Autor: Meritxell » dt. juny 19, 2007 7:57 pm
Holes holes!
Friky, doncs jo et puc dir el preu dels blanquejaments de la Fundació però no sé els altres llocs per on van. Això sí, com que jo no m'ho he fet mai parlaria amb la Harira que sí s'ho va fer i et pot donar una orientació. Ah! I la AnnaBelen també et pot dir preus perquè també treballa a una clínica odontològica.
La Fundació cobra 300 € per cubeta individual, és a dir, si et vols fer la part superior o la part inferior 300, si et vols fer superior i inferior, doncs 600.
Sempre el què m'han dit és que produeix sensibilitat, però la Harira va dir que ella no en té.
Per cert, la Trini ha escrit desde Xina en el seu post!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Montse!!! Però com pots demanar que t'obrin un post!!! jajaja Aish, que tu volíes un per tu... eh??? jejeje
Què bé que comencis l'horari d'estiu, no?
A mí, a la feina, ja m'han dit que estigui lliure el mes de juliol (això vol dir estar tancada durant 13 hores de dilluns a divendres). I possiblement no m'hagin de tocar les vacances d'agost. PObre d'ells!!!!!!
Alqvimia, encara tens pendent d'explicar la proba de menú, eh????
I què vol dir que no vols el comte enrere??? Ara mateix te l'obro!!!! jajaja
Hola Alijia, doncs sí, això ja s'acosta. Ja anem caient d'una en una!!!! Com un dominó!!!!
Ei, avui he estat mirant sabates de núvia amb la Cèlia! Bueno, n'hi ha de maques a Mataró, però si no em convencen aniré a Barcelona. I tinc clar que més de 100 euros no m'hi gasto!!!!
Loray!!! Vine a casa meva a netejar!!!! jajaja Per cert, ja sé la persona que vindrà al lloc de la Montse! Hem de parlar! QUÉ FUEERRRRRTE!!!! jajaja
Apa, vaig a fer una dutxeta i a posar l'aire condicionat!!!
Meritxell l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 19, 2007 7:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.