QUINE SE CASA EN NOVIEMBRE DEL 2007???????????????

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Azzure » dl. set. 17, 2007 8:50 am

Niñas del 17!!!!
Estamos a 2 meses de nuestra BODA!!!!!!

Cómo van esos nervios? Yo voy a ratos jajaja!!

Esta tarde vamos a mirar vestiditos para las niñas de los anillos. Espero dejarlo arregladito en un dia :-/

Petituneta a ver si se calma la enana y te deja echarle unas fotitos jejeje. Tenemos ganitas de verla con su vestido guapo!

Fagalu, de intentarlo nada! Queremos fotitos esta tarde sin falta jajaja!

Nani tú también fotitossss!!

Os voy a dejar unas fotitos del hotel que hice la última vez que fuimos.
Imatge
Azzure
:: núvia d'argent

Entrades: 2721
Membre des de: dv. juny 09, 2006 9:14 am

EntradaAutor: Veronik » dl. set. 17, 2007 9:01 am

FELICIDADES A LAS QUE OS QUEDAN 2 MESES JUSTOSSS!!!

Que chulo azzure!!!!

Fagalu muchas gracias por la información lo tendré en cuenta ya me han dicho que napoles es una locura que hay que tener sumo cuidado porque cuando te vas mas al sur peor conducen!!!

Animoooo que queremos fotitos de esa prueba y no te preocupes por la alergia el año pasado tuve durante 6 meses un ojo a la virulé por culpa de un mosquito tigretón!!!!!

Petituneta cuando la niña se cruzaaa no hay manera de sostenerla ya os contaré yo mañana la guerra que tendré!!! tengo prueba de los vestiditos de arras de las dos mocosetas.

Naniiii yo quiero verte maquilladita y guapisimaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!
Veronik

Entrades: 2689
Membre des de: dg. juny 10, 2007 9:38 pm
Ubicació: Ripollet

EntradaAutor: NANI » dl. set. 17, 2007 9:13 am

FAGALU ANIMO CON LA ALERGIA :-)ok: :-)ok: :-)ok:
AZZURE QUE FOTOS MAS BONITAS, PEAZO HOTAL CHIQUILLA, YA ME IBA YO ALLI YA..JEJJEJE
AIX QUE ACABO DE VNEIR DEL NATURE HAUSE ESE Y ME HE ENGORDADO UN KILO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DIOS MIO SI ESTE FINDE HE TENIDO UN SUBIDON DE ANSIEDAD Y ME HE PUESTO HASTA EL CULO DE MIER----S. JJAJA AIX QUE ME VA A DAR ALGOOOOOOOOOOOOOO
SOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS Y RESOSSSSSSSSSSSSSSSS
VERONIK HAY QUE JOERSE CON EL MOSQUITO TIGRE, NO??? TIA QUE TE QUEDA MU POQUITO A TI EH??? TAS NERVI???
AIX NIÑAS QUE ESTAMOS YA A LAS PUERTAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]

soy una princesa ilusionada
NANI
:: núvia d'or

Entrades: 3931
Membre des de: dl. jul. 24, 2006 9:29 am

EntradaAutor: Veronik » dl. set. 17, 2007 9:19 am

nooo no toy nervi!!!!

Toy muy tranquilita!!!! No se quizás cuando vea que me queda un mes estaré que escalo por las paredes pero mientras como si no fuera conmigo la cosa!!!! A parte piensa que solo nos llevamos dos semanitas!!!! Que vosotras vais detras!!! jejejejejeje. Que iluuuu!!!
Veronik

EntradaAutor: NANI » dl. set. 17, 2007 9:48 am

OYES TENEMOS QUE HACER UNA KDD O ANTES DE LA BODA O YA DESPUES... NO SE COMO VEAIS....
AIX YO SI TOI NERVIOSITA PERDIA!!!!! ES QUE VA A SER UN DIA TAN BONITO Y TAN IMPORTANTE...QUE GUAY QUE GUAY!!!!
Imatge
[/url]

NANI

EntradaAutor: Veronik » dl. set. 17, 2007 10:42 am

Nada gestionamos una kedada para antes de la boda???? Podemos llevar los huevos a las clarisas!!! jejejeje.
Veronik

EntradaAutor: NANI » dl. set. 17, 2007 10:53 am

XI XI MOLA MOLA..JEJEJJE
ENGA PONER UN DIA Y PALANTE!!!!!!!!

QUE VIVAN LOS HUEVOS!!!!
QUE VIVAN LAS CLARISAS!!!!!
Imatge
[/url]

NANI

EntradaAutor: Azzure » dl. set. 17, 2007 11:20 am

Ehhhhhhh!! Llevad huevos por mí tambiénnnnn!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Azzure

EntradaAutor: Veronik » dl. set. 17, 2007 11:30 am

Propongo currarnos una petición chula creada por las noviembreras que entregaremos a las monjitas para que nos recen el dia de nuestras bodas. Así cuando la lean que se hagan unas risas!!!!
Veronik

EntradaAutor: Azzure » dl. set. 17, 2007 12:11 pm

Jajajajaja >.-<: >.-<:
Imatge
Azzure

EntradaAutor: Veronik » dl. set. 17, 2007 12:27 pm

y diciembrera!!!! que no se me olvida mi niñaaa solo ya doy por hecho que está dentro!!!
Veronik

EntradaAutor: Flikina » dl. set. 17, 2007 1:55 pm

Hola wapes

No penseu que m'he oblidat de vosaltres.

Aquest dissabte vaig fer la meva primera prova amb el meu vestit. Anava super il·lusionada però no vaig sortir igual.

NO em renyeu no us puc penjar les fotos perquè tinc la camara a casa i ara estic a la feina.

Em vaig quedar una mica xoff desprès de la prova. No sé tot va anar una mica malament.
RESUM:
1. Les sabates. Jo volia les sabates de la col·lecció, és a dir, rodonetes i tal, però són una miqueta massa altes per mi. Crec que tot un dia amb elles no podria, ja que la boda més o menys seran 9 hores al restaurant i desprès de festa i NO VULL TENIR MAL DE PEUS.
Així que em vaig emprovar unes altres sabates més planes;més o menys dos ditets i el taló ample i quadrat. Crec que hi aniré més comoda ja que jo sempre vaig plana i amb taló no sabria caminar i no vull caure per allà al mig el dia de la boda.
Però el que passa és que NO m'agraden tant d'estètica, potser pintades canvien. Però de forma no és el que jo volia, jo volia les sabates rodones de davant o amb punxa i aquestes són quadrades.
Finalment me les vaig emprovar. Però eren un número més gran. Tot i així, semblava com si no portes res, super super comodes i la pell semblava un guant. Quant li vaig demanar el número em va dir que no el tenien que tenia un peu massa petit i jo QUE! si faig un 37-38. Em va dir que era petit però que no passava res que me'l demanaria. No em puc creure que totes les núvies facin d'un 38 a un 42! CREIEU QUE ÉS PETIT un 37?? Primer tema malament.
Desprès em vaig emprovar el MEU vestit i em vaig emportar un desengany no sé tot m'anava bastant gran. Gran del pit i jo faig una 100!! una mica gran de l'esquena, del costat etc. Em va dir que era del tot normal, que sempre és demana una mica més gran. I quan ho vaig pensar crec que tenia raó, suposo que em volia emprovar el vestit i no veure cap agulla.
I per postres la cramellera estava mal cosida. Sort que l'Elena és un encant i em va dir que això s'arregla sense cap problema.
Però aquí no s'acaba tot.
SORPRESA SORPRESA
Quan ho va tenir tot amb agulles, em diu: baixa i camina. Ostres quan vaig baixar quina cua!!!.
CAP DE LES QUATRE QUE HI VAM ANAR A LA PROVA EL PRIMER DIA NO ENS HI HAVIEM FIXAT QUE FOS TANTA CUA.
I jo que faré amb aquesta cua tot el dia, i sobretot desprès de l'hora del ball!!!
Que si cua amb broxe al darrerra; que si és veia el forro, que si no quedava bé, que el broxe era massa gros i carregat, que una quesi que l'altre que no... Totes estaven super histeriques i ara que farem i com ho arreglarem, que si així que si aixà. MÉS D'UNA HORA!!
Jo agafo i dic: TRANQUILES NO US POSSESSIU PAS NEVIOSES, segur que té solució. I venga riure no podien parar, i la maria diu: mira que la nuvia digui això.
Finalment LA SOLUCIÓ: un gafet amagat sota una "ala-pala" del costat; és a dir, tota la cua quedarà amagada al costadet. I lo més bo de tot és que aniré super comodo. Qui podia pensar que tenia tanta cua!
I PER ÚLTIM LES ULLERES. Portava tres ulleres (la meva cosina té una òptica i me els va deixar).
La primera van dir que no; massa "fachion" una barilla de cada color (verd i taronja) i no quedava molt bé amb el vestit.
La segona ni si ni no, és taronja.
I la tercera que és la que més m'agradava a mi; em queda estupenda de davant però del lateral horrorós ja que és blanc i el vestit no.
Li vaig explicar a la meva cosina i em va dir que hi anés un altre dia que segur que hi trobarà una solució.

Ja veieu com va anar el dia!
Imatge
[/url]
Flikina
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 850
Membre des de: dj. set. 28, 2006 7:33 pm

EntradaAutor: fagalu » dl. set. 17, 2007 5:04 pm

Lo prometido es deuda y aqui van un par de fotos de la prueba de hoy, el vestido en general bien, me tienen que meter un poco del escote y los tirantes pq me va grande.
En las fotos no llevo puesta la cola, asi veis como es por detras sin ella.
Ademas, hemos quedado con la dependienta que quitaremos el ultimo volante de la cola y lo trasnformaremos en un chal por si hace fresco.

Proxima prueba, 17 de octubre
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
fagalu
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 115
Membre des de: dt. set. 12, 2006 6:38 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: NANI » dl. set. 17, 2007 6:30 pm

AHI VAN MIS FOTOS DE MAQUILLAJE.. EN UN OJO EN TONOS DORADOS, TIERRA, EL OTRO COMBINADO DE VERDES Y ROSAS....
PARA LA CEREMONIA ME HARE EL DE TONOS VERDES Y ROSA Y PARA EL BAILE UNO MAS ATREVIDO, MAS CAÑERO!!!!!
Imatge
[/url]

NANI

EntradaAutor: NANI » dl. set. 17, 2007 6:47 pm

UN POQUITO DE POR FAVOR....
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
[/url]

NANI

EntradaAutor: NANI » dl. set. 17, 2007 6:48 pm

AIX FAGALU QUE ACABO DE VER TUS FOTOS... MUY BONITO EL VESTIDO Y TE QUEDA GENIAL, ES DE CASAJUANA, VERDAD???? =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
OSTRAS Y LOS ZAPATOS SUPER ORIGINALES, ME GUSTAN MUCHO :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
[/url]

NANI

EntradaAutor: ninou » dl. set. 17, 2007 7:16 pm

2 MESEEEEEEEEES!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Fagalu! Guapa! qué vestido más original, creo que ya te lo dije!!!!! y el color de zapatos genial! mira, así los podrás aprovechar!!!! Que bien! ya empiezan estas pruebas!!!!! yo la semana que viene!!!!!

Azzure, vaya hotelazo! que bonito! me encanta la estatua de la piscina!!!! :-)) :-))
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Veronik » dl. set. 17, 2007 7:42 pm

Pero que wapas estais todas!!!

Fagalu me encantan los zapatos!!!! es que yo soy una viciada de los zapatos y los que mas me gustan son los rojos me han enamorado =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) El vestido perfecto!!!!

Flikina no pateixis que te tot solució!!

Nani impresionante wapisimaaaa!!! :-)ok:
Veronik

EntradaAutor: ninou » dl. set. 17, 2007 7:51 pm

Flikina, com tu dius, tot té solució! almenys us ho vau prendre amb sentit de l'humor! ben fet!!!! :-)ok:
suposo que sí que demanen els vestits més grans del compte... no sé amb què em trobaré jo...aix...
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Clau1976 » dl. set. 17, 2007 8:12 pm

Fagalu me encanta esa combinación del rojo con el blanco...es super original...

azzurre se ve super bien ese hotel os la vais a pasar bomba

Flikina no te preocupes...en la primera prueba es normal espera la otra para que veas que bien te lo veras.... :-()-)

Nani...vas a tener dificil lo del maquillaje he....estan muy bien...
yo creo que no me haré prueba...la peluquera me la ha recomendado Bloomie...y maquilla super bien...tengo cita con ella el viernes...para explicarle lo que quiero y listo...seguro que quedará super...

ahhh y claro me encantaria quedar con vosotras...si lo haceis un fin de semana...seguro q podre....

besitines guapas...
Imatge<br>

www.tesorin.com (nuesta Boda)
Clau1976

Entrades: 31
Membre des de: dv. juny 23, 2006 8:01 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant