NOVIAS DE MATARÓ, HOLA!!!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Cardonina » dt. set. 18, 2007 2:34 pm

FRIKYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10 DIESSSSSSSSSSSSSSS!!!!!

Ostres, i jo no podré pas venir-te a veure, estaré a Buenos Aires.... aaaaiixxxx, em sap molt de greu, jo voliaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

Doncs posa fotos també del ram, com el vols? Ja saps les flors? I el tipus????

:-()-)
Cardonina
:: núvia d'or

Entrades: 3272
Membre des de: dt. juny 07, 2005 1:58 pm

EntradaAutor: Friky » dt. set. 18, 2007 4:45 pm

Cardonina, volia un ram de flors tipus silvestre que fós de color blanc. Les mostres que tinc son d'un vogue Novias, però com que no tinc escáner, no us les puc penjar.

Miraré si trobo algo similar per la web i us ho poso.
Friky
:: núvia experta

Entrades: 593
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 6:13 pm

EntradaAutor: ninou » dt. set. 18, 2007 7:56 pm

Ei Friky, avui quan he vist el meu comptador m'ha fet una cosa perquè he vist 1 MES i pico només.... PERÒ QUAN HE VIST EL TEU!!!!!!!!! mare meva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 10 DIES! PERÒ SI AIXÒ NO ÉS RES!!!!!!! QUE GUAI!

Cardonina, a Buenos Aires!!! carm , et fas un tip de viatjar!!! :-)ok:
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Cardonina » dc. set. 19, 2007 8:15 am

Bueno, Friky, ens intentarem fer una idea... vas anar ja a la floristeria? Que et van dir???

Ninou, massa que viatjo i tot!!!! en fi, que hi farem! És el qeu toca!!!!
Cardonina

EntradaAutor: Friky » dc. set. 19, 2007 11:14 am

Hola Cardonina i Ninou!

Vaig anar a la floristeria i em van dir que ja entenien el concepte que buscava ( un bouquet de flor blanca de dos o tres tipus diferents, combinats amb verd, amb tija vista curta )

També vaig anar a Frèsia a encarregar les flors del ajuntament ( ells son els que els hi acostumen a fer les decoracions ) em van preguntar quins colors volia i els hi vaig dir blancs i liles. ( crec que quedarà bé amb els colors de la sala de plens )

Avui convido a dinar amb els companys de feina per celebrar el meu casament

Per cert tinc el meu futur marit malalt. Ja li he dit que ha de fer fora els virus perquè el vull en plena forma pel casament...
Friky

EntradaAutor: Friky » dc. set. 19, 2007 11:27 am

I també em té deprimida el tema de les lentilles: les que em van deixar l'altre dia tampoc m'acaben d'anar bé :-(
Friky

EntradaAutor: Cardonina » dc. set. 19, 2007 4:32 pm

Molt bé per lo de les flors!!! Una cosa menys, i si ja t'han agafat la idea, segur que el resultat t'agradarà!

Eiii, i el teu futur que es posi be eeehh!!! No pot ser aixo de que estigui malalto pel casasment!

Tema lentilles, perqeu no et van bé, no hi veus bé, no t'hi sents còmoda?????
Cardonina

EntradaAutor: Friky » dc. set. 19, 2007 4:41 pm

He agafat alèrgia a les lentilles. Se'm comença a posar l'ull vermell i corro el risc que se'm faci una ulcera. Ja n'he provat de dos materials diferents i el resultat és el mateix. I això que fa deu anys que porto lentilles. Però és una loteria, quan et toca, ja has vegut oli. L'única opció que tinc és operar-me, però a nou dies del casament és impossible. I sense ulleres no veig res perquè sóc molt miop.

Encara no sé què faré :-(

I al Nuvi li acaben de diagnosticar Pneumonia. Per sort acaba el tractament dijous que vé i crec que ja estará bé pel casament
Friky

EntradaAutor: Friky » dc. set. 19, 2007 4:42 pm

Sembla que hagi trepitjar merd...
Friky

EntradaAutor: loray » dc. set. 19, 2007 4:50 pm

No dona, no, ja veuràs com es soluciona tot!!!!!!
loray

Entrades: 902
Membre des de: dc. març 22, 2006 12:09 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: loray » dc. set. 19, 2007 4:51 pm

ahhh Celia, quin dia marxes???? Vaja pal, ara a Buenos Aires!!!!!!!!!!
loray

EntradaAutor: Friky » dc. set. 19, 2007 6:05 pm

Loray això espero perquè no em fa gens de gràcia tenir que sortir a les fotos amb les meves ulleres de color lila :-(

I la pega de que el meu futur marit estigui malalt és que ara me'n hauré d'encarregar de tot jo sola, i amb els horaris que tinc, no sé ni com fer-m'ho. Sort que la setmana que vé ja tinc vacances! Pero ell s'haurà d'estar tancat a casa fent repòs :-( :-( :-( :-(
Friky

EntradaAutor: ninou » dc. set. 19, 2007 7:50 pm

Vaja Friky, i això dels ulls t'ha sortit ara? després de tant de temps de portar lentilles? no podrien ser els mateixos nervis? bueno, que no cunda el pánico, que encara falten 10 dies i alguna solució pots trobar. T'has plantejat fer-te fer unes ulleres sense montura? sembla que no en portis! jo les vaig estrenar a un casament que vaig anar divendres passat i la gent em deia que estaven moolt bé! no sé, com tu vegis. Les meves me les van fer en 4 o 5 dies!

Amb 10 dies segur que tens el teu futur marit recuperat de totes totes, ja veuràs! I pels preparatius, demana ajuda a algun familiar. I pensa que és un ultim esforç i ja estareu gaudint del gran dia!!!!

Imatge
ninou

EntradaAutor: Friky » dj. set. 20, 2007 9:20 am

Gràcies a totes pels ànims

Ninou, lo de les lentilles ja m'havia passat un cop fa tres anys. Vaig estar mig any sense portar lentilles i al final els ulls se'm hi van tornar a adaptar. Però aquesta vegada no hi ha manera

I sobre la muntura a l'aire, aquest tipus de muntures no les puc portar perquè tinc molta miopia i els vidres serien molt gruixuts. A l'óptica em van dir que els vidres pesarien tant que em cauria la ullera. Pensa que tinc 5.75 i 6 dioptries de miopia a cada un i una dioptria d'Asigmatisme al esquerra :-(
Friky

EntradaAutor: Cardonina » dj. set. 20, 2007 10:38 am

Ostres, deu ni do, la graduació que tens... mira, si de cas, per les fotos te les treus, però no deixis que això et possi massa nerviosa...
No et dona temps de fer-te unes altres ulleres, tot i que siguin amb montura?

I la pneumonia, vaaa, repòs, i com llest! Ell et pot ajudar amb les trucades, amb les taules, no sé que més et queda... i la setmaan vinent només per aixo!

doncs Laura, encara estic pendent de si marxo o no! Jejeje, m'ho prenc a riure, però teoricament marxo diumenge i encara no ho se segur i clar, no ticn res, ni vol, ni hotel... un cachondeo!!! jejejeje
Cardonina

EntradaAutor: Friky » dj. set. 20, 2007 6:10 pm

Cardonina, lo de les taules i les trucades ja ho tenia llest.

Em queden xorradetes com anar a portar a plastificar uns cartells de les taules que vaig tenir que repetir, recollir unes fotos que ens han fet, anar a buscar els marcs a Granollers ( es que com que la meva mare treballa amb mi, els he tingut que demanar d'estranquis i me'ls envien a la botiga d'allà... ) Anar a buscar les xuxes pels nens... tot són coses que s'han de fer en horari de botiga i jo no hi podia anar. La setmana que vé la tenia destinada a proves de pentinat i maquillatge, neteja de cutis... ara aniré una mica més de bòlit, però suposo que ho podré fer tot.

I fer-me unes ulleres noves, no crec que em dongui temps. Creuaré els dits i miraré si posant-me les lentilles just avans de sortir de casa aguanto fins el restaurant (una horeta amb lentilles suposo que l'aguantaré, espero.... )
Friky

EntradaAutor: ninou » dj. set. 20, 2007 6:16 pm

Cardonina, vaya tela de feina! és ben bé que això va a caràcters! jo no podria tenir una feina on hagués de viatjar tant!

Friky, jo tinc 3 i pico dipotries a cada ull de miopia i em van oferir 2 opcions: vidre reduit o sense reduir. La noia de la botiga ho va mirar a l'ordinador com quedaria i em va dir que provés sense reduir el vidre, que ella creia que no es veurien gaaire gruixuts i m'estalviaria uns diners, i que si després no ho veia bé, me les tornarien a fer amb vidres reduits. Tincs els vidres SENSE reduir i estan molt bé, no es veu malament, de veritat! O sigui que podries demanar que te'ls fessin reduits i potser es veurà bé! mira, jo vaig anar a vàries òptiques del centre (potser totes) i la que em van oferir millor tracte per això que et dic dels vidres, que me'ls tornarien a fer si no m'agradava, va ser a Vistaoptica, a la Baixada Sta. Anna, al costat del Thing's. Pots anar i a veure què t'aconsellen. Seran sinceres i si no t'han de quedar bé, t'ho diran. Això sí, les meves, em van costar 400 euros....quina mal, però les amortitzaré! (i van trigar 5 dies naturals a fer-les!!!)

I sinó, n'hi ha amb montura que son molt xules! pots mirar que facin conjunt amb el ram! tranqui, ja veuràs com sortiràs guapíssima!!!!!

NOIESSSSSSS, HAN PENJAT A GUAINUPCIAL-TV EL VÍDEO DE LA MERITXELL!!!!!!!!!!! QUE GUAPA QUE ESTAVA, I CONTENTA!!! aix, que chulo!

Imatge
ninou

EntradaAutor: Friky » dj. set. 20, 2007 6:44 pm

Ninou, ara ja porto vidre reduït i els vidres fan 4mm d'amplada. El problema de les muntures a l'aire amb vidres gruixuts no és si queden més o menys bé, és que si el vidre és molt gruixut, quan abaixes el cap els vidres pesen tant que et fan caure les ulleres, perquè la muntura no aguanta gens el pes del vidre. Tinc una companya que bo i així es va voler fer una muntura a l'aire i en quinze dies ja havia trencat el vidre. I si se't trenquen per una caiguda no entren en garantia.

I sobre fer-me una muntura nova, ara en porto una que em vaig comprar fa quatre mesos ( quan encara em pensava que podria portar lentilles al casament ) i ja em va costar un bon pico. Amb les despeses d'aquest dia no estic per gastar-me 300 euros més en una altra muntura.

Jo d'òptica vaig a la del carrer de'n Pujol. Amb la de la baixada vaig tenir un problema amb un líquid de lentilles que em van vendre i no hi he tornat més.
Friky

EntradaAutor: ninou » dj. set. 20, 2007 9:17 pm

vaja friky... bueno, doncs aleshores descartem ulleres noves! A veure si pots anar amb les lentilles, com tu dius fins al restaurant almenys! Esperem que sí!!! només serà 1 o 2 horetes!

jo també estic una mica xof. Com som les dones amb l'aparença estètica! eeh! pfff, és que no paro de menjar-me el coco amb la prova de maquillatge que em van fer. M'agrada molt com em van maquillar. Tot molt bé, EXCEPTE que la base era un to o dos tons massa forta, i com que sóc tan blanca, es veu la carota a la cara i el contrast dels braços blancs....pfff, dissabte parlaré amb la que em va maquillar i a veure què! em preocupa aquest tema... :-(

Imatge
ninou

EntradaAutor: loray » dj. set. 20, 2007 9:21 pm

JOPE VAJA ME... LO DE LES ULLERES! DONCS INTENTA PROVAR AIXÒ DE LES LENTILLES, POTSER AQUELL DIA TENS SORT I ET FUNCIONA, MAI SE SAP...

COM DIU LA NINOU, JA VEURÀS COM SURT TOT BÉ, AQUELL DIA ESTÀS RADIANT!!!!!!!!!!!

AHHHH, JA HE VIST EL VIDEO DE LA TXELL I EN JOAN, QUINA GRACIA!!!!! ESTAVA SUPER CONTENTA I SE'LS VEIA TANT FELIÇOS I NATURALS AL MATEIX TEMPS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AHHHH I TAMBÉ HA ESCRIT A LA SEVA PRECRONICA DES DE NY!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
loray

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant