Cal Blay

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Syrah » ds. març 03, 2007 4:17 pm

La part de davant... no te gaire secret, vam anar a una botiga vam mirar mil catàlegs i vam triar!!! a mi com que m'agrada molt groc dsde petita doncs... la postal va acabar sent groga encara que ell la volia vermella.. coses de dones!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Syrah
:: núvia experimentada

Entrades: 408
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 10:32 am

EntradaAutor: Syrah » ds. març 03, 2007 4:23 pm

UYY Mar, ara mateix que estaràs probant??
Aquí teniu una part de la invitació, almenys la davantera, ja anem avaçant alguna cosa no??
Aquest matí he anat a la botiga aquella que vaig penjar l'adreça dls detalls, la veritat es que m'ha agradat molt tot, hi havia un munt de coses, però he marxat sense preguntar perque tenia 3 parelles davant i en tenien per estona, tornaré un altre dia i així aprofito també per mirar altres llocs, demà aniré a la fira també a veure que hi ha.

Jo estic impacient ja per saber la teva opinió Mar del tast, almenys la opinió d'una experta, aixi ens podràs assessorar!!!

Bé, aquesta tarda començo a repartir les invitacions, i estic il·lusionada, tot i que avui una amiga m'ha dit que ella no podrà venir, perque el mateix dia ja té una boda, quin pal, les repartiré ràpid i així no em passa mes gent al davant!!!
Syrah

EntradaAutor: NiNNa » ds. març 03, 2007 9:43 pm

hola guapes! Syrah, és molt xula!!! =0-0-)
On us caseu cadascuna? :o-o: espero que no us importi que us ho pregunti....
NiNNa
NiNNa
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3038
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 1:59 am

EntradaAutor: Bandi » dg. març 04, 2007 9:29 am

Hola!

Ara no recordo qui de vosaltres em va demanar que posés fotos de la masia Torreblanca... aquí van unes quantes:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Bandi
:: núvia experta

Entrades: 962
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 11:41 am

EntradaAutor: Bandi » dg. març 04, 2007 9:30 am

A mi em va encantar...
ja em direu a vosltres què us sembla... :o-o: :o-o: :o-o: :o-o:
Imatge
Bandi

EntradaAutor: Syrah » dg. març 04, 2007 11:40 am

Eii BAndi, vaig ser jo, perque es una de les úniques masies de Cal blay que no hi havia estat mai, es maquíssima també, es que em sembla que totes aquestes masies tenen un encant especial que no tenen els típics restaurants, no se, es un rollo diferent.

NiNNa jo em caso a les caves Joan Sardà.

El cert Bandi es que es maquíssima, que et cases tu de matí o de la tarda? perque el sopar o ball allà al costat de la piscina ha de quedat molt maco, li dóna un toc diferent, jo faré, si el temps m'acompanya el sopar al costat de la piscina, serà divertit, i més si algú cau...

MARRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LA CRÒNICAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
Syrah

EntradaAutor: Bandi » dg. març 04, 2007 10:59 pm

Si algú cau a la piscina...

Imatge

Imatge
Imatge
Bandi

EntradaAutor: Miskah » dl. març 05, 2007 10:29 am

Syrah, molt xules les invitacions!!!! :-) :-) :-) :-)

Jo també em caso a Masia Torreblanca, ens casem a la tarda, i farem l'aperitiu als jardins, i el ball a la bora de la piscina. Com ens casem a la revetlla de Sant Joan (23 juny) , ens feia molta ilusió poder celebrar el ball al carrer, ja que és una nit màgina, la més curta de l'any....quines ganes!!!!!Ademés ens han dit que ens decoraran els jardins amb espelmetes, i antorxes!!!!!Quedarà precios!!!!...i si algú cau a la piscina, doncs ... festaaaaaaaaa!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah

Entrades: 529
Membre des de: dg. nov. 06, 2005 2:14 pm

EntradaAutor: Mar TGN » dl. març 05, 2007 1:19 pm

hola a todassssssssssssss!!!!!!!!! ya estoy de vuelta!!!!!!!

En primer lugar: Syrah las invitaciones son preciosas, muy romanticas...y el color muy lindo, enhorabuena por que son chulisimassssssssss!!!!!!!! que bien que pusiste la foto, ya repartiste entonces alguna de ellas? ya me explicarás que tal el reparto...

Y bueno...ahora os explicaré la crónica:

Deciros que nuestra boda la llevará Oriol, y estoy encantadísima con él, es un chico joven pero muy muy profesional, y muy preparado, realmente aluciné con él, chapó por el personal. La atención fue todo un lujazo, y referente a lo del servicio de camareros: chicas podeis estar seguras de que la boda estará muy bien atendida!!!!!!!! le pregunté por la división de rangos para el personal y como era su modo de organización etc... y todo estaba muy bien distribuido, me encantó el sistema, solo agregé un par de cositas de apunte, pero realmente quedé muy satisfecha en relación a este tema, asi que NO OS PREOCUPEIS, si alguna quiere poner algun camarero extra que se dedique solo de pasavinos durante el banquete porque la familia sea muy bebedora y para quedarse más tranquila, adelante! pero que sepais que ellos lo tienen muy bien estructurado y no tiene porque faltar nada en ningun momento. ok? LE DOY UNA PUNTUACIÓ DE 9.(JEJEJE)
Vamos con los aperitivos: se nota la calidad y se nota el detalle, tres platos de cada aperitivo por mesa de aperitivo es ideal! no faltará comida! por otra parte, aunque ya lo sabia, hecharé en falta más "marisco" en el aperitivo: como langostinos salados, mejillones, chirlas, percebes...que es a lo que estamos acostumbrados por aquí en la costa y que por el precio del cubierto algo de esto se espera, pero bueno...en general todos los aperitivos muy buenos. LES DOY UN 8.

Entramos en la fase importante: los primeros y los segundos. A ver, mi opinion es que todos estaban muy bien presentados, y todos muy ricos, pero es una lástima que pagando lo que pagamos no haya algo de más espectacularidad, si quieres algo mejor es con suplemento, pero no hablamos de 1 o 3 € por persona si no de 10€ o más, y desde luego es disparatado. YO ELEJÍ AL FINAL ( DESPUES DE MUCHO DARLE VUELTAS HE DE DECIR) LA ENSALADA DE LANGOSTINOS, Y EL MILHOJAS DE TERNERA. Otra pega fue la selección de los vinos...tuvé que provar dos blancos y tres tintos, y aún así no quedé convencida, asi que Oriol me pasará un listados de los vinos, sin y con suplemento y a ver que encuentro que se adapte más a nuestros gustos; por otro lado los cavas eran perfectos! tanto el rosado del aperitivo como el del banquete. Pre-postre muy normalito, y en las tartas eperaba más texturas diferentes, no se, por ejemplo alguna de crema con yema tostada, o de nata y chocotate, o de crema catalana....ELEJÍ EL PRE-POSTRE DE MANDARINA Y LA TARTA DE MASCARPONE, QUE CREO QUE ERA LA MÁS PARECIDA A TARTA NUPCIAL. CHICAS QUEDÉ MUY CONTENTA, pero una cosa no quita la otra, os estoy siendo sincera y relatandolo todo tal y como lo siento...asi que LES DOY UN 7.5

La manteleria la elejimos negra, servilleta negra y la minuta del corazón blanca, pero ahora no se si cambiar la servilleta blanca y la minuta en negro... a ver como lo hago... Y el centro de mesa el alambre pequeño con la rosa, que queda muy lindo con el mantel negro.

EL RESUMEN EN GENERAL ES QUE NOS QUEDARÁ SEGURO UNA BODA PRECIOSA CHICAS! DE UN 8, PARA QUE SEA 10 SOLO DEPENDE YA DE NOSOTRAS, DE TODOS LOS DETALLES DURANTE LA BODA, DE LOS MOMENTOS EMOTIVOS...

ESPERO QUE NO ME HAYA ENROLLADO DEMASIADO... LO HE HECHO CON CARIÑO Y SINCERIDAD ABSOLUTA, UN BESOTE A TODAS.
Mar TGN
:: núvia rookie

Entrades: 191
Membre des de: dl. juny 12, 2006 6:26 pm

EntradaAutor: Mar TGN » dl. març 05, 2007 6:44 pm

fotitos
Mar TGN

EntradaAutor: Mar TGN » dl. març 05, 2007 6:45 pm

más
Mar TGN

EntradaAutor: Mar TGN » dl. març 05, 2007 6:47 pm

y ya está!
Mar TGN

EntradaAutor: Mar TGN » dl. març 05, 2007 6:49 pm

solo pongo las fotitos de lo que elejí para que no se desvelen muchas cosas aquí el foro, que sé que algunas no quereis que vuestros invitados sepan detalles antes de tiempo,jejeje. Un besito a todas!
Mar TGN

EntradaAutor: Bandi » dl. març 05, 2007 7:36 pm

Gràcies Mar per aquesta super-crònica!!!
Ets un solete!!! ImatgeImatgeImatge

He pres apunts per anar nosaltres aquest divendres..., però el menú que has triat m'encanta! Ara mateix no recordo els altres plats..., però crec que els que has triat tu tenen molts números... jejejejeje!!![img]http://smilies.sofrayt.com/^/aiw/delicious.gif[/img][img]http://smilies.sofrayt.com/^/aiw/delicious.gif[/img][img]http://smilies.sofrayt.com/^/aiw/delicious.gif[/img]

Quines ganes de que arribi divendres!!!ImatgeImatgeImatge
Imatge
Bandi

EntradaAutor: Mar TGN » dl. març 05, 2007 7:45 pm

hola Bandi guapa! la verdad es que disfrutareis comiendo, todo está muy bueno, pero hay que pensar no solo en lo que te gusta a ti sino en lo que podrá gustar a la mayoria de la gente, y de ahí la decisión final que tomamos, jejeje. Bueno y tu que...preparada!? que ilusión verdad, disfruta al máximo porque se pasa volando! un besote!
Mar TGN

EntradaAutor: Bandi » dl. març 05, 2007 7:55 pm

Mua!!!

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Bandi

EntradaAutor: Syrah » dl. març 05, 2007 9:02 pm

MAr quina passadaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!! I el lloc que xulo?????

ei avui no puc conectar-me que estic estressadissima a casa d'una amiga!!! nos vemos demà i en parlem!!!!!!!
Syrah

EntradaAutor: Visitant » dl. març 05, 2007 9:30 pm

Mar TGN has elegido el primero y el segundo igual que yo elegí!!!!
Visitant

EntradaAutor: Miskah » dt. març 06, 2007 11:10 am

Mar,

Muchisimas gracias por la crònica llena de detalles y por tu sinceridad!!!Ya estoy deseando que llegue el dia de la prueba!!!A nosotros tambien nos gfusta mucho la manteleria negra, así que seguramente cojamos esa...ya queda menos!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah

Entrades: 529
Membre des de: dg. nov. 06, 2005 2:14 pm

EntradaAutor: Mar TGN » dt. març 06, 2007 3:18 pm

Es cierto vane, volví a leer tu crónica con tu elección del menú, me parece que seremos unas cuantas las que coincidamos con los mismos platos....

Syrah cariño, perdona que no te dije nada del lugar...me hizo muchissima ilusión verlo...!!! imagínate que se lo expliqué a mi madre y a mi suegra toda emocionada. La masia es preciosa y enorme! y es genial que la sala del banquete esté arriba, asi las vistas son estupendas! peazo boda bonita te va a quedar!!!!!!!!!!!
Mar TGN

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant