NOVIAS DE TERRASSA 2007

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: [^kitty^] » dj. juny 14, 2007 7:40 am

Heisser.. yo no he visto tus fotos de la boda...

lo q n entiendo es porq las kitáis... jooo... :-( :-( :-(
..el mejor día de mi vida: 12/07/08.

TE AMO!

Imatge
[^kitty^]
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 21867
Membre des de: dj. feb. 15, 2007 12:41 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: argent » dj. juny 14, 2007 8:35 am

LUNA,ESTAS GUAPISIMA, MES QUE GUAPA MALGRAT EL QUE NO FECIS MASSA BONA CARA.
AVIAM JO ET PARLO DE COM EM VAIG SENTIR JO UN DÌA COM EL TEU:
COM JA SAPS JO HE TINGUT DUES BODES, I LA VERITAT QUE EM VA QUEDAR LA CARA DE PAVA LES DUES VEGADES, HAS DE CONTAR QUE QUANT EL VAS ENCARREGAR ,PORTES UNA IL.LUSIÓ ESPECIAL I NOMÈS TENS LA PREOCUPACIÓ DE BUSCAR AQUELL VESTIT QUE ET POT AFAVORIR I QUE SERÀ EL VESTIT DEL DÌA (avui per avui,en tindras molts mes) MES FELIÇ DE LA TEVA VIDA, EN LA QUE VOLS ENLLUARNAR AL TEU XICOT I SENSE NECESITAT DE AFAN DE PROTAGONISME SAP QUE SERAS LA PROTAGONISTA DE LA PELICULA,PERQUE PASARA AIXI DE RAPIT COM UNA PEL.LICULA AMB L'ESTOMAC PLE DE PAPALLONES.DONÇ DESPRES DE UNA RUTA EN BUSCA DEL VESTIT MES ESPECIAL QUE HAS COMPRAT MAI,TROBES QUIN ES I QUEDAES ENLLUANADA. DURANT UN TEMPS NORMALMENT LLARG,L'IDEALITZAS, BUSQUES COMPLEMENTS, BUSQUES TOTS ELS DETALLS I COM LA PEL.LICULA MES BONICA QUE HAS VIST MAI, QUANT EL TORNES A VEURE ...........AFU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TENS MIL DUPTES,JA QUE S'ACOSTA EL DIA ,TENS MIL PREPARATIUS QUE FER, ASOBRE SAPS QUE S'HAN DE FER ALGUNS RETOCS.......... I PLOF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, JA NO SAPS SI ES O NO EL VESTIT IDONI
argent
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1350
Membre des de: dv. març 17, 2006 7:29 pm
Ubicació: BCN

EntradaAutor: argent » dj. juny 14, 2007 8:44 am

PERO DONÇ DESPRES DE UNA RUTA EN BUSCA DEL VESTIT MES ESPECIAL QUE HAS COMPRAT MAI,TROBES QUIN ES I QUEDES ENLLUANADA. DURANT UN TEMPS NORMALMENT LLARG,L'IDEALITZAS, BUSQUES COMPLEMENTS, BUSQUES TOTS ELS DETALLS I COM LA PEL.LICULA MES BONICA QUE HAS VIST MAI, QUANT EL TORNES A VEURE ...........AFU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TENS MIL DUPTES,JA QUE S'ACOSTA EL DIA ,TENS MIL PREPARATIUS QUE FER, ASOBRE SAPS QUE S'HAN DE FER ALGUNS RETOCS.......... I PLOF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, JA NO SAPS SI ES O NO EL VESTIT IDONI.JO QUANT VAIG ANAR A LA 2º PROBA, TENIA NO UNS DUPTES EN TENIA MIL.LIONS, NO SABIA SI VOLIA TALLAR LA CUA O NO , SI EM FEIA GRASA, SI SERIA EL ADIENT PER LA OCASIÒ I MES A LA PLATJA, SI .....JO QUE SÈ, A SOBRE TENIA PRESIÒ PER LA PART FAMILIAR POLITICA, QUE S'EN ENFOTIEN DE LA BODA , ENCANVI AQUELL DÌA NO SABRIA EXPLICARTE QUE VAIG SENTIR, NOMES SENTIA MIRADES I FRASES QUE EM VAN DEIXAR DESCONCERTADA ,SOBRETOT DELS QUE S'EN ENFOTIEN , AQUESTS SON ELS 1º EN DIR-ME LO MARAVELLOSA QUE ANAVA VESTIDA I LO PRECIOS QUE ERA, PER CUQUETA MEVA ET PUC DIR I AMB TOTA LA SEGURETAT QUE FARAS ECLATAR ALGUN .....APA QUE GUAPA ESTA, QUINA BONA ELECCIÓ!!!!!!, NO ESPERABA QUE ANES TANT MARAVELLOSAMENT GUAPA!!!!!!!!!, ESTAR ENLLUARNANT!!!!!!!!!!!, DE QUINA CASA DEU DE SER?, MOLTES FRASES QUE RECORDARAS TOTA LA VIDA I EN VINDRAN COM A COSA ESTRANYA QUANT PASSI UNS QUANTS DIES E INCLOS L'ENDEMÀ.
argent l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 14, 2007 8:48 am, en total s’ha editat 1 vegada.
argent

EntradaAutor: argent » dj. juny 14, 2007 8:47 am

I QUE DIR DEL TEU XICOT QUE SEGUR NO ES POT IMAGINAR COM ANIRAS VESTIDA, EL MEU MARIT DIU QUE ES VA QUEDAR MES ENLLUARNAT LA 2º BODA QUE LA 1º ,JA QUE NO PODIA ESPERAR COM ANIRIA VESTIDA ,I ELL PRESUMIA DE QUE AQUEST COP NO EL PODRIA SORPRENDRE'L,JAJAJA SON COM NENS.PER TANT JA VEUS SERAS LA NUVIA MES BONICA D'AQUELL DIA . NO PATEIXIS MES ,QUE EL VESTIT ES PRECIÓS I TU ESTARAS RADIANT JA QUE ETS MARAVELLOSA PER DINS I PER FORA, NO ESTIC REGALANTE LES ORELLES ES EL QUE CRECC.
PERDONA PER TANTA EXTENSIÒ PERO NOMÈS HE FET EL QUE EM DEMANAVES DONARTE LA MEVA OPINIO I DIRTE COM EM VAIG SENTIR AQUELL DIA, EL DE LA PROBA I EL DE LA BODA.

NENA PORQUE TU LO VALES!!!!!!!!!!!, VOLDRE FOTOS I MES FOTOS,jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaja,NENETA TORNO A DIRTE QUE ESTAS ESPECTACULAR I CONTA QUE EL PENTINAT FA MOLT I TRBARTE BE MES ENCARA.
UN PETO DE LA "PESADA".
argent

EntradaAutor: Pumuki » dj. juny 14, 2007 9:35 am

Buenas nenisss!!! :-)

Como va la mañana??
Pumuki
:: núvia de platí

Entrades: 4595
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 11:27 am

EntradaAutor: nsolac » dj. juny 14, 2007 10:35 am

hola guapi!!!!

pues muuuu bien!!! pero con mucho trabajo!!!!
:-)ok: :-)ok: :-)ok:

el martes fui a comprar al Serra la tela para las cortinas de la habitación matrimonio, habitación mediana (para la pequeña me la tienen que pedir!) y ayer fui al Juan a pedir las del comedor y todos los rieles!!!!
que ganas de ver el piso con cortinitas!!!!! =0-0-) =0-0-)
Imatge JUNTOS DESDE 01-09-07
Imatge
nsolac
:: supernúvia

Entrades: 5355
Membre des de: dv. set. 29, 2006 9:56 am

EntradaAutor: nsolac » dj. juny 14, 2007 10:41 am

ahhhhhhhhhhhhh!!!! ayer fui a correos a por los pollos boli!!!! ya me han llegado!!!! pedí 13 parejas mas (ya pedí hace meses 3 parejas) y me han enviado 14!!!!! mi escritorio parece una granja con tanto pollo!!!!!

:-)) :-)) :-)) :-)) :-))

son las parejas que daré a todas las parejas solteras de la boda!!!!!

:-)ok: :-)ok:
Imatge
nsolac

EntradaAutor: Pumuki » dj. juny 14, 2007 10:55 am

Yo también he tenido faena hasta ahora, bueno estoy adelantando cosillas porque mañana no tendré jefes y podré ir más a mi aire :-) :-) :-) jejejeje

Que guay ya mismo tienes cortinas, nosotros vamos mañana a escoger las telas aver que precio nos hace, si se va mucho de precio iré al Juan aver... Yo también tengo ganas de verlo con cortinas!!!!! :-)) :-)) :-))

Te trajeron el armario de IKEA?? Lo habéis montado ya?? :hmm::
Pumuki

EntradaAutor: [^kitty^] » dj. juny 14, 2007 11:02 am

a mi este sábado me montan las cortinas del comedor!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

TE AMO!

Imatge
[^kitty^]
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Pumuki » dj. juny 14, 2007 11:19 am

Aver si ya mismo tenemos todas ya cortinas!!! :-)) :-)) :-))
Pumuki

EntradaAutor: nsolac » dj. juny 14, 2007 11:29 am

pumuki ha escrit:Yo también he tenido faena hasta ahora, bueno estoy adelantando cosillas porque mañana no tendré jefes y podré ir más a mi aire :-) :-) :-) jejejeje

Que guay ya mismo tienes cortinas, nosotros vamos mañana a escoger las telas aver que precio nos hace, si se va mucho de precio iré al Juan aver... Yo también tengo ganas de verlo con cortinas!!!!! :-)) :-)) :-))

Te trajeron el armario de IKEA?? Lo habéis montado ya?? :hmm::

que guay no??? mañana sin jefes!!!!!
pues yo mañana estaré poco porque quiero plegar pronto, que mañana voy de boda a las 18:00 y tengo que ir a la pelu y a las 15:30 tengo hora para hacerme la manicura y la pedicura!!!! :-)ok:

Ya mismo estamos todas con cortinas!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Siiiiiiiii ya me trajeron el armario del IKEA y está montada la estructura, pero como soy tan lista que me faltó pedir un estante de dentro no se puede acabar de montar hasta que vayamos el lunes al IKEA! :--( pero queda super grande!!! tengo ganas de poder montar ya las puertas correderas porque cambiará un montón!!!!

Ayer Raúl me colgó el espejo de nuestra habitación!!! ha quedado muy chulo!!!! :-)) :-))

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
nsolac

EntradaAutor: Pumuki » dj. juny 14, 2007 11:34 am

Ha sido muy dificil montarlo?? Es que nosotros tenemos que comprar otro y lo estuve mirando pero nosé lo vi muy complicao... :o-o: Por cuanto te salio al final??
Pumuki

EntradaAutor: [^kitty^] » dj. juny 14, 2007 11:39 am

nuri, la boda q tienes k ir mañna donde es? :hmm:: :-/

TE AMO!

Imatge
[^kitty^]
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Ruth_2006 » dj. juny 14, 2007 12:05 pm

Hola!!! Vaya mañana chicas!!!

Por cierto, ely que tal tu abue??

Cuanto mueble circulando chicas!!! No puedo estar mucho pero se hará lo que se pueda!! :-/
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13005
Membre des de: dt. abr. 05, 2005 1:49 pm

EntradaAutor: nsolac » dj. juny 14, 2007 12:22 pm

pumuki ha escrit:Ha sido muy dificil montarlo?? Es que nosotros tenemos que comprar otro y lo estuve mirando pero nosé lo vi muy complicao... :o-o: Por cuanto te salio al final??

bueno un poco de historia si ha tenido, yo me fui con mi sobrinillo de tiendas, y allí se quedó Raúl y mi cuñado toda la tarde del sábado!!!!! y aún no acabaron .... y no es porque sean torpecillos!!!! es porque es mas complicado que los muebles normales del IKEA, pero queda guapisimo!
pues el mueble creo que fueron 540 vacío, los interiores (cajones, estantes, barras, etc. creo que unos 110! barato no és, pero viendo lo que piden por ahí un armario de matrimonio :-( :-( hace 2 metros de ancho por 2,45 de alto!!!! ah! y el porte unos 60 €!

cuando esté montado pongo fotos!!!! :-)ok:
Imatge
nsolac

EntradaAutor: nsolac » dj. juny 14, 2007 12:23 pm

vic_ely ha escrit:nuri, la boda q tienes k ir mañna donde es? :hmm:: :-/

pues vamos a Castell Arnau! el lunes os cuelgo una mini crónica!!!

:-)) :-)) :-))
Imatge
nsolac

EntradaAutor: nsolac » dj. juny 14, 2007 12:23 pm

Ruth_2006 ha escrit:Hola!!! Vaya mañana chicas!!!

Por cierto, ely que tal tu abue??

Cuanto mueble circulando chicas!!! No puedo estar mucho pero se hará lo que se pueda!! :-/

ely cariño que no me enterao de lo de tu abuelo! está malito????

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
nsolac

EntradaAutor: Ruth_2006 » dj. juny 14, 2007 12:25 pm

YO voy a Can Montcad el sábado!!
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13005
Membre des de: dt. abr. 05, 2005 1:49 pm

EntradaAutor: criste » dj. juny 14, 2007 1:30 pm

Anda!

Los posts van de cortinas y muebles!! jeje

Y dos bodas este finde, no?? Queremos fooooooooootos de todo!!!
criste

Entrades: 5756
Membre des de: dv. des. 09, 2005 4:45 pm

EntradaAutor: Pumuki » dj. juny 14, 2007 2:51 pm

nsolac ha escrit:
pumuki ha escrit:Ha sido muy dificil montarlo?? Es que nosotros tenemos que comprar otro y lo estuve mirando pero nosé lo vi muy complicao... :o-o: Por cuanto te salio al final??

bueno un poco de historia si ha tenido, yo me fui con mi sobrinillo de tiendas, y allí se quedó Raúl y mi cuñado toda la tarde del sábado!!!!! y aún no acabaron .... y no es porque sean torpecillos!!!! es porque es mas complicado que los muebles normales del IKEA, pero queda guapisimo!
pues el mueble creo que fueron 540 vacío, los interiores (cajones, estantes, barras, etc. creo que unos 110! barato no és, pero viendo lo que piden por ahí un armario de matrimonio :-( :-( hace 2 metros de ancho por 2,45 de alto!!!! ah! y el porte unos 60 €!

cuando esté montado pongo fotos!!!! :-)ok:

Pues sí que tienen lo suyo los muebles de IKEA, nosotros compramos unos armarios para el lavabo y nos costó lo nuestro encima las instrucciones son sólo dibujos y no muy aclaratorios la verdad...

Eso, eso !!! Cuando lo tengas montado pon fotos!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Pumuki

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant