Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: tuttifrutti » dj. març 16, 2006 9:12 am

Montsesita! Estas GUAPÍSSIMA! >.-<:
Et queda molt bé i és molt xulo el vestit! A més amb la meleneta que tens et pot quedar un recollit o semrecollit preciós! I si et vols deixar la melena suelta també et quedarà espectacular! M'encanta!

Aquest model ja l'havia vist i em va agradar però com que no vaig tenir temps no m'el vaig poder emprovar! Però tant se val, amb el meu estic supercontenta!

Molt, molt però que molt xulo! :-)ok:
tuttifrutti
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: Rosana » dj. març 16, 2006 11:17 am

Montsesita, el vestit es xulissim i et queda genial :-)ok: >.-<: :-)ok: >.-<: :-)ok: >.-<:
Imatge
Rosana
:: núvia de bronze

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Visitant » dj. març 16, 2006 12:08 pm

GHGFHGFHFGH!!!
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 02, 2006 12:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Ilerda » dj. març 16, 2006 1:29 pm

Bon dia!! o migdia millor dit!!

Aima m'encanten les teves sabates!!!! xulisimes, tant si sont sencilles com no, son gapisimes!! Ja ens explicaras com va la busqueda del cotxe.

[size=24]Montsesita, estas ESPECTACULAR!!!![/size] El vestit et queda de por, el teu novio caura de cul quan et vegui.

Desirée quin pal aixo de la despedida!!! buf, jo que no tinc moltes ganes de despedida, em pasa aixo i ja no ho explico...

Preparades per la quedada??? no serem gaires em sembla, no??? A la Petita li he d'enviar un misatge per confirmar-li el lloc i l'hora... sera el mateix de l'altra vegada veritat???

Alzina2, l'anell es superxulo!!! quina sort amb els sogres tu tambe. Jo no em puc queixar tampoc, si de cas, que nomes parlen de boda quan els hi pregunto alguna cosa, la veritat es que al meu voltant no hi ha ningu que em demostri molta emocio ni res...
Ilerda

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am

EntradaAutor: Visitant » dj. març 16, 2006 1:32 pm

Es GHGFHHGGHGHGHF
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 02, 2006 12:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Rosana » dj. març 16, 2006 1:41 pm

Jo en prinicipi tambe hi vindre, encara que si no estic a les 16:30 sera que m'ha sorgit alguna cosa
I claro esta, sempre que no us molesta que vingui, que per algo soc una infiltrada del 2007
Imatge
Rosana

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am

EntradaAutor: tuttifrutti » dj. març 16, 2006 2:02 pm

Vaja timo amb lo de la despedida!

Espero que no em portin a aquest puesto a mí! Però com que tampoc sé que me pensen fer no els hi puc anar exigint!
Avui una amiga meva m'ha dit que tingui el mobil conectat des del divendres nit fins el dilluns matí! Ai! mare aqueste son capaces de tot!
tuttifrutti

EntradaAutor: Saisha » dj. març 16, 2006 3:55 pm

Nenes quina passada!!!! Estareu totes guapíssimes!!!!

Aima: les sabates molt xules a més a més es veuen molt cómodes que en un dia com el que ens espera és molt important.

Montsesita: No t'ho dic de broma el vestit et queda de pel·lícula estas guapíssima. Aquest model a mi també m'agrada molt. jo encara no he començat a mirar vestits. Em tinc de posar les piles!!!!

Alzina 2: l'anell és preciós, m'agrada molt.

Jo també tinc molta sort amb el meu sogre (no tinc sogra va morir fa 2 anys) per Nadal a casa del meu novio vam fer l'amic invisible, el meu sogre em va regalar un anell que el va fer de joies que va fer desfer de la meva sogra. Va ser un regal preciós i no vaig plorar d'emoció xq estava davant la familia del meu xicot i em feia cosa. L'estrenaré el dia del casament.
Saisha

Entrades: 43
Membre des de: dv. feb. 24, 2006 10:46 am

EntradaAutor: Saisha » dj. març 16, 2006 4:01 pm

Cuqueta jo també vaig anar a fer el tastet. Vam anar-hi aquest diumenge passat. Et va agradar la presentació dels plats? Jo la vaig trobar molt justeta.

Tens raó que no deixen tirar fotos al jardí. El primer dia que vam anar a parlar a la pastisseria el primer que ens va dir el Sr. Prats va ser: si durant el dinar us veig a les taules dels convidats us renyarem!!. Jo flipant!!! Però és el que hi ha. També ens han prohibit que es facin bromes durant el dinar. Tinc por que amb tantes prohibicions surti una boda sosa.
Saisha

Entrades: 43
Membre des de: dv. feb. 24, 2006 10:46 am

EntradaAutor: Visitant » dj. març 16, 2006 4:40 pm

jhgjhgjhgjhgjghj
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 02, 2006 12:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Ilerda » dj. març 16, 2006 5:18 pm

Bona tarda!!

Rosana clar que pots venir dona, no tenies ni que dubtar-ho!!!! Com mes siurem mes riurem!!

Aima perdona guapa, acabo de veure el teu misatge, quan tingui un moment et contesto!!!

No se si ho havia dit abans, pero benvigudes a les noves!!!
Ilerda

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am

EntradaAutor: Visitant » dj. març 16, 2006 8:17 pm

hhgnvbnbnb
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 02, 2006 12:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: maritima » dj. març 16, 2006 9:20 pm

hola aima, em sembla que ets tu ki la el convit a la prats. Doncs, he mirat el que has posat i és per això que finalment no vaig triar-la, ja que el bonic ( per mi) es que de tant en quan pugui anar a visitar els familiars o amics, fer gresca i sobretot que ens facin bromes¡¡¡ per això no ho vaig fer allí, massa pijo i tikismikis..... al meu gust, però no t'haig de mentir, com a indret, la prats es la prats, i era el somni de la meva vida.... però jo vull gresca i que els amics gaudeixin a tope, que no dic q a la teva no ho facin... és una manera de entendre la boda.
maritima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm

EntradaAutor: Montsseta » dj. març 16, 2006 10:14 pm

Moltes gracies noies!!!!!

La veritat és que el vestit m'anava una mica ample de les caderes i del pit i m'ho han d'arreglar. O sigui que em veure més prima que a la foto, pero és el que hi ha.

Aima!!! Que bé!!! TAILANDIA!!!
Quin recorregut fareu???? A quins hotels anireu???? EXPLICA'M!!!!!

I per cert, lo del cotxe una passada!!! Si es semblant al que has possat la teva arribada serà espectacular!!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: apollonia » dj. març 16, 2006 10:36 pm

MONTSESITA: QUINA PASSADA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Estàs realment espectacular. De debò que m'encanta el vestit i et queda encara millor >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: ENHORABONA!
El xal al coll és molt original i trobo que queda molt bé. Jo a la cerimònia també el portaré lligar a l'esquena, per no haver de patir.

AIMA, m'agraden molt les teves sabates. Son de pell? Les meves també ho son i llises, perquè no les volia carregades, i com dius així les podrem aprofitar. Què bé que vagis a Tailandia també!!!!! Com seré la primera a anar-hi ja us contaré a la tornada. Per cert, ja tinc tota la documentació a casa, això ja ho tinc aquí mateix .....

Dissabte em fan la despedida, me'n fio menys ...... Ja posaré la crònica al post de les despedides.
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

EntradaAutor: Montsseta » dj. març 16, 2006 11:11 pm

Doncs a veure que t'han preparat les teves amigues, ja ens explicaràs!!!

Avui me enterat que a mi em fan la despedida el dia 1 d'abril!!!! El dia que us caseu tu i la Tuttifrutti!!!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Visitant » dj. març 16, 2006 11:23 pm

jhgjhghgjhgjhg
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 02, 2006 12:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: maritima » dj. març 16, 2006 11:27 pm

perdó AIMA, pensava q eres tu la de la Prats... Si, jo ho faig a la Fonda.... de regal, ens regalen la NIt de noces en una suite fins les 18h de la tarda del diumenge, amb esmorzar, dinar i massatges i spas inclosos, esta bé oi??? una "puesta a punto" pel viatge.
maritima

Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm

EntradaAutor: Visitant » dj. març 16, 2006 11:30 pm

que guai...mmm...spa...
Visitant

EntradaAutor: tuttifrutti » dv. març 17, 2006 9:16 am

Bones gent!

Estic fatal! Ahir vam tenir bronca monumental amb la sogra!!! ::brr::
És una lianta! Pels seus sants coll...ons, va voler fer participacions de boda per tal de dir-li a la gent de que ens casavem (típic de poblets petits) i jo li vaig dir que millor que no que a veure si la gent es pensa que en comptes d'una participació es pensaven que era una invitació doncs al final es va sortir amb la seva! I sabeu que a passat? Doncs efectivament li va donar una la metge del poble i ara es pensa que està convidat! Però lo més fort es que li vam dir jo i el meu xicot que ja que ella havia possat la pota que ho arregles ella i que li digues al metge que era un error, doncs la tia va i diu que no que ella no pensa dir res i que ho fem nosaltres! Us imagineu les ganes que tenia jo d'escanyar-la!
Mira que no li em prohibit res, i la avisavem de que vigilés. Doncs, ala! Ara que ha fotut la pota ni tan sols ho vol arreglar!

Estic per agafar-la i dir-li que no cal que vingui a la boda si continua fent aquestes coses! Total que ahir a la tarda quan havia passat tot, la tia, com que li vaig cantar la canya, va i per la tarda ni tant sols em diu res, com si no hi fós, fent-se la enfadada amb mi i el meu xicot! Serà...!

Bé, ja me desofegat! I perdoneu per les molèsties! Ja ho sé que hi ha un aparta de jugarretas! Però tinc més confiança amb vosaltres! I les que tenia bons sogres, no sabeu com us envejo!
tuttifrutti

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant