RESTAURANTS TARRAGONA

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: carolca » dt. maig 22, 2007 11:02 am

No se podría ser que acabessim una setmana a Lanzarote, al menys descansariem i després anar fer el circuit per Méxic a l´octubre,.

Parlant de coses més alegres, ja tinc hora pel vestit 2ª prova. 30 de maig a les 19.30. Un mes avans de la boda.
Imatge
carolca
:: núvia experta

Entrades: 767
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:08 pm

EntradaAutor: Elisabet80 » dt. maig 22, 2007 11:11 am

Ostres Carolca quina jugada!! Ei però no et desanimis que en un mes hi ha temps de sobres per trobar un altre viatge!! Ja veuràs com en uns dies ho tens tot solucionat!! :-()-)

Bueno i la prova és ja eh! És dimecres que ve no? >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Elisabet80
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1214
Membre des de: dl. març 27, 2006 4:14 pm

EntradaAutor: carolca » dt. maig 22, 2007 11:15 am

Ma mare diu que m´aguanti i accepti els canvis d´horaris. Pero ja no vull saber res de Pullmantur. Ahir nosaltres vam parlar i vam compendre que l´important es que estiguem junts, on? no ho se, pero junts. La resta es ficció.

.
Imatge
carolca

EntradaAutor: far » dt. maig 22, 2007 12:16 pm

Tu tranquila, el viaje lo haceis otras vacaciones y ara os mirais otro viaje que seguro que los hay chulos y que os gustarán, hay que ser dentro de lo que cabe positiva, aunque yo te entiendo hacer estoa un mes es una p...., mirate last minute o como tu dices unos días en el caribe, seguro que encontrais algo que os guste, es cuestión de ponerse!!

Nu, para la Iglesia,la música, te la has cogido a través de ellos o por otro lado, es que me han mandado hoy la lista de precios de grupos y sale un pelin carillo, pero a lo mejor es lo normal.
far
:: núvia experimentada

Entrades: 229
Membre des de: ds. des. 03, 2005 8:37 pm

EntradaAutor: Elisabet80 » dt. maig 22, 2007 1:34 pm

És clar que sí Carolca! L'important és que estigueu junts, sempre hi ha temps per viatjar!! :-)ok:
Elisabet80

Entrades: 1214
Membre des de: dl. març 27, 2006 4:14 pm

EntradaAutor: Bandi » dt. maig 22, 2007 2:34 pm

No et desanimis Carolca!!!

Menstre el viatge esteu els dos i el disfruteu!!! La gent que ja s'ha casat diuen que el viatge els recordaràs sempre per lo "especial" del casament, però que després pots fer mil viatges més amb la teva parella!!!!!!!!!!!!!!!! :-()-)
Imatge
Bandi

Entrades: 962
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 11:41 am

EntradaAutor: criscall » dt. maig 22, 2007 3:11 pm

Carolca tu tranquila ja veuras com trobaras una altre agencia i un altre viatge pero mes guay, per aixo no et preocupis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja ens ficaras fotos de la prova eh???? Quin dia marxes a madrid??
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
David i Cristina
criscall
:: núvia rookie

Entrades: 177
Membre des de: ds. març 17, 2007 12:09 pm
Ubicació: Mont......

EntradaAutor: carolca » dt. maig 22, 2007 4:43 pm

El 1 de juny, en principi el divendres segúent anem a Madrid.

Hem estat mirant méxic, Thailandia ja no queden plaçes. A veure si tenim sort. Si no sempre ens queda l´apartamant de Salou del meu pare, que esta just davant del mar. No era el que voliem, pero als menys ningú ens pot dir, que no hi ha plaçes.
Imatge
carolca

EntradaAutor: nu327 » dt. maig 22, 2007 6:16 pm

Tranqui, carolca, ja veuràs com trobeu alguna cosa, serà per llocs!!
Si et fiques p ex al lastminute segur que trobes places per alguna illa paradisiaca, o riviera maya o algu, ja veuràs com si!!!

Far, no se cuanto te piden por el grupo, yo los he cogido con musicadecasaments.com, me sale un duo por 335 euros!
Imatge
nu327
:: núvia de platí

Entrades: 4781
Membre des de: dg. oct. 08, 2006 3:08 pm
Ubicació: El Vendrell

EntradaAutor: mbr » dt. maig 22, 2007 6:59 pm

carolca tranquila, ja veuras com si que trobeu el viatge de la vostra vida!!!!!! a mi tambe m'havien parlat bastant malament de pullmantur :--(
mbr
:: núvia de bronze

Entrades: 1627
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 2:39 pm

EntradaAutor: pinxa » dt. maig 22, 2007 7:52 pm

Hola!

CAROLCA, quina llàstima! Ho prepares amb aquesta ilisusió i després... al carajo!!!! No pateixis que segur que surten un munt de coses. Jo tinc una amiga que a última hora treia gangues 2x1 i, per cert, en una d'elles va fer un creuer per les illes gregues i Atenes... aixi que no et desesperis!
Segur que trobeu alguna cosa interessant. Nosaltres hem fet la reserva del vitage amb el Corte Ingles i la veritat es que n'estem molt contents. Si ho vols mirar?

NU, em moriria per veure els teus nuvis... ja que m'he quedat sense els meus veure els teus m'encantaria!!! Va... que ens els ensenyes????

Jo porto dos tardes de dentista... anda que no es forren!!!!! Creia que amb l'anestessia menjaria menys.... però no hi ha qui se'm ressisteixi!!!

Kè deu fer la LALI????? Flipant per la Bretamya??? On ha anat de viatge?
Algu la va anar a veure?
Imatge
[/url]
pinxa

Entrades: 321
Membre des de: dt. març 20, 2007 9:31 pm

EntradaAutor: mbr » dt. maig 22, 2007 8:00 pm

pinxa que tal' quants dies!!! com va el cole?? això ja s'acaba tu!! tinc unes ganes.........els crios ja estan insoportables eh...per cert aquest divendres surt la definitiva eh?? a veure.....l'inspe de la meva escola ha dit que la cosa respecte les provisionals ha canviat molt aixi que....a saber on anem a parar tu!!! pq dius que t'has quedat sense nuvis?
mbr

EntradaAutor: nu327 » dt. maig 22, 2007 8:09 pm

Pinxa, els he penjat aqui:
viewtopic.php?t=2265&start=4740
Imatge
nu327

EntradaAutor: mbr » dt. maig 22, 2007 8:40 pm

que xulos nu!!!!!!!!!!! d'on els has tret???????
mbr

EntradaAutor: pinxa » dt. maig 22, 2007 9:11 pm

Hola,

Meri, estic una mica nerviosa... I tu? Dema vaig a veure el cole de Camp Clar i això que encara no se si em tocara!!! Al cole tothom em diu que demani comissio pero dll vaig parlar amb la cap de personal del departament i amb bones (o no tan bones) paraules, em va dir que me n'anés cap on fos que si no era inestabilitat laboral. Bueno a esperar??? On em vas dir que t'havia tocat?

Nu, m'encanten els teus nuvis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Son genials!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jo ja flipo sola, doncs imagina't la gent que no els havist mai! Alucinarà per un tubo!!!!! Mrb, jo también volia aquests nuvis pero la noia que els fa em va dir que ja tenia masses reserves i no em podia agafar. Ohhhhhhhhhhhhhhhh
Imatge
[/url]
pinxa

Entrades: 321
Membre des de: dt. març 20, 2007 9:31 pm

EntradaAutor: far » dt. maig 22, 2007 10:43 pm

Q chulos nu!!!,q pasada, me encantan!!, pues lo del duo por el castell piden el doble, ese precio es por solista o organo pero si quieres el conjunto ya se va a 600 aprox, y de esa página tienes referencias??o la has buscado tú?
far

Entrades: 229
Membre des de: ds. des. 03, 2005 8:37 pm

EntradaAutor: carolca » dt. maig 22, 2007 10:56 pm

Nu me encanten els nuvis, ES EL TEU VESTIT. Sabia que eren personalitzats, pero tant. Son absolutament genials.

Tema viatge, Ja estic més contenta, he vist un viatje molt xulu a Mexic, i ens ha agradat molt. A més es a viatjes Marsans, que era la mateixa del viatge anterior, i em passarien el diposit de 1000 euros que vaig fer amb l´anterior i me´l possarien a aquest.

Sé que Rivera Maya es molt típic, pero hi que! estem il.lusionats, que es el que importa. Mengem molt be, ens mimaran molt i descansarem i a més son més dies. A MÉS HI HA MOLTS MONUMENTS , que es el que jo volia.

Ja he parlat amb el meu nuvi i li ha agradat, así que demà reservarem.

Creuem els dits perque hi hagi plaçes, aixó no ho han mirat encara.
DESITJO QUE TINGUEM SORT. ja us constaré
Imatge
carolca

EntradaAutor: carolca » dt. maig 22, 2007 11:14 pm

Que tal ho porteu les demés, ja se que la Nu genial, molt més adelantada que jo. La resta com ho porteu?

Ahir, també vaig comprar una parella per a uns amics. Son figuretes normals, la diferencia es que son noi i noi. No us puc posar fotos perque es entresemana i ja sabeu que la camera es de mons pares.

Encara en falten els regals per les embarassades , els nadons i els nens.
Imatge
carolca

EntradaAutor: criscall » dc. maig 23, 2007 8:39 am

Carolca ja veuras com al final i surtiras guanyan amb el viatge.

Que com ho porteu a les que us queda super poquet??
Imatge
[/url]
David i Cristina
criscall

Entrades: 177
Membre des de: ds. març 17, 2007 12:09 pm
Ubicació: Mont......

EntradaAutor: nu327 » dc. maig 23, 2007 9:51 am

Carolca, que bé que ja tingueu viatge, veus com tot es soluciona??? A riviera Maya estareu de lujo, si pots triar hotel, mira't un que es diu Kantenha, que es veu que és espectacular!!!
ës una molt bona combinacio de viatge, pk pots anar a veure els monuments i descansar a la platjeta!!!

Far, los músicos los cogi a través de la página web, si entras, verás que tienen distintas formaciones, puedes oir las demos para ver que tal suenan. El chico que lo lleva es muy majo! Yo he cogido al duo Sirynx (o algo asi,) el mismo que pinxa!!

Nenes, m'alegro que us hagin agradat els nuvis!!!!!!!!!
Imatge
nu327

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant