Autor: Visitant » dg. maig 20, 2007 3:51 pm
nu327 ha escrit:Jueer, brenda, que maco, no?
Jo com a minim la meva millor amiga cada vegada que ens veiem nomès fa que preguntarme per la boda, l'altre dia em va dir que li sabia greu no haver-se pogut involucrar més, és un sol!! Però en canvi, una altra, passa del tema i gairebé ni em pregunta res!
Autor: Visitant » dg. maig 20, 2007 3:52 pm
aran77 ha escrit:Ostres, la veritat és que és una pena que la gent que pensaves que estarien amb tu, passen del tema. A mi m'ha passat el mateix amb la familia del meu xicot. Al principi fatal, els hi va caure molt malament que ens casessin. Per sort, ara està millor la cosa. Però la desilusió ja te l'han donat.
Però en fi, hem de pensar amb nosaltres!!!! i a la resta, que els donin!!!!!!
Autor: Visitant » dg. maig 20, 2007 3:52 pm
Tata ha escrit:Brenda, aixo es enveja.... no facis cas!!!![]()
Autor: chikita » dg. maig 20, 2007 7:50 pm

Autor: Visitant » dg. maig 20, 2007 8:00 pm

Autor: Tata » dg. maig 20, 2007 10:19 pm

Autor: Lilo » dl. maig 21, 2007 6:25 am

Autor: Mia » dl. maig 21, 2007 6:52 am

Autor: Lilo » dl. maig 21, 2007 7:26 am

Autor: Visitant » dl. maig 21, 2007 8:47 am
Tata ha escrit:Pues si Brenda, asi que ya sabes... para lo que quieras aki estoy!!![]()

Autor: Visitant » dl. maig 21, 2007 8:49 am
Autor: Mia » dl. maig 21, 2007 9:49 am

Autor: Mia » dl. maig 21, 2007 10:18 am

Autor: Visitant » dl. maig 21, 2007 10:33 am
Mia ha escrit:Pues bien brenda.. el sabado el mossen nos dio una alegria.. era el antepenultimo cursillo y nos dijo q le iba un poco mal de hacer la clase el domingo q si la podia hacer el mismo sabado y enverde a las 9 saliamos a las9:15 y si nos ves a todos riendonos y diciendo q no habia problema jaja!! asi q los cursillos ya los he acabado.. q bien, xdios (nunca mejor dicho)
y nada el piso ya me parece q este finde lo acabamos y solo nos toca esperar q nos llamen los de la senia y nos traigan los muebles q falta.. y bueno ya estoy tranquila del piso.. jaja
otra cosa esta tarde voy a la optica a ponerme lentillas.. estoy nerviosilla xk soy muy torpe jaja ya veremos si me las llego a poner jaja
y mañ me traen el sofa al piso.. estoy contenta!!
Recuerdas que hace tiempo decías que no sabías si el piso estaría para la boda? aixxxx y ya nos quedan 2 meses... bueno... a mi 2 meses y 6 días, jejejjee. Me alegro muchísimo por lo de tu piso, ojalá yo hubiera podido tener un piso tan grande
así que si él puede... tu seguro que podrás
sino se lo digo y te enseña
Autor: Noemí_07 » dl. maig 21, 2007 10:49 am
sí noies quanta raó teniu amb el que expliqueu de les reaccions que estan tenint els convidats,... Jo també m'estic enduient decepcions, però afortunadament també hi ha gent que em sorprén gratament!!
ja sé que és aviat, però la meua millor amiga viu a Itàlia i aquest dijous arriba. Volia que hi fos ella i vé una setmana ara i no torna fins a la boda. Doncs entre ella, el meu germà i una cosina estan organitzant la despedida i el meu germà m'ha comentat que hi ha gent que la decebut, perquè es pensava que s'implicarien molt més i resulta que al final li han dit que ni vindran
Ja m'ha dit que ja m'explicarà tal i com ha reaccionat cada persona,...

Autor: Montse i Jordi » dl. maig 21, 2007 11:06 am