Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: alzina » dv. març 17, 2006 9:28 am

:-( tutifruti, que hi posa a la participacio? que no sap llegir el sr. metge? que xungo, a veure si s'apunta mig poble.

maritima, nosaltres tambe fem el banquet a la Fonda, el que no sabem a quina sala ens posaran.

A la prats hem estat a dos bodes i com que els novios ja eren pijos i de poca conya doncs com aquell, escoltant violins sopranos i tal, pero despres del dinar vam sortir al jardi i per alli la gent es feia fotos i nungu va dir res, no ho sabia aixo de les fotos :--(

Saludets
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: tuttifrutti » dv. març 17, 2006 9:52 am

A la participació hi posa:

"Nom nuvi i nom núvia

Havent arribat l'hora i sabent que ho estàveu esperant, us fem saber que hem decidit casar-nos!

El dia 1 d'abril a l'Ermita del poble"

Això està escrit a ma, vam agafar les invitacions que ens van sobrar i les vam tallar per la meitat, davant hi ha la caràtula i darrere vamb posar el text, o sigui que no es veu que sigui una invitació, a més no possem ni l'hora ni el restaurant! Ja tens raó que el metge no sap llegir! O potser no ho va obrir fins a casa i es va pensar que era una invitació i quan la va obrir va veure que no ho era! No ho sé! A veure, en teoria avui l'hem de trucar per veure el que!
tuttifrutti
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: Aresuki » dv. març 17, 2006 11:31 am

Hola a totes!!!

Sóc nova per aki...i realment em feu totes 1 enveja....Nosaltres encara no sabem quan ens casarem...suposo q al 2008...així que amb calma...però igualment, aquí pel que he llegit s'apren 1 munt i és molt molt interessant...FELICITATS A TOTES LES NUVIES!!!! :-):-):-): >.-<: >.-<:
Aresuki
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 88
Membre des de: dj. març 16, 2006 10:54 pm

EntradaAutor: Visitant » dv. març 17, 2006 4:18 pm

EOEOEO!!!ON SOU???
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 20, 2006 12:33 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Visitant

on? on? on?

EntradaAutor: lauretalleida » dv. març 17, 2006 4:18 pm

Hola,

Soc de Lleida i em caso a les caves de Raimat, o trobo precios encara que una mica car. Vaig anar-hi a la boda d'una amiga meva i va quedar fantastic. Ara em desitjo sort a mi mateixa!!!!!!!!!!!.

Despres de mirar varios fotografs, me decidit per una noia. M'ha donat moltissima confiança i bon filing. El reportatge era superxulo i s'adapta bastant al preu. La vaig descobrir per www.sb-sebe.com

M'agradaria viatjar a Sud-Africa. Alguna recomanacio?

Muuuuuassssssssss
lauretalleida

Entrades: 1
Membre des de: dj. març 16, 2006 8:37 pm

EntradaAutor: Visitant » dv. març 17, 2006 4:32 pm

una altra foto des d'una altra perspectiva.
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 18, 2006 11:01 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. març 17, 2006 4:40 pm

Benvingud
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 20, 2006 12:34 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Rosana » dv. març 17, 2006 4:53 pm

si os conto lo que m'acaba de passar al foro alucineu ^_^, arribo, engego l'ordenador (m'he agafat el mati lliure i fins ara res de res) i em trobo uns quants privats i uns d'ells posava, els lilars (que es el nom que li han posat a l'edifici del nostre pis) i obro i es una noia que el seu novio havia buscat per internet els lilars, li va apareixer aquest foro i nosaltres tenim el 2n 7a i ells el 2n 6a ... quina gracia, no creieu? m'ha fet ilusio :-) :-) :-) Ja coneixeiem a una altra parella que también se l'ha comprat alli pero la coneixem per que es la cosina d'uns amics nostres i a mes es el 4t
Imatge
Rosana
:: núvia de bronze

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am

EntradaAutor: Ilerda » dv. març 17, 2006 6:43 pm

Hola guapes i guapo!!!

Preparats tots per dema??? No hi ha hagut cap canvi oi?
Aixi li envio un misatge a la Petita per quedar, al mateix puesto, a la mateixa hora.

Aima, no t'havia dit res del viatge... Enhorabona!!!!!! segur que us ho paseu genial!!! a mi tailandia no em diu res pero es veu que te molt exit com a desti jejejejeje Ja ens explicaras quan tinguis el itinerari.
Lo dels cotxes.... mmmm..... jo crec que m'agrada mes el burdeus (no soc molt objectiva jejejejeje) pero a part de que m'agrada el color, el vec mes gran i lluix mes, les finestres son mes grans tambe i de dins tambe semble que us podreu moure millor, el blanc li vec una cabina petita.

Benvigudes a les noves!!!!

Ei, que portareu dema a la quedada???? les fotos o les sabates fisiques?? jo us portare tambe les invitacions, no estan del tot terminades, pero tinc tot preparat. Que mes????
Ilerda

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am

EntradaAutor: Ilerda » dv. març 17, 2006 6:56 pm

Ostres Rosana quina coincidencia amb el pis!!! a mes veins de porta i tot!!! aixi sembla que hi haura bon rotllo amb la cosa de que us coneixeu per internet jejejeje
Ilerda

EntradaAutor: Rosana » dv. març 17, 2006 7:31 pm

Una cosa he pensat ara... jo no se com sou... si veieu una tia totalment perduda apropant-se a tots els grups de noies, soc jo
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Ilerda » dv. març 17, 2006 7:35 pm

Rosana no patixos, ja veuras un grupet de xiquetes carregades jejejeje
No en serio, si vols, al apartat de info, busca el post de la fira de lleida, i alli veuras unes fotos nostres. Jo soc la que portava un jersey vermell, amb el cabell llarg...
I tranquila, aixo es bufa i fer ampolles!!!
Ilerda

EntradaAutor: Rosana » dv. març 17, 2006 7:36 pm

mecachis, un dia que no miro lo que heu posat (havia quedat amb el tutor) ... la meva veina sera l'aresuki ^_^ ja havia donat senyals de vida al post i jo no he dit res per si no volia donar-se a coneixer ¬ ¬'
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Rosana » dv. març 17, 2006 7:47 pm

ja us he vist en foto ^_^ no sabia que estava aquest post
Imatge
Rosana

EntradaAutor: maritima » dv. març 17, 2006 11:41 pm

AIMA, PER CURIOSITAT, AQUESTES DUES FOTOS ON SURTEN ELS COTXES.... QUE ESTAVEN EN UN POLIGON DEL SEGRE, AQUEST LLOC EN CONCRET ON LES HAS FET? ES QUE EM SEMBLA SABER DE QUI SON ELS COTXES PERO NO ESTIC SEGURA.... D'ON SON AQUESTS COTXES?
maritima
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm

EntradaAutor: Visitant » dg. març 19, 2006 6:18 pm

FGFDHGFHFHGFHGHFHHFGFHGHGGHHGFGHHGF
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 02, 2006 12:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: a28 » dg. març 19, 2006 9:58 pm

ei noies que tal??? com va anar la quedada?? qui ereu al final?? de que vau xerrar?? cronica cronica.....

montsesita acabo de veure la foto, preciosa!!! estaras molt wapa! et queda de conya!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

lauretalleida tinc la mateixa fotografa que tu!! quin dia et cases tu?? on?

aima reina jo no he vist les fotos dels cotxes... ah i al castell si que hi ha micros, a la boda que vaig anar el vam fer servir i els novios tambe van llegir uns escrits per la seva familia
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: a28 » dg. març 19, 2006 10:01 pm

per cert el meu xicot tambe s'ha comprat el trjae el divendres per la tarda!! es de la innovacio i segons el cunyat i la sogra es wapissim!!! i estara wapissim!! :-)ok: :-)ok: :-)) =0-0-) :-):-):-):
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Montsseta » dl. març 20, 2006 12:14 am

Holaaaaa!!!!!

Bueno noies, que tal la quedada??? Bueno ja me va dir l'Aima que molt bé!!!! Feu crònica vaaaaaaaa!!!!!

Tuttifrutti i Apolonia (no ser quina de les dos era) Que tal la despedida?? L'explicaràs al post de despedides???

Per cert, aquest cap de setmana hem fet moltes cosetes:

- Vam anar a parlar amb la floristeria (ens ha de passar pressupost)
- Vam anar a encarregar targetes de visita que donarem als invitats
- EL MEU NOVIO ES VA COMPRAR EL TRAJE!!! Vam anar al Ksanovas, s'ha quedat un Fuentecapala amb semi levita, i armilla, camisa i corbatí de tons granates. ESTÀ GUAPISSIM!!!!!!!
- A la tarda vam anar a parlar amb el capellà (ja tenim la ceremonia estructurada i ja sabem el que farem en cada moment) Ara me de possar a fer el llibret de la ceremonia per donar a cada convidat.
- Vam anar a canviar l'anell del meu novio que li venia gran (s'ha aprimat) i ja tenim els anells gravat (m'encanten!!!)
- Diumenge matí vam quedar amb les noies que ens toquen a l'esglèsia (orgue i flauta travessera) i vam estar escoltan les cançons que ens tocaran i vam triar en quin moment tocarien cada una. Tocaran:
Entrada nuvis: Canon de Pachelbel
Entre lectures: Eternitat i Imagine
Despres casament: Paraules d'amor
Desprès pregaries: Ave maria
Comiat: Que tinguem sort

Que us sembla?
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Visitant » dl. març 20, 2006 12:18 am

CXFDDFSFDSF
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 02, 2006 12:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants