Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: TETES » dc. maig 30, 2007 5:03 pm

sira la seguent prova de vestit i ultima en principi la tinc el 20 de juliol a 15 dies del casament. Si, ja ho havia pensat d'anar a la pelu a pentinar-me i veure l'efecte final pentinada i maquillada per no tenir sorpreses el dia del casament...

Shyla, aixxx, et referies a aquests cabells del serrell...es que la peluquera m'els ha tallat perque els tenia massa llargs i s'ha passat, a mi tampoc m'agrada tan curt i a la cara perque em molesta, sort que hi ha temps que creixin una mica, o si mes no qque m'ho posi mes de costat que sino estare tota l'estona ambb la ma apartant-ho dels ulls. Al final t'he entes :-)ok: :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Tuchin » dc. maig 30, 2007 5:03 pm

Doncs res Shyla haurás de buscar una que t'agradi o et recomanin. Jo ara vaig a Madrid a la pelu i clar, hauré de buscar una a Girona. Aixi que ja veus...
Tuchin
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 543
Membre des de: dc. març 07, 2007 2:48 pm

EntradaAutor: Visitant » dc. maig 30, 2007 5:03 pm

nop... només hi he anat 1 vegada quan tenia 16 anys a fer-me un moldejat...
Visitant

EntradaAutor: sira » dc. maig 30, 2007 5:06 pm

Ets la primera persona que conec que no va a la pelu!!!!!!!! i qui et talla els cabells??? o també t'ho fas tú?????
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: Visitant » dc. maig 30, 2007 5:08 pm

ahh, veus per això no vaig a la perruqueria perque van al seu aire... potser a les altres fotos que t'he vist portes la ratlla més al mig i et veig més bé. Jo no vull cambiar gaire de com vaig normalment, pq per sobre de tot aquell dia vull ser jo!
Visitant

EntradaAutor: sira » dc. maig 30, 2007 5:08 pm

Tetes, una pregunta .... el vestit te'l passen pel cap o primer passes les cames???

Perquè si te l'has de passar pel cap et recomano que si vas maquillada et posis un mocador al cap i així no tacaràs el vestit.
sira

EntradaAutor: Visitant » dc. maig 30, 2007 5:10 pm

sempre m'ho ha fet la meva mare, però hi ha vegades que per davant m'ho faig jo. També em poso tints, encara que ara el porto del meu color natural, potser soc una mica rara no? Ara veus tinc un problema pq pel casament no m'ho fara la mama...
Visitant

EntradaAutor: TETES » dc. maig 30, 2007 5:11 pm

si shyla si, les perruqueres solen anar força al seu aire...els has de parar una mica els peus a vegades....

Sira, les vegades que he provat el vestit i de fet tots els que em vaig provar mentre buscava el meu m'els han posat pel cap pero ja diuen que es per anar mes rapid, que el dia del casament s'ha de posar per baix, ja m'explicaran tot com ho he de fer
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: sira » dc. maig 30, 2007 5:12 pm

Ostres ! acabo de veure que en Toni del fòrum té 2 entrades dobles per anar a Passarel.la Gaudí demà a les 12h quina sort les que hi puguin anar!!!!!!!!!!! m'encantaria sempre hi he volgut anar m'encanta tot el món de la moda encara que jo no vagi gaire a la moda, vaig cómode i intento anar arreglada per la feina i prou.
sira

EntradaAutor: sira » dc. maig 30, 2007 5:14 pm

Sí Tetes, perquè amb els nervis et pots tacar el vestit i desfer-te una mica el pentinat.... però ja et diran com ho has de fer.

Shyla, no ets rara.
sira

EntradaAutor: Visitant » dc. maig 30, 2007 5:16 pm

jeje gràcies, una mica si eh... jejejjee
Visitant

EntradaAutor: TETES » dc. maig 30, 2007 5:18 pm

osti nenes ahir em vaaig començar a posar nerviosa.....pensava 2 mesos encara falta...pero vaig començar a pensar que falten moltes coses i que al final de juny tindre cortines i que llavors em faltara un mes nomes i em vaig estressar un pilo, no podia dorrmir despres!!! :-( :-(
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: sira » dc. maig 30, 2007 5:24 pm

Ara, ara , és que ja ho tens a sobre!!!!! jo quan veig el teu marcador i m'imagino com estaré jo.....uf! estaré molt nerviosa.....

Tens vacances algun dia abans del casament????

Jo em sembla que m'agafaré la setmana abans i així podré dormir més i la cara això ho agrairà i les ulleres que tinc a la cara també i a més aniré a la platja e posar-me moreneta i així no em veuré tan blanca i així soposo que no m'hauran de posar tan de maquillatge.... :-/
sira

EntradaAutor: Visitant » dc. maig 30, 2007 5:24 pm

a mi això em passava al principi quan ho vam decidir, no podia dormir dels nervis de pensar tot el que s'havia de fer, ara dormo més tranquila però quan s'acosti em passarà el mateix, de la manera que sóc nerviosa..
Visitant

EntradaAutor: sira » dc. maig 30, 2007 5:30 pm

A mi també em passava al principi, anava a dormir pensant amb el casament, somiava amb el casament i em despertava pensant amb el casament......... però ara ja no.
sira

EntradaAutor: TETES » dc. maig 30, 2007 5:36 pm

clar al principi perque estas ilusionat amb tot el que s'ha de fer i estas toot el dia pensat-hi, a mi tambe em vaa passar, despres s'agafa aambb mess calma fins que s'acosta que hi tornes a pensar pero sense estres i arriba el moment que o tens gairebe a sobre i "tienes miedito"... jejeje

de moment tenim pensat plegar el 31 de juliol i tindrem 3 dies per ultimar cosetes pero segons com ho vegi m'agafare potser tota la ultima setmana del 29 al 3, sobre la marxa ho veure...
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Espe » dc. maig 30, 2007 5:39 pm

Hola noies,

Tetes que guapa, a mi personalment m'agrada el primer pentinat i l'últim! Però tu tens la ultima paraula, a mi m'agraden els semi recullits, per l'estilt del vestit et poden quedar bé, un toc modern i elegant.

Yo lo dels nervis ara ho porto millor, però quan vam decidir posar data no parava de pensar. Quan pasem la barrera de l'any ja veurem, perquè sembla que està ja més a prop, jeje! >.-<:
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: sira » dc. maig 30, 2007 5:45 pm

Hola Espe!!! sí la veritat és que em sembla que al novembre quan anem a tot nuvis, ja ens ho veurem més a sobre i després quan anem a triar el vestit encara més, aix.... ja em poso nerviosa només de pensar-hi....
sira

EntradaAutor: Espe » dc. maig 30, 2007 5:48 pm

Si jo també hem poso nervi de pensar i en tot lo que has de pensar i preparar. Jo vaig apuntant a la llibreta tot lo que hem de fer per no deixar-me res. :hmm::
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: sira » dc. maig 30, 2007 5:51 pm

Jo també tinc una llibreta on hi apunto de tot, músiques, webs de detallets, botigues de sabates,....... de tot
sira

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants