JULIO 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Mire3282 » dt. juny 26, 2007 11:01 am

dith ha escrit:¿tais dumiendo?

no, pero no por falta de ganas.... :-)) :-))
Mire3282
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 11504
Membre des de: dv. set. 15, 2006 2:33 pm
Ubicació: barcelona

EntradaAutor: gata » dt. juny 26, 2007 11:01 am

BUENOS DIAS CHICAS!!!!!!!!
MIRE CARIÑO,ME ACABO DE ACORDAR DE MI PRIMER DIA DE PRACTICAS,ME TEMBLABA TODO EL CUERPO,QUE PNAZON DE REIR CON MI PROFE.
SEFURO QUE TI TE IRAN GENIAL,YA NOS CONTARAS,LO MALO DE ESA HORA ES EL SOLANO...UPPPFFF A MI ME CAERIA LA GOTA GORDA.
gata
:: núvia d'argent

Entrades: 2759
Membre des de: dc. març 15, 2006 11:09 pm

EntradaAutor: Mire3282 » dt. juny 26, 2007 11:03 am

pues si, pero bueno, abro las ventanas a tope y ya ta....aixx, toy tan nerviosa que me duele hasta la cabeza...
Mire3282
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Becky » dt. juny 26, 2007 11:04 am

Mire3282 ha escrit:pues si, pero bueno, abro las ventanas a tope y ya ta....aixx, toy tan nerviosa que me duele hasta la cabeza...

nena, el airecon a topeeeeee y listo!!!! :-)ok:
Becky
:: supernúvia

Entrades: 7245
Membre des de: dt. feb. 20, 2007 12:11 pm

EntradaAutor: Mire3282 » dt. juny 26, 2007 11:14 am

siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii y si no las ventanillas, a mi me da igual...mientras me entre aire...pero yo las keria a esa hora, k luego estas enmerda toda la tarde...a mi tia se las han dao de 20 a 20'45h....
Mire3282
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gata » dt. juny 26, 2007 11:16 am

PUES CHICA YA VERAS COMO TE IRA DE FABULA...ESTA TARDE TENEMOS QUE VERNOS AL MENOS NOSOTRAS PARA DARTE LOS BOLIS OK??
gata

Entrades: 2759
Membre des de: dc. març 15, 2006 11:09 pm

EntradaAutor: CRIS1979 » dt. juny 26, 2007 12:36 pm

veo que hoy estas julianeras estan un poco dormiditas y no le han dado mucho a la s teclas :-)ok:

tengo un hambre que no veas que lleguen ya las 14:00
Imatge
CRIS1979

Entrades: 6003
Membre des de: dc. set. 06, 2006 2:06 pm

EntradaAutor: NiNNa » dt. juny 26, 2007 1:10 pm

jo per avui ja estic >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: i jolines, veus que la gent ara no es troba bé, ara falta per això i per allò, doncs no em dóna la gana, i dijous no hi aniré.... (jo dic molt i dps hi acabo anat....) :--(
NiNNa
NiNNa
:: núvia d'or

Entrades: 3038
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 1:59 am

EntradaAutor: Maddy » dt. juny 26, 2007 1:13 pm

bona tarda guapas!!! veo que hoy no habeis estado muy parlanchinas :-/
yo he estado toda la mñana de limpieza en el piso q dsde los examenes lo tenia dejadismo y encima estando Javi allí pues ensucia x 20!!!!

q tal vosotras q os contais???

entonces hacemos kdada el dia 20?? kdada o ecokdada??? ::-) ::-) ::-)

niñas que llega nuestro mes....a partir de la semana que viene caemos como moscas...y todo lo que hagamos será lo último de solteras!!!

Mire he leido q mpiezas las practicas...puede ser?? ánimo ya veras q bien .(*.*).:..
Maddy
:: meganúvia

Entrades: 8086
Membre des de: dj. abr. 07, 2005 10:32 am

EntradaAutor: Maddy » dt. juny 26, 2007 1:16 pm

NiNNa ha escrit:Maddy, què faràs l'any vinent??????????????????????? :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm::

aix Ninna que em vaig anar al llit, no vaig arribar a veure el teu missatge!! Doncs ara al julio em buscaré alguna feina de qualsevol cosa ( no penseu malament ::-) ::-) ) i m'han dit que potser ja obren les llistes a finals de juliol sinó a principis de setembre. Doncs m'apuntaré a les llistes i ala a veure si hi ha sort!!Aixó si, suposo que fins que no tingui una mica d'experiència aniré cagada.Això de ser substituta....
Maddy

EntradaAutor: Becky » dt. juny 26, 2007 1:20 pm

wenas maddy! si la verdad esq hoy no le hemos dado muxo alas teclas... :--( estamos liadillas, q asco!

voy contando los dias q me kdan pa plegar cmo una loca!!! y ncima stoy más rallada d la cuenta, pk el viernes tngo q pasar la mñn en bcn en las oficinas centrales otra vez, argggg, lo odio tener q ir hasta allí :--(
Becky

EntradaAutor: NiNNa » dt. juny 26, 2007 1:22 pm

Maddy, és cert que vas una mica cagada... però pensa que quan et trobes els nens davant, no te'n recordes de la por!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jo encara sento nervis i respecte ara!!!!!!
M'han dit q a l'escola nova hauré de triar P3 o P5, i mira, intentaré fer P3 perquè P5 no ho he fet mai.. i si no pot ser, no pot ser :-/
I ja veurà com si que obriran llistes, i t'anirà de conya!!!!!!!!!!!!!!!!! Demana't hora ja perquè et donguin el justificant del títol, pq a vegades te la donen per d'aqui un mes i ja estan a punt de tancar llistes :-/
NiNNa
NiNNa

EntradaAutor: CRIS1979 » dt. juny 26, 2007 1:22 pm

venga que solo te quedan 13 dias

y eso como qeu te envian a vbarcelona??
Imatge
CRIS1979

Entrades: 6003
Membre des de: dc. set. 06, 2006 2:06 pm

EntradaAutor: dith » dt. juny 26, 2007 1:23 pm

y que tienes que hacer alli Becky??

Mire mucha suerte con el cocheee
dith
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2238
Membre des de: dj. nov. 30, 2006 1:52 pm
Ubicació: Sant Boi

EntradaAutor: Maddy » dt. juny 26, 2007 1:24 pm

Becky ha escrit:wenas maddy! si la verdad esq hoy no le hemos dado muxo alas teclas... :--( estamos liadillas, q asco!

voy contando los dias q me kdan pa plegar cmo una loca!!! y ncima stoy más rallada d la cuenta, pk el viernes tngo q pasar la mñn en bcn en las oficinas centrales otra vez, argggg, lo odio tener q ir hasta allí :--(

venga que no te queda nada 1 semanita y pico!!! esto está chupao ya!!!
Maddy

EntradaAutor: Maddy » dt. juny 26, 2007 1:27 pm

NiNNa ha escrit:Maddy, és cert que vas una mica cagada... però pensa que quan et trobes els nens davant, no te'n recordes de la por!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jo encara sento nervis i respecte ara!!!!!!
M'han dit q a l'escola nova hauré de triar P3 o P5, i mira, intentaré fer P3 perquè P5 no ho he fet mai.. i si no pot ser, no pot ser :-/
I ja veurà com si que obriran llistes, i t'anirà de conya!!!!!!!!!!!!!!!!! Demana't hora ja perquè et donguin el justificant del títol, pq a vegades te la donen per d'aqui un mes i ja estan a punt de tancar llistes :-/

doncs no tinc ni idea de com va això....el que passa que fins el 13 o 14 de juliol no tanquen actes per tant....encara no he acabat no? :-/ aix quin lio, doncs em passaré per la uni i preguntaré com va això del títol.... és que no t'informen de res....bueno de res no!!! informació per fer màsters carisims això si t'informe...però com t'has de buscar la vida res de res :-(
Maddy

EntradaAutor: NiNNa » dt. juny 26, 2007 2:00 pm

a quina uni ho fas? doncs tu demana ja hora per això del títol, no sé, per la setmana del 20 aprox, o aixi, perquè aixi t'assegures que ho tingiun... a més, si ho necessites, com més ràpid, millor
I és cert, no t'expliquen res d'un cop acabada la uni! De substitucions, interintage, privades, de res de res!!!!!!!!!!
Però amb un plis et poses al dia, eh ;) :-()-)
NiNNa
NiNNa

EntradaAutor: Becky » dt. juny 26, 2007 2:35 pm

pues xicas tngo q ir xa grabar las nóminas d la gente d mi obra, pk lo hago dsd aki, xo el programa se ha kdado obsoleto, y voy a aprender el nuevo. stare solo por la mñn, calculo yo, xo me da palo verle las caras a segun q personajes q hay x allí... :.0.-0.:
Becky

EntradaAutor: Maddy » dt. juny 26, 2007 2:44 pm

Ninna a la uab!!!

Ostras Becky q jugarreta!!! bueno x lo menos aprendes algo nuevo, no??
Maddy

EntradaAutor: dith » dt. juny 26, 2007 2:44 pm

uff ¿mal rollito?

Tu ves, aprendes y media vuelta. A tu rollo
dith

Entrades: 2238