RESTAURANTS TARRAGONA

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: lluneta » dj. oct. 05, 2006 11:59 am

Buffffffffff pero tranquila, treballes en el que realment t'agrada, no??? I això és molt important. Hi ha gent que viu a BCN i treballa a BCN i tarda encara més!!!!

Bueno guapa, me n'he d'anar, un petonet i fins demà!!!!!!!!!
:-()-) : kissd :
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
lluneta
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1246
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 3:34 pm

EntradaAutor: Elisabet80 » dj. oct. 05, 2006 12:02 pm

Fins demà bonica! :-()-) :-()-)
Elisabet80

Entrades: 1214
Membre des de: dl. març 27, 2006 4:14 pm

EntradaAutor: Bandi » dj. oct. 05, 2006 12:23 pm

Ei noies!

Mb: jo tampoc et puc ajudar, però he buscat la web: www.nuviadebaraisa.com i allà a part de tenir fotos dels vestits tenen un apartat d'on comprar que surt la botuga de Tarragona (Rambña Vella núm.18 Entr.3, tel 977.213.898) i un apartat de contacte on pots omplir un formulari o enviar un mail a info@nuviadebaraisa.com. Segurament allà et donaran informació. Espero que et serveixi d'ajuda... :-)ok:

Nimfeta: el vesti és moolt macu! Ja t'he dit que a mi els vestits de RC em tenen el cor robat... quan vagi jo a fer algun prova ja us explicaré (segur que no tant bé com tu...) quins vestis m'he emprovat...

Elisabet: això de veure't el vestit posat i que ja es vagi quasi bé del tot... quins nervis!!! No t'ho veus molt a sobre, ja?
Imatge
Bandi
:: núvia experta

Entrades: 962
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 11:41 am

EntradaAutor: Elisabet80 » dj. oct. 05, 2006 12:41 pm

Una mica a sobre sí! Si avui ja només queden 9 DIES!!

Però els nervis els porto bé, més o menys ho tenim tot controlat. La setmana que ve encara he de fer quatre coses, però no em preocupen massa la veritat! I com que tinc vacances menys >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Elisabet80

EntradaAutor: Bandi » dj. oct. 05, 2006 12:50 pm

Ja saps que si necessites que t'ajudi en qualsevol cosa nomçes fa falta que m'ho diguis... jo tinc alguns matins lliures! :-)ok:
Imatge
Bandi

Entrades: 962
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 11:41 am

EntradaAutor: Elisabet80 » dj. oct. 05, 2006 12:54 pm

Gràcies guapa! :-()-) I igualment et dic eh! Si mai necessites res ja saps! :-)ok:

Per cert ja tens algun vestit candidat a emprovar? :hmm::
Elisabet80

EntradaAutor: Noa » dj. oct. 05, 2006 2:19 pm

Hola a totes!! I enhorabona per la boda!! Jo em caso el 19-05-2007, i ja tinc restaurant i iglesia, es el Castell de Tamarit i alli mateix celebrem el banquet, l' ermita es preciosa pero petiteta,el restaurant bastant gran i les instalacions molt maques, aconsello anar a veurel l'únic que es una miqueta car perque tens que pagar el lloger del castell(d'ús exclusiu).
Abans de decidir-nos per aquest, vam veure el Forti de la Reina(també molt maco) i La Boella (espectacular!!) pero carissima.
La cuestio es que ja em queda poc i començo a estar nerviosa. Em podrieu aconsellar alguna botiga pel vestit de núvia? Gracies!

:-):-):-):
Noa

Entrades: 18
Membre des de: dt. oct. 03, 2006 10:23 pm

EntradaAutor: Elisabet80 » dj. oct. 05, 2006 2:41 pm

Benvinguda i felicitats pel casament! :-()-)

D'on ets Noa? És per lo de la botiga... :hmm::
Elisabet80

EntradaAutor: nimfeta » dj. oct. 05, 2006 2:46 pm

Eiiiii!!!! Hola a totes!!!!

Referent a la pregunta que em feu del color del vesti, és de color blanc trencat (no se si m'explico)

NOA, quan vaig dir que em casava molta gent em deia: "ves directament a Rosa Clarà" jo deia que si però per una altra banda pensava que la gent només veia rosa clara pels vestits de famosos, així que vaig anar a pronovias, sí algun em va agradar, em vaig provar un que no estava malament (ara penso així després d'haver-me provat els de rosa clarà) i aquesta setmana vaig anar a RC i t'he de dir que la gent te raó, te uns disenys molt bonics, les teles son precioses i tots els vestits tenen una caiguda molt elegant, pronovias també te cosa bonica, però a mi personalment ja no m'agrada, a més a més em van dir que em trucarien 10 dies després d'haver hi anat i saps que? ha passat un mes i encara estic esperant a que em truquin.

Però ves mirant per tot arreu, jo encara que hagi trobat un que m'agrada moltissím seguiré mirant en altres llocs.

Un petonas i espero haver-te ajudat una mica
nimfeta
:: núvia experimentada

Entrades: 321
Membre des de: dt. jul. 25, 2006 12:01 am

EntradaAutor: Elisabet80 » dj. oct. 05, 2006 2:50 pm

Doncs jo no vaig buscar el vestit per la marca, jo buscava un vestit que m'agradés i amb què m'hi sentís a gust. És la meva opinió! :-)ok:
Elisabet80

EntradaAutor: nimfeta » dj. oct. 05, 2006 3:19 pm

jo tampoc he buscat per marca, pero mira, a RC he trobat el que m'agrada......també el podia haver trobat en una botiga petita sense renom.
nimfeta

EntradaAutor: Eli_Jose » dj. oct. 05, 2006 3:20 pm

Hola guapas!!!!!!!!!

Elisabet: K bien k ya solo te keda una prueba!! Seguro k estabas espectacular!!!! Y yo opino como tú, yo no miro kien es el diseñador sinó el k me kede mejor :-)ok:

Nimfeta: No se cual es el vestido no tienes fotos??

Bandi: Y tú k, ya te has mirado algo más?? Has mirado ya vestidos, o todavia no??

LLuneta: ya te keda menos para la purueba de vestidos, igual la semana k viene ya tienes vestido!!!!

Noa: Bienvenida al foro!! El tema vestidos mi opinion es k vayas mirando web y modelos de más o menos lo k te gusta y luego ya puedes ir buscando tiendas pero no tardes muxo k sinó luego te irán con prisas.
Imatge
[/url] www.nuvis.org/joseieli/
Eli_Jose

Entrades: 1029
Membre des de: dg. nov. 13, 2005 11:26 pm

EntradaAutor: Elisabet80 » dj. oct. 05, 2006 3:25 pm

Nimfeta ho dic per això... jo quan em vaig anar a emprovar volia un vestit del Bundó però no me'l van poder portar... i de casualitat, penjat, vaig veure el meu. Ho dic per això, que t'orientin està bé, però moltes vegades t'acabes sorprenent a tu mateixa! A més, totes les cases de vestits deuen tenir-ne de diferents preus :-)ok:

Eli cómo lo llevas? Ya estás bien no? :hmm::
Elisabet80

EntradaAutor: nimfeta » dj. oct. 05, 2006 3:27 pm

Hola Eli Jose!

No vaig poder ficar cap foto perquè no es poden copiar directament de la pàgina, jo vaig anar mirant els models i anava apuntat els números per explicar-vos la meva experiència
nimfeta

EntradaAutor: Eli_Jose » dj. oct. 05, 2006 3:33 pm

Elisabet síiiiiiiiii ya estoy bien >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Aún tengo un poco de tos pero bueno.

K tiene pag web rosa clara?? Voy a ver
Imatge
Eli_Jose

EntradaAutor: Elisabet80 » dj. oct. 05, 2006 3:35 pm

Me alegro Eli! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Es mala época... enseguida se pillan resfriados, dolores de garganta... :--(

Creo que es www.rosaclara.es
Elisabet80

EntradaAutor: Eli_Jose » dj. oct. 05, 2006 3:42 pm

Ya los he visto es este?
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Eli_Jose

EntradaAutor: nimfeta » dj. oct. 05, 2006 3:48 pm

eiiii!!!!
si!!!!!!!!!!! como li has echo? hay otro que creo que es el 227, es igual, la diferencia es qeu en el 227 no lleva nada de pedrería, así que el mio es el 227 (no se seguro si es este numero
nimfeta

EntradaAutor: Elisabet80 » dj. oct. 05, 2006 3:51 pm

És molt maco Nimfeta! Molt finet! :-)) :-))

Quan no puguis descarregar-les fes una foto de la pantalla i després la retalles amb el paint! :-)ok:
Elisabet80

EntradaAutor: lluneta » dj. oct. 05, 2006 3:55 pm

Esa Eli!!!!! Eficaz como ella sola!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Doncs jo tampoc miraré marques ni històries, només em quedaré aquell en el que em senti maca, sigui del meu estil i que em quedi bé. Ja us aniré comentant com evoluciona aquesta búsqueda....

Noa Benvinguda al post de les foreres tarragonines, i t'he de dir que si, que el castell de tamarit és preciós, bona el.lecció aquí hi ha un parell de noies que s'hi casen, com la Far.

:-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
[/url]
lluneta

Entrades: 1246
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 3:34 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat