Hola bon dia a tots!!
Que tal aneu??????
Jo avui estic contenta, estic molt bé, tot i que pa que negarlo, m 'ha costat despertar-me avui eh! jajajajaja Es que tanto hablar de efemérides y sospechas vecinales... jajaja
Nuria, pues claro que si, que cada dia queda uno menos pa las vacances... ya veras que no te daras cuenta y ya estaras en tu primer dia de relax total. Animos
Monix, a veure que arregleu amb la llevadora, pensa que t'has d'animar que portar una criatura al mon es dificil, pero mes ho es despres pujar-la, i per abançar ens hem d'equivocar i moltes altres coses. Ja veuras com d'aqui un temps això no serà res i la Maria i tu estareu tranquil.les. Un peto!
Sonia... a mi me ha encantaooooooooo sisisisi!

Es q sigo diciendo q estabas muuu guapa
Irene i Maite gracies per la nit d'ahir... ja us dic jo que aquest vespre podriem fer un altre sopar per acabar el que va quedar ahir!

Ahhhhh! El Jan aquest mati m'ha preguntat que de qui va ser la idea 'denviar la foto de la Pannacotta jajajajajjajajaja que bò! Ara, que no se queje que en la nevera tiene un trocito... que la tita maite esta en tó! Bueno va... gracies también a la Syrah... ya que estamos!
Por cierto, la silla sigue en el rellano!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Guspi... les opos???
Octu, un besíiiiiiiiiin, dale recuerdos a Teo plis! que hace mucho q no se res de res de él. MUAKS
Un peto als demes!