NOVIAS DE MATARÓ, HOLA!!!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Montse i Jordi » dl. set. 24, 2007 3:20 pm

Estergar ha escrit:Montse jo l'he llegit tota >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

UUUUUUUOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ESTER GUAPAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

Ja m'ho pensava!!!!!! (pero no m'has deixat cap missatgitoooo????? :-(

BUENOOOO ET PERDONOOOOO!!! GUAPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

ains.. encara l'haig d'acabar!!!!!!!
Imatge
Montse i Jordi
:: núvia d'or

Entrades: 3739
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:26 pm

EntradaAutor: Estergar » dl. set. 24, 2007 4:57 pm

estava esperant a que posessis fotitos del viatge, com que dius que en tens tantes jijiji :-)ok:
Estergar
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 15, 2007 9:38 pm

EntradaAutor: loray » dl. set. 24, 2007 6:53 pm

EIIIIIII ESTER, QUE JO SI QUE L'HE LLEGIT, LA 2A PART TOTA NO, PQ ME LA COPIO I LA LLEGEIXO MICA EN MICA... QUE NO VEGIS... A ESTONES LA LLEGEIXO PQ ES SUPER LLARGA. PERÒ ESTÀ MOLT BÉ EHHHH?????????????????????????????????????????????????? :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
loray
:: núvia experta

Entrades: 902
Membre des de: dc. març 22, 2006 12:09 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: Cardonina » dl. set. 24, 2007 7:25 pm

Eiiii, Montseeeeeeeee, no t'enfadiiiiiiiiiiiiiiiiiis!!!!!

que amb una mica de temps se la llegirà tothom!!! I a una nuvia tan guapa no li va gens bé enfadar-se!!!

Nenes, marxo dimecres a Buenos Aires... ara no en tinc gens ganeeeeeeeeeeeeeeeeeeees.... snif nisf....

Supsoo que us podré escriure des d'alla... no tinc ganeeeeeeeeeeees.. jejeje
Cardonina

Entrades: 3272
Membre des de: dt. juny 07, 2005 1:58 pm

EntradaAutor: ninou » dl. set. 24, 2007 9:21 pm

ei montse! que jo sí que la vaig llegir!!!! des del principi! i crec recordar que vaig escriure algun missatge, no? aix, ara no ho recordo..diria que sí!

Cardonina, que tinguis bon viatge! aquí t'esperem totes, i si t'avorreixes a l'hotel, cap al fòrum de guianupcial!!!!!!! :-)ok:

Friky!!!!! on eeeets????????? deus anar de bòlit!!!!!!!!!!!!!!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Montse i Jordi » dt. set. 25, 2007 8:01 am

Estergar ha escrit:estava esperant a que posessis fotitos del viatge, com que dius que en tens tantes jijiji :-)ok:
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

ji,ji,ji

ostres ja veus 1200 (pero hi han algunes que les haurem d'eliminar) pero totes no les puc posar...... perque col.lapsaré el foro!!!!!!! :-)) :-))
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Montse i Jordi » dt. set. 25, 2007 8:03 am

loray ha escrit:EIIIIIII ESTER, QUE JO SI QUE L'HE LLEGIT, LA 2A PART TOTA NO, PQ ME LA COPIO I LA LLEGEIXO MICA EN MICA... QUE NO VEGIS... A ESTONES LA LLEGEIXO PQ ES SUPER LLARGA. PERÒ ESTÀ MOLT BÉ EHHHH?????????????????????????????????????????????????? :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

LAURA GUAPAAAAA!!!!!!!!!! ji,ji,ji.... es que m'enrollo massa!!! :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o:
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Montse i Jordi » dt. set. 25, 2007 8:06 am

Cardonina ha escrit:Eiiii, Montseeeeeeeee, no t'enfadiiiiiiiiiiiiiiiiiis!!!!!

que amb una mica de temps se la llegirà tothom!!! I a una nuvia tan guapa no li va gens bé enfadar-se!!!

Nenes, marxo dimecres a Buenos Aires... ara no en tinc gens ganeeeeeeeeeeeeeeeeeeees.... snif nisf....

Supsoo que us podré escriure des d'alla... no tinc ganeeeeeeeeeeees.. jejeje

CELIAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja está... ja se m'ha passat!!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Nenaaaaaaaa a Buenos Aires!!!!!!!!... per quants dies vas?????? es per motiu de feina suposo............ pensa que es passarà ràpid.... ara recordo que també fa poc vas estar a Portugal i tampoc al principi estaves gaire convençuda i despres resulta que et va agradar i t'ho vas passar bé!

aixi que ànims!!!!!!! i pensa que si t'avorreixes o ens trobes a faltar.. ens trobaràs per aqui en un moment o altre!!!! GUAPAAAAAAAAAA!!!!!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Montse i Jordi » dt. set. 25, 2007 8:09 am

ninou ha escrit:ei montse! que jo sí que la vaig llegir!!!! des del principi! i crec recordar que vaig escriure algun missatge, no? aix, ara no ho recordo..diria que sí!

Cardonina, que tinguis bon viatge! aquí t'esperem totes, i si t'avorreixes a l'hotel, cap al fòrum de guianupcial!!!!!!! :-)ok:

Friky!!!!! on eeeets????????? deus anar de bòlit!!!!!!!!!!!!!!

Gracies ninou guapa..... potser si que vas dir alguna cosa.. mmmm :hmm:: :hmm:: :hmm:: .... bueno.. es igual.. si l'heu llegit i us ha agradat ja m'està bé :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Montse i Jordi » dt. set. 25, 2007 8:13 am

FRIIIIKKKKIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!

Ains!!! deus estar liaidisima ultimant detallets!!!!!!!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Friky » dt. set. 25, 2007 9:32 am

Hola a totes!!!

La veritat és que com que estic de vacances no paro. De nervis de moment no en tinc, però suposo que tard o d'hora sortiràn.

Ara acabo de venir de fer-me una neteja de cutis i vaig cap a la pelu perquè em repassin el tallat avans del gran dia. La prova del vestit me la faràn al primer pis de la botiga, on tenen el taller de costura i el magatzem dels vestits ( de tota manera ahir hi vaig passar i ja tenen la part de baix quasi acabada ) També tinc que anar al restaurant a pagar la festa :-)

Ahir vaig anar a recollir els bitllets del viatge i a acabar-lo de pagar, vaig anar a fer una mica d'Uva i a recollir un regals que em van fer les companyes de feina ( em van regalar unes pulseres de corda i plata, però com que no eren de la meva talla les vam tenir que demanar de nou )

En Carles es troba bastant més bé, però encara pren medicació. Per si les mosques he fet ampliar l'assegurança mèdica del viatge

MONTSE, benvinguda de nou. quan tingui una estoneta llegiré la teva crònica

CARDONINA no he provat a tornar-me a posar lentilles, vull tenir els ulls el més descansats possible. Crec que me les posaré el mateix dia

NINOU, no no treballo a TRENS però segur que tenen aliances xules, allà.
Friky

Entrades: 593
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 6:13 pm

EntradaAutor: Cardonina » dt. set. 25, 2007 1:59 pm

NEnes, marxo demà...

FRIKY!!!! Nena, qeu ja ho tens aqui... el vestit, el pentinat, l'uva... tot enllestit i sortirà tot de conyaaaa!!!
Qeu tinguis un bon casament i un millor viatgeeeee!!!!! Pensaré molt en tu!!!!

Ninou, anim amb els preparatius!!!!

Montse, gràcies!!! Si, segur que m'agradara , pero ara em fa una mandra marxar i deixar aqui el joan... son 2 caps de semtnaa!!! I a mes, el divendres ens donen el cotxe nou i no el podre estrenar... em fa molta rabiaaaa!!!

Lauretaaaaaaaaaaaaaaa!!!! ens veiem abans de marxar???? Ja ho veure avui!!! jjejejee

Guapes, a la que em pugui conectar , entrare, ja ho sabeu!!!!
:-()-)
Cardonina

Entrades: 3272
Membre des de: dt. juny 07, 2005 1:58 pm

EntradaAutor: Montse i Jordi » dc. set. 26, 2007 7:56 am

FRIKIIIIIII GUAPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! tranquila que igual no tindras ni nervis....... :-)) :-)) :-))

CELIA... si, que es una put..... aixo de no poder estrenar el cotxe... pero nena... quan tornis ja el podras disfrutar amb el teu maridet!!!!!!!

Pensa que serà una nova experiencia........ BON VOYAGE!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Friky » dc. set. 26, 2007 3:40 pm

Holas

Acabo d'arribar de depilar-me i d'aqui a una estoneta aniré cap a la prova de maquillatge. al final no em van fer prova de pentinat, la perruquera em va dir que ja improvitzariem ( sobre l'estil que li vaig demanar ) Comque és un pentinat que ja m'he fet altres vegades, no em fa patir. Ahir em van tallar una mica el cabell i mel van planxar ( ara tinc una melena llisa que mai havia portat )

A la tarda vaig tenir la prova del vestit però vaig tenir un parell de problemes. He tingut que cambiar el tipus de sosten ( i el que portaré ara no fa joc amb les calcetes que em vaig comprar :-( ) i encara tenen que fer alguns retocs al vestit. Aixó fa que comenci a notar els nervis :-( . Suposo que dos dies avans del casament ja tocava, posar-se una mica nerviosa.
Friky

EntradaAutor: Montse i Jordi » dc. set. 26, 2007 4:32 pm

ains friki nena tranquila que ja veuràs que tot es solucionarà.....

ara pensa que nomes estaran per tu i tot serà per tu.......

homeeeee a 2 dies nerviosa!!!! jo m'hi vaig passar els 15 dies abans histèrica!!!!! ji,ji,ji :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

pero potser per aixó el dia del casament vaig estar taaaaaaaaannnnnnnnnttttttttt tranquil.la!!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: ninou » dc. set. 26, 2007 6:05 pm

friky!!!! tranqui que arribarà el dia i estaràs perfecte!!!!! almenys tens la tranquilitat de saber que el pentinat et quedarà :-)) :-)) :-))

2 DIEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imatge
ninou

EntradaAutor: ninou » dc. set. 26, 2007 6:06 pm

Gràcies Cardonina pels teus ànims! La veritat és que és una passada tot el que comporta un casament. No ho hauria dit mai! estic esgotadaaaaaaaaaaaaa....però plena d'il·lusió!!!! >.-<: >.-<:

Imatge
ninou

EntradaAutor: Friky » dc. set. 26, 2007 8:01 pm

Ara tinc el segon contratemps del dia. He anat a fer-me les proves de maquillatge i no m'agrada com m'ho han fet. Primer m'han pintat els ulls verd i semblava que m'aguéssin donat un cop de puny. Li he dit que ho cambiés i que m'ho fes marrón, però crec que s'han passat amb els brillos que m'han posat. A part avui he anat a fer Uva i m'ha quedat un color de base raríssim ( Ninou, no vagis a fer uva el dia avans del casament ) M'han dit que això passa a vegades.

Ara no sé que fer, si seguir fent proves de maquillatge o pintar-me jo a casa. Estic feta un embolic!!!
Friky

EntradaAutor: loray » dc. set. 26, 2007 8:10 pm

EIIIIII NENES QUE TAL, JA HE LLEGIT QUE ANEU MOLT ATEVALADES, EHHH

EIIII FRIKY NOMÉS DOS DIES, QUINA EMOCIO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JO AQUEST CAP DE SETMANA TINC UNA DESPEDIDA!!!!!!!!!!!!!1
loray

Entrades: 902
Membre des de: dc. març 22, 2006 12:09 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: Montse i Jordi » dj. set. 27, 2007 7:43 am

FRIKIIIIIIII 1 DIAAAAA!!!!

Tranquilitzat... mira tot el que està pasant es degut als nervis que portes i suposo queno els exterioritzes........ i per aixó fa que t'eafecti mes tot....... jo com que anava boja perduda per tot arreu..... pensa que jo vaig fer UVA el dia del casament al matí!!!!!!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

El tema del maquillatge.... mmmm..... però perque t'han posat color verd???? els vas demanar tu???? jo crec que el millor es anar molt natural....... colors molt naturals i si ha de destacar algun que sigui un marfil.... que es el que dona mes lluminositat als ulls.... i fan joc amb el vetit... ji,ji,ji.... (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-)

NINOU: d'aqui res comença el teu compte enrere!!!!!!!

LAURA: Hola guapa!!!!!! jo a estic per aqui en ple rendiment..... :-)) [/b]
Imatge
Montse i Jordi

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants