Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Rosana » dl. març 27, 2006 6:25 pm

Per cert, Ilerda, nosaltres volem anar de viatge de nuvis a Russia, no ho trobo tan estrany el teu, si es on et fa mes ilusio anar, endavant :-)ok: :-)ok: :-)ok: a mi ja m'han dit que es un viatge molt ruinos el meu, que es de gent pobra i jo li vaig contestar que la pobra gent es qui va a un lloc per que es on s'espera que vagi :-) :-) :-) Nomes faltaria que em diguessin lo que he de fer, ni mons pares m'ho diuen, m'ho diran els del carrer
Imatge
Rosana
:: núvia de bronze

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Rosana » dl. març 27, 2006 7:20 pm

maritima, t'he posat les fotos del teu vestit a nuestro vestido
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Visitant » dl. març 27, 2006 7:53 pm

mARITIMA, ESTARÀS GUAPISSIMA!!!!!!!!!!

semblaras una princessa!!!!

Rosana, és força el teu estil aquest vestit,oi?S'assemblen una mica,no?

Bé, un petonet
Visitant

EntradaAutor: Rosana » dl. març 27, 2006 8:05 pm

si, era un dels que m'agradava (i m'agrada) fins que vaig veure el meu ^_^ a partir de llavors sol em veia amb aquell el dia de la meva boda
Imatge
Rosana

EntradaAutor: maritima » dl. març 27, 2006 9:08 pm

Hola a totes¡¡¡

ROSANA: Gràcies per penjar la foto del vestit, a mi no em deixa, ja em diràs com ho fas, de totes formes tampoc el vull guardar massa pel pc que el Xavi està a l'aguait i segur que el trobaria...
Així, també t'agradava a tu aquest? La veritat és que és molt afavoridor, sobretot quan te'l proves... també vaig penjar les fotos de les sabates, a sabates núvia, per si les vols veure.

AIMA; Gràcies per lo de princessa¡¡ la veritat és que sí, és el que jo vull, semblar una princesa el dia de la meva boda....

Bueno, també dir-vos que ja tenim mig viatge reservat. Marxem el 24 de juliol de creuer pel mediterrani amb el Gran Mistral i ara falta lligar una setmaneta de platja a Mallorca o Eivisissa jejeje plan relax¡¡¡

Bueno, que més us conteu? us he llegit a totes... m'encanta el foro, ara és el meu vici...

Per cert, si feu alguna trobada més, jo vull venir... si puc, claro

Petonets a totes¡¡¡

VaNeSa
maritima
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm

EntradaAutor: Montsseta » dl. març 27, 2006 11:43 pm

Maritima he anat a veure el teu vestit i les teves sabates!!!!
Es vestit molt bonic i la veritat aquest escot es molt afavoridor, un 10!!!
I les sabates també molt maques, de l'estil que a mi m'agraden, amb punxa i finetes!!!

De la trobada que us sembla fer-ne una per Pascua? A quinze dies de la meva boda!!!!! Jo proposo i despres es quan no puc venir pero per proposar que no quedi!!!!

Per cert el comando B anirà aquest cap de setmana a la boda de l'Apollonia o de la Tuttifrutti? A mi m'agradaria però tinc la despedida, pero no se ni hora ni res. Si es només a la nit la despedida potser si que podria venir...
Em sembla que aquesta setmana m'enviaran una carta donant-me les instruccions...
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: tuttifrutti » dt. març 28, 2006 8:55 am

Bon dia a totes!

Avui no podré conectar-me gaire o sigui que només entro per dir-vos que la despedida va anar genial!

Demà us conto tots els detalss!!! :-)ok:

Els nervis van bé, ja que com que tinc coses a fer tota la setmana no em dona temps a pensar-hi gaire, així que millor, perquè sinó segur que estaria com una moto! Bé, de fet ho estic tot i que dic que no per dins es nota!!!

Demà us conto tot!!!
tuttifrutti
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: Visitant » dt. març 28, 2006 9:51 am

Si si!!!!Una altra quedada!!!!!Jo m'hi apunto!!!!!!!! Us deixo que avui estic una mica enfeinada.
Visitant

EntradaAutor: Ilerda » dt. març 28, 2006 10:14 am

Bon dia!!

On dieu que estan penjants els vestits de la Maritima i la Rosana??? no els he vist...

Montsesita, aixo de la quedada estic d'acord!! pero hauria de mirar el dia per dir de segur si puc venir, a partir de pascua començo el comte enrere jo tambe jejejeje Faria tot lo posible aixo segur!!!

Bona pregunta aixo del comando B, anirem noies? no se on es casen, ni la hora, i es posible que si es a la una no pugui venir perque aquest disabte treballo fins a les 13h... Aneu informant sispli!!!

Maritima, que ve que ja tinguis viatge!!! nosaltres al principi tambe voliem anar a fer un creuer, pero posats a gastar, vam decidir que escocia ens feia mes il.lusio (al menys a mi jejejeje)
Es pot preguntar quan us costa al final i on ho heu mirat?
Ilerda

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am

EntradaAutor: Ilerda » dt. març 28, 2006 10:16 am

Aima, he rebut el teu misatge. Tranquila que no dire a ningú la veritat d'on l'he tret!!!!!
Per cert, d'on em vas dir que es aquesta modista?
Ilerda

EntradaAutor: Ilerda » dt. març 28, 2006 10:27 am

Noies, ahir vaig anar amb ma mare a mirar un altra floristeria. La Canales de la Bordeta, no se si la coneixeu.
En principi no em fa molta gracia, i aixo que les conec de sempre. Em van ensenyar fotos, uns albums mes antics que jo que se... Pero bueno, suposo que aixo es pot dir lo que vols tu i ja esta... pero no els vaig veure molt modernets, sembla que porten molts anys fent el mateix tipus de decoracio. Al menys es lo que em va semblar. I de fotos de rams, no n'hi havia ni una que digues oohhhhh aquest que bonic!!!! no no no Si fins i tot em van ensenyar fotos del ram de nuvia de la infanta Elena, de la Marta Sanchez i no se qui mes, retallades de la revista, per ensenyar el ram!!! ho vaig trobar buffff!!!!!
Tema preus, no se si es car o no, quan vaig arribar a casa vaig fer un calcul aproximat i sortia l'esglesia, el ram, el cotxe i els detallets dels padrins per uns 580 euros. Buffff tot aixo????? que son molts quartos no???

Haig de continuar mirant, pero no crec que trobi algo mes barat.
Amb aquestos preus despres m'emporto totes les flors cap a casa, al menys les disfrutare mes temps!!!! jejejejejeje
Lo que si se m'ha passat pel cap es en comtes de fer cerimonia nomes, fer missa, al menos les veure mes rato!!!
Ilerda

EntradaAutor: Visitant » dt. març 28, 2006 4:55 pm

Hola nenes,
que passa avui? He tingut de rescatar el nostre post des del final de la pagina.

Com esteu totes? Jo avui una mica pansida. No se si us havia explicat que tinc la meva avia malalta des de fa 5 anys. Doncs ara ja està molt malament.NO sabem ni si arribarà a veure la boda. I em sento terriblement trista per això. Quan li vaig dir que em casava es va emocionar molt i es va ficar molt feliç. I se que li faria tanta il.lusió veure'm de nuvia... No serà el mateix si no hi és ella. Esperem que ho pugui arribar a veure però no ho sabe. Ojalà que si.

Bé, i vosalrts que expliqueu?

Montsesita, faràs la despedida a lleida?????? Je je...m'agradaria espiar-te per un foradet a veure que feu...
Visitant

EntradaAutor: Rosana » dt. març 28, 2006 5:06 pm

Bones!!!

Maritima: si creus que el teu xicot pot veure't el vestit si el tens penjat al foro avisa'm que el trec, d'acord?

Ilerda, el meu vestit no esta penjat enlloc, (almenys que jo sapiga) mes que res per que tinc espies i no vull que el vegin, si no te l'he enviat i el vols veure avisa'm que te l'envio en un privat
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Rosana » dt. març 28, 2006 5:23 pm

AIMA, anims que ja veuras com arriba, la ilusio que deu tenir per dins fara que aguanti lo que sigui per arribar a veure't :-)ok: :-)ok: :-)ok: ademes cada dia em faig creus dels avenços medics que surten nous
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Ilerda » dt. març 28, 2006 5:55 pm

Que pansit que esta tot aixo....
Aima, sento molt lo de la teva avia, pero anims dona, que no et queda gaire i segur que ella aguanta per tu.

Rosana, si sispli, enviam un privi amb el teu vestit!!!

Aima, que tens l'adreça d'aquesta floristeria que em deies al paseig de Ronda? Potser hi vaig al sortir de la feina...
Ilerda

EntradaAutor: Rosana » dt. març 28, 2006 6:01 pm

ja el tens ^_^
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Ilerda » dt. març 28, 2006 6:32 pm

T'ho dic al privi tambe, pero repito:
Molt molt xulo!!!!! m'agrada molt, la part de darrera em sembla impresionant, com t'haguin d'abotonar els botons un a un, necesitaras tot el dia!!!
Ilerda

EntradaAutor: erica79 » dt. març 28, 2006 6:32 pm

Hola noies !!

He estat uns dies fora i volia ficar-me al dia però la veritat es que heu escrit moltissimes pàg.

Tinc a ma amre histèrica amb el vestit de la boda ja que no sap on trobar-ne. Podria-ho aconsellar-me alguna botiga ja sigui a Lleida o Bcn? I si pot ser que no sigui molt molt cara.. quie això de la boda és un gastar i gastar contínuu.
erica79

Entrades: 36
Membre des de: dl. gen. 23, 2006 9:43 am

EntradaAutor: Rosana » dt. març 28, 2006 6:34 pm

Erika: ma mare ha anat algunes vegades a una tenda que es diu Cloe per agafarse algun vestit de boda, esta en un carrero proper a Enric Granados, también al lluna de drap del carrer del carme n'hi ha i a Casajuana
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Rosana » dt. març 28, 2006 6:39 pm

Ilerda: lo important no es abotonar-lo, lo important sera desabotonar-lo ^_^
Imatge
Rosana