Autor: annakaes » dl. juny 11, 2007 11:25 am

Autor: Friky » dt. juny 12, 2007 10:03 am

Autor: mo » dt. juny 12, 2007 10:43 am

Autor: annakaes » dt. juny 12, 2007 11:09 am

Autor: ninou » dt. juny 12, 2007 9:27 pm

Autor: Monned » dt. juny 12, 2007 10:22 pm

Autor: annakaes » dc. juny 13, 2007 8:48 am

Autor: NUMA » dv. juny 15, 2007 8:20 am
Cangüina ha escrit:home jo la veritat, encara estic bastant xof amb el tema... jo si que volia no anar tant de núvia.... encara estic donant-li voltes...
Autor: Cangüina » dv. juny 15, 2007 4:17 pm
... però és que em vaig quedar amb la cosa i tinc que fer algo per aclarir-me...

Autor: annakaes » ds. juny 16, 2007 8:23 am
NUMA ha escrit:Cangüina ha escrit:home jo la veritat, encara estic bastant xof amb el tema... jo si que volia no anar tant de núvia.... encara estic donant-li voltes...
HOLA GUAPA, JO M´HE QUEDAT UN PERLOTTI, I SI VOLS QUE ET SIGUI SINCERA.... NO LES TINC TOTES.....![]()
JO SEMPRE HE VOLGUT UN PERLOTTI, PERO VAIG REMOURE CEL I TERRA PER TROBAR-NE UN ALTRE QUE M´AGRADÉS MÉS O LLIGUES MÉS AMB MI.
PRIMER DE TOT, EL PREU NO ES MASSA BÓ..... A MI EM TENEN QUE AJUDAR PQ NO TINC PROU.... ESTARÉ PAGANT EL VESTIT 2 ANYS!!! jajajajajajajaja
DESPRÉS HI HA UNA FIRMA DE CONTRACTE..... A MI NO M´HAN PRÉS NI MIDES ENCARA..... ALLÁ FAN EL VESTIT COM A MOLT AMB 2 MESOS.... COSA QUE NO EM FA ESTAR TRANQUILA.... DESPRÉS NOMÉS SON 2 PROVES I LA DEL DIA AVANS... I NO TENS OPCIÓ A DEMANAR UNA PROVA ADICIONAL EN CAS DE QUE LA NECESSITIS A NO SER QUE PAGUIS 100EUR X CADA PROVA..... COM AQUESTA PUC DIR-NE UNES QUANTES.... AIXÍ QUE ESPERO QUE AMB TOT AIXÓ TORNIS A PENSAR QUE HAS FET UNA TRIA GENIAL!!!!!
PERLOTTI ES..... ESPECIAL... TE COSES QUE CAUTIVEN A LES NUVIES.... PERO también TE LES SEVES COSES NO TAN POSITIVES....![]()
AHIR VAIG VEURE UNA NOVIA PERLOTTI EL DIA DE LA BODA I.... LA VERITAT NO EM VA IMPACTAR TANT COM JO PENSAVA..... NO SE FINS A QUIN PUNT VAL LA PENA.....
ESPERO QUE EL MEU GRANET D´ARENA AJUDI!!!!
Muaaaaaaaaaaaa ESTEREU TOTES PRECIOSES!!!!!

Autor: annakaes » ds. juny 16, 2007 8:24 am
Cangüina ha escrit:vaja numa... que em dius ara... no t'ho creuras pero jo dema vaig al taller del carrer paris a emprovarme vestits... ji, ji, ji... i tinc la paga i senyal d'un bundó....... però és que em vaig quedar amb la cosa i tinc que fer algo per aclarir-me...
Les meves amigues em van aconsellar que anés a emprovar-me xq després potser no és el que sembla i m'estaré disgustada per res...
m'informaré be del que dius... per com soc jo això que expliques ara no em dona gaire confiança... i si algo no suportaría és que després hi haguessin sorpreses...
Bueno, primer de tot aniré a veure si verdaderamente els vestits són com semblen... de moment si que semblen més del meu estil però falta veure que tal son les textures dels teixits... i sobretot com em queden, clar.
ja us explicaré que tal l'experiencia...

Autor: NUMA » ds. juny 16, 2007 1:26 pm
Autor: ninou » ds. juny 16, 2007 2:20 pm
Igual quan vagi a la prova me'l miro amb uns altres ulls...(espero que no!)
Autor: Monned » dg. juny 17, 2007 1:19 pm

Autor: Cangüina » dg. juny 17, 2007 6:04 pm

Autor: ninou » dg. juny 17, 2007 6:43 pm

Autor: Cangüina » dg. juny 17, 2007 9:19 pm

Autor: NUMA » dl. juny 18, 2007 8:19 am
Autor: annakaes » dl. juny 18, 2007 12:25 pm