Autor: Espe » dl. juny 04, 2007 8:46 am
hola bon dia!!
Tuchine jo vaig anar de casament al Far!!!!
És un lloc molt maco, té unes vistes precioses!!
Bé dons es casaven a les 12 hores, jo vaig haber de corre com mai, perquè anar a la pelu, dutxar-te vestirte, maquillarte, etc. i hi ha una hora i quart fins allà i aìxò sinò et perds com nosaltres pel poble, buscant el camí cap el Far, total que la gent va arribar tard, i la cerimonia es va atrassar com 20 minuts, com que era un casament petit, unes 50 persones, els nuvis es van esperar fins que va arribar tothom. Consell si pots posa el casament més tard, si ho fas al migdia, cap a la 13h pk la gent tingui temps d'arreglar-se i sortir cap allà.
Bé la cerimonia va ser civil, la va oficiar un dels regidors de l'ajuntament, ho varen fer al pati interior que hi ha al hotel, és un lloc molt maco lo que hem vaig fixar que no estava gaire adornat amb flors, i van posar cadires i una alfombra vermella, però la decoració floral semblava la que ja te avitualment l'hotel, jo crec que els nuvis no van afegir res. Suposo que això depen dels nuvis.
Després vam sortir cap a fora a esperar als nuvis per tirar l'arròs, felicitar-los etc. i mentre estavem a fora, els cambrers van retirar totes les cadires i van preparar-ho per l'aperitiu, al pati aquest hi van posar la barra lliure de l'aperitiu i quatre taules i la resta de taules a la terrassa de fora on hi han unes vistes impressionants cap al mar.
El problema va ser que estava enuvolat i feia molt d'aire i feia fresca, però al final de l'aperitiu va sortir el sol, i feia calor, tot i l'aire.
Els pentinats ens van volar, però bueno això no es pot evitar.
L'aperitiu va estar bastant bé, tot i que jo el vaig trobar escas, només van passar unes deu cosetes o així, tinc la minuta a casa si vols ja et diré exactament que van passar. Jo només vaig testar 5 o 6 coses, suposo que això també dependrà de lo que esccollin els nuvis.
El pica pica, el fan tot passat, vull dir que els cambrers porten la safata i van oferint a la gent, no deixen res a la taula, jo crec que haurien de deixar alguna cosa perquè la gent vagi picant mentres esperes que arribi el cambrer amb la safata. A més a vegadas quan arriben al final de la terrassa, la gent que estaven a l'altra puna casi no arribaba res. Això és una opinió personal, com que he treballat al ram, ho veig millor d'aquesta manera, deixar quatre coses a la taula pk la gent vagi picant, i lo altres si volen que ho passin, així la gent va menjant, de l'altra manera està allà esperant que arribi el cambrer.
Després varem fer quatre fotos per allà amb els nuvis i ja vam entrar al salò, el dinar va estar mol bé, de primer varen posar una sopa freda de maduixa amb gelat de formatge, per baixar el pica pica, a continuació una mena de purè amb vieiras a sobre a la planxa, que també era molt bó, després filet de vadella amb salsa de jabugo, postre q era gelat de mandariana amb un dau de xocolata i gerds i finalment el pastis nupcial, cafès i minardices, lo que no van passar licors. El menjar era molt bò, tot amb vi blanc i negre de peralada, aigua i cava.
El salò erem només 5 taules, estavem al fons de tot i com tu vas comentar hi han columnas, com que erem pocs no hi havien columnes pel mig, i després varem fer el vall a l'altra banda del salò, per on hi ha le pati aquest on van fer la cerimonia. A les 21h es va acabar el ball, a més ja haviem de marxar, perquè l'hotel començava a fer els sopars de la gent i ens feien fora. Éls nuvis i alguns amics es quedaven a dormir però a un altra hotel, pk no es van aclarar amb el preu de les habitacions allà al Far. després varen anar per platja d'aro, nosaltres estavem molt cansats i ja no vam sortir.
En resum el lloc es molt macu i el dinar va estar molt bó, i l'paeritiu també era bo però jo el vaig trobar escas, però jo no hem vaig pas quedar amb gana eh? ja hem vaig atipar.
Crec que es un bon lloc Tuchin, els petits detalls ja depenen dels nuvis!!!
Quan tingui les fotos ja et penjaré alguna!