Nena MBR ja he vist la foto a la web...guapa!!!!! Nosaltres també vam mirar que ens ho fés el Gerard Gené, però al final vam decicir un altre. Treballa molt bé!
Elisabet la caseta va fent, tots aquells problemes sembla que s'estan solucionant, encara us dec fotos per a que pogueu veure com ha quedat. Us les posaré un dia d'aquests
![foto foto ::[]:-]]](./images/smilies/smile_photo.gif)
Encara les he de fer les fotos
El tast el vam fer el dia 31 de Maig, i era tot tant bo!!!! Li vaig passar un privi a la Nimfeta que pobreta m'ho havia preguntat, i encara no m'ha contestat, però em sembla que és perquè ella encara no la fet, a veure com li va.
Vaig fer fotos de tots els plats, però les té el Jordi a casa seva. Ohhh quan ho recordo....primer ens van posar una petita selecció dels apertitius, unes coses tant diferents i tant bones de gust!!! Per exemple unes trufetes de formatge, de fora tenien aparença de trufes i éren boletes boníssimes de formatge.
Després passem a provar els 2 primers a les dones ens porten un i als homes l'altre. (Vam anar-hi nosaltres, els meus pares i els seus pares, en total 6). El primer va ser fàcil decidir.
De segon el mateix, un per les dones i l'altre per els homes. També vam estar tots d'acord al decidir-ho.
El pre-postre és boníssim, quan tingui les fotos us el poso.....nyam nyam, aquí també hi va haver unanimitat.
I el postre, el pastís, és deliciós...era tant bo que vaig oblidar-me de fer la foto pertinent

i directament me'l vaig menjar.... aquí hi va haver una mica de

iferència en les opinions, però farem el que a nosaltres ens va agradar més.
Tema vestit, aquesta setmana vaig fer-me la primera prova....ohhhh.....que bunik!!!! De veritat, suposo que com ens passa a moltes vaig arribar a dubtar quan me'l vaig agafar, però quan te'l veus a la teva mida

, et sents tant guapa!!! Ma mare casi s'emociona i tot!!! Em va dir...ara si que t'hi vec, ets una nuvia...jejejejeje!!!!
Bueno cuquetes.....ja us he fet una miqueta de crònica us dec les fotos!