Autor: ISSIMA » dt. juny 19, 2007 10:07 am
guspireta ha escrit:ISSIMA ha escrit:guspireta ha escrit:SONIARKA ha escrit:guspireta ha escrit:Bon dia floretes!!!
Aker ostres tela una barqueta!!!! A veure si un dia que sortim amb la del meu pare per l'escala us trobem per les medes!!!!
Monix merci per l pàgina web ara ho miraré, on els vas fer els imans????
BAby nina que bé ojala et diguin que si!!!! ja ens informaràs.
A les demés floretes bon dia precioses!!!![]()
Hola Maca Bon dia!
BON DIA GUSPI ...![]()
Bon dia guapissima!!
així que res de bebito eh!!! 12 anys, jijijiji aquests en veig molts per l'insti jijijiji
Bon dia guapissima!!!
ets cuinera???

Autor: ETIAM » dt. juny 19, 2007 10:09 am
ISSIMA ha escrit:guspireta ha escrit:ISSIMA ha escrit:guspireta ha escrit:SONIARKA ha escrit:guspireta ha escrit:Bon dia floretes!!!
Aker ostres tela una barqueta!!!! A veure si un dia que sortim amb la del meu pare per l'escala us trobem per les medes!!!!
Hola Maca Bon dia!
BON DIA GUSPI ...![]()
Bon dia guapissima!!
així que res de bebito eh!!! 12 anys, jijijiji aquests en veig molts per l'insti jijijiji
Bon dia guapissima!!!
ets cuinera???
Bueno he estudiat per ser-ho, pero treballo de cambrera...
jjajaj
En la vida hay q saber hacer de tó!
i tu q estudies?
opos?

Autor: guspireta » dt. juny 19, 2007 10:09 am
Autor: guspireta » dt. juny 19, 2007 10:11 am
ETIAM ha escrit:Guspi tranquila guapa que segur qu et'ho treus !![]()
![]()
![]()
Autor: guspireta » dt. juny 19, 2007 10:12 am
ISSIMA ha escrit:guspireta ha escrit:ISSIMA ha escrit:guspireta ha escrit:SONIARKA ha escrit:guspireta ha escrit:Bon dia floretes!!!
Hola Maca Bon dia!
BON DIA GUSPI ...![]()
Bon dia guapissima!!
Bon dia guapissima!!!
ets cuinera???
jjajaj
i tu q estudies?
opos?

Autor: Baby » dt. juny 19, 2007 10:12 am
ETIAM ha escrit:ISSIMA ha escrit:guspireta ha escrit:ISSIMA ha escrit:guspireta ha escrit:SONIARKA ha escrit:guspireta ha escrit:Bon dia floretes!!!
Hola Maca Bon dia!
BON DIA GUSPI ...![]()
Bon dia guapissima!!
Bon dia guapissima!!!
ets cuinera???
jjajaj
i tu q estudies?
opos?
ATENCION !
la Issima fa unes trufes que te mueeeeeeeeeeeeeresssssss de lo MALISIMAS que estan !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Autor: ETIAM » dt. juny 19, 2007 10:12 am
guspireta ha escrit:ETIAM ha escrit:Guspi tranquila guapa que segur qu et'ho treus !![]()
![]()
![]()
sabeu es el primer examen que em presento amb ganes de no aprovar, pq si no aprovo podré donar cicles formatius i segurament podré quedar-me on estic aquest any!!! si aprovo a donar ESO i ves a saber a on, l'avantatge és que seré funcionaria!!!
las opos son teves !

Autor: Baby » dt. juny 19, 2007 10:13 am
guspireta ha escrit:SAbeu que em va passar ahir??? sóc un cas amb les hores sempre penso que he quedat una hora abans o una més tard.
Jo vaig a pilates pel matí i ahir em van posar reunio a l'hora de pilates, i vaig trucar per si podia anar a la tarda i em van dir que per un dia passa ( jo pago quota de matins), total que jo arribo a les 7 més contenta que un ginjol amb la bossa ja vestida per l'ocasió i resulta que la classe començava ales 8:20, i jo snif snif, i el director del gimnas em diu tot burleta aquesta horeta pots aprofitar per aquí no?? per un dia??? i ja em veus allí fent bici i caminant amb aquella cintota, que no hi ha res que em faci sentir més imbecil que anar pedalant i estar alla mateix i llavors la hora de pilates, que ,,,, va tocar fer cames!!!! total que avui no me siento las piernas!!!!
Autor: guspireta » dt. juny 19, 2007 10:13 am
ETIAM ha escrit:guspireta ha escrit:ETIAM ha escrit:Guspi tranquila guapa que segur qu et'ho treus !![]()
![]()
![]()
sabeu es el primer examen que em presento amb ganes de no aprovar, pq si no aprovo podré donar cicles formatius i segurament podré quedar-me on estic aquest any!!! si aprovo a donar ESO i ves a saber a on, l'avantatge és que seré funcionaria!!!
pues venga al ataqueeeeeeerrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
las opos son teves !
![]()
![]()
Autor: ISSIMA » dt. juny 19, 2007 10:14 am
ETIAM ha escrit:ISSIMA ha escrit:guspireta ha escrit:ISSIMA ha escrit:guspireta ha escrit:SONIARKA ha escrit:guspireta ha escrit:Bon dia floretes!!!
Hola Maca Bon dia!
BON DIA GUSPI ...![]()
Bon dia guapissima!!
Bon dia guapissima!!!
ets cuinera???
jjajaj
i tu q estudies?
opos?
ATENCION !
la Issima fa unes trufes que te mueeeeeeeeeeeeeresssssss de lo MALISIMAS que estan !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: ETIAM » dt. juny 19, 2007 10:14 am

Autor: SoNiA! » dt. juny 19, 2007 10:15 am

Autor: ETIAM » dt. juny 19, 2007 10:16 am
ISSIMA ha escrit:ETIAM ha escrit:ISSIMA ha escrit:guspireta ha escrit:ISSIMA ha escrit:guspireta ha escrit:SONIARKA ha escrit:guspireta ha escrit:Bon dia floretes!!!
Hola Maca Bon dia!
BON DIA GUSPI ...![]()
Bon dia guapissima!!
Bon dia guapissima!!!
ets cuinera???
jjajaj
i tu q estudies?
opos?
ATENCION !
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: ETIAM » dt. juny 19, 2007 10:16 am
SONIARKA ha escrit:OSTRAS ISSIMA PUES SI ME TOCA LA PRIMITIVA TE CONTRATO DE COCINERA PQ YO LO ODIO!!!

Autor: ISSIMA » dt. juny 19, 2007 10:16 am
guspireta ha escrit:ETIAM ha escrit:guspireta ha escrit:ETIAM ha escrit:Guspi tranquila guapa que segur qu et'ho treus !![]()
![]()
![]()
pues venga al ataqueeeeeeerrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
las opos son teves !
![]()
![]()
No ho diguis a la meva senyo que no he estudiat jijijijiji jo donant consells als alumnes que han d'estudiar i llavors jo quin mal exemple no foto ni brot!!!

Autor: ISSIMA » dt. juny 19, 2007 10:18 am
ETIAM ha escrit:SONIARKA ha escrit:OSTRAS ISSIMA PUES SI ME TOCA LA PRIMITIVA TE CONTRATO DE COCINERA PQ YO LO ODIO!!!
a mi me gusta ! lo que no me salen son los postres pero creo que ya lotengo medio solucionado ! jajajajajja

Autor: RUN » dt. juny 19, 2007 10:18 am

Autor: Baby » dt. juny 19, 2007 10:19 am
Autor: ISSIMA » dt. juny 19, 2007 10:20 am
RUN ha escrit:HABLANDO DE POSTRESSSSSSSSS Y YO SIN ENTERARME![]()
JAJAJA... MENOS MAL Q LLEGO A TIEMPO