Autor: anna26 » dc. juny 20, 2007 10:10 am
Hola noies!
Com us deia ahir... el vestit m'anava petit! m'ho temia!
Quan el vaig veure, de seguida vaig dir que el vestit m'aniria petit. I tal dit, tal fet.
M'el van posar i per cordar-me la cremallera van haver de ser dues noies i jo amb els braços aixecats perquè així seria més fàcil de cordar-lo.
Em pensava que m'afogaria. A més quan em van treure el vestit, tenia totes les senyals a la pell marcades de lo estret que m'anava. I pensar que només el vaig tenir posat 10 minuts.
Floti no et preocupis que el vestit et quedarà perfecte.
Em va atendre la TIPARRACA, i es va portar súper bé. Em va donar hora pel dia 18-9-07 i em va dir que si encara m'anava petit, que tranquila que es podria fer encara més ample. A més a més em va deixar passejar amb el vestit per tota la planta de dalt.
Jo encara penso que es va equivocar amb les mides M'he engreixat uns 3 quilets, però ahir em vaig medir i feia les mateixes mides del dia que em vaig quedar el vestit, per tant, s'han equivocat ells. En comptes de demanar una 38 devia demanar una 36 i per això m'anava tant petit.
Però em va dir que tranquila que això els hi passava sovint i que tots s'havien arreglat.
Sap greu, però no podré posar cap foto, la càmera era la de la meva cunyada i se la va endur (és que la meva càmera no és digital). Avui m'enviarà les fotos per correu electrònic. Ara ho acabo de mirar i encara no les tinc.