QUINE SE CASA EN NOVIEMBRE DEL 2007???????????????

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: annaro » dj. juny 21, 2007 1:22 pm

Hola!!!! Jo també em caso el novembre, el dissabte dia 3. Ara estic esperant les invitacions, una de les meves principals preocupacions és què posar-me per sobre dle vestiit, perquè sóc molt fredolica!!! :-)
annaro

Entrades: 12
Membre des de: dv. juny 15, 2007 10:40 pm

EntradaAutor: shey » dj. juny 21, 2007 2:15 pm

Gracias Azzure! Pues sí, ese es mi vestido, el segundo que ha puesto (renania) aunque tengo que decir que puesto en mí queda mucho mejor, jajajaa! Es broma! no, lo que pasa es que en esa foto se ve bastante mal, se ve muy oscuro y no sé, no se aprecian los detallitos. En realidad es color marfil y yo creo que es el que mejor me quedaba porque tengo bastante pecho y lo que mejor me queda es el palabra de honor. A la chica, como está muy delgada, no me acaba de gustar como le queda pero el vestido es precioso!
shey
:: núvia experimentada

Entrades: 431
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:26 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Hola

EntradaAutor: nyudit2007 » dj. juny 21, 2007 2:55 pm

Hola noies!!!!
:-) UAU!!! Què bonics els vostres vestits!! Són fabulosos!!! Us poso el meu, és de Estanislao, és una mica diferent als vostres però m'hi trobo molt a gust.

:-) Fagalu, tens raó! per aquí està tot molt malament, el tema vivenda!

:-) Hola Annaro!!! Benvinguda!!
Jo també estic encara pendent de les invitacions! Encara les he de portar a imprimir, estem esperant que la nois que ens les dibuixa en les acabi. És que coneixem una noia que fa uns cartells fantàstics per a la festa major del meu barri i ens està fent els dibuixets de les invitacions.
Tinc unes ganes de veure-ho!

:hmm:: Pel que fa al tema del fred, teniu raó, aquell dia amb els nervis i amb el tema d'anar amunt i avall no ens adonarem que passem fred, si és que en passem, jejeje

Una abraçada! :-()-)

Atenció: ja arriba Sant Joan! oeoeoeoe
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
nyudit2007

Membre des de: dl. juny 18, 2007 7:39 pm

EntradaAutor: Azzure » dj. juny 21, 2007 5:39 pm

Hola annaro!! Bienvenida guapa!!

Nyudit es muy bonito tu vestido, lo encuentro muy fino :-))

Shey, no es la primera vez que leo que se ven los vestidos oscuros en esas fotos, seguro que puesto se ve muy diferente, además, a nosotras siempre nos quedan mejor :-)ok: >.-<:
Imatge
Azzure
:: núvia d'argent

Entrades: 2721
Membre des de: dv. juny 09, 2006 9:14 am

EntradaAutor: kiwi22 » dj. juny 21, 2007 6:06 pm

JO Q SUERTE CHICAS, CASI TODAS COMENTAIS Q OS SIENTA MEJOR A VOSSOTRAS (EL VESTIDO) Q A LA CHICA DE LA FOTO (ME ENCANTARIA PENSAR IGUAL Q VOSOSTRAS, MI VESTIDO ES BONITO PERO A MI NO ME QUEDA COMO A LA DE LA FOTO: OJALA!!!! :-/ )
ESPERO Q EL GRAN DIA ME VEA CON MEJORES OJILLOS (LA VERDAD ES Q PARA MI, NO SOY DEMASIADO POSITIVA, AUNQ CONTRARIAMENTE TODO EL MUNDO ME DICE Q SOY MUY OPTIMISTA :-/ )
UN BESOTE
KIWI :-)ok:
kiwi22

Entrades: 32
Membre des de: dc. maig 09, 2007 7:11 pm
Ubicació: BARNA

EntradaAutor: Veronik » dj. juny 21, 2007 6:45 pm

Siii azzure: Ese es mi vestido y justamente ese es mi velo también. Que guayyy y que ganas tengo que llegue el 6 de agosto!!!

Kiwiiii!!! Te digo lo que dice mi novio, lo importante es lo que hay dentro del vestido!! Te crees que tu novio se fijará en el vestido??? No querida no, se fijará en la peazo de mujer que tiene al lado. Así que sube esos animos que todas tenemos nuestras cosillas. (-O-:-) Ahhhh por cierto fijate que yo estoy segura que te queda mejor el vestido que a la chica de la foto... Solo por una razón. Porque somos novias y no hay novia fea!! :-)

Bienvenida annaro, donde te casas??? Que tal llevas los preparativos???

Nyudit tu vestido es muy muy elegante.

Shey estoy segura que quedará muy bien el bolerito a tu vestido, me gusta mucho vamos es que me encanta el encaje!!

Un besote a todas!!!
Veronik

Entrades: 2689
Membre des de: dg. juny 10, 2007 9:38 pm
Ubicació: Ripollet

EntradaAutor: nuit » dj. juny 21, 2007 7:34 pm

ostres nyudit2007 jo també soc del guinardó i la putadeta és que ens enganxen les obres i per sortir de casa una merdeta, però bueno !!!

On vius?? quina gràcia!!
nuit

Entrades: 18
Membre des de: dg. feb. 18, 2007 8:10 pm

EntradaAutor: shey » dj. juny 21, 2007 10:27 pm

chicas, como escribís madre mía! os acabo de leer y ya no me acuerdo de quien ha dicho qué.

Muchas gracias a todas por gustaros mi vestido. la verdad es que yo no estaba muy convencida porque tenía idea de otra cosa, mas a lo princesa no se si me explico... pero realmente este es el que me quedaba mejor. el problema es que no me sentía muy "novia" y mira que todo el mundo me ha dicho que se ve super de novia. Pues yo que como no le veo esa pomposidad de falda con la que habia soñado desde chica viendo a la cenicienta pues... Solo con deciros que el dia que fui a probarme enseguida me quedé con dos, uno muy muy pomposo como yo digo y este porque realmente sentia que me quedaba bien. Pues estuve como tres horas y no habia manera de decidirme. al final quedamos que volveria otro dia para volver a probarmelo con otra mirada porque ya estaba saturada. Pues fui al mes siguiente o así, osea que deje pasar tiempo y estuve desde las 5 de la tarde hasta las 9 de la noche probandome uno y otro, uno y otro... hasta que al final se lo hice probar hasta a la dependienta. Que gracia! porque me ponia uno y decia este este. pero luego me ponia el otro y decia: ah! no! este mejor. Hasta que le dije esque me los tendria que ver los dos puestos uno al lado del otro porque cuando me pongo uno no me acuerdo de como me queda el otro... y coje y se lo puso ella... que risa madre mia! Finalmente elegí este porque me sentía más guapa aunque menos novia. además a este el bolerito le queda genial se ve muy juvenil y claro yo que solo tengo 23 añitos pues... el otro era de raso y la chaqueta que me hacian la veia muy clásica y muy basta, aunque abrigaba más que el encaje claro, pero da igual. vamos que me autoconvencí y tres meses después me alegro de la decision porque miro fotos que me hicieron con uno y con otro y con este estoy muchoooooo más guapa. me alegro de que os guste de verdad. madre mia que royo os he pegao. sorryyyyyyy
shey

EntradaAutor: shey » dj. juny 21, 2007 10:28 pm

Ah! y kiwi seguro que el vestido te sienta genial!! las modelos no son novias reales y tu sí, por lo tanto solo con la sonrisa que llevarás ese dia y lo radiante de felicidad que estarás estarás encantadora ya lo verás. Y para tu futuro ni te cuentoooo. Así que arriba esos ánimos preciosa!
shey

EntradaAutor: shey » dj. juny 21, 2007 10:38 pm

estoy generosa, os voy a intentar poner una foto del vestido pero conmigo dentro para que veais lo diferente que se ve y como me queda. de todas formas en esta foto se ve muy sencillo porque con los focos y todo no se aprecian los detalles pero va lleno de lentejuelas y miniperlitas... así que entre la foto de la modelo y la mía hacer un popurrí y así os hareis una idea. en la foto que lo llevo yo fijaros que el encaje de los flecos no se aprecia nada nada, parecen como "volantillos".
shey l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 22, 2007 4:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
shey

EntradaAutor: Veronik » dv. juny 22, 2007 7:13 am

Hola shey!!

Te queda genial!!! Es cierto que hay mucha diferencia entre la primera foto y la tuya. La verdad es que no parece el mismo vestido. Me gusta mucho mas!!

Felicidades Shey!!
Veronik

Entrades: 2689
Membre des de: dg. juny 10, 2007 9:38 pm
Ubicació: Ripollet

EntradaAutor: nyudit2007 » dv. juny 22, 2007 11:37 am

:-) UAAALAA Shey està molt guapa!!!!! És un vestit molt bonic i et queda molt bé!!

:-) Hola Nuit!! Què bo!! Tu també ets del Guinardó!! Visc entre Verge Montserrat i la Ronda Guinardó.
I tu? de quina zona ets?

Nyudit :-///:
Imatge
nyudit2007

Membre des de: dl. juny 18, 2007 7:39 pm

EntradaAutor: Azzure » dv. juny 22, 2007 12:09 pm

Woooow Shey estás muy guapa!!!
Qué diferencia el vestido entre una foto y otra, cómo se nota!!
Es precioso!! >.-<: >.-<:
Imatge
Azzure

Entrades: 2721
Membre des de: dv. juny 09, 2006 9:14 am

EntradaAutor: shey » dv. juny 22, 2007 12:27 pm

:-) Muchísisisissmas gracias chicas!! Así cualquiera se anima!! Me alegro mucho de que os guste
shey

EntradaAutor: ninou » dv. juny 22, 2007 3:33 pm

Mare mevaaa! com heu escrit!!! m'ha costat posar-me al dia!!!!

Benvigudes Nyudit i Annaro!! (Shey, em sembla que a tu ja et vaig dir Benvinguda, i sinó, doncs benvinguda també!!!!!)
Aquest post de novembre s'està animant molt, eh? Aviat el mes de novembre començarà a estar més sol·licitat per casaments, degut al canvi climàtic!!! jajaa

Bé, anem a pams! Ara actualitzo la llista, primer de tot!
ninou l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 22, 2007 3:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: ninou » dv. juny 22, 2007 3:39 pm

Tuka: 3 Novembre, El Paratge
Annaro: 3 Novembre
soletes: 3 Novembre a les 12:00, Església Sant Martí
clau1976: 3 Novembre a Maria Reina de Pedralbes - banquet a Villa Bugatti Vestit Pronovias
Veronik: 3 Novembre a Sant Esteve de Ripollet - banquet a Masia de Reixac - Vestit Libra de Pronovias
Flikina: 10 Novembre, Can Jonc.
PSM: 10 Novembre, Vil·la Minerva
nuit: 10 Novembre
NANI: 17 Novembre, Mas de Sant Lleí
fagalu: 17 Novembre, (Tarragona) a les 12:30 Aj. de Tarragona - banquet a Palau del Baró - Vestit Casajuana
ninou: 17 Novembre a les 12:30 - banquet a Can Ribas de Montbui - Vestit Raimon Bundó
Azzure: 17 Novembre, a les 12:30 Esglesia Parroquial Sta Maria de Sineu - Hotel Valparaíso Palace, Mallorca - Vestit Aire Collection
novembre07: 17 Novembre, El Paratge (Vilanova del Vallès)
micaela2: 17 Novembre, a les 13:30. Casament i Banquet al restaurant Masia Solior - Vestit Novias Cid
kiwi22: 24 de Novembre . Casament Civil. Restaurant: ?? Vestit Karl Lagerfeld
nyudit2007: 24 de Novembre. Seu del districte d'Horta-Guinardó - Banquet al Restaurant Lledoner (Vallirana) - Vestit de Estanislao

Acollim a la Shey, que es casa al desembre!!!:
Shey: 7 Desembre - Vestit Renania de St. Patrick

SEGUR QUE EM DEIXO COSES!!!!

Imatge
ninou

EntradaAutor: ninou » dv. juny 22, 2007 3:46 pm

Segueixo...

nyudit, m'agrada molt el teu vestit! De fet, fa anys la Mari Pau Huguet recordo que el va entrevistar quan no era gens conegut i ja em va cridar l'atenció els seus vestits i vaig pensar: "si mai em caso me'ls miraré"...però hi ha un altre dissenyador que també m'agrada molt i al final va guanyar Raimon Bundó! el xal (o vel?) verd et quedarà super bé!!! :-))

Shey, el teu vestit també és molt maco, però no és del meu estil. Però et queda molt bé!!!! =0-0-) He rigut molt quan has dit que la venedora també se'n va emprovar un! jaja Ah! i no diguis que ens deixes anar un "rollo"....ens agrada saber-ho tot amb detalls!!!!

Jo abric no en portaré. Passo de gastar-me un pastón per portar abric només del cotxe a l'església!!!! segurament portaré una jaqueteta o torera i avall!!!

BÉ, LO PROMETIDO ES DEUDA! Us penjo fotos del nostre menú, ok?

Imatge
ninou

EntradaAutor: ninou » dv. juny 22, 2007 3:48 pm

Comencem amb el primer, com us vaig dir: CREMA DE LLAMÀNTOL, BEN CALENTONETA PEL NOVEMBRE...I ES POT REPETIR!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
ninou

EntradaAutor: ninou » dv. juny 22, 2007 3:52 pm

Seguim amb el MAR I MUNTANYA AMB FULL D'ESPÈCIES i salsa de la cocció QUINA SALSAAAAAAA MMMM

És mitja llagosta en un costat i vedella a l'altre costat. Al mig, el full d'espècies.

Imatge
ninou

EntradaAutor: ninou » dv. juny 22, 2007 3:55 pm

Postres.....SOPA DE PINYA I VODKA AMB CAVIAR (de xocolata) I GELAT DE LLIMONA

Imatge
ninou

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants