Cymbeline

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: MONTSERRAT » dj. març 23, 2006 8:32 pm

Hola guapes!!!

Anagaz que guai! M'alegro que et veiéssis perfecte! Apollonia que jo ho tens aquí, però aquí aquí, eh!!!

Edae guapi!!! Estem as always! Fa un parell d'hores he tingut una petita novetat!!! Per l'entrada de l'Isi volem el Canon de Pachelbel... doncs la filla de la meva jefa que toca el piano que t'hi ca*, m'ha saludat pel MSN i em diu... mira et passo una peça que he versionat una miqueta a piano!!! Quina passada és genial!!! Li he demanat que la toqui! S'ha quedat de pasta de moniato però m'ha dit que sí!!! que guapa!!! a més em fa molta ilu pq la coneixo des que era peque peque!!! I res... per Setmana Santa que la family ens ve a veure ens portaran la maqueta de la invitació i del suport de les fotos q donem de detall... ja faré fotos! Que parlant de fotos... en vaig posar una de nostre al Soc Petit.. però ja la vaig treure. La vas veure?

PETOOONS GUAPES!!!
Imatge
MONTSERRAT
:: núvia experimentada

Entrades: 487
Membre des de: dj. juny 09, 2005 8:20 pm

EntradaAutor: EDAE » dj. març 23, 2006 8:34 pm

NNNNNNNNNNNOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EDAE
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: EDAE » dj. març 23, 2006 8:36 pm

Per cert, a mi m'encanta el Canon, de fet, hi entraré jo!! Però amb la versió clàssica, la dels violins. En tinc una amb piano i una flauta travessera que és preciosa. Segur que us quedarà genial!!!
EDAE

EntradaAutor: MONTSERRAT » dj. març 23, 2006 8:44 pm

També tindrem violins Edae... ja veurem quan arribi el moment que fan els artistes (són cosins, germana de l'Isi, amiga, i filla de la jefa... jejejej... tot queda entre els convidats).
Imatge
MONTSERRAT

EntradaAutor: EDAE » dj. març 23, 2006 8:45 pm

Quedarà maquíssim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EDAE

EntradaAutor: anagaz » dv. març 24, 2006 9:58 am

Hola noiessssss!

Doncs a mi em toca anar a fer la prova el dia 20 d'abril, dues semanes abans del casament. Suposo que amb dues proves en tenen prou. De fet no me l'han ni d'escurssar, m'anava clavat. Sort que no porto gaires talons... Només me l'han d'entrar de cadera i arreglar bé la zona del pit per que al tenir un pit més gran que l'altre, el vestit quedava descentrat de davant i de darrera. Al final van anar agafant per aquí, per allà i me'l van colocar perfecte. Realment vaig anar força tranquila sola, jaja!

Tema complements, em van ensenyar un tul que porta com un ribet blanc i que és força transparent. Em sembla que al final em quedaré aquest per que així no em tapa els detalls del vestit, sobretot de darrera que és molt xulo com tenca.

Edae! Ahir a la tarda vaig anar a bcn i vaig anar a la botiga de Pepa Paper a buscar-les jo per que si les envien a stein i stein a mi ja se m'allarga 3 dies més. Vaig aconseguir tenir totes les invitacions pero només 25 sobres !!! Han d'arribar la semana vinent pero com a mínim ja en puc repartir 25.
5 Maig 2006
anagaz

Entrades: 318
Membre des de: dv. gen. 13, 2006 4:02 pm

EntradaAutor: EDAE » dv. març 24, 2006 10:57 am

Bueno, així la teva sogra quedarà descansada!!!!
EDAE

EntradaAutor: anagaz » dv. març 24, 2006 3:21 pm

Ja ja ja, ni que ho diguis !!! Resulta que no ho ha volgut dir a les amistats fins que no els hi pogués donar les invitacions... Jo no ho entenc per que els meus pares ho han dit a tots i ja els hi donarem.
5 Maig 2006
anagaz

EntradaAutor: anagaz » dv. març 24, 2006 4:05 pm

Apolloniaaaa! Que vagi molt bé la prova demà i tant de bo et puguis emportar el vestit cap a casona.
5 Maig 2006
anagaz

EntradaAutor: apollonia » dl. març 27, 2006 10:38 pm

Ja tinc el meu vestit >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Va anar genial, el vestit m'anava perfecte i no va caldre fer-hi res. Ara el tinc a casa la mare esperant dissabte ..... I el meu també té el llacet de color blau, per fi el vaig veure!

Les dependentes de Cymbeline son una passada. Em van regalar el coixinet pels anells que havien fet elles mateixes amb el tul i les aplicacions del vestit, em va encantar el detall :-)ok: :-)ok:

No sé si em podré conectar gaire aquesta setmana perquè em sembla que aniré una mica estressada, però a la tornada tindreu la meva crònica.

Un petònas enorme :-()-)
1 d'ABRIL de 2006
apollonia
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

EntradaAutor: EDAE » dt. març 28, 2006 9:34 am

Ostres Apollonia que bé!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Si no ens veiem més, QUE VAGI MOLT I MOLT I MOLT I MOLT BÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:-):-):-): :-()-) :-()-) :-):-):-): :-()-) :-):-):-): :-()-) :-):-):-): :-()-) :-):-):-): :-()-) :-):-):-): :-()-) :-):-):-): :-()-)
EDAE

EntradaAutor: anagaz » dt. març 28, 2006 10:07 am

Guauuuu Apollonia, això está aquí mateix !!!!!!!!!!!!!

Per si no tornem a parlar et desitjo que vagi molt i molt bé. Disfruta tot el que puguis i gaudeix de la lluna de melllll!

Ptns i t'esperem quan tornis ! Que jo estaré a punt i sense ungles...
5 Maig 2006
anagaz

EntradaAutor: MONTSERRAT » dt. març 28, 2006 4:19 pm

Se't acooosta el diiiiiaaaa!!!! Apollonia, què tal? com esteu? Us sortirà tot bé, segur! Disfruteu d'aquests últims dies, del GRAN DIA, i del viatge de noces!!!

T'esperem a la tornada amb moltes ganes de veure'us en fotos!

UN PETONÀS!
Imatge
MONTSERRAT

EntradaAutor: Stella » dc. març 29, 2006 7:02 pm

Hola noies!
Apollonia!!!!!! ostres noia ja ho tens aqu! quina ilusio! ara q s'acaba el mes només feia q pensar q el dia 1 es el teu casament! q sapigues q estare pensant en tu i pq tot et vagui super be!
Lo de la teva sogra deu ni do, no hi han paraules....qesperar q canviis per despres tenir el mateix gust q ella es massa, tu si no t'agrada no te la posis! total ella no estara a casa teva quan et vesteixis!jijijijijin q dolenta q soc!
Molt rebe lo de cymbeline! son les millors! a mi tampoc em van haver de retocar res! estaras guuuuuuuuuuuuuuuapisima pq a les fotos estabes q et mories imaginat l'1 d'abril!
Montserrat!!!! aixi q l'Isi entrara amb el canon???? el meu home tmb va entrar amb el Cannon de Pachbell! a tots dos ens encanta! i tmb el pianista es va posar a tocarla i va quedar genial! :-)ok:
Anagaz! noia per aquesta vegada t'ho perdonem pero a la propera,......FOTOS!!!!!!!!!!!!!!!!! jejejejeje q tenim ganes de veuret! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Un petonas guapes!
Stella
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2373
Membre des de: dl. des. 27, 2004 7:20 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Stella » dl. abr. 03, 2006 12:54 pm

Noies, on esteu?????? :-( :-( :-(
L'Apollonia ja es una dona casada!!!!!!!!!! jijijijijiji no ens lleguira fins d'aqui a uns dies pero et desitgem tota la felicitat!!!!
Ens morim de ganes de lleguir la teva cronica! :-)ok: :-)ok:
Anagaz com portes els teus nervis????
Petons
Stella

Entrades: 2373
Membre des de: dl. des. 27, 2004 7:20 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: anagaz » dc. abr. 05, 2006 11:33 am

Hola noies, les cymbelinettes tenim una mica abandonat això... No crec que no hi hagi ningú més amb un Cymbeline, si són uns vestits molt macos...

Stella, els nervis van en augment per que si mires el que em queda... cada vegada més nerviosa i que no baixo els dos kilos que vull baixar :--(
5 Maig 2006
anagaz

EntradaAutor: EDAE » dc. abr. 05, 2006 11:46 am

Anagaz, avui et falta un mes just!!!
EDAE

EntradaAutor: anagaz » dc. abr. 05, 2006 11:52 pm

Buaaaaaaa, no fa falta que m'ho recordis ! Estic cada vegada més estressada, no sé com arribaré quan sigui el dia... Per cert, tema detall del cabell, la perruquera m'ha demanat com una extensió que porta brillants i al final una ploma blanca. Ja us l'ensenyaré a veure què tal...
5 Maig 2006
anagaz

EntradaAutor: apollonia » dl. abr. 17, 2006 9:12 am

Hoooooooooooooola !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Què m'heu trobat a faltar ????????????????

Ja soc una dona casada >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

I com no us mereixeu menys, ja teniu la crònica amb fotos al seu post.
Va ser tot genial. Aquell dia el més divertit i emotiu de la meva vida, però només fa dues setmanes i ja ho veig lluny ....

El vestit va triunfar >.-<: >.-<: >.-<: La gent va flipar, realment no s'ho esperaven. I ell ... es va quedar sense paraules, jeje :-)) :-)) :-))

Va fer moltíssima calor, i tot just acabar la cerimònia em vaig treure el xal. El tatoo de la libèlula també va agradar moltíssim, i va aguantar tot el dia.

I el pentinat, molt millor que a la proba. El cabell no me'l va recollir tant i se'm veia més llarg. Realment era jo mateixa.

Estic molt contenta perquè va sortir tot realment bé, i el viatge una altra passada. En quant pugui us posaré la crònica al post de Thailandia, però ara m'esperen uns dies estressants perquè he de fer encara treballs i un exàmen que tenia pendents de classe, i a la feina ja em deuen estar esperant ....

De totes maneres continuarem en contacte, jeje.

I ara et toca a tu Anagaz, ja deus estar dels nervis eh????????

Un petonàs molt gran :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

EntradaAutor: MONTSERRAT » dl. abr. 17, 2006 4:06 pm

Hola Apollonia!!!

He llegit la crònica!Com t'he dit... ESPECTACULAR, GUAPÍSSIMA!!! M'alegro que sortís tant i tant bé i que disfrutéssiu com es mereix disfrutar aquest dia!

Un petó!
Imatge
MONTSERRAT

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants