Cymbeline

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: anagaz » dc. març 08, 2006 12:52 pm

Res d'infiltrada !

Mira, les sabates són de la Úrsula Mascaró i els vaig comprar a No vagis descalça que et vesteixo. Tenen molts models pero aquestes eren de les més baixetes... Crec que ara els hi comencen a arribar més, així que jo si fos tú i pots anar-hi passa-t'hi per que n'hi ha un fotiment...
5 Maig 2006
anagaz
:: núvia experimentada

Entrades: 318
Membre des de: dv. gen. 13, 2006 4:02 pm

EntradaAutor: Ruth_2006 » dc. març 08, 2006 1:01 pm

Gràcies reina, aquesta sabateria està a Roger de Lluria no?

Segurament demà aniré a Bcn a mirar, perque ja estic una mica farta
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13005
Membre des de: dt. abr. 05, 2005 1:49 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: anagaz » dc. març 08, 2006 3:41 pm

Sí Ruth, està a Roger de Llúria el que passa que no recordo el número... Pero si mires el directori de Guia Nupcial crec que hi surt. Si no avisa'm que buscaria la tarja. Ja m'explicaras què tal... :-)ok:
5 Maig 2006
anagaz

EntradaAutor: Ruth_2006 » dj. març 09, 2006 1:24 pm

Sí tinc l'adreça, moltes gràcies maca!!
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13005
Membre des de: dt. abr. 05, 2005 1:49 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Stella » dl. març 13, 2006 4:14 pm

Hola noies!!!! nenes aixo esta molt parat! on us fiqueu???
Sento haver tardat tant e entrar al post! sorry!
Apollonia a les fotos estas espectacular! el vestit esta fet per tu! guapa! i a més aquests detalls q has escollit com a complements et quedaran fantastic! m'encanten les arracdes! lluiran molt amb el vestit! estaras suuuuper sexy! :-)ok:
Noi ja queda menys eh! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: ja ens posaras les fotos despres del casament! :-()-) estaras tan i tan guapa...
Anagaz1 les sabates son molt xules! et quedaran molt be! :-)ok: no son blanques oi?
Un petonaaaaas! ben fort a totes! :-)ok:
Stella
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2373
Membre des de: dl. des. 27, 2004 7:20 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: apollonia » dl. març 13, 2006 7:21 pm

M'has fet saltar els colors! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Si que el tenim una mica abandonat el post darrerament :-/

Ara si que començo a estar estressada de debò, no m'ho pensava pas perquè ho tinc tot a punt....Però és que això ho tinc aquí mateix.
He de fer la distribució de les taules però em falten bastants convidats per confirmar de la família d'ell.

Ja m'han trucat de l'agència que tenen tota la documentació a punt. Només em queda pagar!

I el dissabte ens fan la despedida (per separat), i ja estic tremolant pq me'n fio menys ................
I a sobre el dimarts tinc un exàmen i he d'estudiar!!!!!!!!!!!!!!

Ai quins nervis.

Un petó a totes :-()-)
1 d'ABRIL de 2006
apollonia
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

EntradaAutor: MONTSERRAT » dl. març 13, 2006 8:21 pm

Òndia, òndia, òndiaaaa!!! que això ja està aquí Apollonia!!! Quina iiiiluuu!!!

Intenta estar tranqui... que ho disfrutaràs més!!!

Molta sort a l'exam!
Imatge
MONTSERRAT

Entrades: 487
Membre des de: dj. juny 09, 2005 8:20 pm

EntradaAutor: Stella » dl. març 13, 2006 9:26 pm

Apollonia! al menys ho tens tot a punt i no t'has de proecupar de preparar gaires coses! tranquila es nromal passar aquests nervis estas esperant un dia molt especial q has preparat amb molta antelació i cada vegada esta més proper! tranquila amb la teva bona organització tot surtira al punt!
Q estudies??? molta sort al teu examen es dimarts 14?
Montserrat! reina quan de temps sense "parlar" amb tu! jejeje com vas per EEUU??? a tu tmb cada vegada et falta menys per aterritzar a terres catalanes! jijiji quines ganes de q vinguis! >.-<: >.-<: >.-<: com portes els preparatius? ja us heu decidit per l'estil de l'invitacio?
Anagaz espero q tot vagui be i tampoc estiguis gaire nerviosa!
Un petonas! i molt bones energies per les dones q d'aqui a poquet seran dones casades! :-()-)
Stella

EntradaAutor: Visitant » dl. març 13, 2006 9:43 pm

hOLA A TOTES!!!

EI APOL-LONIA la meva mare la setmana passada es va fer la pistola autobronzejadora la setmana passad i va semblar que hagues tornat de Cuba!!!!Li va quedar superbé!!!!!!!! Podia escollir entre tres tons:claret,dorat i fort. Va escollir l'intermig, el dorat i estava guapissima!!! Si acas ja et dire en un mail el lloc on s'ho va fer.

per cert, la libel.lula preciosa.
Visitant

EntradaAutor: MONTSERRAT » dl. març 13, 2006 9:57 pm

Hola STELLA!!!
Quants dies sííí!!! Tot va de conya... ara estem centrats amb la música, gràcies a que moltes núvies estupendes m'estant enviant cançons... pq sense l'emule no podíem avançar res!!! Les invitacions... les que et vaig ensenyar sense la foto! Veiem que l'estil era molt minimalista... així que les deixem tal qual que ja ens agradaven!

Com estàs tu? Ja vaig llegint alguna coseta al post d'empordaneses... però no dic res, em fa cosa posar-me pel mig, que ja us coneixeu totes!!!

AIMA em podries passar un privat per dir-me on s'ho ha fet la teva mare? Arribo el 31 de Maig i el 3 de juny tinc un casament :-/ Ai mare, no tinc ni idea de que em posaré... però no vull estar blanca!

PETONS!!!
Imatge
MONTSERRAT

Entrades: 487
Membre des de: dj. juny 09, 2005 8:20 pm

EntradaAutor: apollonia » dt. març 14, 2006 8:45 am

Que bé que això es torna a animar >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Al final he decidit que em faré l'autobroncejat, perquè m'és impossible fer els UVA, em falten hores! Ja he de plegar prous dies abans d'hora i em sap greu pq tenim molta feina a despatx.

Stella, l'examen és dimarts vinent. És avui i em moro, tot just he començat a estudiar! Estic fent arquitectura tècnica, aquest és el primer any que ho fan aquí i tenia aquesta espineta clavada de fa molts anys, i com els jefes i a casa em van animar molt, doncs a provar-ho. Em pensava que seria la padrina de classe, però encara n'hi ha de més padrins jeje.
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: anagaz » dt. març 14, 2006 10:57 am

Hola noies !!!!!!!!!

Que bè que això ja torni a estar més animat >.-<:

Apollonia, tranquila que segur que l'exàmen t'anirà bé. Jo també estic estudiant un postgrau pero directament he demanat pròrroga i m'examinaré passat l'estiu. Tinc massa feina i a sobre cada vespre organitza viatge, casament... Crec que t'he de dir: MOLTA SORT ! Pero no per l'exàmen sino per la despedida, jeje.

Stella, quan de temps ! M'alegro de tornar a llegir-te. Les sabates si son blanques, el que passa que la foto va quedar una mica fosca i pot ser semblen més grises.

Aima, si no et fa res i em dius el lloc del solarium per que hi vagi la meva germana. Ella s'ho va fer on jo vaig anar una vegada i no li va agafar res... Gràcies !

Bueno noies, a mi ja em queda poc per fer la prova. A finals de la semana que ve !!! Ja tinc ganes de tornar-me'l a posar. Per cert Stella, Cymbleline Girona cambia d'adreça. Ahir vaig rebre una carta.
5 Maig 2006
anagaz

EntradaAutor: anagaz » dt. març 14, 2006 10:58 am

Hola noies !!!!!!!!!

Apollonia, tranquila que segur que l'exàmen t'anirà bé. Jo també estic estudiant un postgrau pero directament he demanat pròrroga i m'examinaré passat l'estiu. Tinc massa feina i a sobre cada vespre organitza viatge, casament... Crec que t'he de dir: MOLTA SORT ! Pero no per l'exàmen sino per la despedida, jeje.

Stella, quan de temps ! M'alegro de tornar a llegir-te. Les sabates si son blanques, el que passa que la foto va quedar una mica fosca i pot ser semblen més grises.

Aima, si no et fa res i em dius el lloc del solarium per que hi vagi la meva germana. Ella s'ho va fer on jo vaig anar una vegada i no li va agafar res... Gràcies !

Bueno noies, a mi ja em queda poc per fer la prova. A finals de la semana que ve !!! Ja tinc ganes de tornar-me'l a posar. Per cert Stella, Cymbleline Girona cambia d'adreça. Ahir vaig rebre una carta.
5 Maig 2006
anagaz

EntradaAutor: anagaz » dt. març 14, 2006 10:59 am

Hola noies !!!!!!!!!

5 Maig 2006
anagaz

EntradaAutor: apollonia » dt. març 14, 2006 11:07 am

Estic tremolant amb la despedida ....
No me'n fio gens de les amigues :-/ :-/ :-/ :-/
Ja us contaré dilluns ....

Quines ganes deus tenir ja de fer la prova eh? Que has decidit que et posaràs a sobre?
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: EDAE » dt. març 14, 2006 11:14 am

Apollonia, 18 dies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Que vagi bé la despedida!!!!! :-);-):-) :mu:: :-);-):-) :mu::

Ja posaràs la crònica al post del 2006 no??
EDAE
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Stella » dt. març 14, 2006 11:18 am

Ei noies!!!!
Apollonia jo tmb em vaig autobronzejar...la noia m'ho va a fer amb por pq sent la nuvia com quedes malament es moria! i a mes jo no havia fet res d'uva ni res, si pots fes-ne alguna sesio abans aixi prepares la pell i es mes facil q et quedi be l'autobronzejador tot i q si la noia n'es experta com diu l'Aima tmb t'ho fara be! :-)ok: a mi em va quedar perfecte i el més important super natural! i no em va tacar el vestit, q tenia por q en ple agost sues i sem taques..pero res de res!
Montserrat :-)ok: :-)ok: :-)ok: les invitacions deuen haver quedat xulisimes! pq les q em vas ensenyar ja ho eren! i reina escriu al post d'empordaneses!!!!!!!!!!!!!! q encara q ens ocneixem tmb volem lleguirte alla! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
t rfalta alguna canço ??? pq jo tmb te la puc enviar! :-()-)
Anagaz, oks les sabates blanques et quedaran genial! :-()-) ja tinc ganes de veure les vostres fotos, sereu les nuvies més sexys i maques de cymbeline!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: (-O-:-) :-))
Apolonoa ben fet q fas de començar la carrera!!! si es el q t'agrada i en tens tantes ganes!ole! :-)ok: :-)ok: espero q l'examen vagui de maravella!
Jo ja tinc ganes de acabar...sembla interminable!i ara m'esta fent una por els examens de juny....tinc molta presio a sobre...en fi, com q es cuasi l'ultim any a per totes! dic cuasi pq tinc una assignatura l'any q be pero acaba al febrer aixi q casi considero q acabo aquest any! quines ganes!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Ja veuras com et va molt be l'examen!SOrt!
Ei lo del canvi del Cymbeline em va sorprendre moltisim! l'altre dia vaig passar per la botoga i ho vaig veure! deu ni do! segur q el loc sera molt mes gran i mes macu si cap! jajajaj
A mi no m'han noptificat el canvi d'areça, pero es normal pq jo ja no hi haig de anar a fer res!jejeje
Un petonas noies!
Stella

EntradaAutor: apollonia » dt. març 14, 2006 5:27 pm

Més cosetes:
Ja tinc l'agulla pel tul. Com no la vaig trobar a lleida al final la vaig comprar per internet dimarts passat i ja m'ha arribat.
I la meva mare ha comprat uns bessons per a ell.
Els dos son swarowski, al final m'hauran de fer accionista, jeje
ImatgeImatge
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: Stella » dt. març 14, 2006 5:37 pm

Ei Apollonia es preciosa l'agulla! es molt original pq no es gens vista ni tipica! i et lluira moltisim amb el tul! :-)ok:
Saps on fareu la despedida?
Petons
Stella

EntradaAutor: apollonia » dt. març 14, 2006 11:33 pm

Doncs no en tinc ni idea, no em volen donar cap pista :hmm::
1 d'ABRIL de 2006
apollonia