NOVIAS DE MATARÓ, HOLA!!!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Meritxell » dt. gen. 09, 2007 9:56 pm

Hola noies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

QUè tal?????????????

Acabo d'arribar de la feina, que avui tocava fer hores extres.

Cèlia, esperarem fotos d'aquest casament, hi tant!!!!

Bueno, una mataronina nova, ja era hora! jejeje Esperem fotos del vestit i més detalls de la resta, eh Alba?

Apa, petonets!

P.D. Que avui fan House i cada vegada hi estic més enganxada.
Meritxell
:: núvia de platí

Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

EntradaAutor: Montse i Jordi » dc. gen. 10, 2007 8:17 am

Bon dia guapes!!!!!!!

Ja estem treballant!!!!

Jo també vaig veure House ahir.... es emocionant!!!!!! la 3a temporada!!!!!!

per cert... no se si us vaig dir que el dia 29 comença la 2a temporada de Prison Break a la Fox (a la sexta no se).... uuuuuooooooooooo quines ganes!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Montse i Jordi
:: núvia d'or

Entrades: 3739
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:26 pm

EntradaAutor: Visitant » dc. gen. 10, 2007 8:20 am

jjejej a la fox van fer dos capitols nous de la tercera temporada de House :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Que tal esteu wapes?

Avui fa 5 mesos que em vaig casar "legalment" i 4 mesos del dia amb la familia. Cada mes tinc doble aniversari neujor:-) neujor:-)
Visitant

EntradaAutor: Montse i Jordi » dc. gen. 10, 2007 8:38 am

FELICITATS ESTER GUAPA!!!!!!!!

:-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-)
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Montse i Jordi » dc. gen. 10, 2007 8:39 am

Per cert!

jo també vaig veure House a la Fox... ji,ji,ji

Que emocionant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Cardonina » dc. gen. 10, 2007 9:29 am

Hola, bon dia!!!!

Laura, moltes gràcies, aquest mati trucare al perruquer... segur que em quedarà millor que a casa, tot i qeu tenint despres 3 hores de viatge, com em posi els cabells gaire en punxa no podre recolzar el cap!!! jejejeej

I m'he de comprar algun jerseiet o alguna cosa pel casament... el jersei qeu em volia posa amb els pantalonets no qeuda gens be... tinc un que si qeuda be, pero es negre, i les botes que portare son marrones... total, que he d'anar a comprar.... quin paaaal!!!!

I jo tambe vaig veure House, però només un tros, quan va acabar Mar de fons... jijiji
aixo si, acabar house i a dormir... estava molt cansada i avui m'he aixecat amb una mala caraaaaa.....

Estheeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!
Moltes felicitats cucaaaa!!!!! carai, tu,doble celebració cada mes!!!!
jijijii
Cardonina

Entrades: 3272
Membre des de: dt. juny 07, 2005 1:58 pm

EntradaAutor: iram » dc. gen. 10, 2007 11:09 am

hola wapas!!!!!!!!!!!!
yo no soy de mataró así q perdonar por la intrusión, pero me caso en Argentona (en el restaurante Can Baladia) y me gustaría que me ayudaráis, es q una vez q termine el bodorrio, como me caso al mediodía, habíamos pensado ir por la noche al puerto de Mataró, pero es q no conozco ningún bar o discoteca q esté bien. Me podéis ayudar??
Muchas gracias y mil besos!!!!!
iram

Entrades: 3114
Membre des de: ds. abr. 01, 2006 3:29 pm

EntradaAutor: Cardonina » dc. gen. 10, 2007 12:37 pm

Imar, ara no recordo com es diu al local on vaig normalment al port, però a vegades no deixen entrar grups de casaments no??? algun cop he vist dir-li a una nuvia que no podia entrar....
ho vaig veure a badalona, no sé si a tot arreu és el mateix...
:-/
Cardonina

EntradaAutor: Montse i Jordi » dc. gen. 10, 2007 12:51 pm

HOLA IRAM!

Com diu la Cardonina hi han locals molt especials, i de no ser que coneguis els amos no t'ho deixen fer, ja que per ells es molt arriscat deixar entrar un grup tan gran de persones que a més ja venen carregats (ja m'entens oi?)

Pel casament d'una amiga hi vam anar al DAS N DERE (ben bé no se com s'escriu) està darrera els nous jutjats i segur, segurissim que et deixarien entrar, perque hi va molt poca gent, la musica es REMEMBER total i potser hi ha gent una mica grandeta 30 y pico... peró jo m'ho vaig passar genial.

Altra cosa qu pots fer es anar a parlar als pubs a veure que et diuen, perque de vegades alguns obren abans perque aneu i llavors a l'hora d'obrir al public ja esteu dintre saps? no se.

Jo crec que on teniu més possibilitats de que us deixin entrar es als locals poc freqüentats, saps? perque aixi ells poc o molt fan caixa...

El que es molt maco de local tambe es el theatre està per allà al Manauss
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Cardonina » dc. gen. 10, 2007 1:16 pm

Molt be, Montse, quin coneixement de la nit mataronina!!!!
jjijji

nosaltres, entre que quan sortim ho fem per barcelona i qeu estem grans ja, per mataro he sortit ben poc desde que hi visc...
haurem de posar remei!!!!!!
jijijii
Cardonina

EntradaAutor: Visitant » dc. gen. 10, 2007 1:53 pm

jaja si no hi ha un local nou, al poligon industrial del pla de'n boet que es diu la negra flor i es en plan pop dels 80 i 90, es molt xulo neu:-D
Visitant

hola

EntradaAutor: 1nuvia » dc. gen. 10, 2007 2:44 pm

hola que tal!

em dic alba, tinc 25 anyets, soc de mataró,
em caso el 28 de juliol.
si ja tinc el restaurant faig el banquet a Alella restaurant la Masia el Niu.

el vestit el vaig anar a comprar al Corte ingles, Pronovias. per cert unes noies encantadores.
El model del vestit es INCA.

ara el que em falta son els regalets per el invitats, que no en tinc ni idea del que fer, alguna idea, us ho agreiria.

no ser que mes explicar-vos.
les sabates algu sap algun lloc per comprarles a mataró.
gracies.

un peto
1nuvia

Entrades: 8
Membre des de: dt. set. 19, 2006 8:24 pm

EntradaAutor: Cardonina » dc. gen. 10, 2007 2:56 pm

Alba, a una sabateria que hi ha per on esta el clàssic cafè (deu meu, que dolenta que soc amb els noms dels carrers!!!)... vaja, per on esta la perfumeria julia i el massimo dutti, hi havia sabates de nuvia de la mateixa marca que les meves i al mateix preu, entre 65 i 75 euros...

igual allà trobes alguna cosa!

tinc molt mal de cap i mal d'esquena.... uufff, no se jo si podre aguantar tota la tardaaaa... :o-o:
Cardonina

EntradaAutor: Cardonina » dc. gen. 10, 2007 2:59 pm

Ah, jo de regalet, entre q no soc molt amant del que es dona als casaments, q no ens va agradar gaire el que vam trobar i tot, vaig fer un pergamí amb un poema... a la gent li va agradar

Aqui hi ha autèntiques mines d'idees que segur que et podran aconsellar millor!!!!
Cardonina

EntradaAutor: Visitant » dc. gen. 10, 2007 4:38 pm

Hola Alba!!! Quin tipo de detall busques? per homes, dones , pels dos alhora?... necessito pistes i et donaré idees :-)) :-)) :-))
Visitant

EntradaAutor: Meritxell » dc. gen. 10, 2007 5:14 pm

Hola guapes!

Passo un moment per aquí per saludar-vos.

Fa uns temps que vaig molt cansada i cada vegada vaig a dormir més d'hora (bé, no és que vagi a dormir sino que m'adormo al sofà).

D'aquí a un moment haig d'anar a depilar. Vaig a veure si puc fer 20 minutets de migdiada.

Un petó!
Meritxell

Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

EntradaAutor: Montse i Jordi » dc. gen. 10, 2007 5:29 pm

uuuuoooooooo ester!!!!!

jo tambe vull idees!!!!!!!

jo tinc força clar el tema del detallet de les dones...... segurament un bano (abanico, es que no se si en català s'escriu així, ji,ji,ji) vull un d'aquells que son de fusta que olora mooolt be..... el meu pare coneix un distribuïdor dels xinos i ens ha de dir el què, primer vull saber preus es clar.... a més l'adornaré jo.

Pels homes no tinc ni idea, perque no vull donar puros perque al restaurant no es pot fumar... ens han dit que a l'hora del ball com que ho farem a la carpa doncs si que ens deixaran fumar, pero el puro considero que es fuma relaxat a la taula amb la copa abans de la festa.... a més de tota la gent que hi va potser hi han 4 persones que fumen puros habitualment.
Aixi que estic "devanandome los sesos" pensant què donar, havia pensat un boli en una capsa que he vist de molt xulos, pero no se, no se
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Cardonina » dc. gen. 10, 2007 5:36 pm

Oooohhhhh, Txell, has de descansar....

a mi em passa el mateix, tic morta de son tot el dia, ahir a les 11 ja dormia, fins avui, pero he estat tota la nit sense parar, el llit estava qe ni qeu m'hagues barallat amb algu... jijiji

al centre de les terapies em van detectar que tenia transtorn del son, qeu encara qeu dormi no descanso gaire, i que aixo ho solucionarem aviat...

Un petonet guapa!!!
Cardonina

EntradaAutor: Montse i Jordi » dc. gen. 10, 2007 5:38 pm

Meritxell i Celia....

NENES QUE US HEU DE CUIDAR!!!!!!!

Ara que aixo de la son... jo el dilluns em vaig quedar sobada al sofa a les 20.45, vaig seure a les 20.30 per veure les noticies i ZZZZZZZZZZZZZZZZZ

ji,ji,ji
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Cardonina » dc. gen. 10, 2007 6:32 pm

Ostres, montse, tu em sembla que ens guanyes eeehhh!!!!
20:45.... jijijii
i ja vas dormir tota la nit del tiron?????

quin grup de dormilegues que estem fetes... jo el dia de la cabalgata no la vaig veure pq vaig fer una siesta de 3 hores.... jijijji
Cardonina

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants