l'esqui...pero aquest es capaç de regalar-m'ho ell... jajaja!!
MARICRIS

EntradaAutor: txellgodayol » dl. des. 13, 2010 5:38 pm

Jo a la familia d'en sergi demanem que volem, he demanat un pijama, un gorro i una bufanda i una batidora per fer pastissets!!!
A en sergi li he agafat la XBOX al banc santander, i el Body de "presidenta del club de fans de papa" es que no tinc diners per comprar res mes
txellgodayol

EntradaAutor: MARICRIS » dl. des. 13, 2010 7:30 pm

home! ja estarà content amb la xbox!! jo al meu volia "equipar-lo" amb pijama, sabates, texans, jerseis i...una taladradora blackanddecker o com s'escrigui que ja costa lo seu! jajaja!! espero no deixar-me aixo obert pq es percatara de tot!
MARICRIS

EntradaAutor: MARICRIS » dt. des. 14, 2010 12:02 pm

buenas... que soso està això.... :--(

selecty: que et va passar? suposo que serà la iaia que esta pachucha... per lo que vas escriure al FB... pero passi el que passi AMUNT!!!! milions de petunets i serpentines!!
MARICRIS

EntradaAutor: txellgodayol » dt. des. 14, 2010 12:24 pm

Si nenita aixo esta mes ko que ko.

Selecty que te passa?????? besiños
txellgodayol

EntradaAutor: Trinity » dt. des. 14, 2010 2:25 pm

Chicas guapis!!!!!!! Como estais???????
Yo tambien he pedido un regalito una pulserita con el nombre de mis niños.... estoy liada buscando cositas para los peques y mis sisters... nosotros ponemos una cantidad en casa (60-80) y asi se compra para todos sin gastarnos mucha pasta...
La tula esta guapisima maricris ;) ????!!!!!!!!!!!
Txell merci por el mensajito!!!!!
Selecty q tal estas????
Madonnita como vss?????

CUANDO LAS COSAS NO VIENEN POR SI SOLAS; SE HAN DE IR A BUSCAR!!!!!!!
Trinity
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2747
Membre des de: dl. març 27, 2006 10:25 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: MARICRIS » dt. des. 14, 2010 4:34 pm

yyyeeee mami-trini!!
que ràpida que es la meva tula!! >.-<: >.-<:

jajaja!! tots estem a tope amb els regals de nadal, que si el caga-tió, que si santa claus, que si l'amic invisible... jo aquest finde remataré....estic preparant al paco (economicament) parlant pq portem 2 mesos amb poca feina i pagar s'ha de continuar pagant....i jo no vull deixar de fer regalitus...es la essencia del nadal!!jejeje
MARICRIS

EntradaAutor: madonna » dj. des. 16, 2010 8:42 am

Buenos dias guapis!!! diosssssssssssssss k frioooooooooooooooo xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x>

k tal estáis???

Maricris moltíssimes gràcies per la postal!!! aixx la Tula k maca!! xxcool neukiss-)

Txelll com va la panxona??? neukiss-)

Cuore como te encuentras?? mejor?? neukiss-)

Mami Trini k tal los principes?? y tu?? espero k genial!! neukiss-)

Yo bien, de jueves, y con ganas de finde, el viernes me voy al teatro con mis compis de curro, el sábado celebración del cumple de marido, y domingo comida navideña en casa de una amiga... osea k completito y guay!
Todavía no he adornado la casa.. ufffffff tengo ganas pero me da un pereza... supongo k el sábado como vienen mis suegros a cenar xxo.0.o , haré limpieza y la adornaré, me toca zafarrancho!! jejej... xx:-D

Un besazooooooooo guapis!!! xxkiss::
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: txellgodayol » dj. des. 16, 2010 10:47 am

Ei guappi la meva panxeta molt gran la veritat no crec que creixi mes, la pell ja no dona.

Jo dema faig festa, tinc d'anar al metge i m'he agafat tot el dia. A la nit pujare a casa dels papis tot el finde que dissabte celebrem el cumple de la meva mare, li fem una festa sorpresa.

Jo tampoc he decorat res, pero es que en Sergi no li fa gracia aquest any!!!

Maricris ahir vaig rebre la teva postal!!! quina ilu
txellgodayol

EntradaAutor: MARICRIS » dj. des. 16, 2010 11:35 am

doncs us heu d'ACTIVAR i començar a adornar les vostres vides de nadal!!!! !!! a mi es que m'agrada molt en nadal... i fa uns anys vaig perdre la il.lusio i aquest any m'he proposat tonar-me -la de nou!! no pot ser aixo: es la epoca mes magica del'any!! s'ha de viure i sentir!!! va amuuuunt!!!!

madonna i txell no se com us ho feu pero esteu de celebracions cada 2 x3 !! jaajja!! que be!!m'encanten!jo quan vivia a bcn igual, a la mevafamilia celebrem fins hi tot els bondies!! jajaj!! pero en canvi la familia del paco es molt trista,no celebra res...

selecty:com et trobes del peazo encostipat?? i la teva iaiona, com te el ronyo??

ja vec que totes heu rebut la nostra tula!!jejeje!! es wapa la model eh!! era sessio de fotos amb quesito inclos perque estigues quieta la pobra amb les antenetes al cap!! jajajaj!!! ma germana diu que em denunciara per maltracte animal!!!! jajaja!!
MARICRIS

EntradaAutor: txellgodayol » dj. des. 16, 2010 11:54 am

A mi m'encanta el nadal maricris pero no se on posar l'arbre, es tan gran!!!! i no tinc lloc, en Sergi diu que l'any que ve amb la nena si pero que aquest any no cal.

Dema si puc baixo a santa llucia!!!!
txellgodayol

EntradaAutor: madonna » dj. des. 16, 2010 12:51 pm

a mi m´agradava i molt! peró ara... no sé... suposo k en el fons si, peró desde k no hi és la meva iaia i ademés veus k la familia ja no es com abans...fa k les coses ja no es facin amb tanta il.lusió...

Peró us desitjo de tót cor un BBBnadal:-) :: 2011 :: xxkiss::
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: MARICRIS » dj. des. 16, 2010 12:52 pm

nosaltres vem comprar un arbre en proporcio al nostre menjador.... petit!! jajaj!! i vaig fer uns centres de nadal en dorat per les taules del menjador! jejej!

sta llucia!! quins records mes bonics que tinc!! hi anava cada any amb els meus avis, cada any a comprar 1 figureta diferent pel pessebre... si pugues aniria amb tu!!! jo dissabte anire a passajar per valencia-city a fer els regals que em falten...algo es algo! jeje
MARICRIS

EntradaAutor: MARICRIS » dj. des. 16, 2010 12:54 pm

et comprenc perfectament madonna, jo desde que va morir el meu avi el nadal el sento"capacaida" i mes aquest any q es va morir la meva tieta i el tiet del paco, que es molt trist...pero hem de tornar a recuperar la il.lusio...tenim 11 mesos per estar tristos i melancolics... vaaaa amunt wapa! -:.-:.__0.0_

...i quan et sentis tristona... mira la meva tula i et traura un somriure segur!! :-)ok:
MARICRIS

EntradaAutor: txellgodayol » dj. des. 16, 2010 1:08 pm

Jo a veure si hi vol anar la meva sogra a santa llucia perque dema paso el dia amb ella, i vull acabar de mirar les compres.
Perque en res estem a Nadal i vull tenir-ho tot ja.

Jo recordo quan de petita baixavem a barcelona a passar el dia amb els meus pares i anavem a veure la decoracio del corteingles. Recordo un any que era dels viatges de williver o com es digui
txellgodayol

EntradaAutor: madonna » dj. des. 16, 2010 1:29 pm

[quote="MARICRIS"]et comprenc perfectament madonna, jo desde que va morir el meu avi el nadal el sento"capacaida" i mes aquest any q es va morir la meva tieta i el tiet del paco, que es molt trist...pero hem de tornar a recuperar la il.lusio...tenim 11 mesos per estar tristos i melancolics... vaaaa amunt wapa! -:.-:.__0.0_

...i quan et sentis tristona... mira la meva tula i et traura un somriure segur!! :-)ok:[/quote]

xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: i tant maca!!
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants