RESTAURANTS TARRAGONA

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: nu327 » dl. maig 28, 2007 9:49 pm

Hola noies!
Pinxa, el mapoa l'he fet amb el Freehand, és un programa de dissenys vectorial. No és gaire difícil de fer anar però al principi costa una mica. Si necessites ajuda digue'm-ho, i si vols te'l faig, oks??

Petonets!
Imatge
nu327
:: núvia de platí

Entrades: 4781
Membre des de: dg. oct. 08, 2006 3:08 pm
Ubicació: El Vendrell

EntradaAutor: Bandi » dc. maig 30, 2007 9:47 am

Ei noies... on sou???

Imatge
Imatge
Bandi
:: núvia experta

Entrades: 962
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 11:41 am

EntradaAutor: carolca » dc. maig 30, 2007 10:02 am

Hola bon dia guapes,

Com aneu? Que tal els nervis bandi.? A veureque ens explica la Lali cuan torni, que ja li quedará poc. Han passat dos setmanes. .
Imatge
carolca

Entrades: 767
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:08 pm

EntradaAutor: Elisabet80 » dc. maig 30, 2007 10:55 am

Sí la Lali ja deu estar a punt de tornar... com passa el temps! :-(

Carolca a tu avui et queda un mes just!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Bandi com ho portes? Que ja ho tens gairebé a sobre!! :-)ok:
Elisabet80
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1214
Membre des de: dl. març 27, 2006 4:14 pm

EntradaAutor: pinxa » dc. maig 30, 2007 12:36 pm

Bon dia!!!
Aquest post ultimament no avança!!! Que no tenim novetats???? Va Carolca que em sembla que ets lànima de la festa ara mateix perque et cases d'aqui 30 dies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu, ahir a la tarda vaig fer el mapa amb word (amb lo del dibuix),el vaig imprimir i després escanejar per tenir-ho en format jpg per la impremta i poder-lo reduir. No se si em convenç gaire... Li donaries un cop d'ull, si us plau?
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
pinxa
:: núvia experimentada

Entrades: 321
Membre des de: dt. març 20, 2007 9:31 pm

EntradaAutor: nimfeta » dc. maig 30, 2007 12:56 pm

Ei, algú sap algo de la lluneta, fa molt que no es conecta i fa poc que va anar a fer el tast del restaurant, m'agradaria saber que tal li va anar....
nimfeta

Membre des de: dt. jul. 25, 2006 12:01 am

EntradaAutor: mbr » dc. maig 30, 2007 1:12 pm

quan torna la lali? algu ho sap??
mbr
:: núvia de bronze

Entrades: 1627
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 2:39 pm

EntradaAutor: carolca » dc. maig 30, 2007 1:28 pm

pinxa ha escrit:Bon dia!!!
Aquest post ultimament no avança!!! Que no tenim novetats???? Va Carolca que em sembla que ets lànima de la festa ara mateix perque et cases d'aqui 30 dies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu, ahir a la tarda vaig fer el mapa amb word (amb lo del dibuix),el vaig imprimir i després escanejar per tenir-ho en format jpg per la impremta i poder-lo reduir. No se si em convenç gaire... Li donaries un cop d'ull, si us plau?

Hola la próxima es la Bandi que es del 23 de juny, la semana seguent em tocará a mi jejeje.

Per la meva part aquesta tarda tinc la prova del vestit 2ª. I a veure com queda la cosa del vel, si no em desideixo us possaré fotos perque em doneu la vostra opinió de expertes. Ja em tinc que decidir, ara si es inevitable.
Imatge
carolca

EntradaAutor: mbr » dc. maig 30, 2007 1:34 pm

:-)ok: :-)ok: :-)ok: que vagi molt bé la segona prova doncs!!!!!!!
mbr

EntradaAutor: Elisabet80 » dc. maig 30, 2007 1:50 pm

De la Lluneta no se'n sap res, deu estar liada arreglant-se la caseta i deu tenir molta feina m'imagino!

La Lali crec que no trigarà massa a tornar, de fet crec que feia una setmana per Itàlia i l'altra a la Bretanya :-)ok:

Carolca ja ens posaràs les fotos de la prova doncs! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Elisabet80

Entrades: 1214
Membre des de: dl. març 27, 2006 4:14 pm

EntradaAutor: carolca » dc. maig 30, 2007 4:57 pm

aixxx que nervios, no veo la hora de que se hagan las 19.30 y me vaya a la prueba. Que ganas de ponerme el vestido una vez ya ajustadito a mi cuerpo, que nervios sobre cual será mi velo.

aixxx, aixx, aixxx. :-) :-) :-) :-) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
carolca

EntradaAutor: Bandi » dc. maig 30, 2007 5:11 pm

Ei Crolca que nosaltres ens casem el 24 de Juny no el 23!!! Ens has avançat un dia! jejejejejeje!
Imatge
Bandi

Entrades: 962
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 11:41 am

EntradaAutor: carolca » dc. maig 30, 2007 5:15 pm

Lo siento, jejeje. Es que tengo una amiga que se casó el 23 de junio de 2004. Así que te he puesto esa fecha jejejej.

A Lali hice lo mismo, era 19 y puse 18. No sé, será el subconsciente que quiere que los días pasen más deprisa. :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
carolca

EntradaAutor: far » dc. maig 30, 2007 6:24 pm

Hola!!!!!!!, cuantos días, bueno, he hecho bastantes cosas, el curso prematrimonial, por fin! ya l tengo hecho, he ido a buscar las invitaciones, la semana que viene las empiezo a repartir!! y también he contratado a un grupo de música, nu lo he contratado por la página que me dijiste, me imagino que estará bien, a mi me encantan en gral los grupos, supongo que lo de pagar antes y que todo se haga por teléfono no sea ningún problema.

Y vtras q tal?!
far

Entrades: 229
Membre des de: ds. des. 03, 2005 8:37 pm

EntradaAutor: mbr » dc. maig 30, 2007 6:25 pm

vaya far.....poco apoco esto va cogiendo color eh??? >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
mbr

EntradaAutor: far » dc. maig 30, 2007 6:52 pm

si!!! ultimamente es un no parar, que bien, hace ilusión!! yo creo que cuando me empiece a poner nerviosa será el 30 de junio, q se casa una de mis mejores amigas y claro siempre hemos ido a la par, y llevamos hablando de la boda desde hace tanto tiempo....que cuando la vea de novia me dará algo, quina emoció! >.-<:
far

Entrades: 229
Membre des de: ds. des. 03, 2005 8:37 pm

EntradaAutor: nu327 » dc. maig 30, 2007 9:42 pm

Ola, noies!
Carolca, avui un mes just!!!!

Pinxa, passam el mapa i i faig un cop d'ull quan vulguis, `l'únic pregunta a l'imprempta si te'l accepten en jpg, que moltes ho volen en freehan o un format vectorial!
Imatge
nu327

Entrades: 4781
Membre des de: dg. oct. 08, 2006 3:08 pm
Ubicació: El Vendrell

EntradaAutor: pinxa » dc. maig 30, 2007 10:27 pm

Hola guapis!

Nu, t'he enviat un privi amb el mapa. Gràcies guapissima, segur que ja vas de cul amb lo teu!

Carolca, reina, com ha anat aixo????? I el tema vel???? Com t'has vist??? Va... a veure si veiem fotikis!!!!

Bona nit!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
pinxa

Membre des de: dt. març 20, 2007 9:31 pm

EntradaAutor: carolca » dj. maig 31, 2007 9:00 am

bon dia

Porto el somriure tonto desde ahir. Buuuuaaaaa, que passada aixó de veure´t amb el vestit ja fet a la teva mida, perque a la prova anterior m´anava enorme , ara genial. :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Me encanta, si mai vaig tenir algún dubte sobre si havia escollit be el vestit, ahir se´m van treure. :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Fotos, no les tindré fins al cap de setmana que bé, perque ma mare va portar la camara digital i se la va tornar a emportar, perque aquest cap de setmana fan una escapadeta. Així, que tindre que esperar a que tornin i els vegis per porder-les veure. :-(

Vel, al final aquell que vaig escollir en má es el que me he quedat, perque es rodo com la cola del vestit. Porta un fil de pedreria al voltant i unes cuantes flors també en pedreria. D´aquest no tinc fotos erque encara me´l tenen que muntar amb la peineta . Ahir me´l vaig probar sujentan-me´l amb una pinça. AQUEST SI QUE ES EL MEU VEL . :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Es sembla al de la NU, pero amb la cola arrodonida. Es de la col. 2008
Imatge
carolca

EntradaAutor: carolca » dj. maig 31, 2007 9:06 am

El meu ticker no compta el 31 de maig. jejeje. Em fa agafar por ..... :.0.-0.:

El 17 de juny, aniré a Andorra i em compraré una camara digital, així que per la próxima prova 21 de juny, no us faré esperar. :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
carolca

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants