Autor: ninou » dg. jul. 01, 2007 11:17 am
Friky, ostres, al Mediamarkt més barates que a Andorra? doncs mira que tenim intenció d'anar a Andorra d'aquí unes setmanes i pensava comprar-la allà!!!
Volíem anar-hi la setmana que ve o l'altra, però la setmana que ve comencem els cursets matrimonials (.....pff....). Son dos dissabtes, el 7 i el 14, a les 9h de la nit!!!!
La setmana vam començar a mirar detallets per anar agafatn idees. De moment hem anat a 2 botigues: Sweet Centre del carrer St. Benet, i una de Granollers. Guanya per golejada el Sweet Centre! ens van ensenyar 4 catàlegs!!!!! i en el preu t'inclouen una minitargeteta tipu díptic amb el nom i foto dels nuvis i la data. Però encara anem amb molt de temps (NO??, amb quant de temps ho heu encarregat vosaltres???) i volem mirar un parell de llocs més...
Meritxell, saps què? em sembla que et vaig veure divendres. Clar, no et conec i només em puc guiar per les fotos que a vegades pengeu al post, però vaig estar a mitja mil·lèsima de segon de dir-te : ei, sóc la ninou, però si no arribes a ser tu, 'm'hauria mort de la vergonya!!!! jo diria que sí, perquè ara que has tornat a posar una foto, recordo les ulleres vermelles! estaves parlant amb una noia davant del Racc al carrer St. Josep, deurien ser les 7 o així... i jo anava amb una amiga i em vaig quedar: ui, aquesta cara, on l'has vist abans???
Bé, us penjo foto dels detallets que ens agraden de moment, del Sweet:
PER LES DONES: un gotet de chupito amb una espelmeta a dins i una bosseta de bombons
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Ens vam casar el 17-11-07 !