NOVIAS DE MATARÓ, HOLA!!!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Meritxell » dj. ago. 16, 2007 8:07 pm

Ostres, Friky, demà tens la proba??? Et faràs fotos??? Et voldrem veure!!!!!

I com és el ram que vols??? Ens ho pots dir?
Meritxell
:: núvia de platí

Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

EntradaAutor: loray » dj. ago. 16, 2007 10:02 pm

EIII FRIKI DONCS QUE VAGI MOLT BÉ LA PROVA DEL VESTIT!!!!!!!!!

JA ENS POSARÀS FOTITOS, NO????? VOLEM VEURE LA TEVA EVOLUCIÓ TAMBÉ :-))
loray
:: núvia experta

Entrades: 902
Membre des de: dc. març 22, 2006 12:09 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: loray » dj. ago. 16, 2007 10:05 pm

EII NINOU QUE MACO CASAR-SE A ST. JULIÀ, A MI TAMBÉ M'AGRADA MOLT AQUESTA ESGLESIA. JO HE PASSAT MOLTA INFÀNCIA A ARGENTONA! HI VIUEN COSINS MEUS I L'AVIA. TINC MOLT BONS RECORDS D'AQUEST POBLE!
loray

EntradaAutor: ninou » dj. ago. 16, 2007 10:20 pm

Gràcies Loray! doncs sí, jo també trobo que és molt maca, però es clar, jo sóc del poble i no sóc objectiva! jajaja no, en sèrio, a més, amb a plaça al davant, la terrasseta al darrera, i l'església en sí la trobo maca. Si no hagués sigut l'església d'Argentona, hauria sigut Santa Anna, que tant el meu "futur"(!!) com jo hi vam anar des de petits. Però com que al final és a Argentona, el que sí que farem és que ens casarà un escolapi!
Aix, mireu, serà que estic sensiblona, però em fa molta il·lusió entrar amb el meu pare per aquella església, on fa 36 anys es van casar ells! i a més, que ens casi un escolapi. És rodó!

Bé, vaig al llitet, que el mal de coll encara em dóna la tabarra, tot i que ja he passat a la fase d'estar com una sopa i el nas a raig!

Bona nit!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: loray » dj. ago. 16, 2007 10:45 pm

BÉ, GUAPI MILLORA AQUEST REFREDAT, QUE SON UNA ME.... ARA CONSTIPAR-SE A L'ESTIU!!! I VIGILA ELS AIRES ACONDICIONATS, EHH???

BONA NIT!!!!!!
loray

EntradaAutor: Friky » dv. ago. 17, 2007 10:07 am

Hola a totes!!!

Intentaré portar la càmara, però com que tindré que fer la prova súper ràpid no sé si em donarà temps de fer fotos. Tinc 1/2 hora justa per fer la prova :-(.

Sobre el ram, el vaig veure a un Vogue Novias. Vaig a mirar si en trobo algun que s¡hi assembli i us penjo la foto. No stic escàner, si no, us en penjava la foto
Friky

Entrades: 593
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 6:13 pm

EntradaAutor: ninou » dv. ago. 17, 2007 1:35 pm

Hola!!!!

Avui em queden 3 mesets justos! >.-<:

Friky, que vagi molt bé la prova!!!! quines ganes que tinc d'anar-hi jo!!!

Merci Loray, avui encara estic més taponada...semblo un ànec parlant....!

Imatge
ninou

EntradaAutor: alijia » dv. ago. 17, 2007 5:58 pm

hola a totes

no he pogut escriure abans per que aquesta setmana es de cumples

primer el meu novio i ahir la meva germana

per cert laura tens l'aniversari el mateix dia que cumpleix anys la meva germana que mono...

friky:que et vagui super be la prova .

meritxell: quina pasada el restaurant de la carme no vegis com es passen amb els preus no???

mira al final l'hi vaig regalar un super massatge amb xocolata

em va dir que estaba tan relaxa't que no es va donar compte que la esteticien li deia que dones la volta i despres es va dormir fins que el van cridar que ja estava.

ja m'he l'hi m'agino ell roncan... i la noia

ejem...ejem...

jijijiji

tambe li he regalar roba que en necesitaba i productes : com desodorant, crema d'afaitar ...

i el vaig convidar a sopar no al de la carme ( per que no vegis) pero si a sant vicenç de montalt , al raco d'en bugatti

esta molt be

carns , pasta i pizzes

i al mig dia van celebrar el cumple amb la meva family i li vaig fer expressament un peazo de pastis

que estava ummmmmmm!!!

bonissim!!!

dues capes a dalt i abaix de bizcotxass! i en mig chocolata negra negra

i rematan la feina yema cremada i decorat amb el seu nom en chocolata negra

que bo que bo ...

ara que l'explico se m'en fa la boca aigua ... :-)
alijia
:: núvia d'or

Entrades: 3937
Membre des de: dl. març 12, 2007 8:30 pm
Ubicació: ARENYS DE MAR

EntradaAutor: Friky » dv. ago. 17, 2007 6:36 pm

Ja he fet la primera prova!!!!

No he pogut fer fotos perquè, com em temia, hem anat malament de temps. Al final he arribat tard a la feina i tot. Sort que no m'han dit res, al final.

El vestit M'ENCANTA!!! molt millor que la primera vegada que me'l vaig provar :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) . M'han modificat el coll perque em quedava molt tancat i ara tindrà una mica de coll rodó. I mel tenen que entrar una mica perquè m'he aprimat i crec que l'han enviat una mica més ample que el que vam demanar. Però la resta em queda clavat. La llargada és perfecte pels talons que portaré
Friky

EntradaAutor: Friky » dv. ago. 17, 2007 6:41 pm

Ara em falta mirar què em posaré al cabell. A la botiga m'han ensenyat alguns adornos peroò no sé si em convencen massa :-/
Friky

EntradaAutor: ninou » dv. ago. 17, 2007 6:54 pm

que guai Friky! és genial que te'l trobis millor que la primera vegada! sempre tens aquella cosa per dins... me n'alegro! llàstima que no tinguis cap foto... :-( ara quan tornes a tenir la prova?

i on es compren els adornos pel cabell, a part de La Moda? no sé on es compren aquestes coses... :-/

Imatge
ninou

EntradaAutor: alijia » dv. ago. 17, 2007 7:30 pm

la veritat friky:

es que estic amb ninou

es genial que encara te'l trobis millor aixo vol dir que et set amb ell i aixo es molt especial

per que el dia desitjat per tots dos tu ets la primera que et tens que sentir comode i perfecte

a mes tu aquell dia seras la princeseta

aprofitau

petons
alijia

Entrades: 3937
Membre des de: dl. març 12, 2007 8:30 pm
Ubicació: ARENYS DE MAR

EntradaAutor: Meritxell » dv. ago. 17, 2007 8:34 pm

Friky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Què guai, nena!!! M'alegro molt que estiguis encantada amb el teu vestit!!! La veritat és que tinc molta curiositat de saber com és... jijiji

Ninou, els adornos, a La Moda m'han reservat un parell però sé que les perruqueres en tenen bastants. On en vaig veure, només de pedreria, tipus peineta (n'hi havia de sencilles i de carregades també), a la botiga que hi ha al costat del Caminetto. És de joies. Saps a quina em refereixo?

No sé de més llocs. Ho sento.

Mataronines!!!!!!!!!!!!! Coneixeu llocs de música on pugui informar-me per la música de l'ermita????????? És que la pàgina web de la ciutat no és gaire útil!!!!
Meritxell

EntradaAutor: Meritxell » ds. ago. 18, 2007 8:32 am

Bon dia noies!

Avui toca anar a fer una mariscada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OLEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) jejeje

Amb el què a mi m'agraden... Mmmmm

Podeu estar segures que em lleparé els dits! jejejeje

Doncs apa, fins després!
Meritxell

EntradaAutor: ninou » ds. ago. 18, 2007 11:51 am

Hola!

Que bé Meritxell! doncs menja per mi també! que jo em sembla que em prendré sopeta calenta...estic feta pols, com una sopa i amb sinusitis....

Porto des d'ahir al migdia al llit...pfff....vaya vacances!

: muaahhhh :

Bueno...miraré a veure què hi ha a La Moda i sinó, ja miraré on vaig! merci!

Tema música, per l'ermita, què tenies pensat? un duet o algo així? tipo soprano? nosaltres segurament portarem un CD...

Imatge
ninou

EntradaAutor: Friky » ds. ago. 18, 2007 12:27 pm

Meritxell miraré la botiga que m'has dit a la rambla, a veure que trobo. A la meva peluqueria ni crec que tinguin gaire cosa per núvies, em sembla que no en pentinen a gaires. Però vull que m'ho facin ells perquè busco un pentinat semblant a com porto el cabell a diari

Sobre la musica, has mirat a la secció d'anuncis del cap-gros? a vegades s'hi anuncien sopranos i quartets de musica. I si et serveix d'idea, l'any passat vaig anar a un casament a l'església de Llavaneres on va cantar un grup de góspel. Va ser xulíssim
Friky

EntradaAutor: Cardonina » ds. ago. 18, 2007 1:41 pm

Hola guapes!!!

ahir us vaig escriure i al final el missatge no va sortir... caguntot!!! jejeje

Avui hem estat a My Lai, que es un lloc on hi va haver una massacre americana durant la guerra, una passada, molt emotiu, hi havia una dona sobrevivent, he estat plorant una bona estona.. i encara ploro si hi penso gaire...
el pais es una passada, no m'imaginava que m'agrades tant... aiixxx, us explico a la tornada...

Txell, que no et queda res de res!!!! quines ganes eeehhh!!!!!

Friky, llastima uqe no poguessis fer fotos , pero si a tu et va agradar.. doncs ja esta be, oi?? m'agrada que sortissis contenta i encantada amb el teu super vestit!!!!

marxo ja... el joan s'esta fent un massatge, pero a mi avui no em venia de gust... i aixo que son 5 euros!!! igual despres de sopar, tot i que no crec!

au, petons i abracades desde l'altra banda del mon!!!!
Cardonina

Entrades: 3272
Membre des de: dt. juny 07, 2005 1:58 pm

EntradaAutor: Meritxell » ds. ago. 18, 2007 8:43 pm

Hola guapes!

Ninou, ja saps que s'escolta bé el CD a l'esglèsia? És que a mí no m'importaria gens, sempre que sapigués que no es nota una cosa cutre, saps?

Friky, sí, he estat mirant grups de gospel perquè m'encanta aquest tipus de música! Però em demànen 800-900 euros. Fora del meu pressupost.

Cèliaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!! Guapaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! No et trobem tant a faltar perquè vas escrivint missatges que sino...
Aish, mira, amb el comentari que has fet de la supervivent m'has fet recordar la hera Hitler, uf! Quan t'expliquen detalls quedes bocadabat!!! Com podia passar aquest tipus de coses al món!!!

:-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/

Ja em queden pocs dies, sí. Tinc ganes d'acabar d'enllestir coses, un cop fet, ja estaré més tranquila. Aquesta tarda m'ha passat pel cap anar a fer una neteja facial o alguna cosa així. Alguna cosa que em netegi la pell però que a més, em serveixi de massatge, saps?

Un petó a totes ben fort!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Meritxell

EntradaAutor: Meritxell » ds. ago. 18, 2007 8:44 pm

Friky, no hi havia pensat en el cap-gros. Ho miraré, merci!

Sí he estat mirant a la guia groga i res.
Meritxell

EntradaAutor: Meritxell » ds. ago. 18, 2007 9:20 pm

Cèlia,

SI ENTRES DEMÀ, MIRA'T AIXÒ QUE T'INTERESSA!!!!!!!!!!

viewtopic.php?p=1212851#1212851

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Meritxell

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants