Cal Blay

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Auri88 » dt. juny 19, 2007 4:30 pm

Miskah!! Que poquet et queda...jo estaria del nervis.

Yo tmb tinc al Billy!! Ei?? Quin fotograf tens?? Ens podrias donar info...jo estic perduda en aquest tema..uff fa un pal...

Tu faras el ball a la piscina?? A mi m'agradaria, pot quedar "chulo".

Bueno noia, si pots cuenta cositas que fan ilu!!

=0-0-) =0-0-) =0-0-)
Auri88

Entrades: 11
Membre des de: dv. juny 15, 2007 9:46 am

EntradaAutor: Miskah » dc. juny 20, 2007 7:53 am

Auri88, siiii em queda ben poquet, avui nomes 3 dies!!!!

Si el Billy es genial, ahir va venir a casa a les 9 del vespre i vam estar xerrant, preparant cosetes, escoltant musica fins quarts de 12...ja ha quedat tot preparat, i la musica tota escollida....es un tio molt trempat, super simpàtic i es veu que li encanta el que fa, s'ho passa de conya, i això ens agrada molt, perque es transmet a l'hora de fer el ball i animar la festa!!!!

Nosaltres hem agafat un fotograf de Mataro (es l'antic jefe d'on treballaba jo abans). Aixi que ens ha fet un preu d'amics i ens regala moltissimes coses. No et puc ajudar gaire en aquest tema, pq nosaltres no vam mirar gens, ja sabiem feia temps que ens ho farien ells.

Aaaaaaaaayyyyyyyy quines ganes de que arribi dissabte...fiestaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! :-).|.(-: :-).|.(-: : ban :
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah
:: núvia experta

Entrades: 529
Membre des de: dg. nov. 06, 2005 2:14 pm

EntradaAutor: Syrah » dc. juny 20, 2007 3:17 pm

Miskah que bé!!!! Fins i tot jo tinc ganes de que arribi el dissabte, pensaré molt en tu!!! Al igual sense dir-te res em presento a martorell, i et miro de lluny, per veure el teu vestit... ja saps que jo sóc de Castellbisbal i em queda molt aprop!!! No pateixis, no ho faré!!!

Jo ahir vaig anar a fer-me la prova del vestit, i casi que ploro, perque em queda perfecte, i tenia una por... la meva mare pobre, no sabia si riure o plorar, realment han fet una gran feina, estic molt contenta, i ara que parlo d'això i la mar???? MAR TGN!!!!!!! on estas??

Mam: em dones permís per venir a veure el muntatge de la teva boda?? es que m'agradaria veure com queda, tu fas el sopar a la piscina no? Vull veure-ho muntat!!!
Syrah
:: núvia experimentada

Entrades: 408
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 10:32 am

EntradaAutor: Mar TGN » dc. juny 20, 2007 7:14 pm

hola guapassssssss!!!! aqui estoy... desesperada...que fuerte, yo que soy la que siempre relajo a los demás...la boda me ha trastocado...se me está cayendo el pelo...me salen granitos en la cara... no duermo...Ayer dije, se acabó, me fui a la farmacia y me dieron valeriana en grageas...a ver si así lo soluciono. Yo el 26 tengo la otra prueba del vestido, a ver si de esta salgo algo más contenta! parece que todo se me tuerce y la verdad no ayuda para nada a mis nervios. Lo unico que me anima es saber que tengo por delante un tratamiento corporal de chocolaterapia, dos tratamientos faciales de luminosidad, pedicura, manicura, masajes... mmmmmmmm, a desestresarse!

El otro dia fui al castillo a ver el montaje (yo todavia no lo habia visto) y me encantó, mejor de lo que me imaginaba, que ganitas de sentarnos ha hablar de todos los detalles con mi metre!

Por cierto...a mi en AGPLANING (que es mi intermediario con cal blay) me recomendó un DJ que me llamó por telefono, pero el tio me dio largas y me dijo que no hacia falta que nos vieramos, que el dia de la boda le de el cd y ya está; cuando os oigo decir que han ido a vuestra casa, que habeis detallado todo me sorprendí! y el caso es que ni recuerdo su nombre... tendré que llamarles a ver...

Miskah tiaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! que guayyyyyyy!!!!!!!!! no te queda nada! esa Miskah esa Miskah eH!, EH! ESPERO QUE TE SALGA TODO REDONDO !!! ánimo para esta cuenta atrás cardiaca!

Syrah que bien lo del vestido! me alegro muchiiiisssiiimoo!!!! que alegríaaa! que momentazo no? sobre lo de cuadrar las personas en las mesas, nosotros hemos pensado solo asignar el sitio en las cuatro mesas "presidenciales" que son los más allegados (hermanos..) en el resto de las mesas se asignan los que van pero no se marcará el sitio, asi se podran sentar donde quieran dentro de esa mesa. Asi me quito también faena de las de última hora, y es que tampoco soy capaz de elejir a quien poner de espalda a la presi...

bueno os tengo que dejar, ya se que ultimamente no se me ve mucho el pelo, pero pienso en vosotras mucho, y cuando tengo un huequito me conecto para ponerme al dia, un besote a todasssssssss.

por cieto...bienbenida a las chicas nuevas...que bien que se vaya animando el foro! mañana me conecto si puedo! adewwwwwwww.
Mar TGN
:: núvia rookie

Entrades: 191
Membre des de: dl. juny 12, 2006 6:26 pm

EntradaAutor: G14 » dj. juny 21, 2007 7:35 am

Hoooola,
Sabeis alguna cosa de Sperezca??? Ella se caso el pasado día 2 de junio en Can Bonastre, verdad?????
Imatge
[/url]
G14
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: mam » dj. juny 21, 2007 9:11 am

Hola a totes,

A mi només em queden 9 dies!!! La veritat es que començo a estar nerviosa i jo pensava que no m'hi posaria. L'altre dia vaig tenir una petita crisis amb el pentinat, perque no m'agradava res del que em feien. Al final em faré un semirecollit. Que complicat és tot.

Syrah, jo faig el sopar al saló, l'unic que faig a la piscina és el ball. Ah! I la cerimonia civil al jardí. Ho sento. De totes maneres si vols fer una ullada ja ho saps, això ni es pregunta. Per cert saps alguna cosa de les obres de la piscina?? Espero que estiguin enllestides.
mam

Entrades: 27
Membre des de: dl. abr. 03, 2006 6:24 pm

EntradaAutor: Syrah » dj. juny 21, 2007 9:44 am

Ei mam, la piscina esta perfecte, l'aigua clara, neta i molt freda! El terra ja esta acabat, les obres també ,els llums... i ho adornen amb flors que queda una passada, però m'agradaria veure-ho muntat per a boda amb les taules, però no pateixis i han posat uns llums al terra que són super macos!
Syrah

viva MISKAH I BANDI

EntradaAutor: dofinrosat » dj. juny 21, 2007 11:34 am

VA NOIES HEM DE ANIMAR A LES NOSTRES CALBLAYERAS D'AQUEST CAP DE SETMANA!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

BUENO Miskah i Bandi

us destijo de tot cor que tingueu el millor dia de les vostres vides.

Una abraçada

DR
Imatge
[/url]
dofinrosat

Entrades: 31
Membre des de: dt. març 14, 2006 10:27 am

EntradaAutor: Syrah » dj. juny 21, 2007 1:25 pm

Dofin rosat, et dic el mateix que m'ha dit a mi la mam, vine si vols a veure el muntage que faré jo a la piscina, no em fa res si vols venir a veure-ho quan ho estiguin preparant.

Jo us deseitjo la millor sort del món, en el dia de la vostra boda, estic contenta que totes ens anem casant, després de tant de temps!!!
Però no deixeu d'entrar pel foro que haurem de fer el sopar de comiat de l'any mes màgic!!!
Syrah

EntradaAutor: G14 » dv. juny 22, 2007 11:21 am

Hoooooola Miskah que disfruteu moltíssim i que sigui el dia més especial de la teva vida!!!! MOLTES FELICITATS!!! I quan tornis del viatge ja ens explicaràs tot!!!!!

:: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: .:*:*:.
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: Miskah » dv. juny 22, 2007 11:59 am

CAL BLAYERES!!!!!

AQUI ESTIC, JA NO QUEDA RES!!!!NOMES 1 DIAS....ACABO DE SORTIR DE LA MANICURA I PEDICURA (NOMES ARREGLAR LES UNGLES, I DEMA PINTAR-LES).
ES LA ULTIMA VEGADA QUE ENTRO AL FORO ABANS DE LA BODA PQ TENIM MOLTES COSETES A FER I NO CREC QUE EM CONECTI MES.

AIXI QUE DES D'AQUI US VULL DONAR A TOTES LES GRÀCIAS PER TOTS ELS MISSATGES D'ANIMS QUE M'HEU ENVIAT. I PER TOTS ELS MOMENTS QUE HEM PASSAT AQUI JUNTES COMPARTINT ELS NOSTRES PREPARATIUS, ILUSIONS, DUBTES, CONSELLS...

HEU CONTRIBUIT A QUE EL DIA DEL CASAMENT ENCARA SIGUI MÉS MARAVELLOS, M'AGRADAT MOLTISSIM CONTACTAR AMB TOTES VOSALTRES, I US HE AGAFAT MOLT CARINYU (TOT I QUE NO ENS CONEIXEM TINC BEN CLAR QUE SOU GENT MAQUISSIMA)PROMETO QUE A LA VOLTA US FARE UNA CRONICA DEL GRAN DIA I DEL VIATGE, AIXÍ QUE FINS LA TORNADA (JA COM A DÓNA CASADA...OE OE OE OE)

MOLTS PETONETS PER A TOTES WAPÍSSIMES :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

BANDI: Disfruta molt del teu dia reina. Quina ilu que nomès en questió d'hores us caseu vosaltres al mateix lloc, ja veuràs com ho passarem de conya i serà un dia que no oblidarem mai!!!!
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah

Entrades: 529
Membre des de: dg. nov. 06, 2005 2:14 pm

EntradaAutor: Mar TGN » dv. juny 22, 2007 12:17 pm

Miskah cariñoooooooooooooo, muchos besitosssssssss, que te vaya todo genial, disfrutalooooooooo, buaaaaaaaaa que subidon! eres un solete; estaremos deseando que vuelvas para que nos lo expliques todo. TOMATE UN PAR DE VALERIANAS, JEJEJE.

Bandi nena, que llega el momento...ostras como pasa de rapido el tiempo! no me puedo creer que ya os caseis, si parece que fue ayer que nos "conocimos", un besote tia, que te vaya todo de lujo y...ya nos explicaras eh?¿?
Mar TGN

EntradaAutor: Auri88 » dv. juny 22, 2007 12:38 pm

Bandi,

Yo me caso el 14 de junio de 2008 en Torreblanca!! uee ueee ueee

Asi es que disfrutaremos entre unas cuantas con los preparativos.

Has hecho muy buena elección, Cal Blay son geniales!! Ei!!
Ciao

PD: Miskah Bandi os quedan horas!!! Que seais miy felices y sobretodo :DISFRUTA DEL DIA Y DEL VIAJE
Auri88

Entrades: 11
Membre des de: dv. juny 15, 2007 9:46 am

EntradaAutor: Visitant » dv. juny 22, 2007 4:58 pm

Hola Cal Blayeras,

Hace muchíisimo tiempo q os leo, de hecho escribí al principio de todo.
Os hago un pequeño resumen: me caso el 29 de septiembre 2007 en Torreblanca.

Me he decido a escribiros de nuevo pq supongo q ahora empiezo a darme cuenta q me queda poquísimo para celebrar la boda y empiezan los nervios!!!

Tengo Dj Marc, Fotografa Meritxell (me los aconsejó Jordi de Cal Blay) pero no tenía muy claro si hacer video...

No se si hacer video, Meritxell la fotografa me aconsejó un chico q hacía videos pero me pareció carísimo.

Vosotras hacéis video??? Con quien lo haceis??

Gracias a todas!!!
Felicidades a las cal blayeras q ya se han casado y a las futuras casadas!!
un beso a todas. :-)(:-) :-)
Visitant

EntradaAutor: sperezca » dv. juny 22, 2007 11:27 pm

Hola chicas!!!!!!!!!1
Ya llegué el martes pero he estado un poco liada con lavadoras y la casa. Bueno el viaje ha sido muy cansado pero vale la pena ver cosas ya que vas tan lejos. Hemos ido a Thailandia y a Bali. En éste último en principio era para descansar pero de 6 dias sólo hemos estado en la tumbona de la piscina 1 día. Es igual ha valido la pena. Aún así se nos han quedado cosas por ver.
De la boda deciros que salió todo muy bien. La verdad es que se pasa todo muy rápido. Demasiado rápido. No tienes tiempo para estar ni 5 minutos con la gente. Es una pena, quieres disfrutar al máximo ese día pero parece que el tiempo vuela.
De Cal Blay no tendreis ningún problema, Josep se portó muy bien con nosotros. Todo el personal fue muy profesional y todo el mundo quedó encatado. De la comida que deciros, la gente hasta arriba. No se podian acabar los platos de tanto que habian comido en el aperitivo.
Marc, el Dj, genial, la música del baile muy animada, no entendimos a la perfección.
De Can Bonastre ese dia a nosotros no nos puso ningún impedimento en hacernos fotos dentro de la masia. Sólo me enteré de una cosa muy fea por su parte, que grácias a Josep de Cal Blay no se salieron con la suya. Menos mal que me enteré de esto días más tarde porque sino los denuncio. Nos querian echar a la una de la madrugada!! Y teniamos acordado hasta mínimo las 3:30h de la mañana! Bueno al final no pudieron hacer nada porque Josep lo tenia todo por escrito. Si no ya me veo bailando el vals en mi casa.
Un beso chicas. Otro dia sigo. Que me voy con mi maridito a dormir.
Imatge
[/url]
sperezca

Entrades: 63
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 5:09 pm
Ubicació: Hospitalet Llobregat

EntradaAutor: EVA46 » dl. juny 25, 2007 9:54 am

Hola guapes, com va aixo. Enhorabona a totes les casades o les que estan a punt de casarse.
Jo fa temps que hem vaig colar amb aquest post i vam estar parlant i subint vaig fent un cop d'ull per aveure com va tot de Cal Blay. M'agradaria que Mar TGN hem digues quin era aquest DJ que va pasar d'aquesta forma, es per quan tingui jo que anar no supegar amb ell.
Imatge
EVA46

Entrades: 374
Membre des de: dc. maig 09, 2007 6:50 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: Syrah » dt. juny 26, 2007 9:07 am

Com es nota que tenim algunes casades de viatge, altres dels nervis acabant de completar tots els detalls, que segur que s'escapen molts, i el post a la ercera pàgina!!
mam, ha arribat a la gran setmana, i et confessaré algo, que avui, demà i dijous, estaré a Joan sardà, divendres no se si aniré, i dissabte m'escaparé uns minuts per veure el teu muntage de boda, espero que et faci un dia genial, i que no desllueixi els jardins que ara mateix estan molt bonics, sento tot lo de les obres, però em casava jo i volia que tot estés perfecte, a part, ja li tocava que era molt vell tot, i dir-te que espero que tot et vagi perfecte i que si puc ajudar-te en algo només has de dir-m'ho!

Ànim amb aquesta setmaneta que queda!!!
Syrah

EntradaAutor: mam » dt. juny 26, 2007 2:38 pm

Ei Syrah, moltes gràcies. Quina enveja, jo m'hauré d'esperar fins dissabte per veure-ho tot. No he vist ni la piscina del tot acabada, pero confio en el que em dius i em quedo més tranquila. Veig que tens mà a Joan Sardà, i jo, encara que he patit una miqueta fins al final, m'ha anat perfecte perque gràcies a tu tot estarà tot precios.
mam

Entrades: 27
Membre des de: dl. abr. 03, 2006 6:24 pm

EntradaAutor: Mar TGN » dt. juny 26, 2007 5:19 pm

hola guapasssssssss, que tal va todoooooo????????

Sperezca, tia ya estas de vuelta como mujer casada! que bien que lo disfrutaras a tope y menos mal que no se salieron con la suya, mira que si no vaya jugarreta! para cuando esa crónica???? queremos detalles!! jejeje, y fotitos, sobretodo fotitos! espero que no te olvides de entrar por aqui, aun que sea solo por morriña y para ver como lo llevamos las demás! ya me avisarás cuando cuelgues la crónica...UN BESOTE GUAPA!
Mar TGN

EntradaAutor: Mar TGN » dt. juny 26, 2007 5:54 pm

ESTA MAÑANA FUI A LA PRUEBA DEL VESTIDO:

(después del soponcio de hace dos semanas) con menos nervios, y algo más contenta, por fin he podido disfrutar un poquito más de la ilusión del vestido. Aunque todavia habrá que hacerle bastantes retoques lo veo más encaminado y la verdad que me empiezo a animar.

Lo del dj lo tengo solucionado EVA 46, mi novio Carlos llamó a la agencia y les comentó, enseguida nos llamo el hombre diciendo que habia sido un mal entendido y que cuando quisieramos podiamos quedar ( se quiso justificar, pero bueno...) mejor llevarnos todos bien! jejeje. Asi que en una semanita nos vemos para que nos explique bien todo, y proponerle nuestras ideas.
Mar TGN

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants