MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: FRACRIS » dt. nov. 18, 2008 6:50 pm

Vinga noies!! on souuuuuuuuuuuuuuuuuuu, fa fred i no voleu sortir!!

us poso un parell de fotos del meu super viatge!!
FRACRIS l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 28, 2008 3:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge
FRACRIS
:: núvia experta

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: iraiosc » dt. nov. 18, 2008 7:35 pm

masa ha escrit:Bones!

Doncs res, mn'ha receptat unes pastilles que no etren per el seguro (ja veurem si me les prenc) i m'haig de fer 2 cultius, un d'orina i un altre vaginal.
Ara em demanen proves, quan aquest mes no tinc res de res ... anda que no!! quina me**a!

hola wapis!!
Merce, molts ànims per lo de la teva iaia, sap molt greu de debó!Anims familiars wapa! ;.:love_:

Masa, això de les infeccions és molt habitual, totes les meves amigues, familiars... n'han patit algun cop, i jo... jejejeje. Jo amb un antibiotic em va pasar en una setmana, a viam que et diuen! Tu et trobes bé? (+:-)

Fracris... no vegis, esteu maquissims a les 2 fotos, deu ser impressionant la muralla, no? i tots els gratacels... deu fer sentir petitet, no?? I a sobre us ha sortit tot rodó... això es el que compta!! >.-<:

La Miriam deu estar ja cansadeta... quan portes d'embaraç? Algu sap si hi és al SocPetit? Ho dic per visitar-la! Hem penso que ja l'he vist algun cop però ara no sé trobar-la, soc un desastre!! Deus estar a punt de petar!! no??? quines ganes de veure la teva petiteta!!! de sentir-la com xerra, de veure com dorm... ay...

Va va animeu-vos!! A veure qui fa la propera sorpresa! que fins i tot jo m'ho estic replantejant amb tots els problemes que hem pasat!! es una experiencia maquiiiiisima! encara que el papi té una por...

I la quedada que? ja per despres de nadal? o per nadal i veure botiguetes algun dia? gran via 2, illa, etc... podria estar be!!!
Imatge
iraiosc

Entrades: 732
Membre des de: dg. set. 03, 2006 7:13 pm
Ubicació: igualada

EntradaAutor: FRACRIS » dc. nov. 19, 2008 10:20 am

iraiosc ha escrit:
masa ha escrit:Bones!

Doncs res, mn'ha receptat unes pastilles que no etren per el seguro (ja veurem si me les prenc) i m'haig de fer 2 cultius, un d'orina i un altre vaginal.
Ara em demanen proves, quan aquest mes no tinc res de res ... anda que no!! quina me**a!

hola wapis!!
Merce, molts ànims per lo de la teva iaia, sap molt greu de debó!Anims familiars wapa! ;.:love_:

Masa, això de les infeccions és molt habitual, totes les meves amigues, familiars... n'han patit algun cop, i jo... jejejeje. Jo amb un antibiotic em va pasar en una setmana, a viam que et diuen! Tu et trobes bé? (+:-)

Fracris... no vegis, esteu maquissims a les 2 fotos, deu ser impressionant la muralla, no? i tots els gratacels... deu fer sentir petitet, no?? I a sobre us ha sortit tot rodó... això es el que compta!! >.-<:

La Miriam deu estar ja cansadeta... quan portes d'embaraç? Algu sap si hi és al SocPetit? Ho dic per visitar-la! Hem penso que ja l'he vist algun cop però ara no sé trobar-la, soc un desastre!! Deus estar a punt de petar!! no??? quines ganes de veure la teva petiteta!!! de sentir-la com xerra, de veure com dorm... ay...

Va va animeu-vos!! A veure qui fa la propera sorpresa! que fins i tot jo m'ho estic replantejant amb tots els problemes que hem pasat!! es una experiencia maquiiiiisima! encara que el papi té una por...

I la quedada que? ja per despres de nadal? o per nadal i veure botiguetes algun dia? gran via 2, illa, etc... podria estar be!!!

Hola guapa!!

hem fa molta il·lusió aixó que dius de que us esteu plantejant un altra cop el tema, val molt la pena :-)ok: .

Doncs China, no ens ho pensavem, peró es espectacular!! TOT, Tot el que hem visitat.

Per cert, de tant en tant, aneu mirant la bustia je je je ;.:love_:
Imatge

Imatge
FRACRIS

...

EntradaAutor: iraiosc » dc. nov. 19, 2008 10:55 am

jajajaja, que maca, anirem mirant si!! :-///: :-///: >.-<: :-)ok:

ja en tenim moltes ganes d'anar a xina fa temps, tot i que japó em tenta molt també i no sé pas quin anirà primer... sigui com sigui ja en tenim ganes perke sempre hem estat molt viatgers i ja portem un temps sense... ara hem de planejar bé tot pel trastu petiiiit! jejejeje, i la crisis no ajuda gaire...
Hi sortia bé el canvi monetari? Que tal els controls de passaport? molts militars o ke?

i lo de un altre cop tema... hi tenim respecte perque puguin ser bessons! que faria jo?? si amb 4'360 d'un nen ja he quedat així?? brrrrr... però ens fa ilu per l'Eric, perque a la familia no tenim nens a prop i el trobem molt solet i la familia l'atabala molt... i ens sortirà massa mimat ja us ho dic!! xDDD i entre els amics igual, encara no tenen fills... tot i que sembla que ho hem començat a contigiar... jejejejeje n'hi ha una amiga prenyi, altra més llunyana amb 2 ja... però es clar, no es veuran tant... res atacaré al pare!!! :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

la resta com va??
Imatge
iraiosc

EntradaAutor: merce i albert » dc. nov. 19, 2008 2:15 pm

Bones!!!

Gracies guapissimes, de mica en mica ens anem fent a l'idea que la iaia ja no hi es... :-/

I pel que fa el tema... a veure si per any nou, un cop l'Albert ja hagui obert i jo ja estigui a l'escola nova.

Cris aixi que potser tenim sorpresa un dia.... que be!!!

Sara pues vaja, a veure si ara et cures del tot , perque es passa força malament i estar cada 2x3 em el mateix...
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

...

EntradaAutor: iraiosc » dv. nov. 21, 2008 3:39 pm

buen finde nenes maques!! *.-o-o.* :-()-)
Imatge
iraiosc

EntradaAutor: FRACRIS » dv. nov. 21, 2008 3:48 pm

BON CAP DE SETMANA!!! Jo tinc feina a casa de maruja, c[]c .-*.:-).*.* .::s--:... ::ffff tants de dies fora amb els -|-) -|-)

je je... petons
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: iraiosc » dv. nov. 21, 2008 3:55 pm

FRACRIS ha escrit:BON CAP DE SETMANA!!! Jo tinc feina a casa de maruja, c[]c .-*.:-).*.* .::s--:... ::ffff tants de dies fora amb els -|-) -|-)

je je... petons

jajajaja, ja en som 2 wapi! i amb el peke ke fa siestes de 15 minuts... no puc fer res!!! oi que ara els -|-) -|-) no t'ajuden gaire?? jejeje...
titi, se m'acumula la me... fins a la teulada del vei de l'àtic! x"D
Imatge
iraiosc

EntradaAutor: masa » dv. nov. 21, 2008 6:05 pm

Hola guapes!
Entro un moment per a saludar-vos.

Iraida lo de la meva infecció, bé, jo crec que ja no en tinc, però ara m'han demana de fer proves i dilluns vaig a girona a portar les mostres ... a veure que tal?¿

Cris, no et cansis amb les colades!! ... jejeje

Mercé, me'n alegro que us aneu recuperant per lo de l'àvia.

Jo avui començo un cap de setmana de 4 dies!!

Un petó
masa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: merce i albert » ds. nov. 22, 2008 9:49 am

Bones!!!

Nenes que entro a la ultima setmana completa treballant a l'escola!!! A partir del dia 1, ja treballo per l'ajuntament, tot i que fare de 9-11 on soc ara per facilitar ela nens el canvi de mestre. Ja se que m'ho he buscat jo pero desembre sera un anar de cul tot el dia...ja ja ja

Sara millor tard que mai, per fer-te les proves. A veure si aixi saps com es que has tingut tantes infeccions seguides, no???

Apa i la resta no us canseu fent neteja.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: masa » dg. nov. 23, 2008 9:30 pm

Si Mercé, a veure si donen amb la causa ...

Enhorabona per la teva nova feina, i tot i que ara aniràs una mica de cul, l'esforç valdrà la pena :-)ok:

Iraida, Cris, Myrim, vosaltres que us expliqueu??
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dl. nov. 24, 2008 10:37 am

BON DIA!!!

Doncs, missió complida!! tot net i planxat!!, bueno lo de la planxa el meu home pq jo la odio!! el pobre e sva tirar la tarda del diumengue, des de las 3 fins las 8, imagineu quina pila de roba!! son las consequèncias de las vacances. I jo de mentres a fer l'album, que también m'hi vaig tirar tot el dia je je...

I vosaltres com anat?
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: FRACRIS » dc. nov. 26, 2008 4:23 pm

Mercè!! avui fem un anyet i mig de casadetas!!

Jo ja ni m'enrecordo je je, només ser que va ser un día genial. :-))
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dc. nov. 26, 2008 6:22 pm

Felicitats per aquest any i mig!!!!
CArai, com passa el temps ....
masa

EntradaAutor: merce i albert » dj. nov. 27, 2008 1:33 pm

OSTRES Cris tens tota la roá, no hi vaig ni pensar, es que tinc el cap en que demà es el meu aniversari i tinc tota la familia a dinar diumenge... A mes dema es l'ultim dia complet a l'escola, i dilluns ja començo a l'ajuntament!!!! S'ha ajuntat tot.

Felicitats pel l'any i mig!!!!!
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dj. nov. 27, 2008 3:09 pm

merce i albert ha escrit:OSTRES Cris tens tota la roá, no hi vaig ni pensar, es que tinc el cap en que demà es el meu aniversari i tinc tota la familia a dinar diumenge... A mes dema es l'ultim dia complet a l'escola, i dilluns ja començo a l'ajuntament!!!! S'ha ajuntat tot.
Felicitats pel l'any i mig!!!!!

peró aquest estresss mola!! :-)ok:
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dv. nov. 28, 2008 1:11 pm

Si si clar que mola aquest estres, es per be...

NENES BON CAP DE SETMANA!!!!!
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: masa » dv. nov. 28, 2008 6:19 pm

Mercé,
MOLTES FELICITATS per el teu 29 aniversari!!!!

Petons
masa

EntradaAutor: merce i albert » ds. nov. 29, 2008 9:23 am

GRACIES GUAPISSIMA!!!

BON CAP DE SETMANA!!
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dt. des. 02, 2008 3:48 pm

EOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO................... :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_::
Imatge

Imatge
FRACRIS

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant