JUNIO 2008!!

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: EVA25 » dl. juny 04, 2007 8:57 am

Doncs si, pero et tinc que dir que una vegada posats canvia molt la cosa ... tot es questio de provar ....
Imatge
EVA25
:: meganúvia

Entrades: 7775
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:42 am
Ubicació: Provincia Tarragona ....

EntradaAutor: MOT » dl. juny 04, 2007 9:18 am

Ja m'imagino, Eva, que canvien una vegada posats, segur, perque no conec ningú que tingui cos de model i, per tant, el vestit no pot quedar igual, òbviament!!!

A mi em fa por, pq el vestit que m'agrada és el Segre de la Sposa, però, com veuràs, la noia que el porta està tan summament prima que a mi no em quedarà igual, és impossible!!! Jo tinc la talla 40-42, així que... tu diràs... si aquesta noia deu tenir la 34!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: Enfer » dl. juny 04, 2007 9:20 am

HOla guapisimas!!! Como estais todas????
Imatge

Imatge
Enfer
:: supernúvia

Entrades: 7330
Membre des de: dt. feb. 13, 2007 12:50 am
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: madonna » dl. juny 04, 2007 9:31 am

Buenos días mis junieras!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 :-()-)
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 18136
Membre des de: dv. març 24, 2006 3:31 pm

EntradaAutor: Enfer » dl. juny 04, 2007 9:33 am

Eii Madonna ya eres una mujer casadaaaaaaaaa!!! Felicidades!!! :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge
Enfer

Entrades: 7330
Membre des de: dt. feb. 13, 2007 12:50 am
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: madonna » dl. juny 04, 2007 9:33 am

Gracias enfer!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-)
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: EVA25 » dl. juny 04, 2007 9:37 am

Mot carinyo, segur que et quedara genial.... a vegades a aquestes models no els hi queda gaire be, i segur que tu li treus mes partit al vestit que aquesta model..... ja ho veuras. Per cert aquest tipos de vestits queden molt be posats .... et fan un tipet impresionant, a mi son el que mes m'agraden!!!

Madonna guapa ........ FELICIDADES !!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
gif. para la mujer casada!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
EVA25

EntradaAutor: madonna » dl. juny 04, 2007 9:48 am

>.-<: >.-<: >.-<: jejej..k chulooooooo!!! gracias eva cielo!!!!!! :-()-)
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: MOT » dl. juny 04, 2007 10:03 am

Ei, guapas!!!!

¡¡¡¡¡FELICIDADES MADONNA!!!!!

Que seas muy feliz!!!!

ahora ya sois un :-):-):-):

Ya solo os queda la macro celebración!!!!

Cómo fue, cuenta, como fue en el Ayuntamiento o Juzgado?
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: EVA25 » dl. juny 04, 2007 10:27 am

Que mort que esta aixó!!!!!!!!!!
Imatge
EVA25

EntradaAutor: MOT » dl. juny 04, 2007 10:34 am

Ni que ho juris, Eva...

Ostres, per un dia que em puc connectar al matí sense patir pel meu jefe... resulta que hi ha molt poca gent!!!

Però això sí, de bona qualitat, eh?!

Què has fet aquest cap de setmana?
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: EVA25 » dl. juny 04, 2007 10:39 am

Vaya, un dia que pots aprofitar ...... !!! Pero bueno, calitat calitat!!!! he!!!
:-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Doncs aquest fi de setmana no he fet res en especial, el divendres vaig anat al cinema a veure Piratas de Caribe III, el dissabte vam tenir reunio de l'associacio de joves de Roda de Bara i despres ja vam anar tots a sopar, i ahir vam anar a pendre algo per Calafell i ja ens vam quedar a sopar a una pizzeria.....

I tu guapa que vas fer???
Imatge
EVA25

EntradaAutor: MOT » dl. juny 04, 2007 10:58 am

Doncs jo divendres no recordo que vaig fer. No seria res gaire interessant! Vam anar a sopar a Bcn, és veritat! I després cap a casa i a dormir!

Dissabte, al matí connectada a internet, fent un curs on-line i piponejant pel fòrum, a la tarda, vaig anar a casa el meu xicot a fer un vídeo pel poble Espanyol i després vam anar a sopar amb una parella d'amics, i després vam anar a prendre alguna cosa a casa d'un d'ells, que té un pis de protecció oficial nou, però encara no hi viu, només hi té la tele i la nevera, com aquell qui diu, bé, i un llit! je je je. S'ho munta més bé la tia!

Diumenge, a llevar-me d'hora per anar al Poble Espanyol, a treballar de dependenta, que els pares del meu xicot hi tenen una botiga i, au, a les 9.30h ja estàvem allà, pringant. Quan vam plegar, cap a les 20.00h vam anar a prendre algo i ja vam demanar un parell de tapes, i cap a dormir!

I avui, que podia dormir fins les tantes, m'he llevat d'una revolada per obrir un curs on-line que coordino jo i que avui s'inicia, però, com que tinc festa, doncs a les 8.30h ja estava connectada al curs, fent missatges de benvinguda per a tots els alumnes!! quin pal!

I ja no m'he desconnectat, però trobo que avui va raro el fòrum!! cada dos per tres se'm penja!!!

Vaya rotllo t'he fotut, eh?!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: EVA25 » dl. juny 04, 2007 11:05 am

No dona no .... cap rollo.... m'agrada saber que eu fet el fi de setmana ... jijijij que xafardera, he!!!!

Doncs no se que passa, jo no he tingut cap problema amb el foro, a mi no s'hem a penjat cap vegada .... :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/

Em sembla que us tindre que deixar una estoneta, tinc una miqueta de feina ..........
Imatge
EVA25

EntradaAutor: MOT » dl. juny 04, 2007 11:34 am

Efectivament, el fòrum em va fatal!

Jo també ho sóc molt de xafardera... je je je

Ara estava mirant el fòrum dels regalets originals i ja tinc la llibreteta!!! al final l'he hagut d'agafar pq tinc anotacions de la boda per tot arreu!!!

Ahir vam estar triant els detalls que donarem a la boda, entre client i client al Poble Espanyol, i ja ho tenim decidit. Tot i així, continuo mirant als fòrums d'aquestes cosetes, perquè sempre es pot trobar alguna cosa original en la que no hi haguéssim pensat!

Ok, Eva, fins després, doncs!!! o fins demà! que ja no sé quan em podré tornar a connectar!!!

Que vagi bé el dia!!!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: Silvia24 » dl. juny 04, 2007 11:57 am

hola junieras!!!
ke tal todo??? ya e visto el pedazo de fin de semana ke os aveis pegado todas!! :o-o: :o-o: :o-o:

pues nosotros el sabado cuando sali de trabajar fuimos a casa para ke me canviara porke ibamos de cena con el jefe de javi y la mujer del jefe claro, un compañero de el y la mujer asi ke ibamos los 6 y paga el jefe claro esta porke fuimos a un restaurante argentino ke esta en castelldefels playa ke se llama el faro!! se come muy bien pero lo ke mas ay es carne y pescado :-( :-( luego fuimos a tomar algo al port ginesta y a las 3.30 llegamos a casa!! lo peor es ke acia un frio increible y no me lleve chaqueta llevaba una camisera fina de media manga!!
como llegamos tan tarde la noxe anterior dormimos hasta las tantas!! y despues de comer fuimos al anec blau a comprar al mercadona!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Silvia24

Entrades: 7622
Membre des de: dj. feb. 22, 2007 6:32 pm
Ubicació: viladecans

EntradaAutor: Silvia24 » dl. juny 04, 2007 11:59 am

madonnaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!
ke ya eres una mujer casada >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
cuando puedas fotos fotos a ver ke guapos ke estavais!!
FELICIDADES!!!!

patry y el vestido ke en la funda no se ve :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: enseñanoslo asi vemos lo guapa ke iras!!! los zapatos y el bolso son preciosos! =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Imatge
Imatge
Silvia24

EntradaAutor: MOT » dl. juny 04, 2007 12:22 pm

Carai, Kira, codeándote con las altas esferas del trabajo de tu futuro marido!!!!! carai carai!!!

Los demás trabajadores no dirán nada??!!! je je je

Qué frío, sólo de pensarlo!!!!

Eso, eso, madonna, queremos fotos de la boda!!!
Y Patry, insisto, el vestido quede mejor puesto que en la funda!!! así que... fotos, fotos!!!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: Silvia24 » dl. juny 04, 2007 12:27 pm

no creo porke en la empresa en la ke trabaja javi son 2 socios y cada uno tiene a sus trabajadores!! con el jefe ke trabaja javi solo ay 4 trabajadores y el invito a 3 porke el otro no le acaba de acer el peso! pero al final fueron solo 2 porke el otro tenia cosas ya planeadas!!!

por cierto mot gracias adelantadas por ir a mirar la tienda pero hasta agosto ke voy si no kieres ir no ace falta cuando vayas tu se lo preguntas ke me sabe mal ke vayas expresamente!! :o-o: :o-o: :o-o: :o-o:
bueno me voy a comer ke me ruge la panxa!! nos vemos esta tarde ke estoy en el trabajo y puedo estar aki!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Imatge
Silvia24

EntradaAutor: MOT » dl. juny 04, 2007 1:06 pm

de ná mujer!!! pasaré por allí cuando pueda, que me hace una ilusión...!!!!

Que vaya bien la tarde, chicas, yo no estaré, pq ahora me voy de comilona familiar... así que... ¡hasta mañana!

Por cierto, he flipado, he estado viendo la crónica de Oriol i Mireia, de marzo, una boda diferente. ¡¡¡Es alucinante!!!
Imatge Imatge
MOT

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants