OPOSICIONES

temes off-bodes..

EntradaAutor: mbr » ds. juny 23, 2007 8:45 pm

a les que us heu presentat a tarragona.....ha sortit el tema 7, el de la familia, en dos tribunals!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! és el vostre cas?? esteu contentes???? ara a llegir-lo i en un tres i no res ja estarà fet!!!!! molta sort i ànims per aquest últim esforç!!!!!!!!!! :-)ok:
mbr
:: núvia de bronze

Entrades: 1627
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 2:39 pm

EntradaAutor: nenya » dg. juny 24, 2007 3:27 pm

hola!! :-)

ja tinc un examen fet!!! i ja queda menys... dilluns vaig a llegir-lo i dijous a presentar la programacio com que el cognom comença per F i aquest any llegeixen per la D segur que el dia de la boda no em toca anar !!! >.-<: >.-<: >.-<:

pero si em toques, em passarien a un a altre dia que ja ho vaig consultar al tribunal

l'examen em va anar prou be pero aixo mai se sap, de vegades creus que ha ant malament i l'aproves o al contrari.
Jag skulle vilja tänka en underbar tanke idag
nenya
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1161
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 10:43 pm

EntradaAutor: NiNNa » dg. juny 24, 2007 5:13 pm

nenya això de la sort és relatiu, és cert, però si tu creus i sents que t'ha anat bé, ja és mooooooolt important :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: Ja veuràs com lo d'ara t'anirà de conya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
NiNNa
NiNNa
:: núvia d'or

Entrades: 3038
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 1:59 am

EntradaAutor: mbr » dg. juny 24, 2007 7:11 pm

nenya quin tema vas fer??
mbr

EntradaAutor: NiNNa » dl. juny 25, 2007 12:36 pm

potser ja li ha tocat llegir avui, perquè anaven força ràpid.... :-/
NiNNa
NiNNa

EntradaAutor: mbr » dl. juny 25, 2007 1:08 pm

jo tinc una amiga que ha anat a llegir avui i no sé com s'ho ha fet però es veu que ha colat bastantes coses que en realitat no havia escrit i que ha llegit........a mi se'm notaria tant!!!!!!!!!!!!!! jejejejeejejejeje.
mbr

EntradaAutor: NiNNa » dl. juny 25, 2007 1:15 pm

però mbr si vols colar-ho, ho fas!!!!!!! a mes, penso que tampoc et poden descobrir :-/ i si ho fan, duis que vas envalat, no? ais, no sé!!!
Sisi, 2 amigues meves, i una de l'escola també han llegit avui! I a una dijous ja li toca la programació!!
Nena, quin canvi de l'any passat a ara, oi?????????? :-)) ::-)
NiNNa
NiNNa

EntradaAutor: mbr » dl. juny 25, 2007 1:51 pm

molt!!!!!!!!!!!!!! avui al cole se les han tingut...Hi ha una dona que ha dit davant de tots els que han anat a opos que aquest any serà un coladero total!!!!!!!!!!!!!!! buaaaaaaa . No vegis com s'ha quedat tothom. Evidentment les que s'han examinrta han saltat a la defensiva.........s'ha montat un pollo que paqué............ :--(
mbr

EntradaAutor: nenya » dl. juny 25, 2007 3:50 pm

si aquest mati he llegit i he colat alguns detallets que m'havia oblidat pero no massa perque si no hauria canviat el tema

vaig triar el 6 que parla de l'educacio infantil de l'especialitat psicologia i pedagogia

i dijous crec que tinc la presentacio de la programacio pero no se encara a quina hora anire, soc de les primeres i potser em tocara pel mati...aixi ho haure acabat tot abans la boda quins nervis!!!!!!
Jag skulle vilja tänka en underbar tanke idag
nenya

Entrades: 1161
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 10:43 pm

EntradaAutor: silvia81 » dl. juny 25, 2007 5:42 pm

ei,
jo m'he presentat a les de català per secundària. El tema em va anar molt b. Llegeixo dimecres pq sóc de les últimes i la proramació no sé quan però tant de bo sigui com més aviat millor.

A veure si tenim sort!
silvia81
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 186
Membre des de: dt. ago. 29, 2006 7:54 pm

EntradaAutor: NiNNa » dl. juny 25, 2007 8:42 pm

Ja veureu com us va de conya :-()-) :-)ok: :-)ok:
NiNNa
NiNNa

EntradaAutor: mbr » dl. juny 25, 2007 10:27 pm

molta sort!!!!!!!!!!!!!! :-)ok:
mbr

EntradaAutor: NiNNa » dl. juny 25, 2007 10:55 pm

mbr tu i jo som motivadores oficials, eh!!!!!!!!!!!!! :-)ok:
NiNNa
NiNNa

EntradaAutor: superlaureta » dl. juny 25, 2007 11:22 pm

Hola a totes!!! Jo no m'he presentat a les opos, però les he viscut a caseta, perquè el meu home ho ha fet a Geografia i Història de Secundària. L'examen diu que li va anar de conya, li va sortir un tema de climes que portava molt bé (és geògraf), i va sortir molt content. Demà a les 12 i algo llegeix. La veritat és que llegeixes el DOG i se t'acumulen els dubtes... aviam si ens podeu ajudar.

Resulta que com que estava estressadíssim estudiant m'escoltava a mitges (a mi i a la resta del món), i em va dir que el procés acabava el dia 14. Doncs total, que aprofitant la seva distracció i que em diu que sí reservo les vacances del 17 al 25, i ara resulta que hem llegit que si aproves les oposicions entres en la fase de concurs (mèrits i tal, que pobret té molt poqueta cosa ), i clar, estem acollonits pq potser el viatge se'ns en va enlaire. Sabeu com va això de la fase de concurs? Ell ha treballat 1 curs en una concertada, i ara 4 mesos a primària en una pública... creieu que té possibilitats de tenir plaça per molt bon examen que faci?

I després... tothom llegeix l'examen? És que al seu tribunal eren un munt de gent i només n'hi ha convocats 60 per llegir. Això vol dir que només són 60 i la resta no s'han presentat? És que la cosa va sr xunga, 4 temes de Geografia i un d'Història de l'Art, pobres els d'Història.

Això és un estrès molt gran!!!! I a més a més comences a llegir el DOG i sembla que parli en xino, que si el punt A, el punt B, i la resolució tal.... Aviam si algú pot fer que m'aclari una miqueta!!!! Merci a totes, molta sort i perdoneu per la tabarra.
superlaureta
:: núvia experimentada

Entrades: 390
Membre des de: dv. nov. 04, 2005 12:25 am

EntradaAutor: NiNNa » dl. juny 25, 2007 11:53 pm

Sí que llegeix tothhom, per tant, si només n'hi ha 60 de convocats és que la resta no es van presentar (millor per ell!!!).
I bé, sí que la fase primera acaba el dia 14, és a dir, abans d'aquest dia tothom ha d'haver fet la prova escrita (en aquest cas ja l'ha fet tothom, el dia 23) i haver-la llegit, així com també haver defensat la programació. Així, el dia 14, surten les notes.
I, després dels dia 14 és quan s'han d'entregar els mèrits, i demanar la plaça etc.....
No té res a veure que tingui pocs mèrits (jo, per exemple, en tenia pocs) i pot aprovar igualment. De fet, si en principi passa la 1ª fase, se suposa que fàcilment tindrà plaça, perquè ja s'ho faran venir bé per aprovar a la gent que necessiten...... :-/
Així que em sap greu, però penso que el viatge està en èpoques delicades........ :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o:
És el que penso jo, eh!!!!!
Us podeu mirar la pàgina del sindicat (de fet, no sé si es poden posar pàgines aquí, així que si vols, fes-me un privi i te la dic... :-/ és que ho desconec!)
NiNNa
NiNNa

EntradaAutor: NiNNa » dl. juny 25, 2007 11:54 pm

tot i que potser pot demanar de portar els papers entre el 14 i el 17, no???? Dps hi ha el tema reclamacions, no sé quan seran..... Ais!!!!!!!! :-( :o-o: :o-o:
NiNNa
NiNNa

EntradaAutor: superlaureta » dt. juny 26, 2007 12:04 am

Moltes gràcies guapa!!! Llavors s'han ventilat un munt de gent... Lo de la web del sindicat ja ho hem mirat i no hi diu res, el que hem d'investigar demà és si els mèrits els pot entregar algú altre amb un poder notarial. Lo de demanar de portar els papers abans es pot fer? Això seria la llet. Al seu tirbunal comencen per la N i ell és la V, i no sé quanta gent convoquen per dia. Total, això deu ser un plis, si en 3 dies hi ha temps pq tothom llegeixi, això d'entregar els mèrits deu anar ràpid. Quin patir!!! I després lo de triar plaça com va? Has d'anar allà per número com els nomenaments de les substitucions, o fas una llista i vas on et toca? Aquí sí que anem perduts. Ja sé que queda molt i que només ha fet l'examen, però és que estem una mica histètrics tots dos, i en teoria la setmana del 9 endavant hem de pagar el viatge sencer (de moment hem donat la paga i senyal) i jo necessito vacances que porto un any de cul sense parar.

Bueno noia, moltes gràcies per tot un altre cop!!!
superlaureta

EntradaAutor: NiNNa » dt. juny 26, 2007 7:48 am

hola superlaureta!
Quins nervis, oi, entre les opos, el viatge, i tot!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Això de poder notarial no en tinc ni idea :-/ perquè pensa una cosa, jo l'any passat ho vaig entregar, i el dia que sortien publicats, no m'havien contant la nota de l'expedient acadèmic.... imagina't, vaig haver d'anar a reclamar :-(
Ara en aquesta fase no es "ventilen" a ningú, és gent que no s'ha presentat :o-o: aquest any no són eliminatories, les proves :o-o:
ON ANEU DE VIATGE??????????? pq en tot cas, si no pot venir ell, ja t'acompanyo jo >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
NiNNa
NiNNa

EntradaAutor: superlaureta » dt. juny 26, 2007 10:06 am

Jajajajajaja... doncs el viatge és a Gàmbia, i en tinc moltes ganes. Ell ja m'ha dit que hi vagi igualment, així que si vols venir ja saps!!!
A les 12:30 llegeix, i preguntarà tot això aviam què li diuen. Aquesta tarda us explico!!! Per cert, tu vas aprovar l'any passat, no? De quina especialitat ets?
A mi tot això em porta uns records molt estressants, fa 2 anys vaig fer l'examen MIR, amb una carta et jugues el teu futur i vaig passar molts i molts nervis, i després ves a Madrid a triar plaça i tota la pesca. Per sort vaig aconseguir el que volia. Espero que a ell també li surti tot rodonet a la primera!!!
superlaureta

EntradaAutor: mbr » dt. juny 26, 2007 1:05 pm

superlaureta jo també me les vaig treure l'any passat i tenia pocs mèrits però és el que diu la ninna, que de fet, els que aproven ja estan més o menys comptats pq ningú es quedi sense plaça per culpa dels mèrits. No sé com ho faran aquest any però l'any passat va ser així....jo, tampoc marxaria de viatge per aquestes dates......
mbr

AnteriorSegüent

Torna a: Off-topic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants