Annafont! Moltes felicitats!!! Que bé que alguna de nosaltres ja pugui dir que te el piset!! un
T'explico una mica lo del viatge, els bitllets d'avió els vaig comprar a vueling, em van costar en total 70€ cada un. És lo mes barat que vaig trobar, vaig buscar dies fins que vaig trobar una tarifa barata i no m'ho vaig pensar pq de seguida cambien els preus.
Hotels?? buf! això ja va ser més difícil, buscava algo que estigués bé de preu i al final hem reservat un "Bed & Breakfasts" (són cases que ofereixen habitacions) al centre de Roma per 90€ la nit (hab. doble amb bany privat). Lo més car de tot és l'allotjament. Pero valdrà la pena!!! ja que no tindrem el pis, anirem de viatge
Bueno, tema pis res de res. Ningú ens dona explicacions i això que porten 11 mesos de retràs.
Pilar! haviam si teniu sort vosaltres!! sinó haurem d'anar a possar-li les piles
jajaja
Fotos Mas Solà, haviam si les puc possar... no han surtit gaire bé, pero es que em feia vergonya fer-les jejeje Dins del saló no vaig fer cap pq no hi vaig pensar, estava tan nerviosa...