MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: merce i albert » dl. nov. 19, 2007 12:21 pm

Nosaltres aquest cap de setmana ha estat tranquil, vam veure a la familia i diumenge... de neteja pel mati i de sofa per la tarda.

Iraiosc, no m'hen recordava que tu tambe ets ,mestre.. ja ja ja no se on tinc el cap. A mes si ja el teniu mig decidit no us lio, que llavors potser en trobeu algun altre i dubteu encara mes.
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

..

EntradaAutor: iraiosc » dl. nov. 19, 2007 12:42 pm

ay ke ens posarem vermells el nen i la mama!! jajaja

Ja toca de tant en tant passar-se el finde a casa... com vulguis Mercé, fins i tot he mirat llistats de noms de internet de totes les classes... es molt divertit i complicat a la vegada, de nena ni ha molt variats, de nens n'hi ha també un munt... però que no et recordin ningú, que no rimin amb res, que no sigui ni de yayu ni de pijo ni... es dificil...

mireu us dic els que pensem perquè voteu, no es cap compromis perquè el tenim bastant clar, però per veure que n'opineu...
- IKER
- FERRAN
- ERIK
- CRISTIAN

ni ha un que ens tira als 2 molt... quin serà....?

ostres Masa, si, cert, quin fred hi devia de fer... una miqueta més amunt o més cap a alemanya es veu que ja ha nevat força!!! però ho heu passat be??
vaja, un any que nevarà... i no podré anar a les pistes!!! mecachis! jejeje

Cris guapetona!! foto foto foto...!!! jejeje
Imatge
iraiosc
:: núvia experta

Entrades: 732
Membre des de: dg. set. 03, 2006 7:13 pm
Ubicació: igualada

EntradaAutor: FRACRIS » dl. nov. 19, 2007 12:48 pm

masa ha escrit:HOLA NINES!!!
MOLT BON DIA A TOTES!!!!!!!!

Primer de tot vull felicitar a IRAIOSC per aquest nen.... MOLTES FELICITATS GUAPA!.

Nosaltres varem arribar ahor de Paris!! ... tot va anar GENIAL ...però feia un fred!!!!.

Totes bé?

Un peto

No hem diguis que ja fa molta fred, no vull ni pensar pel pont de desembre!!!
Imatge

Imatge
FRACRIS

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

Re: ..

EntradaAutor: FRACRIS » dl. nov. 19, 2007 12:54 pm

iraiosc ha escrit:ay ke ens posarem vermells el nen i la mama!! jajaja

Ja toca de tant en tant passar-se el finde a casa... com vulguis Mercé, fins i tot he mirat llistats de noms de internet de totes les classes... es molt divertit i complicat a la vegada, de nena ni ha molt variats, de nens n'hi ha també un munt... però que no et recordin ningú, que no rimin amb res, que no sigui ni de yayu ni de pijo ni... es dificil...

mireu us dic els que pensem perquè voteu, no es cap compromis perquè el tenim bastant clar, però per veure que n'opineu...
- IKER
- FERRAN
- ERIK
- CRISTIAN

ni ha un que ens tira als 2 molt... quin serà....?

ostres Masa, si, cert, quin fred hi devia de fer... una miqueta més amunt o més cap a alemanya es veu que ja ha nevat força!!! però ho heu passat be??
vaja, un any que nevarà... i no podré anar a les pistes!!! mecachis! jejeje

Cris guapetona!! foto foto foto...!!! jejeje

Sempre diem que un nom et recorda a alguna persona de la seva manera de ser.

Iker- hem recorda al porter del madrid, i soc del barça.
Ferran- al meu cosí, i pobret a part de ser bastant lletg és molt dolent.
Erik- M'agrada molt. je je je no hem recorda a ningú.
Cristian- NO hem recorda a ningú peró hem decanto per Erik.

CONCLUSIÓ: ERIK

De totes maneras, el que decidiu sou vosaltres. Espero que ens diguis aviat quin nom és el que te tots els numeros!!

:-)ok:
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: FRACRIS » dl. nov. 19, 2007 12:55 pm

Quin rotllo que tinc!! :-)) :-))
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dl. nov. 19, 2007 1:29 pm

Bones!!!

Mira jo em decanto per FERRAN (no coneixo a ningu). Erik, en tinc un a l'aula i es tremendo!!!. Iker, no m'agrada... no se suposo que jo em decanto pels noms en catala, i Cristian... en vaig coneixer un i era tant curtet pobre (deia que ell faria puenting si fos des de 1 metre!! i ell feia ja 1 metre casi dos d'alçada...).

Nosaltre ja els tenim decidits per quan ens toqui (es que em 4 germans ell i jo tambè 4... havien d'agafar nomes, perque els que ens agradaven ja estaven agafats ... ja ja ja). Ens agrada: Roger i Julia. Tambè Claudia i de nen Albert (pero aixi es diu el meu marit i no em convenç).
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: Crisyjose » dt. nov. 20, 2007 10:44 am

Ai ai aiiii... que ja veig per aqui a mes mayeres amb ganes de tenir bebes...jejeje que ja parleu de noms i tot!!! jejejej

A a mi también m'agrada Erik!! si el nostre es nen, ens agrada mol Axel, pero encara no ho hem decidit, i si es nena doncs i han molts, Paula, Blanca, Elena....
Imatge
Imatge
Crisyjose
:: núvia experimentada

Entrades: 243
Membre des de: dc. feb. 28, 2007 3:13 pm

EntradaAutor: masa » dt. nov. 20, 2007 10:53 am

Hola!!

Jo també em decanto per ERIC com Fracris ....però tots són macos.

Doncs si, a París ens ho vàrem passar genial!! un fart de caminar pq hi havia vaga de transport ... jajajaja i molt de fred.

Aquí us poso una doto nostra
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
masa
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

...

EntradaAutor: iraiosc » dt. nov. 20, 2007 11:38 am

oala masa que maca aquesta foto, cuanta passió!!!!!!!!!! =0-0-)
magrada molt la foto!!!!

en cuant els noms confesso que el que ens agrada coincideix amb vosaltres: ERIK-ERIC, i el següent era Ferran, però és que ja pensem com a Eric... en plan Eric em fa patadetes o l'Eric està dormint,... i si ho dieuu depressa direu Iker...i no será el nom del porter (motiu pel que a Oscar no li acava de fer...)... jejeje o sigui que penso que es queda com un Eric gamberret que es gira nit i dia... quines ganes de que arribi... :)
Imatge
iraiosc

EntradaAutor: valuma » dt. nov. 20, 2007 12:38 pm

A mi tambien me gusta mas eric, era uno de los nombres k cuando estaba embarazada de mi hija si hubiera sido niño, se hubiera llamado asi.Ahora a mi si fuera niño me gusta Lucas, o Hugo, pero mi marido es mas raroooooooo :o-o: :o-o: :o-o:
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
valuma

Entrades: 1541
Membre des de: dj. maig 18, 2006 1:54 pm

...

EntradaAutor: iraiosc » dt. nov. 20, 2007 12:45 pm

JIJIJI, Valuma, pues si que, nosotros teníamos nombre de nena y de nene no nos salía... teniamos esos varios... y tu tenías el de nene... jejeje.
Lucas y Hugo son muy bonitos!! :-)ok: :-)ok:
Imatge
iraiosc

EntradaAutor: merce i albert » dt. nov. 20, 2007 1:23 pm

No es que volguem tenir nen ara ja, pero es que quan els meus cunyats van començar a tenir nens cada cop que nosaltres deiem... aquest nom m'agrada.. pues ale l'agafaven ells i aixi em diferents noms que vam dir: Laia, Arnau, Oriol, Marc, Aina.... i per aixo vam decidir agafar un nom de nen i un de nena i que tothom ho sapigues i aixi no ens els prenien (es que en una mateixa familia que hi haguin 2 cosinets em el mateix nom... no m'agrada). A mes ara ja tenim 6 nebots...i aixo que encara falta un germa de l'Albert i dos meus sense criatures...
Imatge
Imatge
merce i albert

...

EntradaAutor: iraiosc » dt. nov. 20, 2007 1:42 pm

com t'entenc mercé, de fet tothom el primer que pregunta es com el diriem... que no passa res... però es que el nom de nena que ens agrada fa molts anys que ens agrada i per això no el pregonem, perquè ningu proper el prengui jajajaja... i ara ens tocarà esperar... juasjuas perquè tenim un Eric!! (Pol, Jan, Jaume, David, Jordi, Santi, Xavi, Marc... n'hi ha molts agafats entre fills amics i cosins i nebots...)... aix que ha estat difícil... de nena n'hi ha moltissims i molt variats!! De nen també... però trobo que n'hi ha menys... però ja estàaaaaaaaaaaaaa: ERIC BONIC!!
Imatge
iraiosc

EntradaAutor: merce i albert » dt. nov. 20, 2007 1:56 pm

Iraiosc... Eric es molt maco, a mes no n'hi han gaires de nens amb aquest nom. Avui en dia de Marc, Pau,... n'hi ha molts i s'els acaba cridant pel nom i el cognom. Mira jo de sempre que estat la unica Mercè... tant a l'escola, entre els amics i familiars, ... es un nom poc posat.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dt. nov. 20, 2007 3:09 pm

Crisyjose ha escrit:Ai ai aiiii... que ja veig per aqui a mes mayeres amb ganes de tenir bebes...jejeje que ja parleu de noms i tot!!! jejejej

A a mi también m'agrada Erik!! si el nostre es nen, ens agrada mol Axel, pero encara no ho hem decidit, i si es nena doncs i han molts, Paula, Blanca, Elena....

Axel sona bé, de quin nom prové i que significa??

Referent a ganas de tenir nens, doncs, va a ser que no, tenim mitg parlat un viatge de 13 dies entre l'octubre-novembre de l'any vinent a Xina, així que .......
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: Crisyjose » dt. nov. 20, 2007 3:55 pm

Viene del Sueco y significa "hombre de la Paz", pero para mi el significado es otro... Yo he estado muchos años haciendo patinaje artístico, y sigo enamoradísima de ese deporte! Y uno de los saltos se llama "Axel" jejeejejje

Bueno Francris a china entonces no??? que caña!!! Aprovechar si os gusta viajar!!
Imatge
Imatge
Crisyjose

Entrades: 243
Membre des de: dc. feb. 28, 2007 3:13 pm

EntradaAutor: FRACRIS » dt. nov. 20, 2007 4:25 pm

Crisyjose ha escrit:Viene del Sueco y significa "hombre de la Paz", pero para mi el significado es otro... Yo he estado muchos años haciendo patinaje artístico, y sigo enamoradísima de ese deporte! Y uno de los saltos se llama "Axel" jejeejejje

Bueno Francris a china entonces no??? que caña!!! Aprovechar si os gusta viajar!!

Sabes, el nombre que queremos poner a nuestra niña, si la tenemos algún dia es Noa, y significa, paz i tranquilidad. Pero bueno nos gusta mucho el nombre no por el significado.

Y de niño si que no tenemso ni idea, como dicen por aqui algunas compañeras, el de niño es más dificil. Pero cuando he oido Axel, me ha encantado.
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: Myrim » dt. nov. 20, 2007 5:34 pm

Hola noies! primer la enohorabona Iraiosc, Eric és moklt bonic!!! he estat una mica desconectada, divendres d'excurcio( k amb el fred he agafat un refredat!) i el cap de setmana molt liada, vem fer una festa a casa el meu cunyat i molt bé... referent als noms nosaltres si son nens Joan igual k ell i Miquel, m'encanten aquests dos noms, aixo de sempre i a ell li fa gràcia k es digui com ell. Ara si hi ha nena no tinc ni idea, a ell li agrada Myriam ( pero clar a mi k es digui com jo no em fa el pes), pero m'agrada Olaya, o Iraida, Elisabeth( igual k la meva germana), Irune ( que es Trinitat en Basc, aixi es com es diu la meva mare) i perk no fos igual... pero no se... pero m'agrada pensar-hi i aixo k per ara res de res.

Sabeu que m'ha passat avui?? m'hanb trucat per telfon del Miro per un tema k ens han d'arreglar, i nomes despenjar m'han dit: LA SENYORA BLANQUER??? encara no m'ho havien dit enlloc aixi en oficial i m'agafat un atac de rissa, per veurem jo parlant amb la noia i aguantan-me la rissa...encara em sona raro ajajajaj
Joan i Myriam
Myrim

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: merce i albert » dt. nov. 20, 2007 6:38 pm

Myriam t'entenc perfectament, jo ara fa uns dies van trucar a casa i van preguntar per la senyora de la casa.... jo vaig pensar en me mare i li vaig dir que en aquell monent no hi era que truques mes tard. Quan vaig penjar... ja ja ja plorava de tant riure perque com que estava a casa meva, demenaven per mi. Ara la senyora de la casa soc jo!! S'em fa estrany, a mes aixo de senyora sona a dona gran i jo em sento molt jove... ja ja ja.

Lo de la senyora Estellers o la dons d'estellers m'ho va dir el dia de la boda el meu marit i lo bo es que nomes es va gira i es va dona per eludida va se la meva sogre, ni jo ni les meves cunyades ens vam girar.... ja ja ja
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: Myrim » dc. nov. 21, 2007 5:49 pm

Hola... un dia mes i encostipada... amb mal d'ossos kin pal!!aquest mati no em podia ni llevar, com dema stigui igual em kedare a casa, pk amb el soroll dels nens tinc el cap com un bombo!! I Vosaltres ketal esteu???
Joan i Myriam
Myrim

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant