NOVIAS DE MATARÓ, HOLA!!!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Meritxell » dl. oct. 23, 2006 3:54 pm

Noies, per la quedada: i un divendres a la tarda?

:o-o: :o-o: :o-o: :o-o:
Meritxell
:: núvia de platí

Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

EntradaAutor: Montse i Jordi » dl. oct. 23, 2006 4:16 pm

ester

quina manera de treballar té, es que nosaltres estem buscant un album digital molt dinàmic amb detalls i efectes, que sigui desenfadat, m'entens i de moment els unics que hem vist que compleixen les nostres espectatives son ALTER EGO I MRG

Ahir la meva amiga que se'l va fer amb ALTER EGO em va tornar a ensenyar l'àlbum i jo ja estic gairebé convençuda, falta en Jordi... mmmm
Imatge
Montse i Jordi
:: núvia d'or

Entrades: 3739
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:26 pm

EntradaAutor: Montse i Jordi » dl. oct. 23, 2006 4:21 pm

per cert que no ho he dit abans....

que he anat a 3 fotografs, ji, ji, ji
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Montse i Jordi » dl. oct. 23, 2006 4:22 pm

uuuuoooooo MERITXELL

com estas???? I la panxolina??????

Divendres a la tarda???? mmmmm :hmm::
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Visitant » dl. oct. 23, 2006 4:24 pm

bones

Ester ... aixxx !!!!! a veure si aquest mes cau la grossa a casa abans del nadal !!! Molta sort melona !!!

De viatges .... uffff .... jo m'aniria a fer viatges involvidales, d'aquells que no tornaràs a fer a no se que la cosa vagi molt bé. Jo aniria: Nova Zelanda, Austràlia, Japó, Argentina o el que vam fer que em va encantar Xile-Bolivia i Peru.

Si el que busques són viatges de relax que et sembla: Rivera Maya, Polinesia, Costa Rica, Santo Domingo, Canàries .... Carolina espero que algún destí us agradi. A nosaltres ens va costar molt decidir-nos :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Cardonina » dl. oct. 23, 2006 4:30 pm

Jo per quedar millor dissabte o diumenge tarda.. .divendres a la tarda i dissabte al mati faig un curs de post-grau, com si no estigues prou liada!!!

i jo de viatge tambe me n'aniria beeen lluny, a Japo, Nova Zelanda, Argentina... el qeu passa es qeu com que ens vam pagar nosaltres el casametn vam decidir fer-lo mes endavant un viatge aixi...

Esther, ya nos tendrás al dia de las noticias!!!! uuuuuuooooo!!!!! :-)ok:
Cardonina

Entrades: 3272
Membre des de: dt. juny 07, 2005 1:58 pm

EntradaAutor: Montse i Jordi » dl. oct. 23, 2006 4:36 pm

ESTER

series la primera nuvia de mataro del for que et quedaries :-()) ??????

la, la, la, la :-))
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Visitant » dl. oct. 23, 2006 4:37 pm

si a nosaltres ens van ajudar una mica ... sort d'això que sino res de res de viatge alucinant =0-0-)
Visitant

EntradaAutor: carolinaa » dl. oct. 23, 2006 5:19 pm

Montse i Jordi

El pressupost ja t'el buscaré, l'adressa la tinc aqui C/ Hospital, 25 Mataró Telf. 93 755 31 18, s'ha de demanar hora, nosaltres vam voltar i en qualitat ens va agradar molt, ela meva parella es ingenier , sap molt de fotografia i enten del tema, i em va dir que ho feia bé, però millor que ho jutgis tu mateixa.

Un petonet guapi

Aix, es que no se que fer......

Em pots dir quin pressupost t'han dit a tu (el preu aprox i que inclou?)? es que ara no m'enrecordo si ho vas dir

Ah! i dona'm l'adreça si us plau, s'ha de demanar hora???

aix, si es que em convenceu amb una facilitat........ ji, ji, ji[/quote]
carolinaa

Entrades: 12
Membre des de: dc. jul. 19, 2006 11:43 am

EntradaAutor: carolinaa » dl. oct. 23, 2006 5:25 pm

No si per agradar-me.... jiji m'agraden gairebé totsssssssssss
però clar vull platja i relax....

Bede ha escrit:bones

Ester ... aixxx !!!!! a veure si aquest mes cau la grossa a casa abans del nadal !!! Molta sort melona !!!

De viatges .... uffff .... jo m'aniria a fer viatges involvidales, d'aquells que no tornaràs a fer a no se que la cosa vagi molt bé. Jo aniria: Nova Zelanda, Austràlia, Japó, Argentina o el que vam fer que em va encantar Xile-Bolivia i Peru.

Si el que busques són viatges de relax que et sembla: Rivera Maya, Polinesia, Costa Rica, Santo Domingo, Canàries .... Carolina espero que algún destí us agradi. A nosaltres ens va costar molt decidir-nos :-)ok:
carolinaa

Entrades: 12
Membre des de: dc. jul. 19, 2006 11:43 am

EntradaAutor: Visitant » dl. oct. 23, 2006 5:57 pm

jajajajaja serieu tietes mataronines, però tinc un problema soc molt irregular i mai se quant es el moment jajaja, aixi que jo vaig provant a veure si cau la grossa jejejejeje

MOntse, a mi el album no em va desagradar.. això si, però el video em va semblar tremendament aborrit,, però com diu la Carolina es millor que jutgis per tu mateixa.. la gent que ho ha fet amb ells estan molt contents.. aixi que tu mateixa :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Meritxell » dl. oct. 23, 2006 6:34 pm

Montse, de la panxa molt millor. Ja tot normal... Gràcies!!! >.-<:

Cardonina, entre setmana t'aniria bé?

Ester, una curiositat. Com ho comproves? Amb el predictor? Diuen que és molt car, no?

Qui era que havia anat a Joan Selva? M'interessa el pressupost! :-/
Meritxell

EntradaAutor: Visitant » dl. oct. 23, 2006 6:36 pm

El predictor nomes es per saber si estas embarassada, despres hi ha latres metodes per saber quant ovules i saber quant has de practicar, però mira jo de moment ho faig quant em ve de gust i si acerto pos millor jajaj >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Meritxell » dl. oct. 23, 2006 7:19 pm

Aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh, gràcies!!! Sempre s'aprenen coses noves... :-)ok: :-()-)
Meritxell

EntradaAutor: loray » dl. oct. 23, 2006 7:46 pm

Holaaaa!!!

M'alegro molt per tu Ester, veus que bé, seràs una mare jove!

A mi tbé m'agradaria tenir nens, però es una cosa que esperarem una miqueta, primer el casament i suposo que esperarem un anyet, pq es molta responsabilitat... ara de moment a disfrutar del nebot, per anar agafant practica ja va bé...
loray
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 902
Membre des de: dc. març 22, 2006 12:09 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: Meritxell » dl. oct. 23, 2006 9:47 pm

La veritat és que amb els nebots s'aprén moltíssim. Amb els meus hi ha hagut un gran canvi per part de la meva experiència entre el primer i el tercer.

:-)ok: :-)ok: :-)ok:
Meritxell

EntradaAutor: Meritxell » dl. oct. 23, 2006 9:49 pm

Per cert, tenim pensat anar el dissabte a la fira de Lloret. Algú hi ha anat de vosaltres? Anem per passar-hi el dia i aprofitarem a mirar invitacions i detalls per tenir una idea.
Meritxell

EntradaAutor: Visitant » dl. oct. 23, 2006 10:10 pm

ualaaaaaaaaaa !!!

Ester he aluncinat amb el teu missatge ... melona, com se sap quan ovules? jo estic molt verda en el tema :-)ok: però és clar tenint present que el nino està fora .... doncs no hi ha més remei ... tot i que de moment no he sentit la crida de la naturalesa .... jijijijij .... potser em surt com un bolet, com les ganes de casar-me .... jejejeje :-))

Carolina ... a veure si trobes el viatge de relax!!! Sort pk és dificil :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. oct. 23, 2006 11:09 pm

jajajj Bede carinyo, doncs se sap perquè si tens un cicle regular de 28 dies, com tenen la majoria de les dones, ovules just almig.. :-)ok:
JO com que soc irrregular, pos no tinc ni idea de quant ovulo aixi que vaig provant a veure si encerto jajajaa >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Montse i Jordi » dt. oct. 24, 2006 7:46 am

Meritxell ha escrit:Per cert, tenim pensat anar el dissabte a la fira de Lloret. Algú hi ha anat de vosaltres? Anem per passar-hi el dia i aprofitarem a mirar invitacions i detalls per tenir una idea.

Jo sí que aniré a la fira de Lloret, ja tinc les invitacions per anar-hi.

A veure si ens veiem per allà

m'han dit que no es gaire gran, jo me l'imagino un tipus com el salo boda de Mataró

la que m'han dit que es gran es la de Girona i a aquesta també hi vaig, ji, ji, ji :-)ok:
Imatge
Montse i Jordi

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants