NOVIAS DE MATARÓ, HOLA!!!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: ninou » dg. ago. 19, 2007 9:54 am

ups, meritxell, doncs ni tan sols m'ho havia plantejat això de si se sent bé el CD a l'església. Serà qüestió d'anar a parlar amb el mossèn....

Mare de Déu, això del gospel! a mi m'encanta, però 800 euros és passar-se!!!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Meritxell » dg. ago. 19, 2007 10:29 am

Bueno, jo tinc pensat que si poso CD voldria anar a probar com s'escolta abans...
Meritxell
:: núvia de platí

Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

EntradaAutor: Meritxell » dg. ago. 19, 2007 5:15 pm

Ei, noies, on sou?

Què us expliqueu?

Amb aquesta pluja hauré d'anar a fer UVA, us ho podeu creure??? En el mes d'agost anar a fer UVA perquè fa mal temps... vaja tela!
Meritxell

EntradaAutor: ninou » dg. ago. 19, 2007 5:56 pm

hola! doncs jo estic per aquí, amb el meu costipat de cavall....

ara que dius això del uva...jo no sé encara què faré. Em caso el novembre i sóc molt blanca i tothom em diu: faràs uvaaaa, ooooi???? i jo no les tinc totes... perquè sóc una mica pigada i quan prenc el sol si no vaig am compte se'm taca la pell, i em poso protecció alta, i em fa por que fent uva , que no n'he fet mai, se'm taqui la cara!, també em fa por pel que s'ha dit sempre que és dolent, bla bla bla...
En definitiva, que no sé què faré encara. Suposo que quan vagi a la prova del vestit el 29 de setembre ho decidiré...

La veritat és que vaya agost que està fent!!!!! això vol dir que l'estiu començarà el setembre i les que ens casem al setembre, octubre i novembre encara trobarem bon temps! jeje

Imatge
ninou

EntradaAutor: Meritxell » dg. ago. 19, 2007 6:52 pm

Sobre el temps... això espero, que trobem bon temps... creuarem els dits!

Ninou, perquè no proves de fer unes sessions ara? Almenys és el que jo faria. Pensa que si ho proves ara i et surten taques ho deixes i ja tenen temps de marxar. En canvi, si ho proves amb el temps just...

No sé, és el que jo faria.

Tampoc crec que fer uva durant uns dies faci mal. El què penso és que li pot anar malament a la gent que en fa durant tot l'any. Total, jo potser en faria 10 o 15 sessions...

Cuida't aquest costipat!!!
Meritxell

EntradaAutor: loray » dg. ago. 19, 2007 6:57 pm

QUIN FASTIC DE DIA!!!!!!!!!! LA VERITAT M'ES BEN IGUAL SI PLOU O FACI SOL! CADA DIA M'AGRADA MENYS ANAR A LA PLATJA! ....

NINOU, NO CREC QUE PASSI RES PER ANAR A FER UNES SESSIONS D'UVA, DE FET JO SOC MOLT BLANCA I EN VAIG FER, DE 8 MINUTS EN 10 SESSIONS I VAIG AGAFAR UNA MICA DE COLOR, NO EM VAN SORTIR TAQUES. NO ET PREOCUPIS, VAS A UN CENTRE AMB EXPERIÈNCIA I ELLES ET RECOMANEN PEL TIPUS DE PELL.
loray
:: núvia experta

Entrades: 902
Membre des de: dc. març 22, 2006 12:09 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: Meritxell » dg. ago. 19, 2007 7:09 pm

Loray m'ha deixat parada lo de la platja!!! :-( :-( :-(

I això??? :-/ :-/ :-/
Meritxell

EntradaAutor: loray » dg. ago. 19, 2007 7:38 pm

de fet no m'ha agradat gaire, anar mai a la platja! Aquest estiu hi he anat 3 vegades i ja ta! i un dia a la piscina
loray

Entrades: 902
Membre des de: dc. març 22, 2006 12:09 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: ninou » dg. ago. 19, 2007 8:37 pm

hola xules! doncs m'esteu convencent amb això de l'uva!! meritxell, potser sí que serà millor que comenci ara passades les vacances, i a veure què tal...perquè si m'espero a començar passada la prova del vestit (29 de setembre) creieu que és molt just casant-me el 17 de novembre?

A quins llocs heu anat vosaltres? Potser aniré a informar-me...

A mi tampoc m'entusiasma la platja. Bé, abans hi anava bastant però el meu xicot no li agrada gens, ho passa fatal i quan hi vaig és amb alguna amiga o amb una altra parella i així ell pot estar jugant a pales o futbol amb l'altre noi mentres les noies fem cotilleo prenent el solet! el que no suporta és estar-se a la sorra com un pollastre a l'ast. Mentres ell pugui fer esport, llavors ja li agrada la platja... : sol :

Imatge
ninou

EntradaAutor: ninou » dg. ago. 19, 2007 8:42 pm

Aquest vespre ja estic una mica millor, almenys sembla que la sinusitis ja marxa... merci!

Meritxell, com va la recerca de música? has mirat a la guianupcial? hi ha vàries webs:
www.sempremusica.net
www.mariateresafiga.cat
www.musicaperabodes.com
www.musicadecasaments.com
www.arsnovamusica.net

Jo no sé quan hem de tornar a parlar amb el mossèn però quan hi anem m'asseguraré que el CD s'escolti bé. El mossèn ens va recomanar una organista del poble, si t'interessa et dono el nom i telefon, però no sé si una organista és l'estil que voleu...(nosaltres en principi preferim CD)

Imatge
ninou

EntradaAutor: Meritxell » dl. ago. 20, 2007 12:05 pm

Hola guapes!

Ninou, jo crec que si vols probar de fer UVA fes-ho a principi d'octubre. Pensa que si pel què sigui et surten taques, tens temps que marxin, si ho fas més tard ja ho veig justet.

Gràcies per les pàgines Ninou, totes estàn mirades i tinc el pressupost. Elevat per nosaltres. Orgue no en volem. Cada vegada estic més convençuda del CD. Només falta anar a probar-ho.

Petons! >.-<:
Meritxell

EntradaAutor: Meritxell » dt. ago. 21, 2007 10:42 am

Hola noies!

Què us expliqueu?

Quin dia que fa, eh??? jolines!!!!
Meritxell

EntradaAutor: Friky » dt. ago. 21, 2007 4:31 pm

Hola Noies!

He començat a fer llista de coses que encara em queden pendents per fer i m'estic començant a estressar. Sort que la setmana que ve agafo vacances!!!

Com us va, a vosaltres?
Friky

Entrades: 593
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 6:13 pm

EntradaAutor: Friky » dt. ago. 21, 2007 4:32 pm

Ei,e m queda un mes i una setmana justa :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Friky

EntradaAutor: Meritxell » dt. ago. 21, 2007 6:58 pm

jajaja Friky, ja som dues estressades!!!!

Jo tinc l'agenda a petar!

Què és el què et falta a tu?
Meritxell

EntradaAutor: Friky » dc. ago. 22, 2007 10:41 am

Sóc la mar de feliç...
No tinc encara maquilladora ( ni la meva peluquera ni la meva esteticién maquillen ) Estic pensant maquillar-me jo... Encara no sé que fer :-/

Tinc que parlar amb la fotoògrafa per veure com volem les fotos, fernos-en una amb la meva parella per regalar als pares/avis, perquè el dia del casament no en tindrem cap, i anar a comprar els marcs.

Tampoc he fet el tastet, encara.Tinc que trucar al ajuntament per concretar la musica, parlar amb el restaurant per concretar la musica, Parlar amb el taxista que m'ha de portar a l'Ajuntament, acabar els cartells de les taules...

Encara no sé què em posaré al cap el dia del casament`, ni he mirat rams ni flors... Tampoc sé quins tractaments estètics que em faré, ni sé quan mel's podré fer, perquè fins d'aquí 15 dies no sé quin horari faré al setembre....

Quan penso en tot això em poso a tremolar. Em vindrà tot a sobre l'ùltim mes. I aixòque no em vull preocupar pel Viatge, que fem a la Riviera Maya

I això que no fem detallets als convidats, ni llibre de signatures, i només donem una parella de nuvis i el ram. Menys coses en les preocupar-me...
Friky

EntradaAutor: Meritxell » dc. ago. 22, 2007 12:18 pm

Carai, Friky!

Jo estaria histèrica per anar polint coses.

El tema dels marcs per les fotos jo les compraré en el mateix fotògraf, així no hauré de buscar més.

El tastet, encara no l'has fet? No saps encara el menú?

Tema maquilladora... per aquí hi ha un post de maquilladora a domicili, potser et pot ajudar.

Així que també feu RM, i què penses fer? Jo estic bastant preocupada i mirant les notícies cada moment...
Meritxell

EntradaAutor: Cardonina » dc. ago. 22, 2007 1:20 pm

Hola guapis!!!!

aqui torno a donar senyals de vida... mooooolt maco!!! de veritat que si, molt contenta del viatge... i el joan tambe, aixi qeu perfecte!!!!

que tal, com va tot??? ja veig que no fa massa bon temps no??? per aqui nomes ens ha plogut una tarda, comparat amb el qeu deien que faria una gloria!

i ahir vam celebrar el 2n aniversari a un restuarant espanyol a Saigon, moooolt boooo i moooolt xulo!!! jejejeje

au, ja m'acomiado fins que no tornem a terres catalanes, o sigui , dissabte o diumenge!!!!

adewwww
Cardonina
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3272
Membre des de: dt. juny 07, 2005 1:58 pm

EntradaAutor: Meritxell » dc. ago. 22, 2007 2:55 pm

Cèliaaaaaaaaaaaaaaa,

així que ho vau celebrar en un restaurant espanyol!!!!!!!!!!! jajaja

És bo que al Joan també li estigui agradant ja que el vas triar tu aquest viatje... :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Ens veiem a la tornada!!!
Meritxell

EntradaAutor: Friky » dc. ago. 22, 2007 5:35 pm

Hola Meritxell

el tema de la maquilladora a domicili no em convenç massa, sobretot si és algú que no em coneix. Em fa por anar " disfressada" al meu casament. L'any passat em van maquillar per un casament una maquilladora a domicili i no em va agradar gens com m'ho va fer. Per aix, a menys que no ho tingui gaire clar, em sembla que optaré per maquillar-me jo sola ( això si, aniré a Barcelona a comprar-me el maquillatge i a provar-me'l avans de comprar res )

i sobre els marcs, depèn de com vagi de pressupost igual els agafo de plata o més senzillets. Ja veurem.

El viatge no em preocupa gaire, ja sabia que això podia passar ( fins al novembre és temporada d'huracans ) el Dean, que és quest de força 5 ja ha passat. Vull trucar a l'agència de viatges per ampliar l'asegurança de viatge i, si la cosa està xunga, suposo que canviaré de destí. Però a un més vista, molt serà que vingui un altre huracà

El meu problema és que, amb els meus horaris, no tinc ocasió de fer res
Friky

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants