NOVIAS DE MATARÓ, HOLA!!!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: anabelen2007 » dv. jul. 13, 2007 10:06 pm

AH! POR CIERTO........HEMOS RESERVADO ESTA MISMA TARDE UNA HABITACION EN UN HOTEL RURAL CERQUITA DE SAN SEBASTIAN............HA SIDO COMO UN MILAGRO ENCONTRAALGO A ESTAS ALTURAS EN EL PAIS VASCO...........TENIA MUCHAS GANAS DE IR..........Y POR FIN PODREMOS IR......VAYA AÑO ESTE DE VACACIONES...........APROVECHAREMOS BIEN PORQUE ME PARECE QUE DOS VIAJES ASI TAN SEGUIDITOS NUNCA MAS....EN FIN...... :-)
BONA NIT A TOTHOM!!!!!!!!
POR CIERTO...........PA CUANDO LA QUEDADA? QUE DIAS OS VAN BIEN?????JUEVES TARDE?????????
Imatge
anabelen2007
:: núvia de bronze

Entrades: 1543
Membre des de: dt. ago. 09, 2005 7:33 pm
Ubicació: MATARÓ

EntradaAutor: Cardonina » ds. jul. 14, 2007 6:59 am

Buenos días!!!!!

Ostres, tu, i que foto desperta un dissabte a les 8??? doncs resulta que el joan es va deixar l'alarma posada del despertador com cada dia i clar, ha sonat a les 6:30!!!! i despres ja no he pogut dormir... aaahhgg... jejeje

he aprofitat per fer cosetes, com mirar la cronica de la montse!!!! Guapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissima... quin vestit, quin pentinat, quin ram mes xulooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Gracies per fotos, Txell!!!!!!
Cardonina
:: núvia d'or

Entrades: 3272
Membre des de: dt. juny 07, 2005 1:58 pm

EntradaAutor: Cardonina » ds. jul. 14, 2007 7:00 am

Tema quedada, a mi el dijous diria que em va bé, però hauré de preparar la maleta pel cap de setmana... pero vaja, que si que podre!
Cardonina

EntradaAutor: Cardonina » ds. jul. 14, 2007 7:02 am

I ja per ultima actualitzacio.... m'encanta el SHIATSUUUU!!!!!

La classe es super guay, som nomes 5 alumnes i la majoria de la tarda vam estar fent practica... com q ja me n'han fet em va ser super facil enganxar-ho... doneu-me un mes més i ja teniu terapeuta a la vostra disposició!!!!

jejejeje
Cardonina

EntradaAutor: Meritxell » ds. jul. 14, 2007 7:31 am

Noies, és un plaer posar-vos una pre-crònica amb fotos de vosaltres!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Doncs sí, la propera és l'Alqvimia. Llàstima que no la veurem. Haurem d'esperar a les seves paraules i fotos.

Quedada, buf, m'espera unes setmanes bojes a la feina i doblaré molts dies. Entre setmana, dubto que pugui quedar.

Ana, cuando os vais al País Vasco? Qué bien poder salir, no?

Doncs ja que també estic llevada tant aviat com tu Cèlia, també aprofitaré per netejar ja.

Apa, ens anem veient. >.-<:
Meritxell
:: núvia de platí

Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

EntradaAutor: anabelen2007 » ds. jul. 14, 2007 8:40 am

BUENOS DIIIIIIIIIIIIAAAAAAAAAS!
NOS VAMOS DEL 2 AL 9 DE AGOSTO..........AIX!QUE GANAS........
Imatge
anabelen2007

EntradaAutor: Meritxell » ds. jul. 14, 2007 9:22 am

Mmm qué bien!
Meritxell

EntradaAutor: alijia » ds. jul. 14, 2007 9:50 am

montse i jordi:

moltes felicitats

que t'ho passis molt rebé el teu dia

petons

:-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):
alijia

Entrades: 3937
Membre des de: dl. març 12, 2007 8:30 pm
Ubicació: ARENYS DE MAR

EntradaAutor: alijia » ds. jul. 14, 2007 9:51 am

cardomina i meritxell:

hola wapassssssssssss

mira us explico tot com va passar amb detalls d'acord?
alijia

EntradaAutor: alijia » ds. jul. 14, 2007 10:25 am

resulta que jo tinc un vestit de l'any passat (una faldilla i camiseta) que em vaig possar al casament de la meva amiga.

i la meva mare em va comentar que em comprés un vestit per aquest casament

va ser el casament de la meva cosina paterna o sigui es allegada . no es cosina segona no.

i vaig anar a una botiga del cami de la serra que per cert esta super be de preu i tambe tenen vestits de nuvia.

em vaig provar un munt i al final em va agradar i encantar un vestit pero estava en dubte ja que jo el veia molt ...

no se com dir massa per aquell dia i a mes es un color clar

i era per no destacar amb la núvia

pero en realitat es color cava i no te ni cua ni res.

pero jo com em menjo molt el cap

total que al final em van convencer entre la meva mare m'he germana i el meu novio que me'l quedes

que estava maquisima

total que estic veïen que m'enrollto massa

que quan vam arribar al restaurant (nosaltres estavem esperant a fora al parking a que vingues gent)

van arribar tota la meva familia i com no estan acostumats a veurem molt arreglada quasi sempre vaig normal

aixo ja o deu saber la meritxell que em va veure.

despres vaig veure a la meva tieta ( la mare de la núvia)

i a la que em va veure, em va fer un repàs de dalt a vaig dues vegades ... i em va posar una cara...

que em vaig quedar una mica malament ja que ja vaig pensar : que la núvia aniria del mateix color o jo que se

total que li vaig comentar això a la meva mare ( i el meu novio i la meva germana també o van veure) i em van dir que això era per que estava mes maca que ella (que la mare de la núvia)

jo de mentres menjam-me el coco saps

quan estava esperan a la ceremonia civil i la vaig veure a la núvia

que va ell anava de color blanc amb cua i am un vel i estava maquissima i preciosa això to dic.

la ceremonia va ser maquisima

i el pica pica molt complert

pero ni la meva tieta ni la meva cosina es van passar per la nostra taula

i ara be lo bo

quan ens teniem que fer la foto dels nuvis

la meva cosina em va dir que ens posessim tots junts

o sigui tots em refereixo ( els meus pares, me germana i tots dos )

ets pots creure que no cabiem a la foto i a més ella dien : va va ...

total ja us pensareu com vam quedar no? uns mirant avaix ...

i encara hi ha mes:

a que no saps en quina taula ens vam possar.

això si com no eren molta gent estavem molt be, pero estavem nosaltres dos m'he germana i dos cosinas de la núvia de part de la seva mare i totes dues no superaven el 14 anys.

mes , mes:

m'aposto el meu coll i no el perdo que teniem preparat per nosaltres la figura dels núvis ( per que un mes avans estavem parlant dels nuvis que si els voldriem , que ja tendriem no se quans...)

i no , no els van donar pero lo millor va ser quan van posar la musica i van passar tres vegades per la meva taula i despres li van donar a una germana del nuvi ( que per cert esta casada i tenen una nena)

i la lliga que li podia haver donat a m'he germana que es la única que no te parella li va donar a una cosina del nuvi que te 15 anys.

i no hos pensau que soc presuntuosa ni res . o dic per que gent jove i que no estigui casada nomes som nosaltres i apart me germana que no te parella i despres el cosins pero com us he dit avans les mes grans tenen 12 anys despres ja son de 2-4 anys.

o sigui : jo crec que va passar per la taula per veure quina cara possava

no marxeu que hi ha mes.

a l'hora de que ens donesins els detallets li vam donar el sobre amb diners i ella es va descuidar (vull pensar jo) de donarme el detallet

despres va venir disculpanse pansidament.

pero això si no li va donar a la meva parella ni el cigarro ni el puro.

i ara ja acabo i vaig ràpid que em vaig pessada.

a l'hora del ball ni es va acostar a nosaltres ni un sol cop ni ella ni la mare.

i això que en els casaments que em anat sempre em ballat tota la familia junta.

en cambi el nuvi si que va ballar amb mi i per cert jo crec que va ser ell el que li va dir o "recordar" del detallet.

que penseu ......
alijia

EntradaAutor: anabelen2007 » ds. jul. 14, 2007 1:10 pm

HOLA CHICAS!
VAYA VAYA ALICIA CON TU PRIMA NO? ES CIERTO Y TE LO DIGO POR EXPERIENCIA.JE JE QUE EN LA BODA ESTAS COMO EN UNA NUBE Y ES DIDFICIL ESTAR PENDIENTE DE TODO EL MUNDO PERO TE DIGO QUE SALUDAMOS A TODO EL MUNDO,INTENTAMOS BAILAR CON TODO EL MUNDO Y SOBRE TODO SOBRETODO CON LA FAMILIA MAS CERCANA Y CON NUESTROS AMIGOS............
EN FIN,,,,,,,,,,HAY GENTE PA TODO.........
PERO BUENO QUE TU BODA ES EL AÑO QJE VIENE..............Y AUN TIENES QUE ORGANIZAR MESAS..........Y DAR DETALLES...........Y TE HARAN FOTOS.........ASI QUE QUE NO SE TE OLVIDE.......... ::-)
Imatge
anabelen2007

EntradaAutor: Meritxell » ds. jul. 14, 2007 1:48 pm

Alicia, sé lo fàcil què és dir-ho però jo passaria del tema i d'ells.

A tot arreu, tant per familia, com amics, com coneguts hi ha aquests malentesos/malrotllos.

I com diu l'Anna, has d'estar ara per la preparació del teu casament. I que hi ha una persona que t'estima molt i que sempre estarà al teu costat. És el teu futur marit.

Ànims, guapa! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Meritxell

EntradaAutor: ninou » ds. jul. 14, 2007 2:12 pm

Hola noies!!! he vist la pre-crònica de la Montse! que guaaaapaaa!!!!! :-))

Alijia, deu n'hi do amb la teva cosina!!!! he rigut molt quan he llegit això de que li van donar la lliga a una nena de 15 anys i els nuvis a una parella casada!!! mare meva! que malament...., però bueno, ni cas! tu a lo teu i a preparar el teu gran dia!

Aquest cap de setmana hem fet feineta: vam anar a impremta a demanar si ens podien fer 15 invitacions més, en castellà (surt gent de sota les pedres!!!), hem encarregat els detallets, hem acabat (per fiiii!) el curset prematrimonial i avui he comprat la roba interior!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: sí, anem amb molt de temps d'antel·lació, però és que tot el que poguem fer abans ho fem, i feina feta! a part, no ens volem passar l'agost de vacances i amb preparatius...
M'he comprat un corpinyo (a mi no m'agradaven i anava amb una altra idea al cap..,) però ha sigut provar-me'n un i saber que volia un corpinyo! Fan mircles amb els michelines!!!!!!! el que passa és que el meu vestit és una mica escotat d'esquena i tot i que el corpinyo també ho és bastant, tenim el dubte de si sobresurtirà o no....M'han dit que si el dia de la prova veig que sobresurt una mica, me l'arregalaran i si sobresurt molt, l'hauré de canviar per uns sostens :-( .....no em penso menjar el coco. El dia 29 de setembre surtiré de dubtes! però estic tranquila perquè el podré canviar si no va bé!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: ninou » ds. jul. 14, 2007 2:14 pm

MERITXELL, m'acabo d'adonar que avui et falten només 2 MESOS!!!!!!

Em sembla que ja et vaig comentar que tinc un casament el mateix dia que et cases tu!, a les 5 de la tarda a Ca n'Alzina (prop d'Igualada) i ahir vam rebre la invitació!!!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: anabelen2007 » ds. jul. 14, 2007 2:28 pm

CHICAS HE PUESTO MAS FOTILLOS EN M,I CRONICA....... :-)ok:
Imatge
anabelen2007

EntradaAutor: alijia » ds. jul. 14, 2007 5:09 pm

gracies wapisimes

havera si m'emporto de casa del meu novio la seva camera de fotos i us ensenyo el vestit

petons
alijia

EntradaAutor: anabelen2007 » ds. jul. 14, 2007 5:47 pm

ESO ESO ALICIA ENSEÑANOS EL VESTIDO.......... :-)ok:
Imatge
anabelen2007

EntradaAutor: Cardonina » ds. jul. 14, 2007 8:38 pm

Vaya, vaya, qeu movimiento hoy!!!!

Ana, ahora voy a ver tus fotos nuevas!!!! Ah, y san sebastián, que lujooooo!!!!! Chica, descansa mucho, disfruta de tu maridin y los montaditos de por allí!!!

TXEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELL!!!! Es veritat, dos mesoooooossss!!! UUUUUUUUUUUUUUUOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!! Quines ganeeeeeeeeeees!!!!!!!

Alicia, mira, hi ha gent que no sap estar als llocs, qeu s'han de sentir els millors, per sobre de tothom per poder estar tranquils... sap greu, i es normal que t'afecti, es familia, pero ni tu ni la teva germana vau fer res malament, aixi que no li donguis mes voltes... que la vida ja en fa prous!!!!!
Un petonas ben fort i esperem aquestes fotos!!!!

Ninoooooooooooou... ostres, tu, a tu tambe se t'acosta poqeut a poquet eeehhh... molt bé que els preparatius tirin endavant, la veritat es qeu et vas treien un pes de sobre a mesura que veus que les coses es van fent!!!!!

nenes, jo avui he fet sushi... ha qeudat boniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissimmmmm!!!!!! estic moooolt orgullosa de mi mateixa, no pensava qeu anes a quedar tan be!!!! jejejje
Cardonina

EntradaAutor: anabelen2007 » ds. jul. 14, 2007 8:40 pm

HOLAAAAAAAAAAAA!
CELIA ESTA TARDE HE PASADO POR UN JAPONES, POR UNA CALLE QUE HAY DEBAJO DEL JARDILAND Y HE PENSADO EN TI........ :-))
SEGURO QUE HAS IDO MAS DE UNA VEZ ,NO?
Imatge
anabelen2007

EntradaAutor: Meritxell » ds. jul. 14, 2007 11:22 pm

jejeje Ana, ya te digo yo que han ido varias veces!!!!

Cèlia, el Joan em pregunta què has fet, si maquis, niguiris.... jajaja ell vol saber-ho tot!!! jaja

Doncs sí, hi ha molt de moviment!!! QUè bé! :-))

Sí, noies, avui 2 mesos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ostres, tinc unes ganes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_:

Aquesta tarda hem anat a passejar per Girona. Mira, hem canviat d'aires ja que sempre anem a Barcelona. I caminant, caminant li dic al Joan: - I si truquem a Mas Solà per anar a sopar??? Doncs així ho hem fet! Ara arribem. QUè guai!!! Ha surtit contentíssim el Joanet! jejeje :-)) :-)) I jo estic contenta que li hagi encantat! Li he enviat un missatge a la Montse, però no me l'ha contestat. Tampoc sé si marxàven de viatje avui mateix. El què sí hem vist ha estat un altre casament.

Apa, demà intentarem donar alguna invitació més que ens queda per donar. Són les que menys ganes hi ha, de veritat. En fin,

BONA NIT A TOTES!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Meritxell

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants