MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: merce i albert » dl. feb. 04, 2008 12:37 pm

Bones!!!

Hostres aixi que dissabte que ve es fa la rua a Blanes??? Pues si l'Albert s'anima potser anem a veure-la, em fa gracia.

Nosaltres el divendres va enterrar l'avia de l'Albert i no vaig poder anar a la rua em els meus nens, em va saber greu pero no tenia el cos per disfresses. M'haure de conformar en veure les fotos... despres de la feinada de fer-les, res de res. Quina pena em va fer. Pero no estava jo per disfressar-me i fer festes.

Dissabte vam anar a veure la rua de Sant Celoni per distreure'ns una miqueta i diumenge al Ball de Gitanes (ball tradicional de Sant Celoni), que es raro pero aquest any no ha plogut, el temps va aguantar fins la tarda.

I avui... pues ale a treballar i donar explicacions alguns papes de perque divendres no hi era, per sort ho han entes, pero haver ho d'explicar tantes vegades em crea un mal rollo, es recordar-ho i no m'agrada.
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: FRACRIS » dl. feb. 04, 2008 3:22 pm

hOLA Mercè,

La rua és fará sino é sgira el temps diumengue a la tarda, dissabte no.
Imatge

Imatge
FRACRIS
:: núvia experta

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: FRACRIS » dl. feb. 04, 2008 3:24 pm

masa ha escrit:Carai Fracris, us van anular la sortida?? bé, mira't-ho pel costat positiu, amortitzarás un cap de setmana més la disfressa no??.

Que va ploure dissabte?? jo vaig anar al vespre a Blanes i no recordo que plogués??

La rua a Blanes és fa el diumengue, el dissabte és veritat no va ploure, peré diumengue, quan estavem totes las carrosas preparades per sortir, ens passa el regidor de l'ajuntamnet dient que queda suspès i sort per va caure una...
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dt. feb. 05, 2008 12:49 pm

Ok, aixi que es diumege a la tarda... pero a quina hora??? Ho dic per mirar de venir una estona abans i mirar d'aparcar el cotxe.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dt. feb. 05, 2008 3:05 pm

merce i albert ha escrit:Ok, aixi que es diumege a la tarda... pero a quina hora??? Ho dic per mirar de venir una estona abans i mirar d'aparcar el cotxe.

La rua comença a las 5 de la tarda. :-)ok:
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dt. feb. 05, 2008 6:26 pm

Ok. Moltes gracies. Mirare a veure si animo a l'Albert i anem a la rua.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: masa » dc. feb. 06, 2008 9:48 am

Bon dia noietes!!

Ostres, ahir varem fer 9 mesos de casats!!! que fort ... i com pasa el temps...

Que tal, com aneu?? va ninetes que demà ja es meitat se setmana ànims!
masa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: FRACRIS » dc. feb. 06, 2008 12:28 pm

masa ha escrit:Bon dia noietes!!

Ostres, ahir varem fer 9 mesos de casats!!! que fort ... i com pasa el temps...

Que tal, com aneu?? va ninetes que demà ja es meitat se setmana ànims!

Masa 9 mesos!!! ja et tocar parir!! je je je...
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dc. feb. 06, 2008 1:49 pm

Felicitats Masa per aquets 9 mesos!!! Ho vau celebrar??? Nosaltres a cada mes que fem... pues faig un sopar diferent i especial per celebrar-ho una mica... pero un cop fet l'any llavors ja res de celebrar mesos.

Per cert, celebreu Sant Valenti?? Ja sabeu que regalar?? Nosaltres no, nomes fem Sant JOrdi.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: Myrim » dc. feb. 06, 2008 5:15 pm

Jo también nomes era de celebrar el Sant Jordi, pero amb el Joan ell es molt detallista per tot i sempre em fa algo, o un ram de roses, o em porta a sopar algun lloc sorpresa, i aquest any he comprat un motllo de pastis en forma de cor ( el tinc amagat) i li volia fer un pastis de pa de pessic k li encanten, i también se k volia un perfum k va probar fa temps igual li compro, pk jo no soc de regalar perfums, com ho trobo molt tipic, i clar per akest mateix motiu no s'ho esperara. A no se k se'm acudeixi alguna altra cosa.

un petonet!! *.-o-o.*
Joan i Myriam
Myrim
:: núvia experimentada

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: Myrim » dc. feb. 06, 2008 5:21 pm

Ay!! me oblidat d'explicar-vos una cosa!! El dissabte estava sopant en un restaurant amb el joan, i clar la penya tothom anava disfressat, i de cop la taula del costat se sent el tipic KE SE BESEN!! VIVA LOS NOVIOS!! i va entrar una parell k anaven disfressats de nuvis es veu k coneixien als de la taula, i kuan la noia es va apropar, doncs era el tratge de nuvia de veritat crec k es un de pronovias pk vaig anar a un casament d'un cosi i ella también el duia. Aquests si k van aprofitatr el vestit!! Aquest any es casa una amiga meva, em penso k el any k ve li proposare de fer el mateix, i ens disfressem els quatre de nuvis, segur k algun amic vol anar de capella!
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: merce i albert » dc. feb. 06, 2008 6:27 pm

Ja ja ja... es una bona manera d'aprofitar el vestit yi de pas te'l poses per segona vegada en lloc de tenir-lo guardat a l'armari.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: masa » dc. feb. 06, 2008 11:28 pm

Hola noies, merci a totes per lo dels 9 mesos i Fracris parir lo que es diu parir .... va a ser que no eh! ... jejeje(doncs un embarç es un visto y no visto) ... jijijiji.
Nosaltres no celebrem els mesos, només quan fem anys!. I lo de San Valenti, doncs depén, normalment sempre cauen bombons ... jijiji

carai Myrim, aquesta disfressa de nuvis va estar molt i molt ven aprofitada!! jo també vull tornar-me a posar el meu vestit jopetas :-(
masa

EntradaAutor: iram » dj. feb. 07, 2008 8:04 am

està be pensat el tema de disfressar-se de nuvis................ jo aquest any als carnavals del meu poble vaig veure unes noies q anaven amb el vestit de vúvia però li havien fet uns quants retocs, li habien possat un llaç gran al darrera de color groc, algun retoc a l'escote, i duien unes màsqueres com les de carnaval de venècia, anaven d'aquella època i quedava molt maco. La emva cunyada i jo hem pensat de fer-ho per l'any vinent!
iram
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3114
Membre des de: ds. abr. 01, 2006 3:29 pm

EntradaAutor: merce i albert » dj. feb. 07, 2008 12:36 pm

iram es una bona idea, d'aquesta manera aconsegueixes tenir un vestit d'epoca la mar de xulo!!!
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dj. feb. 07, 2008 3:40 pm

Hola noies,

Doncs nosaltres en deu anys que portem junts, mai ho hem celebrat, jo soc de Sant Jordi!!! i si pot ser rosa i llibre je je je..

Doncs no sé si és casualitat o que, peró cada vegada que cau en dia 26, sempre tenim alguna cosa a fer, peró de totes maneres no som de celebrar gaires coses, com diu el meu home, sopar cada dia junts, ja és especial i romàntic!!!
Quan fem l'anyet si que tenim preparat una petita celebració privada a un hotel de barcelona, je je je...
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dj. feb. 07, 2008 11:33 pm

Hola noies!

Ostres Fracris, ara he vist que tens un ticker que diu que marxeu a XINA???
Carai!!! com us ho curreu no??
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dv. feb. 08, 2008 8:55 am

masa ha escrit:Hola noies!

Ostres Fracris, ara he vist que tens un ticker que diu que marxeu a XINA???
Carai!!! com us ho curreu no??

Hola,
Si tot va bé, si marxarem, ja us aniré explicant, je je je..

Mira si soc previsora que ja estem parlant del viatge de l'any vinent, com a despedida momentanea, pq ja ens començarem a plantejar lo del bebe, peró de moment a disfrutar.
El que pasa, és que estem entre dos destins, per l'any vinent, que ho hem de començar a mirar, un per que las plaças s'acaban i l'altra pq quan més aviat bloquejis las plaças d'avió més económic surt. :-/ hO hem d'estudiar!!!

je je je...
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: Myrim » dv. feb. 08, 2008 9:37 am

carai Xina!!! k lluny... nosaltres encara no hem parlat res de vacances, ja veurem, a mi m'agradaria anar algun lloc per aki europa, italia, paris, viena tinc un munt de llocs per veure, pero ja veurem pk akest any hi han un munt de gastos, amb tots els mobles, i els k ens queden, ja veurem!!! avui venen els del transport del piano a mirar si el piano em passa per l'escala (espero k si!!!!) si me'l poden pujar a peu ja son 200 e!!! pero si no cagda... pek llogar una grua puja 100 euros mes o sigui un paston... i clar vas sumant d'aki i d'alla i flipes, despres k passat 15720 dies hauran de venir a afinar-lo, com es passan!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: merce i albert » dv. feb. 08, 2008 12:47 pm

NOSALTRES ENCARA NI N'HEM PARLAT DE LES VACANCES... NOMES SABEM QUE LES FAREM A L'AGOST I JA ESTA. NORMALMENT MARXEM PER AQUI APROP, AQUEST ANY JA VEUREM DEPEN DE COM VAGUI EL NEGOCI QUE PER LLAVORS L'ALBERT JA HAURA OBERT.
Imatge
Imatge
merce i albert

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants