Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Visitant » dl. març 20, 2006 12:23 am

Ah, Montsesita, si tens un moment podras esciure en quines parts esta dividida la cerimonia i quan sona la musica? Tu no fas missa,oi? Es fan pregaries igualment?
Visitant

EntradaAutor: Montsseta » dl. març 20, 2006 12:32 am

Portaràs el ram granate i les flor al cap granates? Jo també ho vui així!!!

T'explico la ceremonia (no fai missa):

- Entrada nuvis (musica)
- Benvinguda de la nuvia (jo llegeixo)
- 1a lectura
- Musica
- 2a lectura
- Musica
- Evangeli (parla el capellà)
- Pots possar musica si vols
- Consentiment i impossió dels anells
- Musica
- Pregaries (s'han de fer perque representar que son els dessitjos que es donen als nuvis)
- Musica
- Comiat
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Visitant » dl. març 20, 2006 12:36 am

GRACIES REINA!!!

BÉ, me'n vaig a dormir que el meu nen ja plora!!!

Fins demà!!!!
Visitant

EntradaAutor: Ilerda » dl. març 20, 2006 12:10 pm

Bon dia!! com estan les nostres nuvies i nuvis??

La quedada va anar molt be, vam estar la Petita, l'Aima, la Rosana (que es molt maja!!) i jo. Vam xarrar un bon ratet i ens ho vam pasar molt be. La Petita i jo vam portar les sabates i les invitacions (bueno jo la tinc mig montada) i aquesta vegada no ens van ficar multa!! >.-<: >.-<: >.-<:

Montsesita, quina currada amb el capella. Jo no tinc ni idea del que s'ha de fer ni com ni quan... Per no fer misa sembla que tu fas bastantes cosetes, no? Quan us durara la cerimonia?

A28, ja estas millor guapa?
Tuttifrutti, com va anar la despedida?

Animeu-vos totes, que aixo s'en va cap avall!!!
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

Papel para tarjetas

EntradaAutor: Nair » dl. març 20, 2006 1:27 pm

Hola!!

Es la primera vez que escribo aqui. Necesito una informacion y he pensado que igual qui me podiais ayudar.

No va de bodas pero es algo que se emplea para ello je je je.
Este año mi hermanita pequeña hace la comunion y vamos ha hacer tarjetas de invitacion. Se las voy a hacer yo y mi impresora, necesitaria que me dijerais sitios en Lleida donde puedo ir a comprar las tarjetas, o papeles para imprimir (para este motivo) y sobres que sean guays.

Os doy las gracias anticipadas.

Os tengo que pedir otro favor (que pidona soy). Soy de un pueblo de Aragon, cerca de Lleida, por eso voy mucho por alli y entiendo un poco el catalan pero no os podeis imaginar lo que me cuesta leerlo, me podiais contestar en castellano? gracias de nuevo (por eso no he podido leer todo el foro y mirar si hablabais de eso, tengo un poco de prisa para empezar a mirar papeles para hacer pruebas y me costaria dias leeros y tengo que aprovechar que esta semana viajo a Lleida)

Valla rollo os he metido, disculpar

Un saludo

Nair
Nair
:: núvia rookie

Entrades: 112
Membre des de: dl. març 20, 2006 12:40 pm

EntradaAutor: maritima » dl. març 20, 2006 2:11 pm

HOLA NAIR, PUES PUEDES IR A LA LIBRERIA CASELLES, EN LA CALLE MAYOR, ENCONTRARAS MUCHOS SOBRES Y PAPELES Y ADEMÁS MUY BONITOS... HAY MAS SITIOS, PERO YO TE RECOMIENDO ESTE. POR CIERTO, DE QUE PUEBLO ERES?
maritima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm

EntradaAutor: maritima » dl. març 20, 2006 2:17 pm

ah, per cert.. ja tinc sabates. aki us les deixo
maritima

EntradaAutor: maritima » dl. març 20, 2006 2:20 pm

no s'ha vist.... es la primera vegada q hi faug a veure si ara....
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
maritima

EntradaAutor: Nair » dl. març 20, 2006 3:13 pm

Hola maritima:

Lo primero darte las gracias, me imagino que esa sera la que tiene siempre en el escaparate mogollon de libros, que antes tenia enfrente o al lado zara o mango, no? Alli he estado mirando libros y guias de viaje pero no sabia que tenian también papeleria o imprenta (no se como llamar a la que tiene papeles para esas cosas) pero tenia pensado pasarme por si acaso ya que se que es muy grande. Sabes de alguna mas? para aprovechar a mirar mas cosas.

Vivo en Monzon, vamos a un paseillo, sobre todo cuando este la autovia jajajaja, de noche antes de darte cuenta ya estas en casita :)

Saludos
Nair

EntradaAutor: maritima » dl. març 20, 2006 3:40 pm

Ah de Monzon¡¡¡ muy bien.. otra más? pues la verdad es que no sé mas, creo q por Prat de la Riba hay otra, pero no sé como se llama exactamente. En la caselles, arriba en la 2º planta.... creo es todo de papeleria y esas cosas, yo he comprado ahi sobres y cartas y la verdad es que no está mal.
Espero haberte sido de ayuda...
maritima

EntradaAutor: Ilerda » dl. març 20, 2006 5:01 pm

Hola noies i noi!!

Maritima, molt xules les sabates!! em sembla que aquestes les vaig veure, son del Nekane?

Nair, te he contestado el privado, pero veo que ja te han dicho que vayas a la Caselles, la de prat de la riba es la imprenta comercial. Si quieres algo sencillo, hay una papereria donde esta el escorxador, esa calle pero no se como se llama. Alli compre yo el papel para hacer las invitaciones de boda de mi prima, es un papel beis con aguas, y creo que tienen los sobres compañeros, pero no se si son muy divertidos los papeles. Y en esa misma calle, donde esta la acera ancha, tambien hay una papeleria donde tienen sobres de colores y papeles, a lo mejor tienes algo que te sirva. A ver si alguna sabe el nombre de la calle y te lo dicen!!
Ilerda

EntradaAutor: Nair » dl. març 20, 2006 6:23 pm

ilerda muchas gracias, ya te conteste. Me ire informando del sitio ese que me dices.

Con las prisas me lie con los colores que te explique jajaja, en principio las queria asi, pero pense en cambiar los colores y va todo como te dije pero en tonos o fucsia o lilas.

Por cierto enhorabuena a todas por vuestras futuras bodas
Nair

EntradaAutor: Rosana » dl. març 20, 2006 6:26 pm

Hola wapes!!!
al final retorno... aquest mati me l'he agafat lliure per ajudar a ma mare a arreglar-ho tot que ahir vam tenir festa gran ^_^

primer de tot, gracies pels comentaris referents a mi... crec que us paseu una mica pero no em fa res que em regalin els oidos de tant en tant :-) i em va encantar coneixeus >.-<: >.-<: >.-<: i em vau sentir com si us conegues de tota la vida

Maritima, molt xules les sabates :-)ok: :-)ok: :-)ok:

AIMA, demana la canço de maria caipirinha en el post de musica que es com es diu la canço, encara que tothom la coneix per la del tetetetetetete, pero si la busquen per la mula o pel torrent no la trobaran
Imatge
Rosana

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am

EntradaAutor: Rosana » dl. març 20, 2006 6:28 pm

Per cert, hem arribat a les 250 pagines, som unes maquines... encara que ultimament com ja esteu totes amb la boda a la volta de l'esquina no hi ha les 5 pagines diaries d'abans
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Ilerda » dl. març 20, 2006 7:10 pm

Hola Rosana guapa!!

Aixo esta molt decaigut ultimament... quina llastima.

Si a nosaltres la primera vegada que vam quedar tambe va ser com si ja ens coneguesim, la veritat es que a vegades per aqui xarrem mes que amb la familia o els novis de les nostres bodes, i aixo uneix!!

Farem ballar unes bananes en honor a la Petita, a veure si s'alegra aixo!!

: ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::
:tkitki:: :tkitki:: :tkitki::
:-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-)
Ilerda

EntradaAutor: Rosana » dl. març 20, 2006 7:23 pm

si, es nota la falta d'algunes i algun ^_^ pero también entenc que vosaltres ja esteu massa enfeinades amb els preparatius per que es lo logic, l'any que ve per aquestes dates igual apareixo un cop al dia pel foro com a molt, pero bueno, esta mes animat que d'altres :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
Rosana

EntradaAutor: maritima » dl. març 20, 2006 8:29 pm

Si Ilerda, són del Nekane, però també les trobaràs igual al Farreres i al Unipreus....
maritima

EntradaAutor: Visitant » dl. març 20, 2006 9:30 pm

HOLA!!!

Montse, estas per aqui?
Visitant

EntradaAutor: Montsseta » dl. març 20, 2006 9:33 pm

Maritima molt xules les sabates!!!
Pues la veritat si que està decaigudet el foro, pero bueno... Unes quantes de les que escrivien més (Petita, Airam, etc) ja no apareixen tant i això es nota.
Jo no tinc massa novetats (jo fai feina els caps de setmana com vau veure).
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Montsseta » dl. març 20, 2006 9:34 pm

Soc aqui!!!!
30 d'abril de 2006
Imatge