Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: VaLu » dt. jul. 03, 2007 11:45 am

bon dia noies!!!

a mi em va passar el mateix que a l'espe no em vaig poder aguantar!!!i vinga a dir-ho a tothom!!
pero tambe magues agradat, diro amb sorpresa pero ara ja esta!!!

molts petonets reines!!!
Imatge
Imatge
VaLu
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: Espe » dt. jul. 03, 2007 11:58 am

Hola Vania,

Dons si, amb l'emoció no ens podem aguantar, jeje! Bé la resta d'esdeveniments ja els hi direm. No hem vull precipitar, perquè hi han coses que no les tinc clares, com qui llegirà, els nens que portaran els anells etc. tenim uns quants cosinets, i poder li dius a uns i els altres s'emprenyen, hem d'anar en compte com ho farem.

Per això prefereixo seure un dia i fer una llista de la gent que ha de participar, no hem vull deixar a ningú important, hi ha molta gent que ja s'ha casat i ens van fer participar al seus casaments, i ara et sents una mica compromesa a fer lo mateix, però és normal són persones molt properes a nosaltres. Aixxx quin dilema!
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: VaLu » dt. jul. 03, 2007 12:07 pm

pues ja t'entenc!!!

jo mira els nens dels anells sera la meva cusina petita, i el fill de una amiga meva!!perque en lluis te fills de cosins que son de la mateixa edat que la meva cosina pero com que no hi ha gaire tacte, pues prefereixo que ens el portin el fill de la meva amiga i la meva cosineta!!
tamb vull que una dels meus testimonis sigui aquesta amiga meva!!!
o sigui que jo tinc que fer igual que tu amb tacte!!!

com tens els preparatius??parats com jo o en marxa??
Imatge
Imatge
VaLu

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: Tuchin » dt. jul. 03, 2007 12:37 pm

En aquestes coses també estem pensant. Jo ho tinc clar, participará qui nosaltres volguem i si algú s'enfada, mala sort....
Tuchin
:: núvia experta

Entrades: 543
Membre des de: dc. març 07, 2007 2:48 pm

EntradaAutor: Espe » dt. jul. 03, 2007 12:56 pm

Si Tuchin nosaltres també escollim la gent que volem i amb qui tenim més relació, el que passa que són bastants i poder ens sobra gent, no tenim feina per tots, jeeje.

Jo Vania els preparatius de moments els tinc aturats, vaig una mica liada. Ara estàvem mirant fotògraf i músic, però aquesta setmana no podem mirar res, així que ho deixem per la setmana que vé i sinó com que d'aquí tres setmanas agafem vacances dons aprofitarem per mirar això, i també volem començar a fer les invitacions. Tot i així vaig pensant coses per fer el dia del casament.

A veure si fem un pluja d'idees pel casament per fer coses diferents!!!! :hmm::
A mi avui s'hem ha acudit un posible regal pel padrí, he vist que fan un
ram de chupa chups, dons he pensat regalar-li aquest ram i fer-li un petit escrit, tornar-li el ram i el poema, com ell m'ho farà a mi.
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: sira » dt. jul. 03, 2007 2:51 pm

Hola noietes!!!! avui no em podré conectar.... :-/ he d'anar al metge (el que hem d'anar totes les dones) no m'agrada gens, però s'hi ha d'anar.....

Quasibé ningú m'ha dit res del vestit que vaig penjar!!! el que portaré en un dels casaments, que no l'heu vist?!!! és unes pàgines enrera, crec que a la 208...

Shyla felicitats!!! jo ni tant sols vaig participar, perquè no hi podria anar, al ser divendres, però vaja ha d'estar molt i molt bé això,fas la visita, dinar i segur que us tractaran super bé!

Mireia avui he parlat amb la teva mare!!!
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. jul. 03, 2007 4:12 pm

Hola noies!

Ja veig que avui heu estat parlant de mossegar-vos la llengua per no dir res del casament! les nostres families i amica ja ho saben.... amb els amics els hi vam organitzar un sopar a casa nostra i els hi vam dir (com algunes ja sabeu) pero encara no sabem qui serà el padrí..... els testimoni sí el meu germà i la neboda d'en Raül.

Jo avui estic liadissima!

Sira jo sí que vaig mirar el vestit i és molt xulo! pero ho veurem millor quan tu hi siguis a dins del vestit!!!!

Nosaltres amb el tema fotograf sembla que ja ens estan bé els que vam verue la setmana passada vam estar parlant amb en Raül i em sembla que no voltarem més.

Porto un estress de cavall noies amb la feina i dijous he de treballar de 7:30 a 24:00 de la nit! he trucat a me mare per que vingui de reforç a ajudar-me divendres amb la casa tinc una pila de roba per planxar!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: mireia 9 » dt. jul. 03, 2007 6:27 pm

Ostres Sira quina gràcia!!! encara no m'ho ha dit pq no ens vist pero segur que ja m'ho comentarà
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: mireia 9 » dt. jul. 03, 2007 6:28 pm

Jo tbe he de tenir tacte a la hora de triar les persones que participin pq hi ha molta gent i no tothom podrà participra.
Els anell tinc clar que sera el meu nebot de 3 anys, es diu Marc i es tant guapo (que he de dir soc la seva tia) i potser l'altre meva neboda que neixera aquest setembre, tot dependra de que camini.
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: Tuchin » dc. jul. 04, 2007 8:41 am

Sira no em va sortir el vestit. Ara l'he vist!!! Es molt maco!!! M'agrada molt!!!!!

Ostres Gemma ànims!!! el dissabte a descansar!!!
Tuchin

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. jul. 04, 2007 8:46 am

Bon dia noies!

Gràcies Tuchin guapa! :-()-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 04, 2007 9:02 am

bon dia noies, que estic liadeta! Gemma avui t'hauries d'agafar festa, no?
Sira a mi m'agrada molt el vestit :-))
Visitant

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. jul. 04, 2007 9:08 am

No avui no puc per que vaig com una kawa preparant coses per demà pero divendres no vindré pas a treballar a les 9 del matí! i a la tarda festa!
Chiky-nit

EntradaAutor: Tuchin » dc. jul. 04, 2007 9:08 am

Buff festa... A mi em van dir que les hores extres no me les pagaven i tampoc les lliurava. Sort que no vaig anar a treballar al dia següent...
Espero que a la Gemma li paguin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Quina cara tenen!!
Tuchin

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 04, 2007 9:10 am

ja veus, i les meves companyes es pensen que aquesta feina és un infern.... ànims noietes!
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 04, 2007 9:11 am

TETES com va anar ahir amb el músic?
Visitant

EntradaAutor: TETES » dc. jul. 04, 2007 9:12 am

BON DIA XULES!!!!!!!!!!!

QUE TAL???

ANIMS GEMMA!!!!! :-()-) :-()-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 04, 2007 9:15 am

ens hem creuat els missatges...
Visitant

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. jul. 04, 2007 9:29 am

A mi si em paguessin les hores extres seria millonaria! pagar-les! mai de la vida m'han pagat una hora extra! pero jo m'he acostumat a cobrar-les amb hores de festa només faltaria!

Tetes aixo explica lo del músic que a mi també m'interessa!
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dc. jul. 04, 2007 9:51 am

SI S'HAN CREUAT, JEJEJE!

DONCS AMB EL MUSIC BE, NORMAL... EL QUE HO PORTA ES UN NOI FORÇA JOVE II BUENO FORÇA SIMPATIC PERO SEMBLAVA UNA MICA TIMID. ENS VA EXPLICAR COM FUNCIONAVA, QUE POSAVEN MUSICA D'AMBIENT DURANT TOT EL BANQUET A PAR DE LES MUSIQUES A L'ENTRADA A CADA PLAT. LLAVORS VAM COMENÇAR A TRIAR LES CANÇONS, UN DILEMA PER CERT, PERQUE NO HO TENIEM GENS CLAR, PERO BUENO ALMENYS ALGUNA COSA MES CLARA SI.
ENS VA DIR QUE DESPRES DEL SEGON PLAT, QUAN SERVEIXEN EL CAVA, DIUEN PEL MICRO DE FER UN BRINDIS PELS NUVIS I POSEN MUSICA QUE TRIES I JA COMENCEN A SERVIR EL POSTRE. DESPRES ENS VA DIR QUE ELS DELS GINJOLER NO SERVEIXEN EL PASTIS FINS QUE HAGUEM FET TOTES LES ENTREGUES, COSA QUE JO NO SABIA.... QUE MES.... AH SI, LO DE LA PRESENTACIO DE LES IMATGES HO POSAREM QUAN SERVEIXIN ELS CAFES I EM VA DIR QUE 14 MIN ESTA BE, QUE NO ES EXCESSIU...
L'UNIC QUE BUENO, QUE POT SER UNA MICA PAL, ES QUE POTSER NO VE ELL AL CASAMENT, QUE ES EL QUE REAALMENT CONEIXEM, PERQUE TE VARIS DJ QUE TREBALLEN PER ELL, PEERO VAJA, QUE TAMPC .ES UNA COSA QUE EM PREOCUPI GAIRE.
I FOTUT EL ROLLO, US POSO LES MUSIQUES QUE HEM TRIAT:

ENTRADA NUVIS: VERTIGO - U2
1º PLAT: SUMMMERLOVE - DAVID TAVARE
2º PLAT: LOVE GENERATION - BOB SINCLAIR
BRINDIS - POSTRES: WHAT YOU'RE MADE OF - LUCIE SILVA&ANTONIO OROZCO
PASTIS: ALLEGRIA - CIRQUE DU SOLEIL
NUVIS: BOB SINCLAIR - WORLD ON
ANIVERSARIS (2): ANYS I ANYS - CLUB SUPER 3
RAM: ????
REGAL PARES: MAMA - IL DIVO
LLIGA: ????
1º BALL: BSO NOTTING HILL