Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: a28 » dt. març 14, 2006 8:13 pm

:-/
a28 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 14, 2006 8:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: EDAE » dt. març 14, 2006 8:16 pm

No pot ser!!
Això s'ha d'animar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

:-///: :-///: :-///: :mu:: :mu:: :mu:: :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) : ban : : ban : : ban : : sol : : sol : : sol : :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* : kissd : : kissd : : kissd : >.-<: >.-<: >.-<:
EDAE
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Rosana » dt. març 14, 2006 9:39 pm

a28, espero que no sigui res, ja m'estranyava que avui no t'haviem vist, suposava que algo hauria passat, pues si no pots anar a la quedada millor que et recuperis que ja en farem mes :-)ok: :-)ok: :-)ok: encara que et trobarem en falta, a mi em feia gracia coneixe't en persona
Imatge
Rosana
:: núvia de bronze

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am
Ubicació: Lleida

fotògrafs

EntradaAutor: maritima » dt. març 14, 2006 10:05 pm

Hola;

He llegit però no m'enrecordo de qui, que encara buscava fotògraf, bé, jo he triat a l'Abelardo Hernàndez i et passo a dir els preus que té, per mi, els millors i us explicaré perqué:

àlbum digital de 60 pàg.....SI VOLS MÉS, CADA MAQUETA 50E, SI SOL PASSEN 1 O 2 NO LES COBRA> 1600e

originals de la boda en cd (OJO¡¡ ORIGINALS és a dir a una qualitat de 32 meges cada foto, QUASI NINGU, PER NO DIR NINGU TE'LS OFEREIX, T'OBLIGUEN A FER LES CÒPIES AMB ELLS A PREUS DESORBITANTS) ----> 180E

Pre-boda 24x30 ---> 380e

2 llibrets pels pares de 10 maquetes----> 280e

Reportatge en video ( 2 dvd i 2 vhs ó 4 dvds) ---> 1100e

Què tal?? jo penso que està reque-requete- bé¡¡¡¡
`
Què en penseu?
maritima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm

EntradaAutor: Visitant » dt. març 14, 2006 11:28 pm

RDFGFDGFFDDGFDGFDG
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 02, 2006 12:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: maritima » dt. març 14, 2006 11:34 pm

[

HOME LES FOTOS DE LA BODA EN UN CD A TAMANY 7X9 CM.... SON EN BAIXA QUALITAT, ÉS A DIR, QUE NO PODRÀS ANAR AL FOTOPRIX, FOTLLUM I REGALAR TANTES COPIES COM VULGUIS ALS CONVIDATS A PREUS DE CARRER, SINO QUE HAURÀS DE PAGAR MINIM 5E PER CÒPIA SI LES VOLS REGALAR, DE FOTOGRAF.
UNA ALTRA DIFRENCIA, ÉS EL TAMANY DE LES FOTOS DEL PRE-BODA, A MI ME LES FAN MÉS GRANS.... PER CERT, KIN FOTOGRAF ES???

CAR, CAR... NO HO SÉ...... DEPEN DE COM ES MIRI,NO?

El meu son 2.320€ i inclou:

- album de 30x40 cm a escollir amb maleta a joc. ( jo diria que em va dir que podiem ficar a l'album tantes fotos com volguessim, li haure de preguntar)
- preboda en color o blanc i negre.tamany fotos del album preboda: 13x18 i 20x30

-t'entreguen totes les fotos fetes durant el dia a tamany 7x9cm
-- opcio de fotos de la boda a pàgina web i CD amb 25 fotos de la boda amb la caratula a joc amb l'album de la boda ( opcional)

Jo crec que em surt molt car... : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :[/quote]
maritima

Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm

EntradaAutor: Montsseta » dc. març 15, 2006 12:25 am

Hola noies!!!!!

a28 ja t'has baixat la cançó de Torn? T'ha agradat???

Per cert, espero que no sigui res i que et recuperis aviat!! Jo tampoc puc venir a la quedada. El cap de setmana 25 de març o l'1 de març en podriem fer una altra.. jejeje

Tema despedida: estic fent anar de bolid a les meva amigues perque clar com que tot ho he de fer els caps de setmana jo me'ls vaig planificant. Doncs resulta que vui anar a la perruqueria per tallar-me les puntes i fer-me mexes rosses i no sabia quin cap de setmana anar-hi per si em feien la despedida. Demano hora pel 15 d'abril i quan els hi dic a les meves amigues quasi es moren. Pel que m'han dit em sembla que me faran la despedida aquell cap de setmana i ja he trucat per canviar de dia.
Estic intrigadissima per saber que me faran!!!

Per cert, Apollonia i Tuttifruti feu despedida vosaltres?
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Rosana » dc. març 15, 2006 1:11 am

Us ensenyo l'anell del conjunt de boda, no poso tota la ma per que no em cap la imatge i per veure els dits tampoc us perdeu gran cosa :-) :-)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Rosana

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. març 15, 2006 9:04 am

Doncs sí, Montsesita, a mi si que em fan despedida. Me la fan el dia 25 de març, o sigui, una setmana abans de la boda! Al meu xicot li fan aquest dissabte 18 de març. Ho fem en dies separats perquè així com diumenge toca obrir la botiga pel matí ell podrà descansar i la setmana següent al revés, serà a ell que li tocarà pringar! Però millor perque com molts amics ja tenen canalla així també s'ho podran convinar i un cap de setmana la mare es queda amb la canalla i al següent li toca al pare!
Aixó sí, no tinc ni idea de que em pensen fer! Tot son sorpreses i mentides, ja que només em fa que liar! Ni tan sols em volien dir el dia ni res! Però ja els hi dic que com es passin que les que venen darrere ja s'en recordaran de mi!

Rosana, l'anell molt xulo! El conjunt sencer et quedarà moníssim!

a28! Recuperat noia, i que no sigui res! Deixa que el teu xicot et mimi una mica i veuras com aviat tornes a estar per aquí!
tuttifrutti
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: erica79 » dc. març 15, 2006 9:19 am

Montsesita: molt xulo !

Algú ha agafat el David del Val. Em podeu comentar una mica per sobre els preus. Crec que aquest és el més econòmic sino recordo malament.
erica79

Entrades: 36
Membre des de: dl. gen. 23, 2006 9:43 am

EntradaAutor: alzina » dc. març 15, 2006 9:28 am

Hola noies, estem per aqui pero no tenim cap novetat, anem fent xino- xano. Aquesta setmana confirmarem ja els detalls per les dones i a veure si ens decidim pel del homes.

Divendres vam trobar-nos amb la petita al poble, no vam poder parlar gaire perque nosaltres ja marxavam.

Benvinguda maritima.

Rosana, carreron del Fernando >.-<: aquest any sera super emocionant.

a28, recuperat aviat.

aima, ja tens ineternet, enhorabona.

Saludets per tot-hom.
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm

EntradaAutor: erica79 » dc. març 15, 2006 9:32 am

Tuttifrutii gràcies !!!!!
erica79

Entrades: 36
Membre des de: dl. gen. 23, 2006 9:43 am

EntradaAutor: Rosana » dc. març 15, 2006 12:28 pm

Hola wapes i wapo,
Alzina, ja m'estranyava que no haguessis dit res del CARRERON ALONSO, a l'ultima parada de repostatge casi en aixequem de la cadira.

Realment, tuttifrutti es per treures el barret davant teu, ho portes tot molt ben lligat i amb el poc temps que disposaves era molt dificil que ho haguessis aconseguit, pero realment un 10 :-)ok: :-)ok: :-)ok:

El dia 3 d'abril anire a provar-me el meu vestit... aish quins nervis ^_^
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Visitant » dc. març 15, 2006 12:35 pm

TRTTTRTTR
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 02, 2006 12:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. març 15, 2006 12:40 pm

Ah, m'oblidava una cosa molt important. A veure si empodeu ajudar.

Com a detallet voldria fer, si no és molt car, és clar, un CD amb la música que sonarà a la cerimonia i al banquet. Voldria que el Cd fos bonics, no se, una vegada vaig veure que una parella havia impres la seva foto al CD. Sabeu com ho puc fer això o on ho fan???

GRACIES!!!!
Visitant

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. març 15, 2006 12:43 pm

A la que si que hauria de lligar ben fort i tapar la boca és a la sogra!
Em té histèrica a mi i al meu xicot! Des de que li vam dir que la boda seria el dia 1, no para, ni tan sols dorm! Només pensa en la boda, que la boda això, que l'esglèsia lo altre, les flors de l'esglèisa cap aquí, el llibret de la boda cap allà, que el que ha de llegir les pregàries ho ha de fer molt bé, que el restaraurant alló, que le ball lo altre... i podria estar tot el dia dient-vos coses i més coses! No calla ni sota l'aigua! I els demés ens discutim per culpa d'ella i ella com si res, va la seva. Aixó sí per tot lo que fa o lo que vol fer ens demana permís, bé, més aviat em demana permís a mí perquè al meu xicot ni se l'escolta. És molt fort! El seu fill li diu que no i ràpid em ve a mi a veure si em pot convencer, però ella ja sap molt bé com ho ha de dir! Es banstant mentidera, primer li diu al meu xicot que jo li he dit que sí i desprès em ve a mi i em diu que el meu xicot a dit que sí. I quan parlem entre naltres discutim entre nosaltres per saber qui a dit si abans si ell o jo. Sort que ma mare pobra no diu res, perquè si no es per tornar-te boig. Ma mare només dona opinió i ja està. Sort que al final la sogra no va venir amb naltres a mirar el vestit que si no ja li hagues cascat tot al seu fill i a tot el poble!
I jo perquè no vull saber com serà el del meu xicot que si l'apretés una mica segur que m'ho diria!
tuttifrutti

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. març 15, 2006 12:55 pm

Deu ni do de la "peaso" ratllada que us acabo de fotre!

Perdoneu-me però m'havia de desofegar una mica, perquè sinó rebento! ::brr::

Bé, tot i que ho tinc tot bastant lligat segur que alguna cosa o altra em deixaré, però l'important es poder fer una bona festa! M'hagués agradat preparar-la amb una mica més de temps, però la veritat em penso que l'essencial està tot! I ja queda menys 2 setmanes i mitja! >.-<:

L'únic que no me mirat, i no crec que ho faci, son les músiques! Com vaig dir, a l'esglèisa em ve una coral del poble, i em fa gràcia que ho facin ells perquè casi tots son convidats de la boda i son familiars amb el meu xicot i a més no està malament! Al restaurant ens van dir que si voliem alguna canço en especial que en la posarien però com que no n'hi ha cap que me faci verdaderament il·lusió els hi vam dir que l'únic que voliem eren que fossin animades i modernetes, vull dir que no focin de l'any de la kika! Això sí a l'hora del ball triarem una cancço molt especial! No es el típic vals però també es pot vallar de la mateixa manera! Primer volia que fos una sorpresa pel meu xicot però com ell no callava li vaig dir quina era i em va dir que estava molt bé, a més vam ensajar i tot!
tuttifrutti

EntradaAutor: EDAE » dc. març 15, 2006 12:56 pm

Aima, la Desde ho va fer pel seu casament això del CD, si li preguntes segur que t'ajuda!
EDAE

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Rosana » dc. març 15, 2006 2:20 pm

tranquila tuttifrutti si entres al post de JUGARRETES ja veuras que totes ens desfoguem
Imatge
Rosana

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. març 15, 2006 2:23 pm

Merci Rosana! La veritat es que ja hi vaig entrar i deu ni do!

Tot i que si explico jo lo que em fa ma sogra, tinc per una novel·la de por! D'aquelles que et cagues a les calces!!!

Per això no començo que si no no acabo!!!
tuttifrutti

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants