OCTUBRE 2007 II PART

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Aker » dl. juny 11, 2007 8:13 am

guspireta ha escrit:
Aker ha escrit:Buenos dias!!!!!!!!!

Baby, pues no...no hemos probado el digital por que nos hemos dejado el cable de antena en Cubelles :-( luego iré al Leroy a comprar uno!!

El ordenador...je,je,je...genial! qué rápido que va oye...lo que de momento no doy con configurar la conexión inalámbrica...pero lo conseguiré!!

Ufff...yo me he subido a la báscula esta mañana y casi me da un soponcio!! después de estar tres semanas dándole que te pego al gim, a la crema anticelulítica, a la faja reductora, a la comida sana y a los 2,5 litros de agua diarios...solo he perdido 2 kilos. :-( Hay algo que no funciona...

és normal!! a veure si vas al gimnàs, el que fa el teu cos és canviar grassa per múscul i el múscul pesa més qu la grassa!!!!

És que no faig múscul...no en faig de màquines! només ballo i faig coses aeròbiques...
Imatge
Aker
:: meganúvia

Entrades: 8446
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 11:24 am
Ubicació: La Tierra

EntradaAutor: Baby » dl. juny 11, 2007 8:14 am

RUN ha escrit:
Baby ha escrit:BUENOS DIAS!!!

SONIA cariño, mucho animo.. y aqui nos tienes para lo que necesites!!!!

Anna, menudas "catifes".... muy chulas!!

Super Ratong.. ande estas???

Bueno niñas.. os dejo que dos dias sin estar aqui... y esto parece el titanic.

BUENOS DIAS :-()-)

A TRABAJAR PERO SIN PASARSE.... QUE LA SEMANA ES LARGA.. POCO A POCO

No no,... tu tranquila que yo sigo en mi linea... además no me he levantado muy fina... estoy un poco mareadilla.. y me he tenido que quitar los anillos porque tengo las manos hinchadisimas... así que RELAX!!
2009 - Trekking Ladakh ( quedan 45 días )
-------------------------------
http://xaviruth.blogspot.com/
Mai tindràs una segona oportunitat per causar una primera impressió.
Baby

Entrades: 9251
Membre des de: dv. des. 30, 2005 6:24 pm
Ubicació: Sta Perpetua de Mogoda

EntradaAutor: RUN » dl. juny 11, 2007 8:14 am

guspireta ha escrit:

Baby, pues no...no hemos probado el digital por que nos hemos dejado el cable de antena en Cubelles :-( luego iré al Leroy a comprar uno!!

El ordenador...je,je,je...genial! qué rápido que va oye...lo que de momento no doy con configurar la conexión inalámbrica...pero lo conseguiré!!

Ufff...yo me he subido a la báscula esta mañana y casi me da un soponcio!! después de estar tres semanas dándole que te pego al gim, a la crema anticelulítica, a la faja reductora, a la comida sana y a los 2,5 litros de agua diarios...solo he perdido 2 kilos. :-( Hay algo que no funciona...

és normal!! a veure si vas al gimnàs, el que fa el teu cos és canviar grassa per múscul i el múscul pesa més qu la grassa!!!!

TAMBIEN, TAMBIEN...
PORQUE VOLUMEN SI HAS PERDIDO :-)ok:
RUN
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 17726
Membre des de: ds. març 11, 2006 6:15 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Bloomie » dl. juny 11, 2007 8:14 am

es la dieta! seguro.

mira, yo no la hago y he perdido 200 gramos.

y lo feliz que soy!

ves, con dieta 2000, sin dieta 200...... me quedo comiendo a tutiplen! :-))

buenos dias bombon!
al mal tiempo, un buen abrigo.
Bloomie
:: supernúvia

Entrades: 7016
Membre des de: dg. oct. 08, 2006 11:52 am

EntradaAutor: Baby » dl. juny 11, 2007 8:15 am

NUMA ha escrit:BUENOS DIAS A TOD@S!!!!!

HOLA GUAPA!!!

como van esos animos???
Baby

EntradaAutor: Baby » dl. juny 11, 2007 8:15 am

guspireta ha escrit:
RUN ha escrit:
guspireta ha escrit:
RUN ha escrit:MONIX .... YA ESTAS EN EL CURRO???

GUSPI QUE TAL SE PRESENTA LA SEMANA??

hola guapissima!!!!!!!!!

com va tot??? mira bé, enfeinada a dies i hauria d'estudiar les opos pq comencen d'aquí 15 dies i no m'he mirat res jijijiji sóc un cas!!!

PUES MUY MAL.. QUE EL DIA 15 ESTA AQUI AL LADITO

és el 22 , falten 15 dies, però és que fa dos anys vaig estudiar moltíssim. portava 55 temes de 71 i em van sortir 2 dels que no havia estudiar, pq això posen 71 boles les bingo i treuen 2 i em vaig emprenyar tant, 1 any estudiant per res, per no poder escriure res de res.

I aquest any m'ho he agafat com que mira si surt alguna cosa que ja sé bé i sino també.

Jo també m'he de posar a estudiar.. que no vull tirar pel terra tot l'esforç d'aquest any.
Baby

EntradaAutor: guspireta » dl. juny 11, 2007 8:16 am

JA ens aniràs informant Baby!!!

Bloomie tens molta rao, jo amb el meu avi vaig fer el mateix, i penso q el fet de veurem sempre un somriure va fer que tot fos més fàcil per ell.
guspireta
:: núvia d'or

Entrades: 3448
Membre des de: ds. nov. 25, 2006 12:20 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Baby » dl. juny 11, 2007 8:16 am

cpalau ha escrit:Doncs a veure si aquest any amb aquesta filosofia et surt algo que puguis escriure

Jo seguint aquesta filosofia vaig aprobar la teoria del cotxe i de la moto...

6 mesos sense mirar res... pujar i aprobar!!
Baby

EntradaAutor: Baby » dl. juny 11, 2007 8:17 am

Es que Javi me lo preguntó ayer.. me dijo

"Irene y Jordi no han llamado.. o les funciona de coña o no lo han probado"
Baby

EntradaAutor: Aker » dl. juny 11, 2007 8:17 am

Yo no me veo que haya perdido volumen siquiera...en fin...no hay nada peor que cuidarse y no ver resultados!!

Bloomie de mi corazón!!...cuánto te echo de menos :-( ...pues no creo que sea la dieta...no estoy a dieta estricta hija, no me privo de nada!...solo digo que me cuido más. :-))

Bueno, me voy que no llego!
Imatge
Aker

EntradaAutor: Aker » dl. juny 11, 2007 8:19 am

De todas maneras baby, ayer llegamos tarde a casa...y aún así había un caravanón de la hostia!!...pero el cable, el puñetero cable... :-(
Imatge
Aker

EntradaAutor: RUN » dl. juny 11, 2007 8:19 am

QUE SI SE TE NOTA.....

QUE VAYA BIEN.. Y NO TE MACHAQUES MUCHO

Aker ha escrit:Yo no me veo que haya perdido volumen siquiera...en fin...no hay nada peor que cuidarse y no ver resultados!!

Bloomie de mi corazón!!...cuánto te echo de menos :-( ...pues no creo que sea la dieta...no estoy a dieta estricta hija, no me privo de nada!...solo digo que me cuido más. :-))

Bueno, me voy que no llego!
RUN
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: blaucel » dl. juny 11, 2007 8:22 am

Bon dia :-)

Ya tenemos viaje, nos vamos a Japón en octubre >.-<: >.-<:
blaucel
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 504
Membre des de: dc. maig 02, 2007 5:57 pm

EntradaAutor: guspireta » dl. juny 11, 2007 8:25 am

Baby ha escrit:
guspireta ha escrit:
RUN ha escrit:
guspireta ha escrit:
RUN ha escrit:MONIX .... YA ESTAS EN EL CURRO???

GUSPI QUE TAL SE PRESENTA LA SEMANA??

hola guapissima!!!!!!!!!

com va tot??? mira bé, enfeinada a dies i hauria d'estudiar les opos pq comencen d'aquí 15 dies i no m'he mirat res jijijiji sóc un cas!!!

PUES MUY MAL.. QUE EL DIA 15 ESTA AQUI AL LADITO

és el 22 , falten 15 dies, però és que fa dos anys vaig estudiar moltíssim. portava 55 temes de 71 i em van sortir 2 dels que no havia estudiar, pq això posen 71 boles les bingo i treuen 2 i em vaig emprenyar tant, 1 any estudiant per res, per no poder escriure res de res.

I aquest any m'ho he agafat com que mira si surt alguna cosa que ja sé bé i sino també.

Jo també m'he de posar a estudiar.. que no vull tirar pel terra tot l'esforç d'aquest any.

Ja t'en sortiràs guapa!!

és que a mi em passa algú pitjor, resulta que tampoc tinc ganes d'aprovar-les, a veure si m'explico, hi ha dos tipus de places, una que poden ocupar els interins, que no són fixes que les donen depen el nombre d'alumnes i altres que poden ocupar els funcionaris i si aquest no les omplen o canvien de lloc les podem ocupar els interins.
Jo estic amb una plaça del centre de girona a 10 minuts de casa, despres de 5 anys de fer ruta catalunya, sobretot rodalies de barna. Aquesta plaça no la podria ocupar mai un funcionari, i si em trec les opos hauré de tornar a fer ESO i no cicles, i a mi m'agrada fer cicles, però és una bona oportunitat tenir les opos, pq ets funcionari i un cop et donen la definitiva (sempre que no sigui una jugarreta de centre i estigui al quinto conyin) estàs tranquila la resta de la teva vida, sense pensar cada estiu on t'enviaran.
guspireta

Entrades: 3448
Membre des de: ds. nov. 25, 2006 12:20 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: SoNiA! » dl. juny 11, 2007 8:25 am

Bloomie ha escrit:Sonia, la vida es así, nunca sabes cuando te van a dar una mala noticia, pero... hay que seguir pa'lante.

Te lo digo de corazón, por larga o corta que sea, es una vida vivida, y hay que pensar en todo lo bueno que ha aportado, y que si todo va bien, seguirá aportando esa persona.

A mi hace un mes me dijeron que posiblemente mi yayo no llegue a nuestro evento, y de lo unico que me dieron ganas es de irme a hacerle bromas, a hacerle reir, y a que me contara cosas de su vida que aun no me había explicado.

En el ultimo reconociemiento nos dieron el noticion de que estaba mejorando.

Me apetece pensar que el hacerle reir ha tenido algo que ver.

No dejeis que os vea derrotados, eso lo unico que hará será que pierda las ganas y fuerzas de seguir empijando hacia el lado bueno.

En serio cielo, ahora a hacerle sentir bien.

Es posible que mi abuelo no llegue, pero me está haciendo darme cuenta de muchas cosas importantes, y ese es el legado que me deja como buen "Calvo", y que yo le dejaré algun dia a mis nietos si todo va bien.

Hay que reirse de las penas. :-)ok:

Aqui tienes un hombro en el que llorar, o una boca para gritarte, segun necesites. ::-)

un abrazo. :-()-)

SOLO DECIRTE Q MIL MILLONES DE GRACIAS Y GRACIAS X LA LECCION Q ME ACABAS DE DAR!!! MUCHAS GRACIAS X LOS ANIMOS A TOD@S DE VERDAD!!!

La verdad es q no se pq la noticia me ha caido muy muy mal... Lo llevo yo peor q Joaquin, no se si pq el no lo asume o no se lo quiere creer o q me ha pillado menstrual y me da x llorar x todo!!! En fin ahora esperaremos hasta el 22 asi q nuestra noticia de momento tendra q esperar!!! No es el momento!!! Al faltarme mis abuelos x ambas partes pues me hace especial ilusion q ellos si pudieran vivir ese gran momento con nosotros... Y si se va pues quiza también pienso q los animos no esten para ir de boda... Pero bueno habra q esperar a ver q nos dicen la proxima semana!!! Pero si hay vida hay esperanza así q tiraremos pa lante con lo q sea!!!

D verdad Aroa muchas gracias x tus palabras...
SoNiA!
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 15931
Membre des de: dc. set. 20, 2006 8:11 pm
Ubicació: Mi casa... Mi ruina...

EntradaAutor: NUMA » dl. juny 11, 2007 8:27 am

NENESSSSSSSSS AVUI ESTIC FENT DE SECRE PQ LA NOIA DE RECEPCIÓ NO POT VENIR.... AIXÍ QUE NO PODRÉ ESTAR MASSA X AQUI!!!

PTNETS :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
ANIMS MILLOR!!!
Imatge
NUMA

Entrades: 6889
Membre des de: dl. març 20, 2006 6:04 pm
Ubicació: L´ANOIA

EntradaAutor: cpalau » dl. juny 11, 2007 8:31 am

Pues yo, mi jefe, una de dos o está sobando o no está... está todo muy cerrado...
Imatge

13 d'octubre.... uffffff.... sense paraules...
cpalau

Entrades: 5712
Membre des de: dl. març 13, 2006 9:58 am
Ubicació: L'Hospitalet / El Vendrell

EntradaAutor: cpalau » dl. juny 11, 2007 8:32 am

voy a tnder una lavadora... .::s--:...
Imatge

13 d'octubre.... uffffff.... sense paraules...
cpalau

Entrades: 5712
Membre des de: dl. març 13, 2006 9:58 am
Ubicació: L'Hospitalet / El Vendrell

EntradaAutor: RUN » dl. juny 11, 2007 8:33 am

cpalau ha escrit:Pues yo, mi jefe, una de dos o está sobando o no está... está todo muy cerrado...

BUENO...... YA LLAMARA... NO?
RUN
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: RUN » dl. juny 11, 2007 8:34 am

NUMA ha escrit:NENESSSSSSSSS AVUI ESTIC FENT DE SECRE PQ LA NOIA DE RECEPCIÓ NO POT VENIR.... AIXÍ QUE NO PODRÉ ESTAR MASSA X AQUI!!!

PTNETS :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
ANIMS MILLOR!!!

BUENOOOOOOOOOOOO

:-()-) :-()-) :-()-)
RUN
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics