MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: masa » dt. jul. 22, 2008 5:16 pm

Hola noietes!!

PER FI EM MANIFESTO .... jajajaja

Doncs si! ens ho vam passar genial :-)ok: com si ja fes temps que ens coneixèssim ... jajaja que bones!!.

Cris, si que vaig arribar a barna, a les 18:40, però nhi vaig arribar ... jajajaja
i la Mercé?? que tal el teu intensiu de platja??

Myrim, com diu la Cris, tu dorm que després ho trobaràs a faltar!!

Bé noies, us deixo que tinc feina ... :--( tinc unes ganes que arribi ja la setmana vinent ...

Cris molts ànims per portar el millor possible aquesta setmana tant mogudeta.

Petonets a totes
masa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: merce i albert » dj. jul. 24, 2008 12:42 pm

Hola guapissimes!!!

El meu intensiu de platja no va funcionar, el final vam anar cap a casa.

Cris Felicitats!!!! Si no vaig errada, avui es Santa cristina, oi??? Com portes la setnana de celebracions??

Myriam tu aprofita ara pre dormir que despres potser no pots, depen de com surti el nen/a.
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: Myrim » dj. jul. 24, 2008 12:54 pm

Felicitats Cris!!! avui es el dia k anue amb la barqueta i tot oi? weno doncs k passis un feliç dia!!! jo dissabte faig 28!!! cami dels 30!!!i fem sopar a la terrassa amb la familiy pk también es el sant del meu pare, i fem un pica pica de tot. I despres hi ha ball es festa major de la urbanització, pero jo segur k m'adormo!! :-()) cada dia tinc mes panxulina avui me pesat i m'he engreixat 1kg!!
Joan i Myriam
Myrim
:: núvia experimentada

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: masa » dj. jul. 24, 2008 5:10 pm

CRIS FELICITATS!!!!
No aneu errades, no, avui es Sta.Cristina!! .

Carai amb el teu home Mercé!! ja deia jo que et volgués portar a la platja a a quelles hores?? ... jejeje

Myrim, a veure si ens poses fotus de la teva panxulina.

Un petó guapes
masa

EntradaAutor: Myrim » dj. jul. 24, 2008 6:11 pm

Ostres us creureu k no m'he fet cap??? a vera si un dia d'akestls li dic al joan k em faci una!!!
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: FRACRIS » dv. jul. 25, 2008 8:50 am

HOLA NOIES, MOLTES GRÀCIES!!!
Ahir va ser un dia de celebració intensiu, estic feta caldo peró contenta!! doncs ara ve el cap de setmana, i aixó significa dormir menys peró bueno, también ens agrada la festa major!!

Bueno noies, que passeu un bon cap de setmana, si aneu a barraques no dubteu en enviar-me un missatge i així ens veiem encara que sigui un moment!! petons guapas y felicitats Miriam!!! *.-o-o.*
Imatge

Imatge
FRACRIS
:: núvia experta

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: FRACRIS » dl. jul. 28, 2008 8:07 am

BON DIA!!

Quan comenceu vacances?
Masa, el teu home al final que?? entra o no entra?
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dl. jul. 28, 2008 5:35 pm

Bones!!!

Cris que tal les festes??
Jo vaig anar dissabte a veure els focs (per cert, van ser molt xulos!!). la veritat es que va ser un dia tot accidentat .. jejeje.
Resulta que vam anar una colla y esàvem dividits en 3 cotxes, dos dels cotxes van arribar a Blanes a les 17h i el nostres ..... pff!! quin fart de riure. Un cop vam aconseguir arribar a Blanes, vam intentar aparcar on estaben els altres dos (una casualitat haver-los trobat) doncs resluta que quan estavem a punt d'aparcar va i sen's cala el cotxe!!! jajaja pero no es va tornar a encendre pq ens vam quedar sense bateria ..... :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o:
Total que truquem als altres per explicar que ens vam quedar i tirats i que si podien venir a emputxar el cotxe i no ens van creure ... es pensaven que els hi feiem la pirula!!!! (pq em sentien a mi i a l'altre noia riure) però es que reiem de la situació en que ens vam trobar i a on ens vam quedar parats !! (creuats en el carrer a sobre de un pas de vienants i 1/2 cotxe a sobre de la vorera, unDISSABTE de FOCS i Blanes a pear de cotxes!!!!). .... jajaja en fi, quan vam tornar a Hostalric despré dels focs si que ens vanajudar a arancar el cotxe eh!

Cris, encara no sabem res del meu home. Dijous es el dia definitiu :-)ok:

Nenes que us expliqueu de bo???
vaya dia més desastrós
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dt. jul. 29, 2008 8:58 am

SI SI EL DISSABTE PER MI ELS GUANYADORS!!! molt originals, colorido, molt be tirats, tot!! avui es fa la votació i es sap qui guanya. Nosaltres vam estar amb una colla d'amics de la Universitat del meu home i quan vam anar cap a la platja a veure els focs no s'hi cavia, hi habien 200 mil persones sentades veient els focs, imagina't!! Crec que s'ha batut un récord de gent, de uns dels dies de la festa major en tots els anys que es fan els focs.

Doncs la festa a anat molt bé!!
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dt. jul. 29, 2008 5:39 pm

Ei!!
Hola guapa, doncs desde la meva última visita als focs de Blanes (més aviat nefasta) aquest dissabte, a part de quedar-nos sense bateria .... va valer la pena tornar-hi :-)ok:
Ja diràs quins han estat els guanyadors?????

Un petó guapissima

Ei i les altres q???
Mercè on ets?????????????????
Myrim com et troves?????????
masa

EntradaAutor: merce i albert » dt. jul. 29, 2008 8:29 pm

Bones!!!

Veig que el cap de setmana us va anar be i que la festa de Blnes genisal, oi???

Sento haver estat un pel desapereguda, pero es que em la calor que fa em baixa la pressio (de fet sempre estic baixa 90/60 segons la ultima revisio al metge). Porto uns dies que vaig a treballar i tal com arribo em faig una dutxa i una cocacola, per no marejarme i tornar a l'escola a la tarda. Pero estric be, aixo em passa cada any.

Sara que el teu home entra o no entra???
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dc. jul. 30, 2008 4:38 pm

Noies que ja esteu de vacances o ho us deu quedar poquet!!

Jo marxo demà a Mallorca, amb la familia Real!! ji ji ji
Tinc unas ganas, un petit parentesis entre tanta gent, feina i calor, encara que la calor també es present a Mallorca, peró sembla que de vacances no en fa tanta :-)) .

Masa, tenim noticies del teu home?? hi ha una cosa que no tinc clara si el teu home aprova, hi ha tema en questión o si no aprova no n'hi ha?? :hmm::
Lo de la bateria del cotxe una anéctoda que quan la recordas rius, pensa que cada vegada que ven a veure els focs vas a millor, primer et cremes i ara lo del cotxe, lo próper será mínim o res!!

Mercè, com va?? i tu Miriam guanya Iraida?? :mu::

Chulas petons, si no entro més fins dilluns!!
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dc. jul. 30, 2008 5:31 pm

merce i albert ha escrit:Bones!!!

Veig que el cap de setmana us va anar be i que la festa de Blnes genisal, oi???

Sento haver estat un pel desapereguda, pero es que em la calor que fa em baixa la pressio (de fet sempre estic baixa 90/60 segons la ultima revisio al metge). Porto uns dies que vaig a treballar i tal com arribo em faig una dutxa i una cocacola, per no marejarme i tornar a l'escola a la tarda. Pero estric be, aixo em passa cada any.

Sara que el teu home entra o no entra???

Ei Mercé!
Menys mal que dones senyals de vida pq ja ens tenies ven espantades ... ejjeje
Ara en serio, cuida't que tot i sempre tenint la presió baixa no es gaire bo, per no dir gens ....i gual que estar alta ...

Per cert, demà aneu de visita amb el teu home oi?? com va la dieta??? ja em direu que tal.

Un petó xula

PD: més a baix contesto lo del meu home
masa

EntradaAutor: masa » dc. jul. 30, 2008 5:37 pm

FRACRIS ha escrit:Noies que ja esteu de vacances o ho us deu quedar poquet!!

Jo marxo demà a Mallorca, amb la familia Real!! ji ji ji
Tinc unas ganas, un petit parentesis entre tanta gent, feina i calor, encara que la calor també es present a Mallorca, peró sembla que de vacances no en fa tanta :-)) .

Masa, tenim noticies del teu home?? hi ha una cosa que no tinc clara si el teu home aprova, hi ha tema en questión o si no aprova no n'hi ha?? :hmm::
Lo de la bateria del cotxe una anéctoda que quan la recordas rius, pensa que cada vegada que ven a veure els focs vas a millor, primer et cremes i ara lo del cotxe, lo próper será mínim o res!!

Mercè, com va?? i tu Miriam guanya Iraida?? :mu::

Chulas petons, si no entro més fins dilluns!!

Cris, primer de tot t'haig de dir que m'encanta la foto del teu avatar :-)ok: estás moooolt guapa!!

Ja marxes demà a Mallorca?? carai quina sort!! doncs a disfrutar-ho

Del meu home encara no sabem res .... demá es el gran dia o no (ojalá que tingui sort). El tema en qüestió, doncs si no aprova si que n'hi ha i si aprova també n'hi ha, peró més endevant per a fer coincidir una mica les date, no es pot fer tot a boleo!! jejeje

Nenes, no us ho creureu, acabo de tornar del metge i sabeu que .... TORNO A TENIR INFECCIÓ D'ORINA!!! no m'ho puc creure, m'ha vingut una impotència i unes ganes de plorar .... ara ja em tornen a donar antibiòtic durant tot el mes .... estic desesperada!!

En fi ....

Per cert, Cris m'he perdut amb aquesta pregunta i tu Miriam guanya Iraida??
Nenes, a passar-ho bé
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dc. jul. 30, 2008 5:54 pm

Per que la miriam, l'altra dia hem va dir pel messenger 4 noms de nena, i hem va preguntar quin m'agrada més, i li vaig dir iraida, i ella hem va dir que també li agrada. i es per aixó, quin es el nom de nena que guanya!!

Masa, cuida't, i a veure si et saben dir de que ve aixó!!

Mercè guapa, vigila que jo también estic igual, la baixa la tinc baixa i la alta baixa també, un rotllo. :-eh_::
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dj. jul. 31, 2008 6:10 pm

Ei noietes!!!
Molt bola tarda!!!!!

Mercé, que tal estàs de la pressió i els marejos??
Cris disfruta les vacances!!
Myrim com et trobes??

nenes, que el meu home se'n va a l'ecola de mossos!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* que guay!! estic tant i tant contenta .....

Ens parlem, un petó
masa

EntradaAutor: merce i albert » dv. ago. 01, 2008 8:37 am

Bones!!!

Nenes que ja estic de vacances!!!!! :-///: :-///: :-///:

La meva pressio va com sempre, mes aviat baixa, pero porto uns dies que no em marejo tant, miro de fer-me algun cafe i menjar un pel mes salat (diuen que aixi pija :-/ :-/ )

Sara enhorabona per lo del teu home. La dieta en va força be, mirem de que no se la salti, pero hem tingut un parell de celebracions i es dificil. Ara em les vacances com que no marxem no tindrem cap problema per seguir-la. I si ahir es va nar a fer els analisi, quan tinguem els reultats mirarem de fer que t'arribin, ok???

Cris que vagui be per Mallorca i salida a la Familia Real ja ja ja

Myriam aixi que esteu mirant noms de nena?? I de nen??

Be, noietes ja ens anirem veient per aqui. Nosaltres nomes marxem del 14 al 17 a Puigcerda, la resta estarem per aqui. Petonets!!!!
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: Myrim » dv. ago. 01, 2008 1:03 pm

Hola wapes!!!!! kina calorr!!!!! Enhorabona al maridet mosso!!!! el meu home también es vol preparar... de fet kuan estava al exercit s'hi va presentar pero com k estava a kosovo no va poder estudiar massa. Ara al setembre es keda sense feina i aprofitara cobrar del paro i estudiar en serio... en principi mirara primer d'entrar a la Poli local pel tema de la pasta, ja k cobren des del principi i ja veurem...
per cert kin tema hi ha si ha aprovat me perdut????

Merce menja olives i patates fregides un gotet de vi i a vera si puja.... i les anxoves también fan pujar tot i k a mi no m'agraden.

Crisssss portans una civer ensiamada!!!!!

NOMS.... KIN DILEMA....si es nen Joan
si es nena tenim ara 4 noms: Iraida, Irune, Nadya, Ainara.... pero va a dies ara ens decantem per Nadya... ufff k dificil es triar. Dilluns tinc una eco i no se si es veura el sexe... ojala!!!

Un petooooooooooo
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: masa » dv. ago. 01, 2008 4:04 pm

Ei hola noies!

Gracies per les vostres felicitacions, la veritat es que estm molt i molt contents!! ademés com que a la feina sobra gent han obert unes llistes per a que s'apunti la gent i els hi donen 30 dies per any treballat, així que ens ha anat de conya :-)ok: podré fer front als gastos d'hipoteca mentre ell estigui a l'acadèmia!!!!

Mercé cuida't molt i quan tinguis els resultats de l'analítica me'l fas arrivar. Dona records a l'Albert de part meva.

Myrim, a veure que tal la eco y si diuen el sexe millor que millor *.-o-o.*

Us deixo, que ara vaig a prepara maletes que marxem a MontRoig del camp fins dimarts vinent.

Ens veiem a la tornada!!

Petonikus
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dl. ago. 04, 2008 9:00 am

BON DIA NOIES!!

JA ESTIC AQUI!! ::-)

Per Mallorca molt bé, la familia Real s'ha portat molt bé amb nosaltres, no ens han molestat ni ens han dit res, així que de conya, ens han deixat descansar, ji ji

Mallorca ens a agradat força, las platgas precioses, la única pega, que hi ha MOLTA gent, moolt turistic, i aixó a nosaltres no ens agrada gaire, com que ja venim d'un poble ple de gent al l'estiu, intentem fugir...

Sara, FELICITATS!!!! I a sobre us ha sortit rodó amb lo de la feina.

Mercè, de vacances!! *.-o-o.*
Imatge

Imatge
FRACRIS

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat