NOVIAS DE MATARÓ, HOLA!!!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: ninou » dj. set. 27, 2007 4:46 pm

ai ai ai, és veritat Montse! en un plis estic comptant per dies en comptes de per mesos!!!!

Friky, gràcies pel teu consell de l'uva, ho tindré en compte! però per damunt de tot el que compta ara ets TU!!!! TRANQUILITZA'T! tot surtirà bé, ja veuràs i quan hagi passat tot miraràs enrere i pensaràs: per què dimoni em vaig passar les últimes hores tan nerviosa? deu ser fàcil de dir...(ja t'ho diré jo d'aquí un mes i mig...) però en serio, aprofita cada hora per fer tots els canvis que necessitis, i a tancar temes, que demà és el teu dia!!!!!!!!!!!!!!

aaaaaaiiiixxxxx!!!! que bé una altra núvia alpost de mataronines!!! >.-<: >.-<:
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Friky » dj. set. 27, 2007 6:31 pm

Hola!!!

us escric mentre preparo el meu ultim programa de ràdio com a soltera!!!. em sembla que posaré la banda sonora de La boda de mi mejor amigo. Si me la deixen posar, us la dedico :-))

Montse, no sé perquè em van pintar els ulls verds, jo no li vaig dir res del color que volia. Després de l'ull verd si que li vaig dir que provés amb marrons o roses-liles. Però bo i així crec que es va passar amb el blac/crema perquè em van quedar les faccions molt marcades i semblava una mica demacrada.

Avui he fet proves pel meu compte i si no m'agrada com em maquilla, ho faré jo
Friky
:: núvia experta

Entrades: 593
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 6:13 pm

EntradaAutor: loray » dj. set. 27, 2007 9:27 pm

EIIII FRIKY NOMÉS UN DIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
loray

Entrades: 902
Membre des de: dc. març 22, 2006 12:09 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: artemis » dj. set. 27, 2007 9:46 pm

friky, treballes a la radio de mataró?

perque els estudis estan al centre civic del pla d'en boet,oi?? ES que jo també vaig els dijous allà a fer un curset de country. Potser ens hem vist alguna vegada!!

Moltissimes felicitats per demà. Que tinguis un dia esplèndid!!!!

:-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):
Imatge
Imatge
artemis
:: supernúvia

Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: Cardonina » dv. set. 28, 2007 12:06 am

FRIKYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!

Et cases en unes hores... quina iluuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!

Que vagi tot de conya... amb el maquillatge fes el que et faci estar mes comoda, no pateixis per res, estaras guapa segur!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Un petonas per totes, estic mig morta, entre el canvi horari, els nervis pel curs i tot... jejee
Cardonina
:: núvia d'or

Entrades: 3272
Membre des de: dt. juny 07, 2005 1:58 pm

EntradaAutor: Montse i Jordi » dv. set. 28, 2007 8:00 am

FRIKIIII AVUI ES EL TEU GRAN DIIIIIIIIAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!

ENHORABONA!!!!!! QUE SIGUEU MOLT FELIÇOS!!!!!!!!!!!!

Aquina hora es casa a l'ajuntament??algu ho sap??????????

:-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
Montse i Jordi

Entrades: 3739
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:26 pm

EntradaAutor: ninou » dv. set. 28, 2007 2:43 pm

Montse, es casa a les 7h, jo ho hi puc anar : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : perquè precisament a aquesta hora és l'hora de visita del mossèn i volem anar a veure si pode parlar amb ell sobre alguns temes....

Si alguna de vosaltres la veu, poseu fotooooos!!!!!!!!

FRIKY, QUE T'HO PASSIS MOLT BÉ, HA ARRIBAT EL VOSTRE DIA!!! A DISFRUTAR-LO!!!!!!!!! >.-<: ENHORABONA!!!!!!!!

Imatge
ninou

EntradaAutor: Friky » dv. set. 28, 2007 3:43 pm

Hola noies

Gràcies per acompanyar-me aquests mesos.
Acabo de sortir de la pelu i me'n vaig a maquillar

Petons :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Friky

EntradaAutor: loray » dv. set. 28, 2007 5:10 pm

MOLTES FELICITATS I QUE SIGUEU MOLTS FELIÇOS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
loray

EntradaAutor: Montse i Jordi » dl. oct. 01, 2007 7:43 am

BON DIA MATARONINES!!!!!!!!!

Ainssss la Friky ja s'ha casat!!!!

Gràcies Ninou per avisar... pero he vist el teu missatge avui.. ji,ji,ji.. un pel tard!!! ji,ji,ji... bueno.... suposo que tot li va anar estupendament bé!!!! ja ens explicarà!!!

I les altres com esteu?????????????
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: ninou » dl. oct. 01, 2007 2:10 pm

noies! he penjat 2 fotos de la prova del meu vestit!!!! vaig sortir super contenta!!! Les podeu veure a la pàgina 28 del post de Raimon Bundó a Moda Nupcial, i allà també he explicat una miqueta com va anar tot!

em caso el mes que ve!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imatge
ninou

EntradaAutor: Friky » dl. oct. 01, 2007 6:50 pm

Hola a totes

Us escric mentre preparo les maletes per marxar. encara estic en unn núvol, va anar tot tant bé... El dia va ser assoleiat, a la nit hi havia quasi lluna plena ( va ser tant maco entrar al restaurant iluminats per la lluna i un camí fet d'espelmes...
Al finañ el maquillatge i el vestit em van quedar perfectes ( la gent em felicitava pel vestit i per lo bé que el sabia portar, suposo que perquè me'l van deixar " clavat" )
La gent va quedar contentíssima... I fins i tot vaig tenir una mica de pluja a les 2 i mitja de la matinada, quan sortiem del restaurant ( diuen que porta sort a les núvies )

El sopar va tenir sorpreses emotives, i el ball va estar molt bé, amb música de laq ue volia ( anys 70, 80 i 90)

Tinc ganes d'explicar-vos-ho tot, però no tinc gaire temps. tampoc tinc cap foto, encara, però a la que em passin les primeres us les penjo

Fins aviat
Friky

EntradaAutor: Friky » dl. oct. 01, 2007 6:52 pm

Ninou, molta sort a tu també amb el Bundó. El meu va ser un èxit total. Ara miraré de llegir com et va anar la prova
Friky

EntradaAutor: artemis » dl. oct. 01, 2007 6:54 pm

M'alegro que us anés tot tant bé. Gaudiu del viatge!!! Felicitats!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
artemis

Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: ninou » dl. oct. 01, 2007 7:13 pm

que bé Friky! jo també ho vaig estar pensant que us feia molt bon dia, tot i que la nit de dijous va ploure moltíssim!!!! al final el cel es va arreglar per la núvia! i genial les gotetes de pluja de la sortida del restaurant! tot rodó, no?

me n'alegro i FELICITATS un altre cop!

BON VIATGE!!!

Imatge
ninou

EntradaAutor: loray » dl. oct. 01, 2007 7:20 pm

M'alegro que tot t'anés tan bé!!!!!!!!!!!!!!!

Que passeu un bon viatje de lluna de mel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
loray

EntradaAutor: loray » dl. oct. 01, 2007 7:24 pm

EIIIIII NENES, AVUI HE VIST A LA TXELL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ESTÀ SUPER MORENA, MÉS AVIAT TORRADETA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PERÒ TÉ UNA CARA DE FELICITAT, QUE ES MASSA, jejejejeje :-))

ENS HA ENSENYAT FOTOS DELS DELFINS I AMB HELICOPTER, UNA PASSADA, SURTEN MOLT FOTOGÈNICS, UNA CARA DE FELICITAT!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
loray

EntradaAutor: Cardonina » dc. oct. 03, 2007 2:58 pm

Hola guapeeeeeeeeeeees!!!!!

Ja he passat la primera setmana a Buenos Aires... ja nomes queda una altra per tornar... en tinc ja unes ganes boges!!!
Cardonina

Entrades: 3272
Membre des de: dt. juny 07, 2005 1:58 pm

EntradaAutor: Montse i Jordi » dj. oct. 04, 2007 7:55 am

HOLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

FRIKIIIIIIIIIIIIIIII Espero tot anés de meravella... a veure si aviadet podem veure la teva cronica.. ara disfruta del viatge!!!

Laura.... uuuoooooooo... ja m'han dit que està negra la Meritxell.. ji,ji,ji

Celia guapa!!!! ànims que ja queda menys.... i és maco Buenos Aires????????
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Meritxell » dj. oct. 04, 2007 4:48 pm

NENEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sí, ja sóc aquíiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!

Perdoneu, però entre la son que encara tinc del canvi d'horari i la de coses que he de fer no tinc gaire temps per entrar al foro.

He obert la crònica, la tinc a l'ordinador de casa. Avui ja m'han passat alguna foto més. Així que entre avui a la nit i demà us adelantaré alguna cosa més, ok???

Algú va veure la Friky??? Tinc moooltes ganes de saber com era el seu vestit!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fins aviat!!!!!!!!!!!!!
Meritxell
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants