RESTAURANTS TARRAGONA

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: nu327 » dl. maig 14, 2007 3:04 pm

Me'n alegro molt, wapissima!!!!!
Imatge
nu327
:: núvia de platí

Entrades: 4781
Membre des de: dg. oct. 08, 2006 3:08 pm
Ubicació: El Vendrell

EntradaAutor: carolca » dl. maig 14, 2007 3:59 pm

Cuida´t molt.
Imatge
carolca
:: núvia experta

Entrades: 767
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:08 pm

EntradaAutor: criscall » dl. maig 14, 2007 5:17 pm

Que tal Carolca com et van els teus preparatius que ja et queda poquet!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
David i Cristina
criscall
:: núvia rookie

Entrades: 177
Membre des de: ds. març 17, 2007 12:09 pm
Ubicació: Mont......

EntradaAutor: nu327 » dl. maig 14, 2007 6:50 pm

Ei, Pinxa, el duet que has agafat son els Sisyx (o algu aixis)??? Els que al final son el sk tindré jo, también!
Imatge
nu327

EntradaAutor: carolca » dl. maig 14, 2007 7:05 pm

aquesta setmana la tinc tranquil.la. Avui m´han portat les bolssetes de organzaper l´arròs.

Com ho porteu vosaltres?, Nu tu tambè estás casi a l ´altar.
Imatge
carolca

EntradaAutor: pinxa » dl. maig 14, 2007 7:40 pm

Hola Reines!!!!!

Ke tal tot? Avui ja he anat a treballar.... esnota perque no us he saturat de missatgets, eh???

Bueno, avui vaig ràpid pk he de presentar un treball de la UOC dimecres i encara no esta fet!!!

Lali!!! Ke be que estiguis millor!!! Si amb 4 dies has notat millora d'aqui 4 més segur que estaras de fàbula!!!

Qui es la propera? La Carolca, o no estic ben enterada?

Nu, si que son els mateixos!!!! Ja m'explicaras a veure que tal? Has quedat amb ells? M'encanta el repertori que tenen... de fet encara no ho he confirmat... els haure de dir alguna cosa.

Jo avui hem reservat el viatge de noces i hem parlat amb el fotograf que es un amic per aclarir les invitacions que no ens agrada res.

Bueno, ja parlem que vaig a fer el treballet.
Besis a totes!!!
Imatge
[/url]
pinxa
:: núvia experimentada

Entrades: 321
Membre des de: dt. març 20, 2007 9:31 pm

EntradaAutor: nu327 » dl. maig 14, 2007 7:47 pm

Doncs, si, pinxa, al final he agafat aquests! ja t'explicaré que tal, de momet encara no he quedat amb ells ni res, però el repertori que tenen es xulissim!!!!!!!!!!
Imatge
nu327

EntradaAutor: nimfeta » dl. maig 14, 2007 11:39 pm

Nu, em pots explicar una mica aquest duet que has agafat? d'on son, el preu...es que estic buscant algo i vaig super desorientada.
nimfeta

Entrades: 321
Membre des de: dt. jul. 25, 2006 12:01 am

EntradaAutor: criscall » dt. maig 15, 2007 7:46 am

Bon dia noies!!!
Carolca ves com a poc a poc ja ho tens tot, aixi que aquesta setmana de relaj.
Imatge
[/url]
David i Cristina
criscall

EntradaAutor: Bandi » dt. maig 15, 2007 8:32 am

Lali: és que els fisios fem miracles!!! jejejejeje!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Bandi

Entrades: 962
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 11:41 am

EntradaAutor: EVA46 » dt. maig 15, 2007 9:34 am

Hola a totes, soc una novia del 2008 que m'agradaria saber d'algu que hagi anat al castell de tamarit per Cal Blay. No tinc cap referencia d'ells, pero la veritat que estic tranquila per lo be que m'ha parlat la Ana de Ag Planning. Si sabeu alguna cosa. Eva46
Imatge
EVA46

Entrades: 374
Membre des de: dc. maig 09, 2007 6:50 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: carolca » dt. maig 15, 2007 11:30 am

EVA46 ha escrit:Hola a totes, soc una novia del 2008 que m'agradaria saber d'algu que hagi anat al castell de tamarit per Cal Blay. No tinc cap referencia d'ells, pero la veritat que estic tranquila per lo be que m'ha parlat la Ana de Ag Planning. Si sabeu alguna cosa. Eva46

hola Eva,
Bienvenida y enhorabuena por tu boda.

Yo no tengo reservado el Castell de Tamarit, pero lo que si te puedo decir, es que tengo reservado el Mas de en Ros, que es la otra empresa que gestiona el Castell y además he estado tanto en Ag. Plannig como Christian Service.

Además he asistido a bodas en el Castell.

Que te puedo decir,
- Catering, la comida al menos gestionada por Cristian Service estab buenisima, te lo he digo con propiedad que ya he hecho mi desgustación. Mi menu y el del Castell es el mismo, salvo en el punto que en el Castell es Catering y el mio es el resturante. La de ag, planning no la conoczco pero seguro que es del estilo.

- Decoración, la boda a la que asistí en el Castell fue preciosa, supongo que la decoración no varia por ser dos o mas empresas que lo gestionen.

Espero haber sido de ayuda.
Imatge
carolca

EntradaAutor: far » dt. maig 15, 2007 1:22 pm

Hola!! q tal???a penas tengo tiempo ultimamente de conectarme, a ver si con mas calma puedo leer lo que ultimamente poneis, llevo unos días de bastante curro y un poco agobiada, primero por el tema vacaciones que ya os expliqué de mi jefa, y bueno ahora me ha caido una bronca en el curro totalmente fuera de lugar, estoy algo mal y estoy tirando curriculum, pero seguro que hasta después de la boda no encontraré nada porque nadie me querrá coger ahora, me imagino por darme los 15 días.

En fi, a ver si esta noche con más calma leo estos últimos días, por cierto, hay alguna tienda que vendan zapatos de sara navarro por tarragona o Reus, he ido al no vagis descalça, me han gustado mucho unos, pero no estaba mi número y tardarán un mes, que no pasa nada pero me gustaría tenerlos para la prueba.

Lo del castell pues yo lo hago también con christian service en el castell, cal blay hay un post especial y me parec que hay una chica que si lo hace con ellos en el castell.
far

Entrades: 229
Membre des de: ds. des. 03, 2005 8:37 pm

EntradaAutor: criscall » dt. maig 15, 2007 4:22 pm

Buenas tardes chicas!!

Eva46 no te puedo ayudar ya que no he ido a ninguna boda alli. la siento.

Far tranquila ya veras como encontraras algo mejor, y a este trabajo que le den.
Imatge
[/url]
David i Cristina
criscall

EntradaAutor: mbr » dt. maig 15, 2007 4:39 pm

que bé LALI que ja estas millor, ja veuras com d'aqui res estaràs aount pel gran dia!!! i ho podras disfrutar al màxim!!!!!!!!
PINXA on vas finalment de viatge? potser ja ho has dit pero no recordo! En quan a les invitacions jo sé que alguns fotògrafs les fan digitals tal i com tu les vulguis, tot és preguntr-ho. Per cert, a la pàgina del ustec posa que faran un sorteig per a formar part del tribunal d'opos de tota la gent que ho ha sol.licitat. T'han agafat finalment?
mbr
:: núvia de bronze

Entrades: 1627
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 2:39 pm

EntradaAutor: carolca » dt. maig 15, 2007 4:59 pm

Anims Lali, que et queden quatre dies (literalment, jejeje).
carolca l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 15, 2007 5:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
carolca

EntradaAutor: carolca » dt. maig 15, 2007 5:00 pm

far ha escrit:Hola!! q tal???a penas tengo tiempo ultimamente de conectarme, a ver si con mas calma puedo leer lo que ultimamente poneis, llevo unos días de bastante curro y un poco agobiada, primero por el tema vacaciones que ya os expliqué de mi jefa, y bueno ahora me ha caido una bronca en el curro totalmente fuera de lugar, estoy algo mal y estoy tirando curriculum, pero seguro que hasta después de la boda no encontraré nada porque nadie me querrá coger ahora, me imagino por darme los 15 días.

En fi, a ver si esta noche con más calma leo estos últimos días, por cierto, hay alguna tienda que vendan zapatos de sara navarro por tarragona o Reus, he ido al no vagis descalça, me han gustado mucho unos, pero no estaba mi número y tardarán un mes, que no pasa nada pero me gustaría tenerlos para la prueba..

Far venden zapatos de Sara navarro en Blanca Miret, en la plaza de la font de Reus.
Imatge
carolca

EntradaAutor: Bandi » dt. maig 15, 2007 5:11 pm

EVA46: Nosltres hem agafat Cal Blay, però no el Castell de Tamarit..., pel que fa al catering nosltres estem encantats!!! =0-0-) El tracte és una meravella, el menjar espectacular (ja hem fet la prova) i jo he anat a varis casaments amb ells i son preciosos! Cuidats fins a l'últim detall!
Pel que fa al Castell, nosaltres el vam anar a veure pq tenim la intenció de fer-ho allí, però al final ens va encantar una masia que tenien ells envoltada de vinyes i ens hi vam llençar! :-)ok:

Et puc dir: el castell és una passada i el catering de Cal Blay espectacular, per tant, la convinació dels dos només pot ser una cosa meravellosa!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Espero haver-te ajudat! :-()-)
Imatge
Bandi

Entrades: 962
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 11:41 am

EntradaAutor: nu327 » dt. maig 15, 2007 5:25 pm

nimfeta ha escrit:Nu, em pots explicar una mica aquest duet que has agafat? d'on son, el preu...es que estic buscant algo i vaig super desorientada.

Els músics els he agafat desde la web musicadecasaments.com, tenen molts grups difernets per triar, duets, trios, quartets, el que vulguis!! El duet ens costa 335 euros, i son piano i flauta!!
Imatge
nu327

EntradaAutor: mbr » dt. maig 15, 2007 5:26 pm

molt bé NU!!!! pot ser molt bonic aquets duet!!!!! >.-<:
mbr