Bones gent!
Estic fatal! Ahir vam tenir bronca monumental amb la sogra!!!
És una lianta! Pels seus sants coll...ons, va voler fer participacions de boda per tal de dir-li a la gent de que ens casavem (típic de poblets petits) i jo li vaig dir que millor que no que a veure si la gent es pensa que en comptes d'una participació es pensaven que era una invitació doncs al final es va sortir amb la seva! I sabeu que a passat? Doncs efectivament li va donar una la metge del poble i ara es pensa que està convidat! Però lo més fort es que li vam dir jo i el meu xicot que ja que ella havia possat la pota que ho arregles ella i que li digues al metge que era un error, doncs la tia va i diu que no que ella no pensa dir res i que ho fem nosaltres! Us imagineu les ganes que tenia jo d'escanyar-la!
Mira que no li em prohibit res, i la avisavem de que vigilés. Doncs, ala! Ara que ha fotut la pota ni tan sols ho vol arreglar!
Estic per agafar-la i dir-li que no cal que vingui a la boda si continua fent aquestes coses! Total que ahir a la tarda quan havia passat tot, la tia, com que li vaig cantar la canya, va i per la tarda ni tant sols em diu res, com si no hi fós, fent-se la enfadada amb mi i el meu xicot! Serà...!
Bé, ja me desofegat! I perdoneu per les molèsties! Ja ho sé que hi ha un aparta de jugarretas! Però tinc més confiança amb vosaltres! I les que tenia bons sogres, no sabeu com us envejo!