Vent del Pla

temes off-bodes..

EntradaAutor: mbr » dl. juny 11, 2007 10:35 pm

noies ja s'ha acabat el capítol d'avui...........vaya tela eh???? i per demà la cosa promet, vaya enxampada la de la teresa......ostres i vaya xasco s'endú la Nuri amb l'Alfons, pobreta, m'ha fet pena..........i l'Enric? estarà malalt o què?? en el fons em sembla que me farà una mica de pena..no sé, és un sentiment contradictori, no us sembla??
mbr
:: núvia de bronze

Entrades: 1627
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 2:39 pm

EntradaAutor: NiNNa » dl. juny 11, 2007 10:46 pm

I el Jaume????????? :-)) :-)) :-)) super bé, el tio!!!!!!!! El panoli aquell que es quedi amb un pam de nas! De fet, la nena és ben seva!!!!!!!!!!!!!!! ::-) ::-) ::-) ::-)
NiNNa
NiNNa
:: núvia d'or

Entrades: 3038
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 1:59 am

EntradaAutor: Montsseta » dl. juny 11, 2007 10:47 pm

La parella Berta-Monràs no m'agrada gens... és que no me la crec... la veig tan poc creible aquesta parella...
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Alesandra » dt. juny 12, 2007 10:53 am

Eu vist el que pasara avui????????

Al final el veterinari s'en va al llit em la detectiu!!!!!!!! I la cara de l'enric al verue els resultats?????? ains!! jo no vull que estigui malalt!
Alesandra
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1216
Membre des de: dl. des. 18, 2006 7:25 pm
Ubicació: Vic

EntradaAutor: a28 » dt. juny 12, 2007 11:59 am

iwal al final no sen va a llit amb la detectiu....iwla te remordiments i es fa enrera.... :-/
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: gata » dt. juny 12, 2007 12:03 pm

ninetes,em podeu fer un pes del que va passar ahir,es que em trobava malament i a la primera mitja part em vaig anar al llit
gata
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2759
Membre des de: dc. març 15, 2006 11:09 pm

EntradaAutor: Montsseta » dt. juny 12, 2007 12:43 pm

a30 les dos sombres que s'ho estan montant son de l'agata i el julià.
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: a28 » dt. juny 12, 2007 2:33 pm

quines sombres?????????????????????????jo no he vist sombres enlloc....................
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: SIP » dt. juny 12, 2007 3:38 pm

jejejeej, a l'anunci es veu com darrera d'una "mampara" com de paper hi ha 2 sombres dale q te pego, jo diria q és a casa de la Monica i en Julià, no? Pobre Mònica, no?
Gata, en Jaume va a BCN per veure la nena, li porta l'assió i està amb la nena però acaba anant al pis per parlar amb l'svetlana però en joan li diu q no hi és i ell molt segur de si mateix li diu a en Joan q li digui a l'svetlana q el truqui xq vol parlar amb ella de la nena, q ell la vol anar veient.
En David i la Teresa q estan una mica poxillos van a passar la nit a una casa rural, en Biel a casa de la Nuri i la isona sola a casa però algú va a fer-li companyia...... si si, l'Enric i representa q se'n van al llit.
L'Alfons ve a veure la Teresa i es troba amb la Nuri i es queda a dinar a casa seva amb la Nuri i la nena i sembla q la cosa promet però dsprés es troben la Nuri i l'Alfons al tramuntana i...... en fi, q l'Alfons està amb una altra i li diu a la Nuri.
Nenes, q més així interessant?
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
SIP
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. març 08, 2006 12:39 pm

EntradaAutor: mbr » dt. juny 12, 2007 4:02 pm

jo tampoc vaig veure lo de les ombres...... :-/
mbr

EntradaAutor: a28 » dt. juny 12, 2007 4:16 pm

que el monras li proposa a la berta que ella i el lluc s'instalin a casa seva a viurehi
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: mbr » dt. juny 12, 2007 4:36 pm

i no creieu que malgrat tot la nuria i l'alfons tornaran a estar junts??
I anant-me de l'olla...............potser si el fujitsu va veient la seva filla i cada cop li porta la seva ex...........potser també tornen a estar junts!!!!!!!!! el roce hace el cariño no?? estaria bé........
mbr

EntradaAutor: a28 » dt. juny 12, 2007 5:11 pm

aix no...... :--(
em cau mal la sio :-(

amb aquetsa serie no hi ha qui cregui amb l'amor, qui no se separa, te una amant i qui no li fot les banyes i si no la teva parella t'abandona pel teu fill....una caca.... :--( :--( :--(
els unics que es salven son el ramiro i la dona.... pero em sembla que estan tan units a base de desgracies que han anat passant a la vida.... :-/
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: mima » dt. juny 12, 2007 5:25 pm

A mi els q mes magraden son la marcela i el ramiro. Trobo q son molt naturals i una parella ben avinguda.
Em fa molta rabia el Julià...
Imatge
mima

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: a28 » dt. juny 12, 2007 5:27 pm

a mi tambe.... amb aixo es reafirma allo de mala hierba nunca muere.....
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: mima » dt. juny 12, 2007 5:36 pm

Doncs si, ens pensavem q ara era diferent, q en Julià ja s'havia moderat i res... No canvien...
Imatge
mima

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: NiNNa » dt. juny 12, 2007 8:57 pm

però és que de fet, jo a la Mònica la veig tan gilipolles...... :-/ no sé.... Potser pq em sembla que sobraactua, i q pseéeee.... però és que la veig falsa parlant, i com si no fos veritat el que diu :-/ ais, no sé...
Però mira, no apoio aquestes coses, però que la donguin una mica, i mira, el julià serà mala hierba, però potser la de les ombres és la mònica que han fet les paus??? o que almenys disfruten d'una estoneta sexual?
El Jaume ben bé que farà de veure a la nena... al panoli li va quedar una cara de gilipolles... mira, això et passa per liar-te amb la dona de tun pare, ruc!
I l'Isona ecs..........
A mi m'agrada el Martí, i el Rafa i l'Esther....
NiNNa
NiNNa

EntradaAutor: glauc » dt. juny 12, 2007 10:43 pm

nenes!! quin cacau, el proper capítol promet eh? ostres l'Enric malalt amb leucèmia!!! deu ni do! Ninna a mi la Mònica tp m'agrada gens, no trobo que sigui bona actriu, però és molt jove i s'ha d'anar formant. I el músic que ha entrat nou también li convenen unes classes d'art dramàtic!!!! per cert, aquest i la mestra es lien fijo!!!! i ara què la Isona??? ai quan s'assabenti de la malaltia??? pq se'n entera que l'Enric vol marxar de Ventdelplà, almenys és el que s'ha vist que passarà....aiaiai.
glauc

Entrades: 514
Membre des de: dj. març 08, 2007 11:20 am
Ubicació: CELRÀ

EntradaAutor: NiNNa » dt. juny 12, 2007 10:56 pm

uff ufffffffffffffff és cert, vaia lio!
Aviam, per parts: la teresa es fica massa en la vida la isona... jeor, qui no s'ha portat el nòvio a dormir a casa quan els pares no hi eren? :o-o: i si dps sospiten, no diuen res.......... o sí, però collons, que la nena ja té una edat...... brbrbrbrbr
L'enric i la isona vaia tela també...... el millor estiu de la seva vida, serà l'últim?pq la nena és paveta, però que torni amb el martí!!!!!!!!!! Potser anirà a viure amb ell i el pau per tenir intimitat i quan aqll la palmi o marxi, es lien..... ::-)
dps el julià.. vaia tela.... Jo no crec que la mònica s'hagi de formar, però bueno :-/ no me gusta. I el víctor, lo seu és la música, oi? jajajaja
NiNNa
NiNNa

EntradaAutor: Alesandra » dt. juny 12, 2007 11:09 pm

QUE EMOCIONANT!!!!!!!!
Alesandra

Entrades: 1216