RESTAURANTS TARRAGONA

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Elisabet80 » dv. juny 08, 2007 4:55 pm

Ei doncs passa'ns el link i així et veiem no? Que jo no he vist cap foto teva de núvia encara! :-( Com que no vas fer crònica :-( :-(

Sí Bandi com dius val més passar pàgina, però cada vegada m'adono més que l'estem cagant en no anar-hi... és que recordant també em van trucar pel comiat i tot plegat, i al Josep també, i buff em sap súpergreu! :-( Bueno ja no us inflo més el cap, gràcies mil pels consells a totes!! :-()-) :-()-) :-()-)
Elisabet80
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1214
Membre des de: dl. març 27, 2006 4:14 pm

EntradaAutor: lluneta » dv. juny 08, 2007 5:04 pm

Ei noies....torno a apareixer per aquí!!! he anat una mica de put.. cul amb el pis i demés però sembla que comencem a respirar.

La crònica de la Lali m'ha emocionat, amb un nus a la gola i tot...que guapa!!!

Elisabet quant de temps sense parlar!!! Osti és un bon dilema el tema aquest de la invitació....nu sé...realment vosaltres i només vosaltres sabeu el grau de confiança i de relació que hi ha entre les dues parelles i com realment són, i si encara téns el dubte de si anar doncs truca i fora tu... et quedaràs més tranquila i sense aquest mal sabor de boca, no et sentis malament per fer-ho al cap i a la fi qui ha actuat una mica raro han estat ells, no???

Un petonet per totes :-()-)
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
lluneta

Entrades: 1246
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 3:34 pm

EntradaAutor: Elisabet80 » dv. juny 08, 2007 5:18 pm

Llunetaaaaaaaaaaaa preciosaaaaaaa!!

M'alegro molt de tenir notícies teves!!! Ens has de posar al dia de moltes coses!! Com va anar el tast, les proves de vestit -si n'has fet-, com va la caseta...

Ostres m'ha fet molta il·lusió que hagis entrat!! :-()-)
Elisabet80

EntradaAutor: nu327 » dv. juny 08, 2007 5:51 pm

Meri!!!!!!!!!!!!! El link a la web del fotògraf JA!!!!!!!!!!!!!!!! És un exigència de les nenes del foro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-) :-) :-) :-) :-)
Imatge
nu327
:: núvia de platí

Entrades: 4781
Membre des de: dg. oct. 08, 2006 3:08 pm
Ubicació: El Vendrell

EntradaAutor: Elisabet80 » dv. juny 08, 2007 6:10 pm

Sí sí Nu hem de fer pressió!! No es pot dir aquesta primícia i deixar-nos sense fotooooss!! :-/ jejeje
Elisabet80

EntradaAutor: nu327 » dv. juny 08, 2007 8:11 pm

Eso, eso, mire, fooootooooooos!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
nu327

EntradaAutor: Bandi » dv. juny 08, 2007 10:40 pm

FOOOOTOOOOSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Bandi
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 962
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 11:41 am

EntradaAutor: mbr » ds. juny 09, 2007 10:42 am

pues tenéis que entrar en la pagina de http://www.gerardgene.cat
tenéis que clicar al reportage de bodas, y por allí veréis una opción para ver un álbum de muestra. la de las fotos 25 y 27 soy yo!!!!
mbr
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1627
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 2:39 pm

EntradaAutor: nu327 » ds. juny 09, 2007 11:43 am

Wapaaaa, wapaaaa i wapaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
nu327

EntradaAutor: lluneta » ds. juny 09, 2007 11:43 am

Nena MBR ja he vist la foto a la web...guapa!!!!! Nosaltres també vam mirar que ens ho fés el Gerard Gené, però al final vam decicir un altre. Treballa molt bé! :-)

Elisabet la caseta va fent, tots aquells problemes sembla que s'estan solucionant, encara us dec fotos per a que pogueu veure com ha quedat. Us les posaré un dia d'aquests ::[]:-]] Encara les he de fer les fotos :-))

El tast el vam fer el dia 31 de Maig, i era tot tant bo!!!! Li vaig passar un privi a la Nimfeta que pobreta m'ho havia preguntat, i encara no m'ha contestat, però em sembla que és perquè ella encara no la fet, a veure com li va.
Vaig fer fotos de tots els plats, però les té el Jordi a casa seva. Ohhh quan ho recordo....primer ens van posar una petita selecció dels apertitius, unes coses tant diferents i tant bones de gust!!! Per exemple unes trufetes de formatge, de fora tenien aparença de trufes i éren boletes boníssimes de formatge.
Després passem a provar els 2 primers a les dones ens porten un i als homes l'altre. (Vam anar-hi nosaltres, els meus pares i els seus pares, en total 6). El primer va ser fàcil decidir.
De segon el mateix, un per les dones i l'altre per els homes. També vam estar tots d'acord al decidir-ho.
El pre-postre és boníssim, quan tingui les fotos us el poso.....nyam nyam, aquí també hi va haver unanimitat.
I el postre, el pastís, és deliciós...era tant bo que vaig oblidar-me de fer la foto pertinent :-)) i directament me'l vaig menjar.... aquí hi va haver una mica de :-)) iferència en les opinions, però farem el que a nosaltres ens va agradar més.

Tema vestit, aquesta setmana vaig fer-me la primera prova....ohhhh.....que bunik!!!! De veritat, suposo que com ens passa a moltes vaig arribar a dubtar quan me'l vaig agafar, però quan te'l veus a la teva mida =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) , et sents tant guapa!!! Ma mare casi s'emociona i tot!!! Em va dir...ara si que t'hi vec, ets una nuvia...jejejejeje!!!!
Bueno cuquetes.....ja us he fet una miqueta de crònica us dec les fotos! :-()-)
Imatge
[/url]
lluneta

EntradaAutor: NANCY » ds. juny 09, 2007 11:48 am

HOLA LLUNETA,

Yo me caso este año el 15 de septiembre en el Hotel Termes de Montbrio.
Me parece que tu tambien por lo que he visto en el Forum.

Eres de Tarragona?

A lo mejor nos vemos el dia de la boda. Yo me caso a las seis de la tarde.

Ya diras
NANCY

Entrades: 3
Membre des de: dv. maig 11, 2007 10:41 am
Ubicació: CAMBRILS

EntradaAutor: Elisabet80 » ds. juny 09, 2007 5:48 pm

Meri nena i tant si sembles model! Estàs guapíssima sí senyor!! =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Lluneta m'alegro que tot tiri endavant, em fas enveja sana, bé totes me'n feu! M'entra una nostàlgia... :-( Sí que és veritat que els preparatius estressen, i que és una feinada... però quan tingueu el resultat, val tant la pena!! aixx que em poso tonta :o-o:

Ah! Bandi ja heu fet el comiat? O la setmana que ve? Buff ja ho tens a sobre també viscaaaa!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Elisabet80

EntradaAutor: nu327 » ds. juny 09, 2007 5:56 pm

Si que estressen els preparaitu, però és tan xulooo anar preparant-ho tot!!! Ara ja tinc ganes que arribi el dia i poder-ho gaudir al màxim!!
Imatge
nu327

EntradaAutor: Elisabet80 » ds. juny 09, 2007 5:57 pm

Nu tu ja ho tens aquí mateix també eh!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Que estàs a la feina? :hmm::
Elisabet80

EntradaAutor: lluneta » ds. juny 09, 2007 6:00 pm

Ostres Nu he vist les fotos del teu vestit que hi ha penjades al post proves de nuvies del 2008, o algo així, i estàs preciosa, molt i molt guapa, de veritat!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) M'encanta!!
Imatge
[/url]
lluneta

EntradaAutor: nu327 » ds. juny 09, 2007 6:08 pm

Elisabet, si que estic a la feina, si! Quines ganes de plegar.. encara em queden dues horetes!

LLuneta, moltes gràcies, wapi!!!!!!!!!!
Imatge
nu327

EntradaAutor: Elisabet80 » ds. juny 09, 2007 6:37 pm

Ei on estan penjades aquestes fotos? Jo no recordo haver-les vist :hmm::
Elisabet80

EntradaAutor: nu327 » ds. juny 09, 2007 6:52 pm

Imatge
nu327

EntradaAutor: Elisabet80 » ds. juny 09, 2007 6:59 pm

Ei ja t'he vist!! Molt i molt guapaaaa!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) És molt maco el vestit! Jo quan buscava el meu en vaig veure un de Pronovias semblant, amb la faldilla així en tul... i era un dels meus favorits! Però com que sóc ampla de cintura una faldilla així m'hauria fet veure'm encara més grossa, i per això vaig decidir-me pel meu, així amb faldilla sirena que diuen crec :-)ok:

Ja t'hi veig eh, com que ja he vist també les fotos de pentinat i maquillatge!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Elisabet80

EntradaAutor: nu327 » ds. juny 09, 2007 7:21 pm

Gràcies, wapi!! A mi em passa al revès, de cintura soc ampleta, però de caderas, buaaaa, horrorós, aixis que aquest tipus m'anava millro0 ja que m'amaga les caderes, jeje!
Tinc unes ganes que arribi i el dia i veure'm tota sencera...
Imatge
nu327

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants